lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 947,621 views

Avatar
#421 • • tepsutin Guest

Kanelli:
Heräsipä tässä kysymys, että onko kenellä kokemusta tatuoinnin ottamisesta yläselkään ja selkärangan kohdille? Että onko miten kivuliasprosessi? Siis tietysti hieman kivulias mutta eloon jää senkin jälkeen, ei mitään liallisuuksia kuten joillain muilla ruumiinosilla?



mulla on siinä kohtaa lohikäärme ja otin sen 14-vuotiaana, eikä se mun mielestä kirpassa yhtään... nilkkaa tehdessä olikin sitten itku ja hammastenkiristely aika olennainen osa prosessia *hmph*
meow

Posts: 1,170

#422 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "

Kanelli:
Heräsipä tässä kysymys, että onko kenellä kokemusta tatuoinnin ottamisesta yläselkään ja selkärangan kohdille? Että onko miten kivuliasprosessi? Siis tietysti hieman kivulias mutta eloon jää senkin jälkeen, ei mitään liallisuuksia kuten joillain muilla ruumiinosilla?




mulla se kyl kirpas enemmän ku muualle otetut, vaan voisko olla syynä että se oli myös se ensimmäinen..dunno *ding*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

tamsuli

Posts: 13

#423 • • tamsuli

meow:
---
Kanelli:
Heräsipä tässä kysymys, että onko kenellä kokemusta tatuoinnin ottamisesta yläselkään ja selkärangan kohdille? Että onko miten kivuliasprosessi? Siis tietysti hieman kivulias mutta eloon jää senkin jälkeen, ei mitään liallisuuksia kuten joillain muilla ruumiinosilla?



---


mulla se kyl kirpas enemmän ku muualle otetut, vaan voisko olla syynä että se oli myös se ensimmäinen..dunno *ding*



Mulla ei oo kun yx tatska ja se on yläselässä..Eikä se nyt mitään mahdottomia sattunut.Elossa ollaan*hymy*
Tosin en osaa sanoo et sattuuko se nyt enemmän kun jonnekkin muualle kun
se on tosiaan ainokaiseni.
*hymy*

Posts: 322

#424 • • *hymy*
oman kullan lävistys kielessä on eri hyvä!*vink* ystävällä oli kivannäkönen lävistys ylähuulen alla jänteessä mikä näky kun se hymyili ja sen hymy on muutenki niin kaunis et se koru teki siitä vielä erikoisemman.. itelläni ei oo mut aina välillä kutkuttaa ajatus hankkimisesta. tatuoinnit on hienoja kohtuudella. itelleni ne tuntus liian ikuisilta..
anthocyan

Posts: 1,511

#425 • • anthocyan Kohti valoa...
Kultsillani on napakoru *jiihaa* *sydän*
On aika ihana! *plur*

[muokattu 27.3.2004 11:51]

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#426 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
*plur* Nyt koristaa upea timantti mun napaa! oon hötkyillyt koko päivän ja olo on ihan epätodellinen...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Fresia

Posts: 764

#427 • • Fresia vähän outo
Mulla oli napakoru mutta se päätti kasvaa ulos tms viime syksynä *hmph*, jäi sit kiva jälki tohon navan yläpuolelle... ens viikolla otan kauan halutun ja harkitun tatuoinnin *nauru*

Kielilävärit jätkillä aika jees, mutta kulman tai huulen renkaat ei sit ollenkaan... tai no, mun kaverin jätkäkaverille huulirengas taas sopii...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#428 • • *Pepper* Guest
itelläni on napakoru, vasemmassa korvassa ylhäällä yks ja alhaalla kolme, oikeassa korvassa kolme alhaalla...

miehil lävärit ovat huippuja kieli,nänni, huuli (ala) ja kulma myös... nää on huoppuja ja saa multa jalat alta.. hih *plur* *aplodit*

omalla miehellä kielikoru... *sydän*
warma

Posts: 16

#429 • • warma
Täältä löytyy myös kielikoru, josta on tosiaan ollut ihan mukavasti hyötyä...*vink* Huomenna meen sitten ottamaan vihdoin nännilävistyksen...*hikoil*

--
Kyllä mekin poikien kanssa...monta kertaa..

Avatar
#430 • • astaroth Guest
Viime kesänä omistin kulmankorun, mutta tulehtumisen takia jouduin ottamaan sen pois. Nyt olisi suunnitelmissa lävistää korvat, en halua vain yhtä. Katsotaan, kunhan saada vähän enemmän rahaa...*juonittel*
Orfeus

Posts: 5,872

#431 • • Orfeus

whynot:
Huomenna meen sitten ottamaan vihdoin nännilävistyksen...*hikoil*


*slurps* Itellä kaks, ne on nii kivat*jiihaa*
tuisku

Posts: 256

#432 • • tuisku tomboy girleygirl
mä harkitsin tatskaa 7 pitkää vuotta, lopulta mun kaveri teki luonnoksen mun ohjeilla ja toinen frendi (joka on ihan ammattitatuoija) sitten viimeisteli ja kun olin lopulta tyytyväinen ni sinne se sitte yläselkään porattiin.. semmonen hiano tribaldelfiini jos on ympäril sellasii sinisii pärskeitä.. sellanen keski-iso.. en oo hetkekään katunu ja on jo suunnitteilla seuraava..

