lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 949,995 views

vaurio

Posts: 29

#381 • • vaurio Vikkelä vainukoira
kuka tökkäis mulle reiän silmien väliin?
yllättävän harvat ”ammatti”lävistäjät tekee noita.. ainaki stadissa..

--
... vain yksi tahto ...

Armin

Posts: 411

#382 • • Armin surffitukka
Perjantaina laitetaan tatuointi *jiihaa*

Ongelmana on vain, etten ole oikein päättänyt vielä minkä otan.
On kaksi vaihtoehtoa:
1. Horuksen silmä oikeaan lapaluuhun. Tykkään symboleista ja mytologiahulluna se sopisi mulle ja se ei ole kuitenkaan välttämättä kovinkaan yleinen.

*otettu*

otetaan huhtikuussa:
2. Lempimangahahmoni Fushigi Yûgin Tasukin seishi tunnus, kiinalainenmerkki ”wing” vatsaan. Mun on kauan tehnyt mieli kiinalaistamerkkiä mutta en ole oikein löytänyt sopivaa. Joidenkin mielestä voi tuntua hassulta nämä perustelut mutta jos jollain on Heli Keiju persuksissa niin minulla saa olla se *hih*

Ja sitten huhtikuussa laitetaan napalävistys, olen aivan hassuna lävistyksiin nykyään, vaikka kohta pitäisi jo rauhoittua *hymy*

[muokattu 22.3.2004 17:29]
meow

Posts: 1,170

#383 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "

vaurio:
kuka tökkäis mulle reiän silmien väliin?
yllättävän harvat ”ammatti”lävistäjät tekee noita.. ainaki stadissa..



baawo@harness *piis*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#384 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mites napalävistys? eikös se parane n. puolisen vuotta? saako sinä aikana mennä uimaan tai onko muita rajoituksia?

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hSU

Posts: 23

#385 • • hSU ...

---
vaurio:
kuka tökkäis mulle reiän silmien väliin?
yllättävän harvat ?ammatti?lävistäjät tekee noita.. ainaki stadissa..
---



Harnessia suosittelen minäkin. Todella asiantuntevaa ja mukavaa palvelua, itse otin kaks läväriäni siellä. Vähän huippas tuo silmien väliin tehty lävistys, kun se oli ensimmäinen lävärini, eikä oikein tiennyt mitä odottaa ja olin *hieman* hermostunut *nauru*.. Mutta tuo operaatio ei tuntunut kyllä ollenkaan kipeältä (ja mun mielestä rokotukset sattuu!). Toisen lävärin otin heti perään napaan, johon laitettiin musta banaanikoru.. Mitäs mieltä ootte muuten noista napakoruista miehillä?
Chatte

Posts: 4,085

#386 • • Chatte Team Teknolipat :)

Hyzenthlay:
mites napalävistys? eikös se parane n. puolisen vuotta? saako sinä aikana mennä uimaan tai onko muita rajoituksia?


Napalävistyksen paraneminen on melko pitkä prosessi verrattuna moniin muihin läväreihin. Puoli vuotta voi olla keskimäärin ihan hyvä arvio, mutta se paranee kenellä mitenkin. Enimmäkseen olen kuullut ihan kivasti parantuneista napaläväreistä, mutta omani oli kauhutarina; se ei parantunut koskaan kunnolla. Kidutin itseäni sillä melkein vuoden päivät. R.I.P. Kävin sen kanssa pahimillaan lääkärissäkin, kun oli kovin pipi. *nyyh* Tosin omani laitettiin niiiiin kauan sitten ja niiiiiin alkeellisesti (korvien lävistyslaitteella), ettei ole ihmekään tuo lopputulos: kiva arpi navassa... *uuh*

Rajoituksia on kai lähinnä sen mukaan, miten läväri paranee. Minulla oli rajoituksia housujeni suhteen; istuin koulussa alkuun housut auki, kun tulehtunut napa oli kipeä ja märki. Mutta minullehan ei aikoinaan kukaan neuvonut mitään, enhän saanut edes kertoa, missä läväri oli laitettu...

Nykyään lävistäjät antavat hyvät ohjeet. *iloinen*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Viltsu

Posts: 2,010

#387 • • Viltsu noname

hSU:
---
... johon laitettiin musta banaanikoru.. Mitäs mieltä ootte muuten noista napakoruista miehillä?



no miksei banaani miehen napaan sopis *hih*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#388 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kauheasti tekis mieli ottaa napalävistys koristamaan vatsaa, mutta jotenkin tympii sen hankaluus esim. urheillessa. Voiko sen ottaa pois siksi aikaa, vaikka se olisikin vasta parantumisvaiheessa?

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Chatte

Posts: 4,085

#389 • • Chatte Team Teknolipat :)

Hyzenthlay:
kauheasti tekis mieli ottaa napalävistys koristamaan vatsaa, mutta jotenkin tympii sen hankaluus esim. urheillessa. Voiko sen ottaa pois siksi aikaa, vaikka se olisikin vasta parantumisvaiheessa?


