lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 947,611 views

Skenemursu

Posts: 1,568

#961 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
vasemmassa tississä tatska :) pari lävistystä ollut joskus silmäkulmissa 90- luvun loppupuolella mutta ne sai jossain vaiheessa kyytiä ja on kasvanut jo umpeen korvassa lienee vielä ehkä jonkinasteinen reikä mutta korvista siinä ei ole ollut kohta 10 vuoteen.
tumpsi

Posts: 2,553

#962 • • tumpsi rekisteröitymätön
päivittelyä: korviin 4mm renkaat :)
jossain kohtaa hankinnassa: medusa
ja edelleen ne nännit takas.
Valentina

Posts: 110

#963 • • Valentina
Minä haluisin kielikorun, töiden takia joutuin ottamaan nenäkorun pois, mutta kielissä ei kai näy sitä.(jos ei nyt näyttää kaikille asiakkaille kielin)..Voisko joku kertoa sattuuko se..Kannattako ottaa pari vapaa sen jälkeen?sössiikö puhe kauan!Kiitos*hihu*

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

Garo

Posts: 446

#964 • • Garo #jake

Valentina, 10.1.2006 08:24:
Minä haluisin kielikorun, töiden takia joutuin ottamaan nenäkorun pois, mutta kielissä ei kai näy sitä.(jos ei nyt näyttää kaikille asiakkaille kielin)..Voisko joku kertoa sattuuko se..Kannattako ottaa pari vapaa sen jälkeen?sössiikö puhe kauan!Kiitos*hihu*



Itse kielikorun ottaneena voin sanoa, ettei se juurikaan satu. Kieli kyllä turpoaa ensimmäisinä päivinä huomattavasti. Kannattaa ottaa esim. perjantaina heti töiden jälkeen ja varautua siihen, ettei vielä maanantaina tai tiistaina voi olla asiakaskontakteissa. Ruokavalioksi varasin itselleni mehujäätä (helpottaa turvotusta, maito ei ole kuulemma hyväksi), pussikeittoja ja soseita yms. Ensimmäisinä työpäivinä popsin pilttiä *hymy*

Parin viikon päästä korun ottamisen jälkeen pääsee sitten vaihtamaan lyhyemmän korun tilalle. Ja ei, kielikorua ei huomaa ellei sitä esittele tai yritä vartavasten katsoa josko sellainen löytyisi.

- Garo
UzU

Posts: 2,361

#965 • • UzU [33100]

Valentina, 10.1.2006 08:24:
Minä haluisin kielikorun, töiden takia joutuin ottamaan nenäkorun pois, mutta kielissä ei kai näy sitä.(jos ei nyt näyttää kaikille asiakkaille kielin)..Voisko joku kertoa sattuuko se..Kannattako ottaa pari vapaa sen jälkeen?sössiikö puhe kauan!Kiitos*hihu*



Ja tähän voisi todeta että vaihtelee todella paljon henkilöttäin. Itselläni ei mitään ongelmia. Ei sössötystä, ei jääpuikon imemistä. Saman tien normiruokaa yms.
Tiedän kyllä tapauksen jossa tyttö vielä useita päiviä tapauksen jälkeen oli kuin tennispallo suussa ja ei pystynyt kunnolla puhumaan saati syömään...

Tasan ei käy onnenlahjat.
*KittenGirl*

Posts: 58

#966 • • *KittenGirl*
meikäläisen napalävistys oli sellainen hetken mielijohde... kävelin yhden kivan näköisen lävistysliikkeen ohi ja päätin käväistä sisällä katselemassa. sit se lävistäjä oli tosi mukava ja sanoi et olisi aikaa vaikka heti tehdä se! oli mulla rahaakin mukana just sopivasti ja hupsista ni viis minuuttia myöhemmin kävelin ulos *nauru*