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#433 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
nyt kun pääsin sen navan jälkeen lävistyksien makuun, olen alknut miettimään, miltä näyttäisi esim. unicorn tai sitten sellanen ihq piikki alahuulen alla. Piikit on tyylikkäitä *piis* tosin hetki ainakin harkintaa... *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

noena

Posts: 3,138

#434 • • noena first breath after coma

Orfeus:
---
whynot:
Huomenna meen sitten ottamaan vihdoin nännilävistyksen...*hikoil*

---

*slurps* Itellä kaks, ne on nii kivat*jiihaa*



Tänään otin ensimmäiseni modifiedissä, by Lassi, oli kivaa ja oon ollu koko loppupäivän ihan kikseissä!! *iloinen* Se oli niiiiiin kivaa *aplodit*
tahtoo toiseenkin.. *pahis* *nauru*

[muokattu 4.5.2004 23:36]

--
TwistedLife™ Amusement Park

Orfeus

Posts: 5,872

#435 • • Orfeus

aerasi:
---
Orfeus:
---
whynot:
Huomenna meen sitten ottamaan vihdoin nännilävistyksen...*hikoil*

---

*slurps* Itellä kaks, ne on nii kivat*jiihaa*

---


Tänään otin ensimmäiseni modifiedissä, by lassi! oli kivaa ja oon ollu koko loppu päivän ihan kikseissä!! *iloinen* Se oli niiiiiin kivaa *aplodit* tahtoo toiseenkin.. *pahis* *nauru*


Oisit kerralla laittanut*joo*
Coon--

Posts: 640

#436 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Onhan noita, ollut ja tulee olemaan. toistaiseksi vain huulessa, kielessä ja vasemman korvan rustossa. Luultavasti korvalehden reijätkin on vielä auki. Ajattelin joskus hankkiä niebuhrin tai unicornin, mut kattoo nyt.... asiakaspalvelualalla ihmiset on vielä niin vanhoillisia.

Tatuointi, toivottavasti saan joskus sen hommattua. Suunnitelmat on jo raha ja aika puuttuu.
noena

Posts: 3,138

#437 • • noena first breath after coma

Orfeus:
---
aerasi:
---
Orfeus:
---
whynot:
Huomenna meen sitten ottamaan vihdoin nännilävistyksen...*hikoil*

---

*slurps* Itellä kaks, ne on nii kivat*jiihaa*

---


Tänään otin ensimmäiseni modifiedissä, by lassi! oli kivaa ja oon ollu koko loppu päivän ihan kikseissä!! *iloinen* Se oli niiiiiin kivaa *aplodit* tahtoo toiseenkin.. *pahis* *nauru*

---

Oisit kerralla laittanut*joo*



rahatilanne.. *uuh* pikkunen pudjetti.. mut sovin jo että syksyllä menen ottamaan toisen!! *aplodit* kivaaa! *iloinen*

--
TwistedLife™ Amusement Park

-Santtu-

Posts: 1,965

#438 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Kävin toissapäivänä jatkauttamassa tatuointiani, keijun kehykseksi tuli sellanen kasvi-lehti-hässäkkä ja pari pikku-perhosta. *iloinen* Oon tosi tyytyväinen, nyt se on niin hieno että tekis vaan kokoajan mieli katella ja ihailla.. *niskakramppi*

Ja kivusta huolimatta heti alkaa uusien suunnittelut hyrrätä päässä.. *hih* Parasta on se että oon löytäny niin hyvän tatuoijan et se tietää just mitä haluan, osaa aina piirtää ihan mahtavia juttuja ja luotan siihen täysin. *hymy*

Toiseen nänniläväriin kerään vielä rohkeutta.. *blush*
Keniro

Posts: 369

#439 • • Keniro
Hmm, mä haluisin ehkä itelleni ne pallot vai mitkä korut onkaan? Niin tohon nenän alkukohtaan kummallekkin puolelle tai siis mä en tarkalleen osaa selittää mut nää mitä porukalla kummiski on.. Voi kuulostaa typerältä mut mä en tiedä lävistyksestä enkä implanteista mitään.. *täh*
karkki

Posts: 241

#440 • • karkki
nonii, tuli sit toissa päivänä ylähuuliki reijitettyä*aplodit* ei ees kauheesti kirpassu mut tää koru on vähä turhan tiukka...miun ylähuulen tilalla on joku ihmeen jumalaton möhkäle*igor*(vissii VÄHÄ turvonnu) no kai tää tästä joskus taas normaaliks muuttuu*hymy*

ennestää on nappi jo kielessä, navassa ja mitä kaikkia hässäköitä sitä korvissa nyt onkaa ja sit tribaali alaselässä (yllättävää*justjoo*)

seuraava projekti ois nänni läväri/t, kunha saan jostai valuuttaa*joo*