lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 949,169 views

turquoise

Posts: 732

#1361 • • turquoise e-ra2co
Huomenna aamusta ois aika varattu ekalle kuvalle ja vähän jännittää ... *hikoil*

Aika iso spygedeelihkö aurinko tulee lapaan ja jatkuu kohti niskansivua. Itse oon suunnitellut, oon piirrelly tuntemattomasta syystä ton tyylisiä kuvia vihkon sivuille jo muutaman vuoden.

Läväreitä ollu korvarusto, kulma, huulen sivussa - tällä hetkellä ainoa on keskellä huulta "leuassa"... Tekis vähän mieli tota silmienväliläväriä - anteeksi etten osaa niitten oikeita nimiä, eikä kyllä kiinnosta edes opetella .. *hih* - mutta en tiedä, olisko se tähän tauluun vähän liikaa.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

ramsau

Posts: 403

#1362 • • ramsau chuck my norris
Kolme kertaa käynyt tatuoijalla, 1/3 selästä valmiina. Ranteessa pieni ja mitätön inside-läppä.

Lävistyksiä ollut nenässä, kielessä, silmäkulmassa ja ehkä jossain muuallakin. Krhm, mutta aikuistuttuani otin ne pois.

En vieläkään tiedä miksi.
wiwi

Posts: 1,575

#1363 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

kimono, 2.8.2008 20:53:
otin just niskalävistyksen! :)


Oih! Olen kateellinen. Kerropa nyt tuoreeltaan, miltä tuntui? En pelkää kipua, mutta kaverin mukaan niskalävistys sattui perkeleesti. Tosin se otti kaksi samaan aikaan. Itsellä on navassa, kielessä, nännissä ja huulessa sekä yks tatska. Mikään mainituista ei mielestäni sattunut erityisesti.

Siskolla myös kasvoi ulos niskaläväri. Onko jollain täällä käynyt samoin ts. onkohan kuinka yleistä?

Edit. Niin siis ei ihan niin tuoreeltaan kuin ajattelin. Olin näkevinäni päivämäärän 2.9. :) Mutta kuitenkin.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1364 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

wiwi, 2.9.2008 21:48:
---
kimono, 2.8.2008 20:53:
otin just niskalävistyksen! :)

---

Oih! Olen kateellinen. Kerropa nyt tuoreeltaan, miltä tuntui? En pelkää kipua, mutta kaverin mukaan niskalävistys sattui perkeleesti. Tosin se otti kaksi samaan aikaan. Itsellä on navassa, kielessä, nännissä ja huulessa sekä yks tatska. Mikään mainituista ei mielestäni sattunut erityisesti.

Siskolla myös kasvoi ulos niskaläväri. Onko jollain täällä käynyt samoin ts. onkohan kuinka yleistä?

Edit. Niin siis ei ihan niin tuoreeltaan kuin ajattelin. Olin näkevinäni päivämäärän 2.9. :) Mutta kuitenkin.



ei se itse lävistäminen sattunut... mutta koska sitä niskan
ihoa piti hieromalla pehmittää ennen ku sen sai lävistettyä,
ni se "hierominen" kyllä sattui aika kovaa.

+ mulla oli niskassa ihan kauhee mustelma reilun viikon
ajan. se oli aika hurjan näkönen kyllä :D

nyt toi voi ihan hyvin, eikä oo kipee tai enää sillai "kiree" ku
aluksi. vähän oon paranoidi kans tosta uloskasvamisesta ja
se puhdistus on aika rasittava prosessi joskus...

mutta so far oon ihan tyytyväinen toho :)

sativa, 2.9.2008 21:40:
Tekis vähän mieli tota silmienväliläväriä - anteeksi etten osaa niitten oikeita nimiä, eikä kyllä kiinnosta edes opetella .. - mutta en tiedä, olisko se tähän tauluun vähän liikaa.



se on bridge, tai niebuhr :P

itellä on siinä nyt lävistys kolmatta kertaa ja suroaan sanoen
se on aika rasittava (mutta makee) kohta rei'ittää.

kahdella ekaa kertaa se oli vähän väärässä kohtaa... aluksi
se oli aivan vino ja toisella kertaa liian syvällä (lähellä silmilä),
eikä siksi oikein meinannut millään parantua.