äidille menin sit sanomaan ja se ihmetteli mikä muhun oli mennyt mutta ei se siitä sen enempää puhunut.. isä taas sylkäisi terassisiiderit naisystävänsä naamalle kun kuuli asiasta *tirsk*

mä en oikeestaan pidä mitään napapaitoja tms näytelläkseni lävistystä, vaan se on musta kiva pieni yksityiskohta mun kehossa. muuta en ole koskaan halunnutkaan. enkä ota *hih*
Valentina

Posts: 110

#967 • • Valentina
Juuh, Minun pitää miettiä että otanko sen kielilävistyksen..apuva..Tää saattaa kuulostaa tyhmältä mutta eihän sitä jää mitään pysyvä puhevika sitten?Ja yksi juttu vielä.Missä ootte laitanneet sen helsinkissä, jos otan sen niin haluaisin mennä osaavalle lävistäjälle!Kiitos taas!

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

MiMoSa

Posts: 1,664

#968 • • MiMoSa

Valentina, 11.1.2006 08:24:
Juuh, Minun pitää miettiä että otanko sen kielilävistyksen..apuva..Tää saattaa kuulostaa tyhmältä mutta eihän sitä jää mitään pysyvä puhevika sitten?Ja yksi juttu vielä.Missä ootte laitanneet sen helsinkissä, jos otan sen niin haluaisin mennä osaavalle lävistäjälle!Kiitos taas!



Ei mulle ainakaan jäänyt mitään puhevikaa... Tosin aluks puhuminen oli hieman vaikeeta, mut kyllä se siitä pikkuhiljaa...*joo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

MiMoSa

Posts: 1,664

#969 • • MiMoSa
Mulla on läväri kielessä ja nenässä ja sit yläselässä tribaali...*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

martina

Posts: 1,875

#970 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
lävistyksiä löytyy: yhteensä 8 korvissa, 1 navassa, 1 kielessä
ja edesmenneitä on ollut alahuulessa ja nenässä

tatuointi on tulossa ensi viikolla. :)


ja tykkään jos toiselta löytyy nännilävistykset, kielilävistys ja kulmakoru. kuuma yhtälö. *kuolaa*
maikki83

Posts: 38

#971 • • maikki83
Mulla oli joskus nenä koru ja laitoin sen ihan ite känni päissäni eikä se sillo sattunut mutta tiedän et jos selvinpäin olisin käyny jossain laittaas ni olis tullu kyyneliä:(
Alaselässä mulla on sellane tribaali taska ja sen laittaminen sattui jossakin kohdissa..
Ja vasemmassa käsivarressa on kiinalainen merkki ja se vaa nipisti hiuka eli ei oikeesta sattunu yhtää ja ne on rakkaani tekemiä tatskoja:)
Napaan oon ajatellu lävärin laittaa kuhan uskallan
Mellu-

Posts: 4,006

#972 • • Mellu-
@ the moment :
lävistykset:

- kieli
- alahuuli (keskellä)
- 2xkorvissa 10mm tunnelit
- 2x 1,6mm renkaat korvissa
- 1x normaali rustolävistys (1,6mm rengas)
- 1xindustrial *sydän*
- navassa ihan beisikki napakoru


saas nähä lissäntyykö määrä vielä *hymy*

tatska saa odottaa itseään vielä :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jutu

Posts: 3,054

#973 • • Jutu Blondi
Mulla ei oo enää kuin korvissa reiät *nyyh* Mut nyt ne venyy kolmeen milliin :)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

coolcat82

Posts: 771

#974 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Mun yläselkä on viimeinkin valmis *jiihaa* Tribalista tehdyt siivet selässä. Tosin kun niit kattoo tarpeeks niin syntyy kevyt illuusio, et ne onki silmät. Se oli ajatuskin ja onnistu ihan täydellisesti kyllä. Nyt alkaa tatuoinnit olee kyl hiljallee otettu jo.. ne on niin isoja kaikki ettei viitti enempää, muuten on jo liikaa.

