lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 949,162 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#401 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joo, kiitos *hymy* tribaalit on kyllä mielettömän seksikkäitä (myös *iloinen*) miehillä. Varsinkin, jos mies on vähän lihaksikkaampi ja yläselkää koristaa sellanen symmetrinen tribaalikuvio *slurps*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

(5) (3)

Posts: 265

#402 • • (5) (3) -no rest for the evil-
eilen laitettii nännilävärit (tapit pystyyn) *plur* ..noi on niiiiiiin hienot ja niiden laittaminen tuntu ihan törkeen hyvälle*iloinen*

...kieli koru oli , mut duunien takia otin pois sen...

ja pohkeissa on tatuoinnit.. ja lisää tulee ennen kesä*joo*

--
theworldismine

LEXA

Posts: 69

#403 • • LEXA NO limulinjal tietenkii :)
Lävistykset ja tatuoinnit on sairaan makeita kunhan niitä ei vaa oo liikaa. Itselläni on silmäkulmassa yksi lävistys ja tatuonteja kaksi. Eli okeassa kädessä on hauiksen kohdalla käden ympäri menevä pieni tribaali ja vasemmassa kädessä on kyynerpäästä ylöskaulaan ulottuva tribaali, ja liisää olis suunnitteilla*nauru* Mutta mikä on liikaa??? ainii ja tulihan tos otettu viel yks polttomerkki rintaa eli 8 cm korkea kiinalainen merkki

[muokattu 16.3.2004 10:01]

--
USKALLA ELÄÄ

Avatar
#404 • • BTB Guest
Parin viikon päästä olisi tulossa toinen arpitatuointi. Nykyinen on vasemman kyljen kohdalla ja seuraava tulee vasemman rintalihaksen kohdalle, pieni logo vain *hymy*
einesankka

Posts: 107

#405 • • einesankka
kolme tatuaatiota [alaselkä, yläselkä, vasen olkapää] ja yksi ”lävistys” [nenänpielessä, itse en laske lävistykseksi].

kielessä oli, kyllästyin, otin pois [kun ”kaikilla” on nykyään sellainen]

noin. tulipahan taas vastattua iänikuiseen gallupiin *nauru*
a-j

Posts: 785

#406 • • a-j
lävistyksiä kaikenkaikkiaan 8 tällähetkellä:
- ylä- ja alahuuli symmetrisesti pallot keskellä
- smiley
- kielessä 2
- septumi
- toisessa korvalehdessä 8mm laajennus ja toisessa ööh siellä korvalehden ruston kuopassa pultti

sit on ollu silmakulmassa, tietenkin *hih* , mutta se kasvoi ulos viidessa kuukaudessa ja toisessa korvalehdessa ylhaalla rustossa kakskin kertaa, mutta ne eivat koskaan oikein suostuneet parantumaan *eiei*

tatuointeihin en oo koskaan innostunu, ne ei oo ns. mun juttu *hih*

nenänvarteen oisin kauan jo halunnut ottaa, mutta kun on noi rillit, niin ne vois kai(?) vähän häiritä toisiaan :/

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

nuudeli

Posts: 9

#407 • • nuudeli
mulla navas ja kulmaan tekis mieli ottaa mut tiedä häntä...tatuonti suunnitteilla varmaan pariki...
-Kerttu-

Posts: 4,542

#408 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mullä on noitten korvareikien lisäksi vain navassa lävistys..ja tatuointi on alaselässä..(niinku niin harvalla naisella!?) Se on semmoinen jänskä sydän.. *joo* Tatuointeja en haluis lisää..mut lävistyksiä haluaisin..Nänneihin ja kieleen..Mutta mä en uskalla, kun olen niin kipuherkkä..Kun tuo napalävistyskin sattui niin penteleesti..´Ja sit pelkään et nänneistä menee tunto jos ne lävistetään..*ding* En edes tiedä voiko siinä käydä niin..*hmph*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ZaZa

Posts: 262

#409 • • ZaZa

Viola81:
Mullä on noitten korvareikien lisäksi vain navassa lävistys..ja tatuointi on alaselässä..(niinku niin harvalla naisella!?) Se on semmoinen jänskä sydän.. *joo* Tatuointeja en haluis lisää..mut lävistyksiä haluaisin..Nänneihin ja kieleen..Mutta mä en uskalla, kun olen niin kipuherkkä..Kun tuo napalävistyskin sattui niin penteleesti..´Ja sit pelkään et nänneistä menee tunto jos ne lävistetään..*ding* En edes tiedä voiko siinä käydä niin..*hmph*



Jos kiinnostaa, niin silloin kun kävin ottamassa maanantaina tän kielikorun, niin juttelin sen lävistäjän kanssa nännikoruista. Se sano että siinä voi mennä jotkut maitotiehyet tukkoon, ettei vois imettää mut ne voi mennä tukkoon vaik et ottais lävistystäkään ja ne saa helposti jollain pienel toimenpiteel avattuu taas. Ei sen mukaan ainakaan tunto voi niistä mennä...

