lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 947,587 views

Dr. SYKErö

Posts: 141

#901 • • Dr. SYKErö Kolmannen sukupolven Koe Kaniini
Alahuules, kulmas ja molemmis korvis lävärit kaikki noist oon viel ite duunannu.

--
Lammas karhuntaljassa, kehrää ku kissa, tikkaa ku kani ja lähtee ku rusakko makuulta.

Pano

Posts: 38

#902 • • Pano Non est ad astra mollis e Terris
Hehee koruni löytyy vasemmasta nännistä... Kirkkaan vihree ja hohtaa sinisesn UV:ssä*iloinen*
Tää tuli otettua hetken mielijohteesta.. Heräsin kaverin sohvalta (RAPULASSA) ja päätin lähtee kaupunkii (15km) Eka liiketila jonka siinä kunnossa huomasin oli Igors siperian hurtta..Ei vitu mä otan lävärin. Ja niin tapahtui.. Seuraava muisti kuva on ku heräsin uudestaa kaverin sohvalt*känni*
Karvinen

Posts: 699

#903 • • Karvinen SekaiSin MariSta
toises korvas on neljä ja toises kolme reikää sit on alahuules ja kielessä *sydän*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Polka

Posts: 97

#904 • • Polka
Oon halunnu kielilävärin jo pidemmän aikaa..On vaan pari juttua, jotka vähä huolestuttaa: ensinnäki laulaminen on mulle yks maailman tärkeimmist asioist ja oon vähä huolissani siit et miten kieliläväri vaikuttais siihen*ding*...toiseks oon töissä semmoses paikas, missä ei sais olla näkyvii tatskoi tai lävistyksii ym. vaikkakin oon kyl nähny joillain esim. kielilävistyksii, et ehkä se kuinka näkyvii ne o vaikuttaa asiaan..hmm*uuh*
RainChild

Posts: 909

#905 • • RainChild

RainChild, 17.10.2005 15:00:
Hmm... miulla on kaks reikää tuolla ylhäällä rustossa ja sit tappi huulessa. *sydän* tuo huuli on viimeisin ja sen oon ottanu jotain kk-puoltoista sitten *hihu*, tykkään niin paljon läväreistä, lisää on suunnitelmis, mut en oo vielä keksiny, et mitäs sitten...



Aahhahaa, enpäs koputtanu puuta *hmph*

Eli siis, olin erittäinkin kipeä, tänään on ensimmäinen täysin kuumeeton päivä. Mulla [iso]oli[/iso] huulessa tappi, mutta lääkäri suositteli ottaan sen pois, minähän otin, kun aloin olla epätoivoinen ton parantumisen suhteen.

Nyt on siis kauhee ikävä *nyyh*. Eli mitä mahtaa maksaa pelkkä lävistys tohon huuleen, voiko sen tehdä vielä samaan kohtaan kuin ennen? onko muilla ollut sen tyylisii kokemuksii, et noi suun alueella olevat lävärit ois lisänny kaikenlaista flunssailuu/tulehduksii?

--
Rainchild is back home

Tarsu

Posts: 2,449

#906 • • Tarsu
Look @ mine !

MikeCiasullo14.jpg

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

coolcat82

Posts: 771

#907 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Joopajoo.. nyt kun toi selkä on korjattu, niin päätettiin sitte että jatketaan kuvaa niin, että se kiertää mahapuolelle, molemmilta puolilta kyljistä pikkuhiljaa napaa kohti. Et semmonen ympäri vartalon menevä... tietääkö joku onks kylki kovinkin kipee paikka naputella, siitä kun tulee muutaman tunnin homma AINAKIN??

--
*sydän* Diamonds *sydän*

mange

Posts: 1,913

#908 • • mange Terrorcraft
Itse en voisi kuvitellakkaan että hankkisin lävisytyksen tai tatuoinnin. Naisille sopii normi korviksien lisäksi kieli- & napakoru. Mitään tatutointeja en haluisi nähdä naisen kehossa. Ei mielestäni sovi yhtään.
suga

Posts: 10

#909 • • suga
i'm in love läväreihin ja tatskoihin! :) itelläni on huuli-,napa-,nenä- ja rustoläväri ja kohta tulepi tatska selälle... :) oikeesti, oikeella ihmisell läväri/tatuointi näyttää aivan uskomattomalta ja jos se on viel tehty oikee...

--
.:Drum and Bass Girl:.

deena

Posts: 276

#910 • • deena tenukeppi

Polka, 23.10.2005 11:57:
Oon halunnu kielilävärin jo pidemmän aikaa..On vaan pari juttua, jotka vähä huolestuttaa: ensinnäki laulaminen on mulle yks maailman tärkeimmist asioist ja oon vähä huolissani siit et miten kieliläväri vaikuttais siihen*ding



Semmosta voin kertoa, että kaveri otti n.vuosi sitte kielilävärin ja yhä kiertelee kuoron mukana pitkin maailmaa. Ei kuulemma sitä oo haitannu mitenkään.

