lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 949,999 views

Adorable

Posts: 103

#1341 • • Adorable
Lävistys löytyy kielestä ja niskasta. Ohimoon pitäis vielä käydä ottamassa jossain vaiheessa.
Ensimmäinen tatuointi hakataan ensi viikolla, tulee joko käteen tai yläselkään.
Korvista löytyy venytykset.
JasoX

Posts: 378

#1342 • • JasoX Ruoska
Kieli, tongue web, toinen nänni ja korvissa muutama. Syksymmällä sitten mustetta nahkaan =)

--
heartbeat will never fade

inneah

Posts: 704

#1343 • • inneah ...Trust no one...

inneah, 16.7.2008 14:10:
Tarkotus ois ottaa perjantaina lävistys (Micro Dermal )... paikka vielä vähän auki, mut johonki se/ne tulee :D



no lol, en sit uskaltanu :DDDDD

--
nahkalakanat

Jinkso

Posts: 1,209

#1344 • • Jinkso FINRG
Heti kun intti loppuu, niin meikäläiselle pamahtaa reikä alahuuleen ja korvaan industrial! *joo*
anis

Posts: 2,451

#1345 • • anis
Haluisin uuden tatuoinnin! Oon jo vuosia halunnut pienen tähden silmäkulmaan ja oon ihan kahen vaiheilla että pitäiskö ottaa vai ei, ja kuka lyö kasvoihin. Toinen, minkä haluaisin olis uv-tatuointi. Hmm. Mulla olis yks vaihtoehto minkä kaveri piirs mulle joka ois tosi hyvä uv-tatskaks+yks asiakas piirs mulle kans tosi mageen kuvan ja anto luvan että saan käydä laittamassa sen kuvan ihooni jos haluun. : ) Saispa vaan joskus ihan aikaisekskin... Alkais poltteleen jo kun ei oo kahdeksaan vuoteen saanu uutta kuvaa. Mutta seuraava kuva olis sitten kyl viimeinen, ehkä*pepsodent*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1347 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
otin just niskalävistyksen! :)

--
dasinoaisnvs

Mönnä

Posts: 190

#1348 • • Mönnä
Otin ekan tatuointini eilen, tää on kyllä *sydän* Monta vuotta sitten tämän kuvan löysin ja nyt viimeinkin sen sain. Onneksi on kaveri, joka taitaa tuon homman. Talvella sitten katotaan jatkoa... ;)

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

anis

Posts: 2,451

#1349 • • anis
Joo miehillä on kyl tatuoinnit aika *kuolaa*. Hah duunissaki pitää tutkii aina asiakkaiden tatskat heti ensimmäisenä!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1350 • • Aurinkoneiti
Jos ottaisin tatuoinnin, niin se tulisi jalkapohjaan. En tiedä, onko se mahdollista.
juheh

Posts: 8

#1351 • • juheh
Te miespuoliset joilla on ollut nännilävistyksiä. Onko jäänyt arpikasvua/huomattavia jälkiä luovuttuanne nännikorusta?
Rels

Posts: 796

#1352 • • Rels setämies
torstaina pitäis mennä ottaa eka tatska.. vähä jänskättää! :D

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

tomppae

Posts: 9

#1353 • • tomppae
Älä pelkää se on ihan helppo nakki. Ei se tunnu ku siltä et joku raapii nahkaa auki ;)
Rels

Posts: 796

#1354 • • Rels setämies
Nonni, nyt on käsivarteen ilmestynyt leima, ja täytyy sanoa että olen todella tyytyväinen lopputulokseen!

Pikkusen alussa nipisti ikävästi mutta äkkiä siihen tottu! ei paha!

Voin suositella lämpimästi lahdessa Clinic:iä, tatuoijana Satu. Lahjakas neito ja pätevä työssään!

*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Lyra

Posts: 666

#1355 • • Lyra

Aurinkoneiti, 17.8.2008 01:23:
Jos ottaisin tatuoinnin, niin se tulisi jalkapohjaan. En tiedä, onko se mahdollista.



on se mahdollista, vaan helkkarin vaikee paikka. en suosittele ensimmäiseksi tatuointipaikaksi.
Anselmi

Posts: 2,578

#1356 • • Edited Anselmi And sell me

Aurinkoneiti, 17.8.2008 01:23:
Jos ottaisin tatuoinnin, niin se tulisi jalkapohjaan. En tiedä, onko se mahdollista.


Ei ole. Tai kyllä siihen pystyy kuvaa takomaan, mutta se ei siinä kauaa pysy. Käytännössä mahdoton paikka.

--
sen pituinen se

aiccu

Posts: 155

#1357 • • aiccu poksuva sydänilmapallo

anis, 26.7.2008 21:37:
--Toinen, minkä haluaisin olis uv-tatuointi. Hmm. Mulla olis yks vaihtoehto minkä kaveri piirs mulle joka ois tosi hyvä uv-tatskaks+yks asiakas piirs mulle kans tosi mageen kuvan ja anto luvan että saan käydä laittamassa sen kuvan ihooni jos haluun. : ) Saispa vaan joskus ihan aikaisekskin... Alkais poltteleen jo kun ei oo kahdeksaan vuoteen saanu uutta kuvaa. Mutta seuraava kuva olis sitten kyl viimeinen, ehkä*pepsodent*.



mulla oli yks vaihtoehto nakututtaa nahkaan "milky way" jossa osa tähdistä ois ollu uv-värillä ja osa ihan harmaasävyinä..

Nettituttu piirtää nyt kuitenkin semmosta kuvaa, jolle on ihan konkreettinen tarina ja liittyy ihan muhun itseeni. Ekan luonnoksen oon nähny ja se oli aivan mahtava *plur* ootan vaan että näen sen valmiina. sen sitten luultavammin otan joskus loppuvuodesta palkintona itselle jos selviän ehjänä ju jutsun peruskurssista ja vyökokeesta..sen jälkeen kun vasta voi olla en pari viikkoa hikoilematta.*pepsodent*

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

HaTeFiNgEr

Posts: 124

#1360 • • HaTeFiNgEr Boston Hc
Itse olen ottanut skorppari (horoskooppini) tatuoinnin paikkaan x jonka vain harvat ja valitut näkevät.. Minun mielestä Steve-O:lla on mailman siisteimmät leimat.. Ne on jotenkin niin erikoiset ja sopivat kantajalle todella hyvin.. Voi jospa voisinkin olla 1pvän nero Steve-O, niin saisin varmaan yhtä hyvii idiksii uusien leimojen ottamiseen.. On jo pidempään ollut suunnitteilla ottaa uus tatska ei oo vaan keksinyt mitään siistiä ja omaperäistä..