lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 950,016 views

Mizfir

Posts: 2,472

#1001 • • Mizfir pittuinen
Monta vuotta suunniteltu kolmas tatuointi odottaa toteutumistaan..*plur* ei meinaa vaan ottaa onnistuakseen kun tatuoija joutunu siirtämään aikaa jo pariin otteeseen*uuh* noh, jos sit ens viikolla vihdoin sais sen... :)

--
-Mannanen-

Tiikerriii

Posts: 1,113

#1002 • • Edited Tiikerriii Tj

Tiikerriii, 22.1.2006 12:45:
3 tatuointia nytte*hihu* eiköhän taas hetkeksi aikaa riitä,siihen asti kunnes taas kovasti haluaa lisää*nauru*



*tirsk* ja taas tuli lisää kuvia *blush* ja napakoru siinä samalla

--
RÄYH!!!!

Mizfir

Posts: 2,472

#1003 • • Mizfir pittuinen
Jeih*plur* nyt sain vihdoin sen kolmannen tatuoinnin..tulipa siinä sitten samalla otettua neljäskin*hih*

Iso pusu kullalle - kiitos lahjakortista*pus*

--
-Mannanen-

Pouhou

Posts: 28

#1004 • • Pouhou
Mulla ei ole korvien lisäksi kun alahuulessa (labret stud), mutta haaveilen kyllä kieliläväristä. Vielä en ole uskaltanut *blush*

--
Oma veri kääntyy vastaan.

Avatar
#1005 • • nebula Guest
Nykyään löytyy korvan rustossa olevan lävistyksen ja kielilävistyksen lisäksi myös pari tatuointia, toinen niskasta hartioiden välistä ja toinen oikeasta ulkosäärestä . *iloinen* Niskassa oleva on Horuksen silmä, mm. luomisen ja luovuuden symboli. Ulkosäärestä taas löytyy oma nimi egyptiläisten hieroglyfien muodossa. Niskaan tehty oli aika tajunnan päräyttävä kokemus, siitä tuli mielettömän hyvä fiilis vaikka se aluksi tuntuikin hieman ikävältä. Hauskaa oli mm. se, että vasen jalkani teki välillä jotain ihme spastisia liikkeitä kun neula osui johonkin nikaman vierestä lähtevään hermoon tai jotain. Operaation loppupuolella normaalisti erittäin jäykkä ja kipeä niskani sekä hartiat rentoutuivat aivan totaalisesti. Ilmeisesti neula osui johonkin akupunktiopisteisiin tai vastaaviin, kun tuli todella moneksi päiväksi erittäin rentoutunut olo niska- ja hartialihaksiin mikä oli puhdasta autuutta pitkän ajan jumin jälkeen. *joo* Ulkosääreen tehty ei sattunut ollenkaan, se tuntui vaan mukavan lämpöiseltä. Olo oli senkin jälkeen mukavan euforinen jonkin aikaa. *hihu*
Avatar
#1006 • • dew Guest
Mulla tullut lisäystä perheeseen: 2kk sisällä on tökätty napa ja korvan sisempi rusto, auts. Kuukauden päästä mennään hakemaan septumia kuonoon, toinen korva on venynyt yhdeksään milliin ja toinen tulee perässä. Hirvee hinku saada lisää!
Tanjiz

Posts: 370

#1007 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Eli läväreitä on siis nenäs, kieles ja navas (+korvan ylälehti).. Ja sit tietty korvis ne tavalliset..

..ja tatuointeja on edelleenki käsivarres (kiinalainen merkki, joka merkitsee tähteä <--siis kuvaa kantajaansa) sekä niskassa (jingjang-muotoinen kalat-horoskooppimerkki, jonka laitatin Thaimaassa).

Seuraavaksi suunitelmissa olis laittaa alaselkään teksti: "quad me nutrit me destruit" (=latinaa, joka tarkoittaa "se mikä ravitsee minut, tuhoaa minut". Mun elämäni naisella Angeliga Joliella on samainen teksti mahassa. Eli tää tatuointi merkitsis mulle montaa asiaa yhtäaikaa.. *iloinen*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Kianga

Posts: 20

#1008 • • Kianga
Ainiin ja onhan mulla toi alaselän tatskakin jo ollut kohta vuoden päivät *iloinen*
Lisää pitäis olla tulossa tässä kovaa vauhtia...
Once you pop, you can't stop! *slurps*

--
"aina niiin aurinkoinen..."

zombie*

Posts: 145

#1009 • • zombie*
oikees silmäkulmas ja navas on lävistys.. ja sit on 6 reikää korvissa.. oikees on 4 kaks rustossa.. niin ja sit on tatska oikees lapaluussa... uus kuva olis jo paperilla mut viel ei oo ollu rahoja sen teettämiseen.. *nyyh*
djavol