--
*sydän* Diamonds *sydän*

coolcat82

Posts: 771

#976 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Individual, 12.1.2006 19:29:
---
coolcat82, 12.1.2006 19:26:
Nyt alkaa tatuoinnit olee kyl hiljallee otettu jo.. ne on niin isoja kaikki ettei viitti enempää, muuten on jo liikaa.

---

Ei missään tapauksessa! Lisää vaan, Teksi hakkaa. *tirsk*



Joo... just.. Teksi hakkaa tosiaankin *nauru* Siis menepäs ite siihen rääkkiin kokeilemaan kun joku saa koneen ekaa kertaa kouraan ja vetelee raivolla ja innolla huumassa menee sillä... Good luck, sähän voisitki olla sen seuraava uhri kun multa loppuu tila kesken *pepsodent*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Individual

Posts: 10,942

#977 • • Edited Individual HYPNO!

coolcat82, 12.1.2006 19:31:
---
Individual, 12.1.2006 19:29:
---
coolcat82, 12.1.2006 19:26:
Nyt alkaa tatuoinnit olee kyl hiljallee otettu jo.. ne on niin isoja kaikki ettei viitti enempää, muuten on jo liikaa.

---

Ei missään tapauksessa! Lisää vaan, Teksi hakkaa. *tirsk*

---


Joo... just.. Teksi hakkaa tosiaankin *nauru* Siis menepäs ite siihen rääkkiin kokeilemaan kun joku saa koneen ekaa kertaa kouraan ja vetelee raivolla ja innolla huumassa menee sillä... Good luck, sähän voisitki olla sen seuraava uhri kun multa loppuu tila kesken *pepsodent*



En mä ota kuvii. Mä olen just hyvä tällaisena. Eli koiranpentukasvoinen söpö naapurinpoika ja pellavapäinen teinipoppari. *tirsk*
coolcat82

Posts: 771

#978 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Individual, 12.1.2006 19:33:
---
coolcat82, 12.1.2006 19:31:
---
Individual, 12.1.2006 19:29:
---
coolcat82, 12.1.2006 19:26:
Nyt alkaa tatuoinnit olee kyl hiljallee otettu jo.. ne on niin isoja kaikki ettei viitti enempää, muuten on jo liikaa.

---

Ei missään tapauksessa! Lisää vaan, Teksi hakkaa. *tirsk*

---


Joo... just.. Teksi hakkaa tosiaankin *nauru* Siis menepäs ite siihen rääkkiin kokeilemaan kun joku saa koneen ekaa kertaa kouraan ja vetelee raivolla ja innolla huumassa menee sillä... Good luck, sähän voisitki olla sen seuraava uhri kun multa loppuu tila kesken *pepsodent*

---


En mä ota kuvii. Mä olen just hyvä tällaisena. Eli koiranpentukasvoinen söpö naapurinpoika ja pellavapäinen teinipoppari. *tirsk*



joopajoo.. ai se sama tyyppikö sä olitkin?? Nyt se sit selvis... *nauru* ....se, josta äiti varotti??*igor*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

ReiNe

Posts: 146

#979 • • ReiNe
päivitys:

oikeaan korvaan ilmestynyt kumma koru.. syksyn mittaan vaan kasvanut, nyt n. 7mm *hymy*
tuumasin et pakko alkaa varustaa vasentakin korvaa kohta.. hieman hassua kun toisessa korvassa nyt 5 lävistystä ja toisessa nolla.. *iloinen*

molemmat tragukset oon myös suunnitellut lävistäväni ja ja yhden kuvan lisää ja ja..

--
femalejunglist

luode

Posts: 287

#980 • • luode
itelläni ei oo mitään. unelmoin madonna-lävistyksestä, mutta en kyllä uskalla ottaa kun pelkään, että ottaminen sattuu. *tirsk* kulmakin olisi kiva. itelleni en ottaisi, mutta muilla tykkään tragus-lävistyksistä. ne on niin jännät. *hih*