lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 947,562 views

pirpeli

Posts: 5,533

#941 • • pirpeli
Mä kaipaan mun läväreitä*nyyh*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

coolcat82

Posts: 771

#942 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Huokaus.. viikon ollu kaks uutta tribalii ja huomen aletaankin jo suunnitella selkään lisää.. *eiei*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Spanks

Posts: 789

#943 • • Spanks Löysä P***a

coolcat82, 16.11.2005 22:33:
Huokaus.. viikon ollu kaks uutta tribalii ja huomen aletaankin jo suunnitella selkään lisää.. *eiei*



älä itke Iines... Aku tulee kyllä... ja ite sanoit et saadaa alkaa väsää koko selkää...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

coolcat82

Posts: 771

#945 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Spanks, 16.11.2005 22:34:
---
coolcat82, 16.11.2005 22:33:
Huokaus.. viikon ollu kaks uutta tribalii ja huomen aletaankin jo suunnitella selkään lisää.. *eiei*

---


älä itke Iines... Aku tulee kyllä... ja ite sanoit et saadaa alkaa väsää koko selkää...

..niih.. kaikkee sitä tulee luvattuu. Jätkä ois kyl varmaan parempi kohde mut tietty te olette kuitenki tehny hyvää jälkee, täytyy kyl jakaa pointsei Patelle täs yhteydes ettet saa kaikkee kunniaa itelles. Ja tietty teillä on vaan ratkiriemukast kun meigä seisoo taas pari tuntii samas asennos ja ilman paitaa ja kännissä..*blush**pepsodent*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Spanks

Posts: 789

#946 • • Spanks Löysä P***a

coolcat82, 16.11.2005 22:40:
---
Spanks, 16.11.2005 22:34:
---
coolcat82, 16.11.2005 22:33:
Huokaus.. viikon ollu kaks uutta tribalii ja huomen aletaankin jo suunnitella selkään lisää.. *eiei*

---


älä itke Iines... Aku tulee kyllä... ja ite sanoit et saadaa alkaa väsää koko selkää...

---
..niih.. kaikkee sitä tulee luvattuu. Jätkä ois kyl varmaan parempi kohde mut tietty te olette kuitenki tehny hyvää jälkee, täytyy kyl jakaa pointsei Patelle täs yhteydes ettet saa kaikkee kunniaa itelles. Ja tietty teillä on vaan ratkiriemukast kun meigä seisoo taas pari tuntii samas asennos ja ilman paitaa ja kännissä..*blush**pepsodent*



yeah baby... *drool* haha

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Avatar
#947 • • Killer_cat Guest
Mulle tuli viimeviikolla melkeen koko selän kokonen pantteri*sydän* Mutta kesken on vielä..
pirpeli

Posts: 5,533

#948 • • pirpeli

RainChild, 16.11.2005 22:39:
---
pirpeli, 16.11.2005 12:34:
Mä kaipaan mun läväreitä*nyyh*

---


Minnes ne hävis? *uuh*



Kasvoi ikävää arpikudosta ylähuuleen medusan jäljiltä, ja muut hankas ikeniä*uuh*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ReiNe

Posts: 146

#949 • • ReiNe

killuska, 16.9.2002 11:26:

.. Miehellä kielikoru on kyll kiva *vink*

[muokattu 16.9.2002 11:27]



on kyl jos osaa käyttää! tuskaa se on jos ei osaa! *joo*

--
femalejunglist

dreamer

Posts: 199

#950 • • Edited dreamer Team HH
3 kuvaa ja 16lävistystä...ollu 18 lävistystä...saa alkaa riittää*nauru*, vaik kaikista tykkään enkä yhtää ottais pois!!!- niin ja kyl niitä himoitsee lisää mut mut...

+ yks lävistys...nyt kyl loppu!!!*nauru*niinhän sitä aina lupailee*nauru*

--
...Mut hei, miks ei...

Sirppu

Posts: 685

#951 • • Sirppu

jago, 11.9.2005 12:27:
tykkään läväreistä ja tatskoista mutta oon niin kipuarka etten uskalla ottaa mitään. kieleen haluisin ekana. oon suunnitellut sen lävistämistä jostain 11vuotiaasta ja oon nyt 19 että on kyllä hieman aikaa kulutettu sen miettimiseen(LOL)



kieleen ei kyllä käynyt yhtään*hymy* tai en ees tajunnu et se on jo laittanu sen*nauru*
Uniq A.K.

