lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 946,172 views

Avatar
#41 • • anukoo Guest
Sain viikonloppuna taasen yhden huonon idean, ja olen piirrellyt tämän päivän kieleeni, kielikorun ympärille laitettavaa tatskaa. en varmaan ikinä toteuta tätä (toivottavasti) mutta upea se olisi...
Avatar
#42 • • hyperventilaatio Guest
Nyt mäkin taas innostuin, meen tänään tai huomenna ottaan lävärin vasempaan kulmaan ja alahuuleen. huu. *pahis*
tez

Posts: 188

#43 • • tez hottie
mulla on lävistykset kielessä, navassa, nännissä (vaan toisessa) ja ylähuulessa ("kauneuspilkku").

ja sen voim sanoa että nänni sattu ihan vi****i, kaikki lävistykset oon ottanut harnesissa...suosittelen.

--
...do you fuck as well as you dance?

sune

Posts: 2,096

#44 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Jep, harness on hyvä paikka.

--
ei kovin ihku eikä plur

Texx

Posts: 650

#45 • • Texx ^_^
Mul oli nenässä, tosin sitä nyt ei pahemmin lävistykseksi lasketa *iloinen*
Kieleen menen laittamaan heti kun uskallan. Eli varmaan lähiaikoina. Kieleen oon halunnut tosi pitkään lävärin *justjoo*

--
*piis*

milla

Posts: 3,699

#46 • • milla
mä haluan rahaaaaa et voin lävistellä ja tatuoida itteeni! niin.*suru*
Avatar
#47 • • Cera Guest
Mua kiinnostais kanssa lävistää itteeni lisää. esim. kieleen..

ja tatuointii oon harkinnu. varmaan otan ensvuoden puolella, että kerkiän harkita (ja kerätä rahaa) asiaa vielä vähän lisää.

*hymy*
Panfobia

Posts: 521

#48 • • Panfobia
Kesy:

Jep, harness on hyvä paikka.



Jees, mä voin yhtyä myös täysin rinnoin näihin Harnessin suosittelijoihin. *joo*

--
*sydän*

Urd

Posts: 33

#49 • • Urd
joo harness on kiva, ja joka kuudennen lävistyksen saa ilmaiseksi....

[muokattu 14.10.2002 10:44]

--
dahlin', drinking lager from plastic cups is just so now, it practically makes me come

UnityF

Posts: 15,721

#50 • • UnityF joo just se
mun ihana kaveri otti eilen uuden tattoon... se on tosi magee semmoinen pieni sammakko jonka suusta lähtee tribaali kuvio kiemurtelemaan.... *joo**joo**joo*
Shatter Sound

Posts: 164

#52 • • Shatter Sound Mastermind
*joo*läväreit on,tattoo haussa viel

--
at the edge of infinity

ilarip

Posts: 731

#53 • • ilarip
tatskast en niin paljoo lämpene ku vedät jonku trendi tribaali otsaa ja sit hajoot joskus iha tajuttomasti et olipas hauskaa.

lävärin vois talvel jonnekki tunkasta
MonkeyMan

Posts: 140

#54 • • MonkeyMan tHe ApiNa
vasen kulma,tulossa alahuuli,nenä ja jossai vaihees kieli,tatskoi ei oo,mut harkinan alla(rahoitus kysymys).

[muokattu 19.10.2002 15:20]

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

Yanna

Posts: 311

#55 • • Yanna really?
Mulla lävistys (myöskin) kielessä..hyvä paikka kun ei duunin takia vois ottaa näkyvälle paikalle. Harnesissa kävi minäkin...ehdottaman hyvä ja asiantunteva mesta! *joo* Melkein kaikki on sanonu ettei kielilävärin ottaminen satu...mua sattu. Kaipa se on yksilöllistä? Turvotus hävis jo parin päivän kuluttua eikä mitään ongelmia muutenkaa, mut se kipu *eiei*

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää

Avatar
#56 • • Kirsikka Guest
Mä kävin huululävistykseni ottamassa Shock Hairstoressa, en nyt niin tasosta tiedä mutta se on ainakin edullinen paikka.. Ja ei tässä lävistyksessä mitään ongelmia ole kyllä ollut.. Kulmaan haluisin laittaa ja kieleenkin ehkä, mut se on lähinnä uskallus- ja rahakysymys..
tez

Posts: 188

#57 • • tez hottie
shokissa ei kannattais käydä mun mielestä lävistämässä. niillä ei ole asian tuntemusta niin paljon kuin harnesissa. esim. kun otin mun napalävistyksen pois hetkeksi ja halusin sen sitten takaisin menin shokkiin ekaks kysymään että pitääkö se lävistää uudelleen vai onko muita keinoja koska se ei ollu menny kunnolla varmastikaan umpeen, en vain saanu itse korua takas tungettua. no ne sano että joo uudelleen pitää lävistää ja sano hinnan. menin kuitenkin vielä harnesiin koska siellä oon ottanu kaikki lävistykset ja ajattelin et yatzka tietää ainakin varmasti. no yatzkahan sano että tuskin sitä tarvitsee lävistää uudelleen sen saa venytys puikolla auki ettei turhaan tuu uutta parenimisprosessia(jos ois lävistänyt uudelleen). lopputulos oli että ei tarvinnu käyttää edes venytys puikkoa yatzka sai tungettua korun siihen ja maksoin siitä 20 mk...

--
...do you fuck as well as you dance?

Panfobia

Posts: 521

#58 • • Panfobia
Yanna:

Melkein kaikki on sanonu ettei kielilävärin ottaminen satu...mua sattu. Kaipa se on yksilöllistä?



Ehdottomasti on. Kipukynnykset on niin erilaisia. Mulla ei varsinaisesti sattunut, mutta täytyy myöntää, että hieman ilkeeltä tuntu ja kyllä vedet tuli silmiin.

Kohta puoliin pitäs saada ittensä liikkeelle uudestaan rei'itettäväks, septum varmaankin tällä kertaa. *iloinen* Kyllähän ne lävistykset siellä Yazkalla maksaa jonkin verran, mutta laadusta oon valmis maksamaan.

--
*sydän*

Avatar
#59 • • antique Guest
mulla tällä hetkellä vain korvikset...
mut heti jouluna mä hommaan kielikorun,kulmakorun,nenäkorun,huulikorun,tatskan!
Avatar
#60 • • tuntematon Guest
Miksi turhaan itseään rumentaa?