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

UzU

Posts: 2,361

#911 • • UzU [33100]

deena, 26.10.2005 15:09:
---
Polka, 23.10.2005 11:57:
Oon halunnu kielilävärin jo pidemmän aikaa..On vaan pari juttua, jotka vähä huolestuttaa: ensinnäki laulaminen on mulle yks maailman tärkeimmist asioist ja oon vähä huolissani siit et miten kieliläväri vaikuttais siihen*ding
---
Semmosta voin kertoa, että kaveri otti n.vuosi sitte kielilävärin ja yhä kiertelee kuoron mukana pitkin maailmaa. Ei kuulemma sitä oo haitannu mitenkään.



Mutta tämäkin on yksilöllistä. Toisilla saattaa ääni, tai jotkut äänteet hieman muuttua.
Tosin kielikorustahan pääsee kyllä nopeasti eroon.

Mun on hyvä kun ei osaa laulaa niin ei korukaan haittaa :D
Mage

Posts: 57

#912 • • Mage Se Mikä Ei Tapa, Vahvistaa
Läväreihin kyl jää koukkuun,samoin tatskoihin.Tällä hetkellä on kymmenen läväriä:7 korvis,yks huules,yks kieles ja yks navas.Tarkoitus olis ottaa viel toinen napaan ja yks silmien väliin sekä pari korviin.heh,hullua mut pakko saada*iloinen* Tatuointi löytyy alaselästä,jota on jo kerran jatkettu,pitäis vielä tän vuoden puolella mennä jatkaa lisää *joo*
Shaz

Posts: 324

#913 • • Shaz team Wittupäät
Läväreitä ei oo sen enempi ku korvissa yhteensä viis. Kovasti tekis mieli ottaa joku läväri, mut en uskalla, kun pelkään et se sattuu aivan homona :D

Ekan tatskani otin tossa muutaman päivä takaperin. Se on tossa lapaluun paikkeilla, vasemmalla puolella. :) Nätti ja yksinkertanen kiinalainen merkki, jonka tarkotus on äärimmäisen salattu vuoteen 3902 saakka. ;) Ei sattunu, joten lisää tulee. <3
Spanks

Posts: 789

#914 • • Spanks Löysä P***a

coolcat82, 23.10.2005 15:38:
Joopajoo.. nyt kun toi selkä on korjattu, niin päätettiin sitte että jatketaan kuvaa niin, että se kiertää mahapuolelle, molemmilta puolilta kyljistä pikkuhiljaa napaa kohti. Et semmonen ympäri vartalon menevä... tietääkö joku onks kylki kovinkin kipee paikka naputella, siitä kun tulee muutaman tunnin homma AINAKIN??



mä lupaan värittää sen huolellisesti... *pepsodent*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

mirah

Posts: 257

#915 • • mirah Starchild
Korvissa on vaan lävistyksiä 7 jos niitä voi lävistyksiksi kutsua.
Ja tatuoinnin haluisin hirveesti mutta kun on se kammo jos se sattuu. Kun pitäis ottaa siskon kanssa jossain vaiheessa ranteeseen ja pelottaa et jännitän niin paljon et se oikeesti sit sattuu ja kunnol ja sit pyörryn taas. Hrr. *pökr**tirsk*
tintsu

Posts: 96

#916 • • tintsu pikkuriiviö. ^_^
musta tuntuu et oon tänne joskus kirjottanu, mutmut siis..
- korvissa 6kpl 'lävistyksiä'
- navassa ja kielessä
- 1 ihana tatuointi
*plur*

--
a Devil without the horns.

Avatar
#917 • • dew Guest
Vasemmassa korvassa perus-industrial, molemmissa lobeissa 6mm tunnelit ja labret. Lisää talven aikana, aivan kauhee hinku takas rei'itettäväks *plur*
ilonana

Posts: 22

#918 • • ilonana
Minä rrrrakastan läväreitä ja tatskoja!!!! <3 \o/
Onkin itellä ylä ja alahuules ja kieles :P
Niihin jää koukkuun.....wääääää :D

--
*ilonana*

LactoPhilus

Posts: 268

#919 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
7 tatuointia ja nyt saa riittää *nauru*, tai 5 tatskaa ku toi yks on kolmiosanen.. 1 läväri ollu mutta ei oo enää..
Don Japa

Posts: 290

#920 • • Don Japa The Setämies

BioPhilus, 2.11.2005 12:47:
7 tatuointia ja nyt saa riittää *nauru*, tai 5 tatskaa ku toi yks on kolmiosanen.. 1 läväri ollu mutta ei oo enää..


Toi on just tota puhetta kun viimeisin on vielä parenemassa *nauru* Kyl suhun vielä värii mahtuu *lmao*

Itselläni kaks kuvaa (otettu vuosina 1995 ja 2000) ja yks läväri. Lisää on ollut suunnitteilla jo kauan, mutta niin mä entisiäkin tuumasin vuosia ennen toteutusta. Hiljaa hyvä tulee *joo*