lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 950,091 views

Dalifemme

Posts: 1,629

#181 • • Dalifemme Dementia simplex

mul btw hole kans kulmakarvassa, siinä roikku 13 vuotiaana sellai lehmänrinkula... ekoja läväreit mitä otin...


Mulla sama diili.Molemmilla puollla itseasiassa..ei niitä kauheesti näe but ärsyttävät. Sen ekan duunasin dorkana itse neulalla.Tosi järjen jättiläinen*ding*
Dalifemme

Posts: 1,629

#182 • • Dalifemme Dementia simplex

eikä mutsi ois maksanu mitää lävistäjällä käyntii siinä iässä!


Heh ja mä en ikinä unohda mutsin ilmettä kun se näki mun ekan lävärin*nauru**nauru*
meinas vetää slaagin.En varmaan koskaan oo niin nopeasti lähteny talosta ulos ku sinä aamuna*plur*
Ja sit se hiffas mun ekan tatskan(olin 17.v,frendin mutsi leikki mun äitiä ja antoi ”luvan”) ja taas meikä löysi yllättäen harrastuksia kodin ulkopuolelta*hih*
ravec

Posts: 1,102

#183 • • ravec
Olen suunnitellut noin 5-6 vuotta tatuointia, vasemman puoleiseen lapaluun kohdalta alaspäin, kulkevaksi.

Opiskelin / tutkin 94-95 Miyamoto Musashin, miekkailutaidon lähteitä.
Kun ymmärsin elämän tiet. Mitkä ovat niiden lähtökohdat ja tavoitteet ihmisessä.

Halusin itselleni jotain uniikkia tatuointina.
Tuttavani isä on Suomi Japani seuran puheenjohtaja ja kieltäytyi kääntämästä erästä tekstiä Japanin kielelle. Eikä halunnut puhua asiasta enään.
En tiedä johtuiko se siitä, että se sivuuttaa tai (ehkä, en ole varma) häpäisee Japanin kultturellista perintöarvoa.
Moni heistä kasvaa vielä täysin näiden opetuksien varassa, joten täytyy jatkaa tutkimista
ja ihmisten kuuntelemista.


Saatan olla tyhmä kun puhun tälläistä, mutta se mitä meinasin laitattaa selkään.
Kuvaa musiikillista harmoniaa sielun ja matkan maailmassa ja minussa ihmisenä.
muokattu
Mulla oli oikeassa silmäkulmassa 97-98 lävistys, mutta duunin takia otin pois.
muokattu

[muokattu 27.8.2003 02:37]
Goddess Lakshmi

Posts: 119

#184 • • Goddess Lakshmi Joy of your life, makes it worth of living
Mul on yks tatska ja pari lävärii, toinen tatska suunnitteilla..... Pitää nyt heti mennä ottaan ennen ku EU kieltää ne!!!!
Chatte

Posts: 4,085

#185 • • Chatte Team Teknolipat :)
Kolme pientä tatskaa ja kaksi lävistystä - enää; läväreitä oon karsinut sitten teinivuosien *vink*. Kaikki nää on nyt tarkasti harkittuja, tärkeitä ja merkityksellisiä. Tuskin tulee lisää ihan äkkiä, tosin never say never....

Miehillä kieliläväri on seksikäs. Tatskoja ei saa olla liikaa, sama pätee kyllä läväreihinkin... mikä sitten on liikaa, jaa... makunsa kullakin.

Edit: juu on mulla kolme korua korvarustossakin, mutta jotenkin karsastan sanoa niitä lävistyksiksi, eihän normikorviksiakaan sanota...

[muokattu 26.8.2003 23:26]

[muokattu 4.9.2003 16:55]

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

NextAce

Posts: 2,505

#186 • • NextAce Alienated
Mulla on vaan kulmalävistys ja oon aatellu ottaa toisen siihen viereen..Tatskan otan jossain vaiheessa tohon olkapäähän, se saa sit riittää ainakin mulle*hih*

--
-Alienation-

-----

Dee

Posts: 73

#187 • • Dee ass-shaking sista
mulla oli napaläväri mut se kasvoi ulos. kaksi kertaa. ei tykännyt olla mun masussa...*hmph*

--
one love

Avatar
#188 • • hyperventilaatio Guest
Mulla on nykyään läväreitä korvissa, kulmassa, huulessa ja kielessä. Ne on kaikki mun mielestä tosi kivoja, oon kyllä miettinyt myös tatskaa, mut noi lävärit tuntuu enemmän ”mun jutulta”. Ehkä on jotain uuttakin suunnitelmissa... *vink*
meow

Posts: 1,170

#189 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.tänään sain uuden leiman, vasempaan keskisormeen *iloinen*
.mietittiin tos mun tatuoijan kanssa et meen jokupäivä ottaan itelleni Japanin kielisen
noodels 3.95$...
*justjoo*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

äm

Posts: 2,376

#190 • • äm

hyperventilaatio:
Mulla on nykyään läväreitä korvissa, kulmassa, huulessa ja kielessä.