Niin ja kielikorun laittaminen ei satu paljoa, mutta nää seuraaat päivät on yhtä tuskaa... *nyyh* Yritin samana iltana ku olin ottanu sen korun syödä 2 desii keittoo ja siinäkin meni vähän yli puol tuntii... *hih*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Elmiira

Posts: 1,446

#410 • • Elmiira

ZaZa:
Niin ja kielikorun laittaminen ei satu paljoa, mutta nää seuraaat päivät on yhtä tuskaa... *nyyh* Yritin samana iltana ku olin ottanu sen korun syödä 2 desii keittoo ja siinäkin meni vähän yli puol tuntii... *hih*




Itekin pelkäsin et kielikorun laittaminen sattuu aivan h....tisti, mut yllätyin, kun ei ollu ollenkaan niin kauheeta! *joo*

Ja joo muistan kyllä miten syöminen seuraavina päivinä oli yhtä tuskaa!!! Ja kesti tosi kauan saada jotain alas... Lähinnä pari ekaa päivää meni jääpaloja imeskellessä *hymy*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Kanelli

Posts: 191

#411 • • Kanelli kesyttämätön
Heräsipä tässä kysymys, että onko kenellä kokemusta tatuoinnin ottamisesta yläselkään ja selkärangan kohdille? Että onko miten kivuliasprosessi? Siis tietysti hieman kivulias mutta eloon jää senkin jälkeen, ei mitään liallisuuksia kuten joillain muilla ruumiinosilla?

*juonittel* taidan itselleni syntymäpäivälahjaksi vihdoin kustantaa tuon jo pitkään himoitsemani tatuoinnin.. *joo*

--
...she can be all four seasons in one day.

blueangel

Posts: 328

#412 • • blueangel
Mulla kolme tatskaa. Lavassa, kaulassa ja nilkassa. Lävistykset navassa ja nenässä. Huulessa oli mutta ei oikein sopinut mulle....*iloinen*
India

Posts: 475

#413 • • India
Tulipa tossa mieleen kun joku tais täällä aiemmin kysellä että laitetaanko epiduraali-puudutus jos on tatuointi.

Näin vastasi gynekologi Seppo Saarikoski, Kuopion yliopistollinen sairaala

Epiduraalipuudutusten tekemistä vastaavan anestesialääkärin mukaan selässä oleva tatuointi ei estä puudutuksen asentamista, jos iho tatuoinnin alueella on kunnossa. Ärtynyt ja tulehtunut iho sen sijaan on puudutuksen vasta-aihe, koska silloin on riski tulehduksen kulusta selkäydinkanavaan. Puudutusta ei voida laittaa oli ärsytyksen tai tulehduksen aiheuttaja mikä tahansa. Tarvittaessa puudutusneula ja kanyyli viedään suoraan tatuoinnin läpi.
Tilannne arvioidaan kuitenkin yksilöllisesti ja joissain tapauksissa saatetaan valita tatuoinni viereinen nikamaväli, jos se on käytettävissä.
La Petite

Posts: 1,160

#414 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Mulla on vain yks lävistys, kultainen rengas navassa.
Mun mielestä lävistykset ja tatuoinnit on hurjan hienoja,
mut en itselleni niitä jostain syystä halua.
Kyse ei ole kivun välttelemisestä, mun mielestä ne ei vaan mulle sovi.

Mutta tatuoitu mies = *slurps*

*iihhih*

--
Rem tene, verba seqventur

oona

Posts: 5

#415 • • oona
minulla on tällä hetkellä yhteensä seitsemän lävistystä:

- alahuuli
- ylähuuli
- nenän molemmat sivut
- niebuhr
- molemmat kulmat

oikein tyytyväinen olen ”rautanaamiooni” ollut, ja suunnitteilla on vielä aika monta lisää. ainakin poskilävistykset aion ehdottomasti hankkia!

kokemukset ovat olleet pelkästään positiivisia - tulehdukset saattavat olla hetken aika pirun kipeitä, mutta kyllä senkin kestää. kauneuden eteen kun on kärsittävä. :) ja harvoinpa niitä tulee, jos kunnolla jaksaa hoitaa. (minä en kyllä aina jaksa.)

tatuointikin on suunnitteilla, heti kun rahaa löytyy. sorkkaraudan ajattelin itseeni piirrättää. jos vain uskaltaisi, kun pelkää neuloja niin pahuksen paljon... mutta lävistäminen on ollut hyvää treeniä!

niin että reikiä nahkaan vain, te kaikki. ja aurinkoista kevättä (??).

--
the best reason to be a revolutionary
is that it is simply a better way to live.

Dacey

Posts: 671

#416 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
mä oon hirmukesy, mut kielikoru olis kiva.. joskus haaveilin napakorusta mut ei tähän vatsaan, ja niitä on jo jokaisella.. tosin niin on kielikorujakin..

myös joku pieni tatuointi olis kiva..

mitään ei siis ole, mutta saattaa kyllä tulla
Mizfir

Posts: 2,472

#418 • • Mizfir pittuinen
En osais olla enää ilman lävistyksiä / tatuointejani..tosin onnex tatsat ei karkaa*nauru*. Mul on huulessa, navassa, korvissa yht. 4 lävistystä ja ala-ja yläselässä tatuoinnit. Ne on ollu kaikki tarkkaan harkittuja ja tatsat kertoo paljon mun elämästä ja arvoista.*joo*

--
-Mannanen-

Avatar
#419 • • Nancy Guest
kieliläväri olis ihan jees, mut tulevana hoitsuna en sitä voi hankkia...*uuh*
noemi

Posts: 535

#420 • • noemi
hmmmm... kaikista parhain lävärimalli o miusta kulmaläväri kummaski kulmas, ja sit pitkät metallipiikit tai jotku uv-hässäkät niis *hymy*

Itelläni o toistasex vaa reikä oik. korvalehes, mut ens- tai seuraaval viikol meen ottaas toiseen kulmaan lävärin..ehkä siihen toiseenki tulee joskus reikä *hih*

--
Oikeutta koneille!