Ei sitä kyllä kannata kovin pian ottaa pois edes vähäksi aikaa, voi olla aika hankala saada takaisin, nimim. kokemusta on. Pahimmillaan en saanut sitä edes itse takaisin, vaan kaverit laittoivat, kun makasin sängyllä ja kiduin.

Toisaalta ei se läväri välttämättä haittaa urheillessa ihan kauhiasti, riippuu kuinka kipeä se on, ja mitä lajia harrastaa. Salibandy ja kaukalopallo (olen nykyään tosin siirtynyt enemmän lätkään *iloinen*) ainakin onnistuvat. Kaukalopallohousut kyllä vähän painoivat...

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

maaki

Posts: 12

#390 • • maaki
Tällähetkellä korvista löytyy 6 reikää ja suunnitelmissa olisi ottaa jossain välissä vielä industrial. Seuraavana suunnitelmissa olisi ottaa kieleen reikä, kun sitä jo pitkään suunnitellut. Lisäksi ihan kiva vois olla ottaa alahuuleen piikki/rengas.
Yonna

Posts: 372

#391 • • Yonna
Mulla on vaan napaläväri, toistaiseksi on mulle riittänyt. Tatskan oon kanssa ajatellut joskus ottaa, mutta ei ole vielä tullut mieleen mitään sellaista mikä olis just se mun.
Viltsu

Posts: 2,010

#392 • • Viltsu noname
say KIXUUUU!!

URPE.JPG

URH.JPG

Toi jälkimmäinen ois kyl hirvee, kun ei voi edes syöttää pilliä sille kuka sitä puhaltaa.
*nauru*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

ChunkeyMunkey*

Posts: 14

#393 • • ChunkeyMunkey* weed-mon
jöö... :)
läväreitä ollu joka puolella mut enää kielessä..... !
tatuointeihin vuosia sitten pärähtäny, tribaali navan alla, teksti kädessä ja aurinko selässä...kohta muutama lisää mutta siltikään ei riitä? *pahis*

--
...Set the level high, spread your wings and fly...

jadexsiy

Posts: 143

#394 • • jadexsiy norja ja nopea
Lävistys perinteisesti navassa *vink* ylähuulessa ja kielessä..Lisää tahtoisin mutta taitaa jäädä tähän..*hymy*
Tatuointi alaselkään olisi joskus kiva ottaa mutta ei päällimmäisenä mielessä..Ehkä sitten joskus..
Kike

Posts: 9

#395 • • Kike *volvore*
Jeh! Ens viikolla meen meen laittaa tatskan selkään..auringon! muutama lävistys löytyy mutta hienosti korvista!
vaurio

Posts: 29

#396 • • vaurio Vikkelä vainukoira
jei, sain sitten silmien väliin tapin just ~pari tuntii sitte.. tuntui oikein mukavalta!
saldo on nyt sitte silmienväli, nenä, alahuuli & nänni. *hymy*

--
... vain yksi tahto ...

Elmiira

Posts: 1,446

#397 • • Elmiira
Kovastihan tuo ois taas mieli tehnyt uutta tatuointia... Mutta rahatilanne ei nyt kyllä salli sellaista investoinita *nyyh* eikä ole kuvaakaan valmiina... Tai no alaselkään sen tribaalin joskus vielä haluan, mutta onhan tässä aikaa *hymy*

Mikähän siinä muuten on, että miehissä kiinnitän kyl huomioo tatuointeihin ja lävistyksiin *slurps* Hyvännäköset oikeissa paikoissa ja hyvällä maulla ja olen myyty...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#398 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
uuh... mä haluan yläselkään tribaalikuvion *hymy* mitäköhän sellainen about maksaisi, vaikkapa sellainen 10cm*4cm? mulla ei ole oikein mitään käsitystä, missä hintaluokassa liikutaan...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Elmiira

Posts: 1,446

#399 • • Elmiira

Hyzenthlay:
uuh... mä haluan yläselkään tribaalikuvion *hymy* mitäköhän sellainen about maksaisi, vaikkapa sellainen 10cm*4cm? mulla ei ole oikein mitään käsitystä, missä hintaluokassa liikutaan...




No mulla tuo selässä oleva tribaali aurino (n.9x8cm) maksoi vanhassa rahassa 400. Mut se riippuu aika paljon kuviosta (yksityiskohdat) ja missä ottaa... veikkaisin... *hymy*

Uudempi, joka on sit hiukan pienempi ja värillinen oli 70e.

Aika vaikee arvioida. Melkein kannattaa valita kuva ja käydä liikkeessä kysymässä...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

ZaZa

Posts: 262

#400 • • ZaZa
Mulla on ollu (joskus pari kolme vuotta sitten) silmäkulmas lävistys, mut se kasvo umpeen. Tällä hetkellä on nenässä pieni piikki, kielessä tappi (jonka otin tänään, sattuu hieman) ja pieni tassun jälki tatuoituna oikean puoleiseen rintaan. Haluisin viel toisenki tatskan...

Miehillä mun mielestä on älyttömän ihana kulmaläväri. *kuolaa* Ei se tosin kaikille sovi. Ja kielikin on ihan jees. Tatuoinnit on kans upeita, kunhan niitä ei ole liikaa...

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan