lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 949,943 views

pirpeli

Posts: 5,533

#841 • • Edited pirpeli
Medusa lähti, alkoi kasvamaan huuleen sen verran arpikudosta, ettei enää ollu kivaa...Seuraava joskus niska-surface..

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#842 • • Aziz Combat Fighter

Hyzenthlay, 2.8.2005 18:19:
miten pitää toimia kun lävistys alkaa kasvamaan ulos? mulla nimittäin näyttäs tossa napakorussakin olevan jo 4mm tyhjää tilaa, eli ulos on jo vähän kasvanut. En kuitenkaan tosiaankaan aio luopua siitä. Neuvokaas joku mitä mä teen *täh*



Se joko kasvaa ulos ja jättää jäljelle ruman arven tai sitten se lopettaa ulos kasvamisen itsekseen jossain vaiheessa - tai sitten voit ottaa sen pois. Ei tollasille paljoa voi tehdä.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#843 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Kiitoksia vastauksista, harnessista vois kysellä viel tarkemmin. Harmittaa vaan kun lävistykseen tottuu, niin miten voi olla ilman sitä *uuh* voiskohan sen pistää heti uudestaan *pahis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jutu

Posts: 3,054

#844 • • Jutu Blondi

Hyzenthlay, 3.8.2005 20:40:
Harmittaa vaan kun lävistykseen tottuu, niin miten voi olla ilman sitä *uuh*


Mäkin totuin mun lävistykseen niin hyvin, että nyt kun se on pois niin välillä tulee sellanen fiilis ihan niin kuin se vieläkin olisi siinä. Joskus tosin otan sen uudestaan, mutta en ainakaan ihan heti =)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

k!tty

Posts: 158

#845 • • Edited k!tty se pieni siivekäs kummituseläin
Tatuointi (japania) kaulassa ja siivet selässä. Selkään hakkausta vaille valmiina taas uusi kuva. Näihin jää niin koukkuun! *nauru*

Lävistyksiä löytyy enää vain kaksi ja puoli, eli kieli&napa + puoliksi umpeutunut leuka..(jouduin ottamaan korun pois kun hampaiden juuret alkoi uhkaavasti näkyä tulehduksen myötä..*sars* Ja sit on vielä edesmenneitä tuo nenä, kulma (joka kasvoi itsekseen ulos jo alkuvaiheessa) ja poski..Poski meni umpeen viime kesänä kiitos työnantajan *kivatsulle*!

Suunnitelmissa olis nyt syksyllä alkaa venyttää tunneleita korviin...Se on niiiin pitkäaikainen haave! *joo* Mut tässä on nyt vaan kyseisen asian takia käyty erinäisiä keskusteluja partnerin kansssa, joka on aika kielteisellä kannalla *uuh*.. Tiedä nyt sitten olisko vaan omapäinen ja odottais toisen tottuvan ajatukseen-sillä jossain vaiheessa niihin sitten kuitenkaan enää kiinnitä huomiota *pahis*!
dorisch

Posts: 74

#846 • • Edited dorisch gothic girl

Hyzenthlay, 2.8.2005 18:19:
miten pitää toimia kun lävistys alkaa kasvamaan ulos? mulla nimittäin näyttäs tossa napakorussakin olevan jo 4mm tyhjää tilaa, eli ulos on jo vähän kasvanut. En kuitenkaan tosiaankaan aio luopua siitä. Neuvokaas joku mitä mä teen *täh*



laita isompi koru \m/ tai ylipäätään vaihda korua. joku selitti jollain foorumilla (jepjep) että oli vaihtanut tyyliin hopeisesta napakorusta titaaniseen ja ohhoh uloskasvaminen oli pysähtynyt. toisaalta kaikki läwäytyxet lähtee joskus käveleen, notta minkäs teet.
madis

Posts: 71

#847 • • madis Don.
Meigäl o korvis 8mm plugit ja 10mm tulos. Tatska sit joskus ku o rahaa *joo*
iriil

Posts: 371

#848 • • iriil

Mundus Lassi, 21.7.2005 00:29:
No jos on materiaalin tarvista niin minä ja meidän sirkuksen jussi kyllä voidaan auttaa tarvittaessa...