Ota seuraavaksi päästä läpi joku iso naula! *ding*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#191 • • Corepressor Guest

äm:
---
hyperventilaatio:
Mulla on nykyään läväreitä korvissa, kulmassa, huulessa ja kielessä.

---


Ota seuraavaksi päästä läpi joku iso naula! *ding*




Poraa reikä päähän ja päästä piru ulos.

Mulla oli korvan rustossa (ylhäällä) barbell, mutta puhelintyössä tuppas tulehtumaan koko rusto niin pahasti, etten pystyny nukkumaan ja oli pakko luopua. Harmi, että nykyinenkin työnkuva (*dissaa*) estää kaiken kivan ottamisen *joo*, muuten mäki olisin venteillä.
diezel

Posts: 430

#194 • • diezel -

Blues:
*eiei* *eiei* *eiei* *eiei*



*joo* *joo* *nauru*

[muokattu 30.8.2003 11:02]
Claquesous

Posts: 3,206

#195 • • Claquesous viidettä kolonnaa
mä oon nii pussy et mul ei oo mitää läväreit/tatskoi... en oo kyl vissii hankkimaskaa q jotenki ei vaa huvita (ei oo vaa mun juttu).

muute toi juttu et joku poraa sun päähäs jonku reiä ja pistää lisää verta aivoihi ni tuntuu ainaki must tosi vaaralliselt ja epäilyttävält. mä en kyl antas kenenkää, jol ei oo lääketieteellist koulutust ja kokemust, poraa mun päähä! aivois on kuitenki kaikki se mikä tekee just sut... persoonallisuus, ajatukset, muisti jne.

no mut jos joku haluaa nostaa omaa tajunnan tasoa ni siitä vaa... mikä minä olen arvostelee muita

--
32. of December

kuu

Posts: 1,174

#196 • • kuu tyttttö

diezel:
---
Blues:
*eiei* *eiei* *eiei* *eiei*

---


*joo* *joo* *nauru*

[muokattu 30.8.2003 11:02]



*hih**hih**hih*

--
köh köh

Avatar
#197 • • GoA Guest
Nyt ois hinku ottaa läväri. Kieli ois kiva, ei näy niin paljon. Mutta kysymys: Onko se niin kiva suuseksissä kuin jotkut ovat väittäneet? Ja jos on niin pitäisi enään löytää joku jonka kanssa harjoitella tuon korun käyttöä, vapaaehtoisia vai määrätäänkö? *hih*
dizzyli

Posts: 361

#198 • • dizzyli kotiseksieläin
Lävistyksiin jää kyllä koukkuun ja pahasti, mutta ei se mun elämää ole toistaiseksi haitannut. *nauru* Tällä hetkellä minulla on lävistykset navassa, kielessä, molemmissa nänneissä ja toisen korvan ylärustossa. Nyt ajattelin syksyn kunniaksi laittaa jotain uutta kivaa! Valitettavasti työ estää kaikki kasvolävistykset, mutta onhan sitä tilaa muuallakin. Lävistyskuvia (myös minun) voi käydä katsomassa www.bodymodifications.net sivuilta *hymy*

--
Kauneus on kauhua.

kuu

Posts: 1,174

#199 • • kuu tyttttö

GoA:
Mutta kysymys: Onko se niin kiva suuseksissä kuin jotkut ovat väittäneet? Ja jos on niin pitäisi enään löytää joku jonka kanssa harjoitella tuon korun käyttöä, vapaaehtoisia vai määrätäänkö? *hih*



En usko, että kielikoru vaikuttaa siihen, että on kiva suuseksissä.Puolin tai toisin.Jos jollain olisi kielikoru ja antaisi minulle suuseksiä, niin ehkä ne muut taidot vaikuttaa siihen aika paljon enempi.Eikä se koru, joka killuu suussa.Voihan se olla tietenkin mahdollista *hih*

--
köh köh

kuu

Posts: 1,174

#200 • • kuu tyttttö

dizzyli:
Lävistyskuvia (myös minun) voi käydä katsomassa www.bodymodifications.net sivuilta *hymy*



Ihanat tissit *plur**joo*

Oon jääny koukkuun tohon bodymodificationssiin.Käyn kattoo aina monta kertaa päivässä uusia kuvia.Ihania.Harmi kun ei saa sinne ittestä mitään, niin ei voi nähdä niitä piilotettuja.

--
köh köh