nyt se on mitattu tarkasti suoraan ja syvyyskin on oikea, mutta
silti se vähän väliä oireilee. mulla nyt ei muutenkaa lävistykset
muutenkaan kovin helposti parane, mutta toi bridge on kyllä
yleensäkin aika hankala... parilla kaverillakin se vielä temppuilee
jopa parin vuoden jälkeen :/

--
dasinoaisnvs

Nelli

Posts: 127

#1366 • • Nelli

wiwi, 2.9.2008 21:48:
---
kimono, 2.8.2008 20:53:
otin just niskalävistyksen! :)

---

Oih! Olen kateellinen. Kerropa nyt tuoreeltaan, miltä tuntui? En pelkää kipua, mutta kaverin mukaan niskalävistys sattui perkeleesti. Tosin se otti kaksi samaan aikaan. Itsellä on navassa, kielessä, nännissä ja huulessa sekä yks tatska. Mikään mainituista ei mielestäni sattunut erityisesti.

Siskolla myös kasvoi ulos niskaläväri. Onko jollain täällä käynyt samoin ts. onkohan kuinka yleistä?

Edit. Niin siis ei ihan niin tuoreeltaan kuin ajattelin. Olin näkevinäni päivämäärän 2.9. :) Mutta kuitenkin.



Voisin mäkin omia kokemuksia tästä kertoa, kun tossa heinäkuussa kävin niskan lävistämässä.

Mua lävistäminen sattu suht paljon, hyvä etten huutanu kivusta. Tosin mulla on kyllä aika alhanen kipukynnys, mutta kyllä toi silti enempi sattu ku navan tai korvien lävistäminen.

Uloskasvamisen merkkejä ei oo näkyny. Parantuminenkin on vielä vaiheessa. Välillä iho on ihan turvonnu lävistyksen ympäriltä, ettei koru ees liiku mihinkään suuntaan. Välillä taas on ihan hyvässä kunnossa. Mut kyllä mä luotan et tää pikkuhiljaa parantuu, vaikka niska kuulemma aika hankala paikka onkin. :)
Adorable

Posts: 103

#1367 • • Adorable

wiwi, 2.9.2008 21:48:

Oih! Olen kateellinen. Kerropa nyt tuoreeltaan, miltä tuntui? En pelkää kipua, mutta kaverin mukaan niskalävistys sattui perkeleesti. Tosin se otti kaksi samaan aikaan. Itsellä on navassa, kielessä, nännissä ja huulessa sekä yks tatska. Mikään mainituista ei mielestäni sattunut erityisesti.

Siskolla myös kasvoi ulos niskaläväri. Onko jollain täällä käynyt samoin ts. onkohan kuinka yleistä?

Edit. Niin siis ei ihan niin tuoreeltaan kuin ajattelin. Olin näkevinäni päivämäärän 2.9. :) Mutta kuitenkin.



Niska kyllä kasvaa helposti ulos joillakin. Kireällä oleva iho luonnollisesti puskee helpommin korun pois..
Itse otin kesällä niskaan lävärin. Katsottiin vaan, että saa laitettua ja sitten reikää ihoon. Ei tarvinnut painella tms. Eikä kyllä sattunut, kielikin sattui enemmin! Pari päivää oli kipeä eli parani extranopeasti!
Pari viikkoa sitten läväri oli kipeä kun olin huonosti putsannut sitä. Päivittäin pitäisi painella korun vierestä niin, että nesteet tulevat pihalle. Muuten sattuu niin per....esti eikä koru liiku mihinkään suuntaan.
aiccu

Posts: 155

#1368 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
4.12. saan taistelukeijuni selkään *jiihaa**plur*

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

ValaX

Posts: 3,891

#1369 • • ValaX
Oon joskus haaveillut nänninlävistyksistä, mutta ne on vaan jäänny ottamatta.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1370 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

Adorable, 17.9.2008 16:26:
---

Pari viikkoa sitten läväri oli kipeä kun olin huonosti putsannut sitä. Päivittäin pitäisi painella korun vierestä niin, että nesteet tulevat pihalle. Muuten sattuu niin per....esti eikä koru liiku mihinkään suuntaan.