Ihanaa.*aplodit* Taidanpa ottaa yhteyttää sinne päin jollakin tavalla jahka saamme jotain suunnitelmaa kasaa syksymmällä.
Baby-G

Posts: 377

#849 • • Baby-G
Lävistys oli navassa mutta se sano jo kauan aikaa sitten hyvästit. Aikomus on ollu ottaa uusiks, mutta ei vielä 100% varmaa. Tatuointeja löytyy kaks (molemmat chinese) ja ne toivottavasti on ja pysyy vöevö *hihu* ois tarkotus ottaa viel yks symboli ranteeseen mut sen aika tulee vähän myöhemmin..
dj_kojo

Posts: 9

#850 • • dj_kojo
kulmalävistys löytyy eikä pois ole lähdössä *hih* uudesta lävistyksestä ei tietoa mutta tatuointi kun saa tarpeeksi ylimäärästä rahaa ja keksin paikan ja kuvan..
e-nergique

Posts: 568

#851 • • e-nergique STT
huuli- ja napalävärit, yläselässä sellanen hämärä "melkeinkuintribalimuteiihankuitenkaan"-tatska *hymy*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Jupe

Posts: 571

#852 • • Edited Jupe
Tässä joku päivä kun kerkeää tuolla isommassa citissä käydä niin niskaan läväri (+ joku päivä 2 lisää) ja joskus joku tatska. *juonittel**hymy* Mutta vielä niin sanotusti neitsyt *nyyh**nauru*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

tintsu

Posts: 96

#853 • • tintsu pikkuriiviö. ^_^
Ihan tää perussetti eli navassa ja kielessä lävistys.
Tatuointi tulee syksyllä. :)

--
a Devil without the horns.

LaiZga aka ksc..

Posts: 49

#854 • • LaiZga aka ksc..
oikeassa kädessä on aika kivan kokonen tatuointi ja kohta tulee vasenpaan käteen vielä kivemman kokonen kuva..*hihu* ja sit kieli läväri pitäis ottaa 2 viikon sisällä..
o_°

Posts: 224

#855 • • o_°
No annetaan tänne vähän tuntomerkkejä sitte. Eli tatuointi on oikeessa ranteessa 6cm "rannekoru" ja sitä ois tarkotus jatkaa hauiksesta niskaan selkään ja tissiin (rahatkin jo melkein koossa). Lävistyksiä on oikeassa silmäkulmassa, joskus ollut vasemmassakin mutta se pääsi tulehtumaan ja en jaksanut sen takia antibiootteja käydä hakemassa. Oikea nänni on suunnitteilla lävistää jonka luultavasti toteutan tatuoinnin yhteydessä. *juonittel*
ReiNe

Posts: 146

#856 • • ReiNe

zet, 18.8.2005 11:55:
Tässä joku päivä kun kerkeää tuolla isommassa citissä käydä niin niskaan läväri...



no nyt mennään jossain ihan muualla.. mitä, siis mikä..? kaiken moisesta olen kuullut mut tää on nyt uutta. voisko joku kertoa mistä tässä puhutaan..
*blush**iihhih**vink*

--
femalejunglist

ReiNe

Posts: 146

#857 • • ReiNe
oikeassa korvassa neljä reikää rustossa.. muita lävistyksiä ei toistaiseksi ole.. kaksi pientä ja siroo kuvaa löytyy, toinen heti ylimmän selkänikaman alla keskellä; teksti arabialaisilla kirjaimilla ja toinen oikeassa jalassa heti akilles-jänteen yläpuolella; saamelaisten kuun symboli..
seuraavan kuvan otan heti kun ikuistamisen arvoinen tulee eteen.. *joo**vink*

--
femalejunglist

o_°

Posts: 224

#858 • • o_°

rbc, 18.8.2005 14:13:

no nyt mennään jossain ihan muualla.. mitä, siis mikä..? kaiken moisesta olen kuullut mut tää on nyt uutta. voisko joku kertoa mistä tässä puhutaan..
*blush**iihhih**vink*



Lävistyksestä joka on niskassa...ei varmaan sen ihmeellisempi kuin vaikka lävistys kyjessä tai selässä esim:uutta muotia
ReiNe

Posts: 146

#859 • • ReiNe
no huh huh.. siis toi on upeeta! *plur* varsinkin se ensimmäinen kuva on järjettömän upee!!!!
tollai vois lävärin (tai pari) ottaakkin, mä kun en oikee oo noiden normi-läväreiden ystävä niiden tavanomaisuuden (nykyisin) takia..

--
femalejunglist

Jupe

Posts: 571

#860 • • Jupe

ReiNe, 18.8.2005 14:13:
---
zet, 18.8.2005 11:55:
Tässä joku päivä kun kerkeää tuolla isommassa citissä käydä niin niskaan läväri...

---


no nyt mennään jossain ihan muualla.. mitä, siis mikä..? kaiken moisesta olen kuullut mut tää on nyt uutta. voisko joku kertoa mistä tässä puhutaan..
*blush**iihhih**vink*



Voiko sitä yksinkertaisemmin sanoa, eli niskaan reikiä O---O <-- tollanen koru ja joku päivä sen ylä ja ala puolelle uudet reijät.. *taputapu**yessir* Ookos kookos possu jondon kaveri?´? *ding**täh**nauru*

--
&quot;Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta.&quot; -Aulis Blomstedt