Posts: 179

#952 • • Edited Uniq A.K.
Iteltä löytyy vasemman käden olkapäästä "Tunnel" tatuointi.
Oon miettiny et jos ottais toisen tatskan joskus kun ei se kerran sattunut edes..

--
TTF saves my soul!

HaPsULi

Posts: 170

#953 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet

m_a, 22.11.2005 15:46:
5vuotta ollu keihästetynä nää mun molemmat nännit.
Muistan ikuisesti tän sen päivän: koskaan ei oo mikään sattunu yhtäpaljon! Ekan jälkeen alko katto aaltoilemaan ja muuttumaan violetiks, ja lisäksi tuntu et tippuu kokoajan - eli melkein niiku hyvät tripit :D




mulla on kesästä lähtien ollu keihästettynä tosin vaan toinen nänni...eikä se musta kyllä yhtään sattunu...tuntu vaan sellaselta että nyt menee jotain ylimäärästä nännin läpi*iloinen*....mutta mulle riittää kyllä toi yks nännikeihästys...

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

HaPsULi

Posts: 170

#954 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet

m_a, 22.11.2005 16:02:
---
HaPsULi, 22.11.2005 15:54:
mulla on kesästä lähtien ollu keihästettynä tosin vaan toinen nänni...eikä se musta kyllä yhtään sattunu...tuntu vaan sellaselta että nyt menee jotain ylimäärästä nännin läpi*iloinen*

---

Yazka, telkkarista tuttu lävistäjä, kerto et _yleensä_ miehillä alue on herkempi. *tirsk*



toi on kyllä totta...mutta olin siis ihmeissäni ku se ei sattunu...olin jo valmiina huutamaan kun lävistäjä sano noni...ja se oliki jo se lävistys siinä...

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

Spanks

Posts: 789

#955 • • Spanks Löysä P***a
tänää tuli otettua toinen kuva... ja pakko saada lisää... *pepsodent*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

vike

Posts: 728

#956 • • vike Anti-Skene Ry. (Chief Executive), UG-///
Juu kyllä toi nänni miehillä sattuu kait enemmän.. Itellä tragus sattui kyllä enemmän kun toi nänni. Sen verran paksu toi rusto kait.

-v-

--
Enjoy your life like every day would be the last!

egmondo

Posts: 292

#957 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
mulla oli läväri kulmassa mut se tulehtu aika pahasti ja jouduin ottaan sen pois*nyyh*
nyt mul on kielesä lävistys ja ylä selässä tatuointi*pepsodent**sydän*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

wiwi

Posts: 1,575

#958 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mulla on navassa, nännissä ja kielessä lävistykset ja pieni tatska yläselässä..värillinen tribaali jonka oon osaks ite suunnitellu. Vähän harmittaa kun on niin pieni, otin sen hetken mielijohteesta bulgariassa pari vuotta sitten. Nyt suunnittelen itelleni uutta, oon piirtäny myös siskoilleni omat mikä onki huomattavasti helpompaa ku itelleen tekeminen*eiei*

Mikään lävistyksistä/tatuointi ei oo sattunu lähes ollenkaan eikä tulehtunu. Molempiin korviinki oon tehny ite hakaneulalla 5 reikää ja hyvin nekin jakselee. Navasta kyllä tuli jostain syystä ihan älyttömästi verta vaik kellään kaverilla ei niin oo käyny.

Tarkotus ois ottaa vielä ainakin niskaan lävistys kun kerkee ja on rahaa. Johonki naamaanki haluisin mutta en taida ainakaan vielä uskaltaa kun oon palvelualalla töissä*joo*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

gluester

Posts: 523

#959 • • gluester Further
Nänneissä lävistykset (renkaat) ja käsivarressa tribaali, jatko on ollut suunitteilla jos jonkin aikaa jo :).
Pano

Posts: 38

#960 • • Pano Non est ad astra mollis e Terris
Nännis kiva oranssi vihree koru... käsivarteen tulee vielä joskus lähi aikoina punanen tahi musta tähti... Katsoo nyt mikä on raha tilanne*vink*