lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 947,571 views

lahde

Posts: 25

#881 • • lahde setä L
mulla oli tossa aikasemmin tällä viikolla viel kaks läväriä (nänni ja kieli), mut sitten yks ihana ilta nännistä tippu toinen pallo viemäriin... noh, kävin seuraavana päivänä ostaan uuden pallon ja olin pistämässä korua takasin, mut se oli sit päättäny mennä umpeen!? yritin avata reiän nuppineulalla, mut eipä oikeen onnistunu... vitutti aika lujaa!! Noh, ei muuta kun uutta läväriä vaan peliin....
tumpsi

Posts: 2,553

#882 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön
Voikos nännejä lävistää uusiks?

Mul oli aikanaan molemmis, mut toinen alko kasvaan snadisti vinoon ni otin sen pois. Toisen pakottivat armeijassa ottaan pois "näkyvänä koruna", mitä se ei kyl ole. Tarkistin asian viel, mut myöhäst se sillon jo oli :(

edit: toinen ehti olla yli puol vuotta, toinen melkein vuoden.
Fyrisch

Posts: 4,525

#883 • • Fyrisch

tumpsi, 3.10.2005 15:43:
Voikos nännejä lävistää uusiks?



Viikonloppuna just neuvottelin erään henkilön kans tosta, ja kyl voi, mut se sattuu triplasti enemmän kuulema!
tumpsi

Posts: 2,553

#884 • • tumpsi rekisteröitymätön

Fyraett, 3.10.2005 15:51:
---
tumpsi, 3.10.2005 15:43:
Voikos nännejä lävistää uusiks?

---


Viikonloppuna just neuvottelin erään henkilön kans tosta, ja kyl voi, mut se sattuu triplasti enemmän kuulema!


:D
Ei se ekakaan kerta tuntunu missää!
Fyrisch

Posts: 4,525

#885 • • Fyrisch

tumpsi, 3.10.2005 15:54:
:D
Ei se ekakaan kerta tuntunu missää!



Sit toinen kerta saattaa jäbälle tuntuu samalt ku joku pensselöis sun nännei .D
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#886 • • Aziz Combat Fighter

tumpsi, 3.10.2005 15:43:
Voikos nännejä lävistää uusiks?

Mul oli aikanaan molemmis, mut toinen alko kasvaan snadisti vinoon ni otin sen pois. Toisen pakottivat armeijassa ottaan pois "näkyvänä koruna", mitä se ei kyl ole. Tarkistin asian viel, mut myöhäst se sillon jo oli :(

edit: toinen ehti olla yli puol vuotta, toinen melkein vuoden.



Meil yliluti käski kans ottamaan pois kun kerran se tuli niin myöhässä et olin jo nukkumassa kun piti tehä ilmotus ni tein sen boksereissa.

Onneks kotiutumiseen oli kaksi viikkoa aikaa niin sanoin että "en ota, ei ole näkyvä, ei häiritse palvelusta" niin asia jäi siihen.

Kielikorustakaan ei tullut kommentia.
malishousu

Posts: 182

#887 • • malishousu Dr. Philth

tumpsi, 3.10.2005 15:54:
---
Fyraett, 3.10.2005 15:51:
---
tumpsi, 3.10.2005 15:43:
Voikos nännejä lävistää uusiks?

---


Viikonloppuna just neuvottelin erään henkilön kans tosta, ja kyl voi, mut se sattuu triplasti enemmän kuulema!

---

:D
Ei se ekakaan kerta tuntunu missää!



Voi lävistää. Mul on toinen laitettu kaks kertaa. Sattu saman verran ku ekallakin kerralla, mulla ainakin...

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

meow

Posts: 1,170

#888 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "

Fyraett, 3.10.2005 15:51:
---
tumpsi, 3.10.2005 15:43:
Voikos nännejä lävistää uusiks?

---


Viikonloppuna just neuvottelin erään henkilön kans tosta, ja kyl voi, mut se sattuu triplasti enemmän kuulema!



minkä ihmeen takia se sattuis enemmän..? varmaan jos on pahasti rustottunu, mut muuten en ymmärrä.

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Fyrisch

Posts: 4,525

#889 • • Fyrisch

meow, 4.10.2005 18:43:
minkä ihmeen takia se sattuis enemmän..? varmaan jos on pahasti rustottunu, mut muuten en ymmärrä.