Posts: 160

#1010 • • djavol Angel Of Sin
perinteisten korvarei'ien (niitä löytyy kolme oikeassa ja yks vasemmassa) lisäksi on vasemmassa korvassa korvareuna lävistetty, napalävistys on ollut jo 13-vuotiaasta saakka... *pepsodent* Näiden lisäks löytyy alaselästä tribaali ja lisää on tulossa toivottovasti jo ens kuun puolella.... *slurps*

--
Do not mess with me

reisiperse

Posts: 7

#1011 • • Edited reisiperse
Huulessa tuossa keskellä helottaa pallo jo ties monetta vuotta. Eipä tuo koskenut oikeastaan yhtään, ei ole tulehtunut eikä mitään. Kieleen kun otin en kahteen päivään voinut syödä mitään muuta kun jäätelöä, koski niin pirusti että meinasi taju lähteä. Kieli on kerran tulehtunut oli harvinaisen inhottava kokemus.

Suunnitteilla olisi molempiin olkapäihin kuvien otto, sekä selkään tribaalihässäkkä. Samoin korvan "nipukat" pitäs lävistää, mutta ei kehtaa lävistyksiä vielä ottaa kun pitää sotaa mennä leikkimään niin ne siellä käskee ne pois ottaa.

Haaveena olisi myös genitaali sekä nännilävistykset. Nännikoru on ollut, mutta jostain kumman syystä sen otin poijes.?

että näin.

kuvat vielä suunnitteilla olevista..

EDit:
eipä kuvat näy joten linkitetään

http://i23.photobucket.com/albums/b379/samikarki/tatuointi1valmis.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b379/samikarki/tatuointi2valmis.jpg
Elmiira

Posts: 1,446

#1012 • • Elmiira
Sain synttärilahjaksi lahjakortin tatuointiputiikkiin *plur*
Eli eikun kuvaa valkkaamaan *joo*
Se ois sit kolmas (ja neljäs, jos otan kaksi).
Mietin et ottaisin jotkut kivat tribaalijutut olkapäihin,
mut tuohon etupuolelle (vaikee selittää).
Ja samaa tyyliä kuin nuo kaksi aiempaa...

Kattoo nyt mitä sitä keksii *pepsodent*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Jago

Posts: 4,039

#1013 • • Jago un-trained monkee
tää nyt on van korvis juttu eikä läväri juttu, mutta laitoin nyt kuitenkin korviksen takasin korvaani. siinä on semmonen huvittava nappikorvis jossa on kukka*tirsk*
tarkotus olis mennä hakee semmonen sarvinen tohon

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

pathi

Posts: 224

#1014 • • pathi
Korvat venyy taas piiiitkästä aikaa :)

--
D:

Jimmyfi

Posts: 904

#1016 • • Jimmyfi
monta vuotta haaveillu jo Dune tatskasta ranteeseen ja Tiistaina se tuleepi <3 WOHOO.. kuvia tulee asap

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

pirullinen enkeli

Posts: 21

#1017 • • pirullinen enkeli
Jep! Itse kuulun myös lävistettyihin ja oon tyytyväinen olooni.. Mulla ei niinkään näkyviä oo kun oon hoitoalalla, mutta tähän mennes oon ottanu perusjutut eli napa- ja kielikorun..Tietty korvissakin on, mutta mä en ees tapaa laskee niitä kun lävistyksistä puhutaan vaikka periaattees neki on, mutta kuitenki..
Alaselkään oon ite suunnitellu tribaalin ja toteutan sen sitte ku on budjetti siinä kunnos että se on mahdollista.. Aiempia läväreit mulla on ollu ittetehtyinä kulmakoru, huuliläväri ja oon nenänikin menny rei'ittään, tosin se ei siinä ollu ku päivän tai kaks..ei jotenki sopinu mulle.. Naamaan en aio enää ottaa/tehä mitään mutta se tatska on kovaa kyytiä tulos..(säästämisellä pääsee pitkälle.. *hymy*)

Eihän se mihinkään näy hoitopuvun alta eikä näy noi tänhetkiset lävistyksekkään.. ei oo tapana kulkee kieli pihalla tai napa edellä.. *nauru*
Jimmyfi

Posts: 904

#1018 • • Edited Jimmyfi
wihii nyt se on otettu

syy miks näyttää oudolle on ku siihen just levitetty Raswaa :) ei tulehtunut ;)

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Avatar
#1019 • • Reetta Guest
kuusitoista vuotiaana otin kielilävistyksen kapinoidessani vanhempiani vastaan;siitä tuli ajan myötä todella rakas*sydän* napalävistys tuli vuotta myöhemmin ja tatuointi yläselkään,jossa on orjantappuraa. tykkään pienistä tribaalitatuoinneista ja ajatuksena hankkia vielä toinen. korvissa on ollut aina paljon killuttimia ja "uusin" lävistykseni jonka otin pari vuotta sitten jo löytyy huulesta. lävärit ja tatuoinnit on kivoja! *hihu*
meow

Posts: 1,170

#1020 • • meow &quot; rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos &quot;
huonoimmistakin huonoin kuva mutta any ho, uv-perhonen *pepsodent*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.