lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 949,962 views

meow

Posts: 1,170

#461 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "

QB:
---
meow:
otinpa navat pois. :P
mun mielestä ne näyttää paremmalta pojilla.

---


kuhan et niitä nännejä ota. ne on kivat. *joo*



pois en kyl vaan lisää otan..kolme on liian vähän..*iloinen*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

QB

Posts: 392

#462 • • QB huora ja madonna.

meow


pois en kyl vaan lisää otan..kolme on liian vähän..*iloinen*



hui. paljonko niitä oikein mahtuu? *ding*

--
The world is a tragedy to those who feel, but a comedy to those who think.
-Horace Walpole-

Avatar
#463 • • ALIEN Guest
mielestäni lävärit ovat vain tiellä, ainakin omalla kohdallani, eikä ne tod. edes sovi mulle... Mut on muutamia yksilöitä, joille todellakin sopii lävärit! *plur*
Skrapa

Posts: 157

#464 • • Skrapa
Nyt on ollut piikki alahuulessa viikon ja tyytyväinen olen. Kolmantena päivänä turpos aika hyvin ja vuosi verta, mutta nyt taas kiltisti normaali ja välil ei ees muista et sellasen meni hankkimaan... eli läväreitä ihmiset rohkeasti

--
No more pain, I'm floating away..

caitrin

Posts: 159

#465 • • caitrin ö_____ö
Mä voisin ottaa tatuoinnin alaselkään, MUTTA pelkään et saisin siitä kuitenki jonku valTAvan allergisen reaktion ja sit olis koko alaselkä paskana *igor*

Lävärit ei sovi mun tyyliin, mulla ei oo edes korvakoruja. Joskus muinoin kyllä oli, mut niistäki sain allergisen reaktion ja päätin pistää ne umpeen *nauru*
Rocca

Posts: 3,064

#466 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Mul oli korvassa läväri mut sit vaan ajattelin kerran et koitan ilman sitä ja tuntus heti paljon paremmalta niinpä en enää laittanu takas...mut joskus voisin heittää korvan ylä lehteen rustojen sekaan mun mielestä se on pirun hien =D

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#467 • • emantae Guest
Iteppä tein nuuhkimiselimeen reijän, siinä se on ollut kolmisen vuotta. *hymy*
Ja korvissa on kans. ^^
Keniro

Posts: 369

#468 • • Keniro
Noniin, nyt on ollu tää labretti pari viikkoo ja hyvin on kaikki menny.. Kesäkuussa jos saan vähän rahaa meen vaihtaan tän korun isompaan ja vois samalla ottaa kulmaan toisen. *piis*

Tatuoinnin otan vasta joskus 3-4 vuoden pääst..
Mellu-

Posts: 4,006

#469 • • Mellu-
minen voi läväreit viel ottaa *nyyh* mutta tatuointia tässä kesän jälkeen *odotussuuri*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

serotonot

Posts: 3,137

#470 • • serotonot Paul Easy
-nänni
-napa
-huuli
-korva

tatskoi ei oo. Poltto- tai viiltotatskan vois ottaa mut noi mustejutut ei oo mun juttu. Ainakaan ollu viel. Siistei ne on kyl jos on oikeenlainen tatska oikeel tyypil, mut ei mun juttu
~caro~

Posts: 184

#471 • • ~caro~
ois suunnitteila kolmas tatska...ala vatsaan..*slurps* *iloinen*
serotonot

Posts: 3,137

#472 • • serotonot Paul Easy

~caro~:
ois suunnitteila kolmas tatska...ala vatsaan..*slurps* *iloinen*


en viittis millään alkaa
kAiStA

Posts: 229

#473 • • kAiStA
Jeps, itselläni ei vielä ole yhtään lävistystä johtuen siitä, että mun korviinhan ei kosketa ja suvun painostuksesta en viiti kiusata heitä enempää ennenkuin muutan kohta kotoa poies. Sitten tarkoitus olisi ottaa muutama lävistys (medusa, nännit ja silmien väli) ja tatuointikin on jo ollut pitkään suunnitteilla, en vaan vieläkään tiedä millasta kuvaa jaksaa koko loppuelämänsä sitten kantaa.

--
Let the music be your only God..

Cloudberry

Posts: 493

#474 • • Cloudberry
Isä ja äiti otti samana päivänä samassa paikassa samanlaiset tatskat, joita ne hoiti yhtä huonosti kumpainenkin, toisella parantui ja toisella ei.. *ding*
Mun keho hylki jo korvakorujen pitämistä, en usko että näillä geeneillä otetaan tatskoja tai läväreitä. *igor* Harmi, ko muuten kyllä tykkäisin.. Pitänee tykkäillä muitten. *plur*
micqo

Posts: 1,094

#476 • • micqo
Ajattelin jos hakis kielilävärin...myös pari tatskaa lisää pitäs saada...henk.kohtaisia juttuja...mä elän nyt takaspäin mun menetettyä nuoruutta kun en päässyt olemaan oma itseni....no onneks olen ikäisekseni kuitenkin ikuinen nuori *aplodit**iloinen*
1ncarnation

Posts: 542

#477 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
kädes kiinalaiset merkit : Soul Devotion Dragon
pohkees lohikäärme
ja kiinalaiset kirjaimet : evil bad boy
vasemmas rinnas tribaali skorppari

____________________________

tatskoihin jää koukkuun *piru*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Rubicon

Posts: 550

#478 • • Rubicon
Mulla oli kans kulmakoru josta tosin jouduin luopumaan pari päivää taaksepäin,se oli jo kasvanu niin reunalle.
Otin sen vähän typerästi sillon joskus kesän alussa ja ylläri -
se tulehtu.
Mut parantumisen jälkeen rakastuin siihen ihan täysillä ja harnessia suosittelen läväriä harkitsevalle,siellä on ystävällistä ja AMMATTITAITOISTA porukkaa*iloinen*

Haaveilen vielä kielikorun ottamista jossain kohtaa ja kulman käyn ehdottomasti lävistämässä uudelleen heti syksyllä kun ilmat vähän viilenee ja tasottuu...

Miehellä seksikäs on nänniläväri ja tappialahuulessa,joka omalla miehelläkin on*sydän*

tatuointiin mä sit jo suhtaudun vähän harkinnalla,onhan ne mageita mut miettikää sit ku on mummo ja ryppynen ja perseessä on kipeen kokonen kotka...ei ehkä magee enää siinä vaiheessa*hahjust*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Saara

Posts: 1,954

#479 • • Saara #2970

Rubicon:
mut miettikää sit ku on mummo ja ryppynen ja perseessä on kipeen kokonen kotka...ei ehkä magee enää siinä vaiheessa*hahjust*



Joo-o, voi olla et siitä kotkasta ei ota enään siinä vaiheessa mitään tolkkua et mikä se on..... surullista mutta totta :(

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

diezel

Posts: 430

#480 • • diezel -

Rubicon:
tatuointiin mä sit jo suhtaudun vähän harkinnalla,onhan ne mageita mut miettikää sit ku on mummo ja ryppynen ja perseessä on kipeen kokonen kotka...ei ehkä magee enää siinä vaiheessa*hahjust*



Niin no ei se perse ilman sitä tatuointiakaan kovin hyvältä tule näyttämään, että aika tyhmää ton perusteella olla ottamatta tatuointia esim. perseeseen. Ymmärtäisin perustelun vaikka naama/kämmen-tatuoinnista joka näkyisi joka päivä sitten vanhemmallakin iällä.