Just ehkis sen takii jos rustottunu se kohta, muuten en tiedä, sen takii sanoinki 'kuulema'
en meinaa ottaa pois ja kokeilla .D

Mut täähän on kans aika henkilökohtast, toisil tuntuu ja toisil ei, mene ja tiedä!
Valentina

Posts: 110

#890 • • Valentina
Mulla on nenäkoru, ollut jotain 5-6 vuotta, sellainen pieni.Nykyään tulee aika harvoin laitettua sitä, duunin takia.Haluaisin kyllä napalävistyksen, mutta sitä aina ajatelee että sitten kun mulla on kunnon vatsalihakset nii sitten laitan..öhöm..*toktok**tirsk*

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

Spanks

Posts: 789

#891 • • Spanks Löysä P***a
juuri saannu ekan kuvan valmiiksi... alkuun oli sellain 10cm korkea nyt se on kasvanut kämmenen kokoiseksi... koukkuuhan niihin jäi...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

viscious

Posts: 1

#892 • • viscious
Huh.. Ainakin itse olen hankkimassa uutta niebuhria tai siis eipä sitä 'vanhaakaan ole' mutta silti :) eli onko kokemusta josko sattuu tai aiheuttaa helposti tulehdusta?

Entä jos ottaa myös alaselkään samalla tatskan. Löytyy yksi jo niskasta, sinne sattui. Mutta sattuukohan helposti alaselkään? Osaako joku tai kukaan sanoa?
sapeli

Posts: 11,768

#893 • • sapeli jokukukamikä?
Mie päätin ottaa mun kulmalävärin pois *hymy* Olihan se hieno, mutta jotenkin kait aloin kyllästymään siihen, kun se oli aina siinä... Ehti se puolitoista vuotta siinä olemaan. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fresia

Posts: 764

#894 • • Fresia vähän outo
Mä löysin mun lohikäärme-tatuoinnille kaverin *hymy* Sellanen maailman suloisin manga-enkelityttö, se ois niiiiin upee *sydän*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Jutu

Posts: 3,054

#895 • • Jutu Blondi
Tuli muuten mieleen, että onnistuisiko sellainen, että ottais kaksi huulikorua allekkain? Haluisin kovasti sellasen pienen piikin ja pienen renkaan alahuuleen, mutta se on vähän epäselvää kuinka tuo onnistuisi *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#896 • • aaaaaaaaaa Guest
Kyllä mä olen kohdannu ihmisiä jolla on ollu noita. En ymmärrä miksi ei onnistuisi*poks*
Spanks

Posts: 789

#897 • • Edited Spanks Löysä P***a

moam, 8.10.2005 20:45:
Entä jos ottaa myös alaselkään samalla tatskan. Löytyy yksi jo niskasta, sinne sattui. Mutta sattuukohan helposti alaselkään? Osaako joku tai kukaan sanoa?



Kaverille tehtiin sen kuva alaselkään uusiks ja kyl ilmeen vaihtelun mukaan se sattu jonkin verran... *hih*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Sirppu

Posts: 685

#898 • • Sirppu
haluun tatuoinnin tohon otsaan sellasen mustan pisteen*iloinen* ja ehkä sivuun ylähuuleen pienen mustanpallon..ja uuden kielikorun tän vänhan paikalle*ding*
Hattis

Posts: 194

#899 • • Edited Hattis
Läväreistä.. 10mm levitykset korvissa, kieli, nännit, napa ja Clithood ja kuvaa on reidessä tribaalia ja selässä 2 kiina merkkiä mitkä meinaa vihaa ja rakkautta, tasapainottamassa toisiaan =) nyt projektina lohikäärme kylkeen ja alaselkään .... ja kun se on valmis lisää tulee varmasti...
niin koukussa *vink*
RainChild

Posts: 909

#900 • • RainChild
Hmm... miulla on kaks reikää tuolla ylhäällä rustossa ja sit tappi huulessa. *sydän* tuo huuli on viimeisin ja sen oon ottanu jotain kk-puoltoista sitten *hihu*, tykkään niin paljon läväreistä, lisää on suunnitelmis, mut en oo vielä keksiny, et mitäs sitten...

--
Rainchild is back home