sama homma mulla.

piti alunperin kuusi viikkoa putsailla sitä lämpimällä merisuola
-vesiliuoksella haudutellen, että tulee paskat ulos.. mutta kyllä
sitä on täytynyt senkin jälkeen vielä jatkaa. jos en ole tota
puhdistusoperaatiota esim. viikkoon tehnyt, niin sitä kyllä
alkaa kiristämään ja tuntuu niska hieman aralta.

mutta hyvin se voi noin yleisellä tasolla, eikä ainakaan vielä ole
mitään uloskasvamisen merkkejä näkynyt :)

tosin mulla alkaa mennä hermot tähän bridgeen... se kun ei nyt
sitten millään tahdo parantua. ei se siis enää turvonnut ole, eikä
siitä jatkuvasti mitään mönjääkään tule... mutta luvattoman usein
se on jotenki ärtynyt, puhdistuksesta huolimatta :/

ajattelinkin, että otan pian bridgen veks ja otan poskilävistykset! :D

--
dasinoaisnvs

Makie

Posts: 8

#1372 • • Makie
Ei oo vuosiin tehnyt mieli ottaa kasvoihin lävistyksiä, mutta nyt himoilen oikean korvan viereen vertikaalista surface baria ja medusaa..... Kauhea lävistys- ja tatskakuume. Jonkinlaista lootuksenkukkaa haluaisin tihon olkaan hakattavan.
mariq

Posts: 2,154

#1373 • • mariq
11.11. varattu aika @ Boundtattoo *iloinen* Vasempaan kyynervarteen tulee Ankh *hymy*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#1374 • • hottium Guest
onko liian klisee / homohenkistä ottaa pieni sydän alavatsaan jommalle kummalle puolelle (miehelle)?
syfilisx

Posts: 61

#1375 • • syfilisx

hottium, 23.10.2008 15:29:
onko liian klisee / homohenkistä ottaa pieni sydän alavatsaan jommalle kummalle puolelle (miehelle)?


Ei suinkaan. Ota mieluummin molemmille puolille ja tyylitellyt sydämet.

--
/Welcome to the shallow nation/

aiccu

Posts: 155

#1376 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
hienoja kuvia ja piirrustuksia tuolla Bound Tattoon sivuilla..harmi että tuli esiin vasta nytten, olisin voinut aiemmin harkita kuvan ottamista tuolla..sen verran tykkäsin kuvista mitä sivuilla oli...josko sitten seuraavan*justjoo*

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1377 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
piti ottaa tänään aamulla meduusa veks :(

olin edellisyönä unissani ilmeisesti pahoinpidellyt ylähuuleni
niin pahasti, että se oli ihan turvonnut ja koru oli melkein jo
kasvanut sisään *igor*

--
dasinoaisnvs

MRC

Posts: 1,346

#1378 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Meen ottaa tunnin päästä ekan tatuointini :) Jännittää

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

RiD

Posts: 2,817

#1379 • • RiD Nukemi
Tekis mieli ottaa naamaan tai johki jotain muttakun en oikein keksi sellasta spottia missä se ei haittais harrastusta/olis näkymätön tarpeen tullessa. Alahuulen ja leuan välissä oleva tappi siitä näppärä että saa hetkessää pois jos on tarve eikä näy jälkeekää jos koru eio paikalla.

Siitä lähtien kun dubliniin muutin niin pitäny jotain inkkiäkin käydä hakemassa mutta vihaan jokaikistä sketsiäni niin antaumuksella että ei oo vielä tullu kesää tästä ideasta. Tahtoo jotain omatekemää jolla on oikeesti merkitys.

Perkele.

--
*super* *possu*

Avatar
#1380 • • Norb Guest
Plaeh, tahtois päästä reijittää itseensä. Mies oli eilen reijitettävänä *kade* Mut mihinkään "näkyville" en tahdo *hmph* Niska on kokeiltu, mut kasvo ulos. Kielessä oli, mut poistin kun se on ihan tyhmä.

Nännyköitä vois miettiä, mut oon kuullu, et sattuu kaikista eniten.. Huoh..