lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 950,092 views

SinDeRella^

Posts: 5

#1421 • • Edited SinDeRella^ SinDeRella^
Mulla on jotain reilu parikymmentä lävistystä joista tosin suurin osa on korvissa. Kaks nenäkoruu joista toinen joskus nulikkana ammuttu ja toisen tökkäs mun kaveri joskus 16-vuotiaana ja päissään tietysti. Sit löytyy pari huulilävistystä, ne on kai ihan liikkeessä tehtyjä Oulussa ja Helsingissä. Pari kulmakorua on myös ollu mut toinen kasvoi ulos ja toinen repesin joten totesin et ei enää.. Jäi niin mukavat arvet et harkitsen vakavasti ihohiontaa tai vastaavaa :D Saatana. Napakoruja on ollu neljä jotka ite tökin aina uudestaan ja uudestaan joskus yläastella, sit lopulta älysin mennä liikkeeseen ja tuo viides on pysyny 6 vuotta tai jotain. Lisää on alkanu himottamaan just tuohon napaan ja sit tohon kulmakarvojen väliin olis nätti jos ottais, tosin pitää varmaan pomon kans vielä keskustella :D Kielikoru on kans tosi kaunis lävistys mut itelleni en sitä halua.

Tatuointeja on viisi kertynyt ja joskus on niitä itekin tullut väsättyä oikein urakalla täällä Helsingissä ja Kajaanissa. Tosin lopetin vuonna 2005 kun molemmat koneet pamahti yhtäaikaa. Menin sit kouluun ja se jäi :D Jos joku haluu ostaa noi koneet pois niin myyn mielelläni. Kaipa joku jaksais korjatakin ne.

Tatuoinneista ei hirveästi ole tarvinnut maksaa kun tosiaan tein aina vastapalveluksiksi tatskoja mun hakkaajille, kotosalla tai liikkeessä tai jossain aina oltu. Yläselästä löytyy iso musta korppi, olkapäästä neitsyt (molemmat olen itse piirtänyt), molemmista nilkoista kiinalainen merkki (tarkoittaa syksyä) ja lohikäärme sekä vielä vasemmasta kyynärpäästä tai jotain toinen kiinalainen merkki joka tarkoittaa voimaa (henkistä sekä fyysistä).

Lisää joskus kun himo iskee, nyt ei kiinnosta ottaa mitään uutta. Ainoa oikeastaan mitä en tatuoinneissa voi sietää on se, jos ne on värillisiä. Se on jotenkin puistattavaa :D
Druma

Posts: 416

#1422 • • Edited Druma En pidä itseäni juuri minään.
Ois tarkotus heinäkuussa intin päätyttyä käydä poistaa uudet 18mm tunnelit korviin ja sit ainakin toiseen tassuun tatska. Jos näyttää hyvältä ja digautan niin otan toisenkin toiseen käpälään.



"taka käsivarteen" ranteesta eteenpäin about näin.


----
----



tietenkin noi on oikeesti tasasia. :P
Dj.Jansku

Posts: 9

#1423 • • Dj.Jansku
http://www.nic.fi/~janiv3/tatska/ tuos o oma niska, nyt o tarkotuksena laajentaa tonne ylös korviin ja sit alle enkeli, muutamah ahmotelma on jo mut taiteelliset ihmiset lähettäkää vinkkiä :D priva jai [email protected] toimii... siis enkeli tohon alas ja tuo tribaali juttu laajenee ylös korvien taa ehkä edempäänki...
HaTeFiNgEr

Posts: 124

#1424 • • HaTeFiNgEr Boston Hc
Mä haluisi niin paljon ottaa jonku makeen tatskan käteen.. Harmi vaan ku käteni ovat vaan niin pienet.. se on mun mielest hölmönnäköstä ottaa narukäsii joku tatska.. et ei muutaku lisää punttii vaan..matkaa on toki viellä taaperrettavana..
Vertina

Posts: 65

#1425 • • Vertina
Maanantaina eka tatuointi *jiihaa*
turquoise

Posts: 732

#1426 • • turquoise e-ra2co
Oon täsä mieettinyt, että onko tatuoinnin pinnalta tuohoutunut kaikki pigmentti, vai ruskettuuko/tummuuko tatska auringonvalossa? Tuntuu ainakin, että tää oma on mustempi nyt kuin talvella.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

turquoise

Posts: 732

#1427 • • turquoise e-ra2co

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

HaTeFiNgEr, 20.6.2009 17:25:
Mä haluisi niin paljon ottaa jonku makeen tatskan käteen.. Harmi vaan ku käteni ovat vaan niin pienet.. se on mun mielest hölmönnäköstä ottaa narukäsii joku tatska.. et ei muutaku lisää punttii vaan..matkaa on toki viellä taaperrettavana..



Mä en kyllä suosittelis ottaan tollai, että eka muokkaa vartaloaan jotta "pystyy" ottaan tatuoinnin. Jos sä saat ne kätes haluamaas kuntoon ja hakkaat sen kuvan, niin sun on melkein parempi pitää niitä koko elämä yhtä hyvässä kunnossa. Muuten sua alkaa v*tuttaa suunnattomasti se "narukäsissä" oleva tatuointi, joka vielä vetää huomion niihin käsiin.

Itse mietin joskus tohon todella riskaabeliin kohtaan lantiolle pientä kuvaa, mutta en halua ottaa sitä riskiä, että jos joskus lihon (surullista, mutta todennäköistä ikääntyessä) niin en kehtaa olla rannalla kun se kuva olis niin WTF-paikassa.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Inferno@Tre

Posts: 678

#1428 • • Inferno@Tre Hervanta UG

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

sativa, 30.6.2009 20:08:
---
HaTeFiNgEr, 20.6.2009 17:25:
Mä haluisi niin paljon ottaa jonku makeen tatskan käteen.. Harmi vaan ku käteni ovat vaan niin pienet.. se on mun mielest hölmönnäköstä ottaa narukäsii joku tatska.. et ei muutaku lisää punttii vaan..matkaa on toki viellä taaperrettavana..

---


Mä en kyllä suosittelis ottaan tollai, että eka muokkaa vartaloaan jotta "pystyy" ottaan tatuoinnin. Jos sä saat ne kätes haluamaas kuntoon ja hakkaat sen kuvan, niin sun on melkein parempi pitää niitä koko elämä yhtä hyvässä kunnossa. Muuten sua alkaa v*tuttaa suunnattomasti se "narukäsissä" oleva tatuointi, joka vielä vetää huomion niihin käsiin.

Itse mietin joskus tohon todella riskaabeliin kohtaan lantiolle pientä kuvaa, mutta en halua ottaa sitä riskiä, että jos joskus lihon (surullista, mutta todennäköistä ikääntyessä) niin en kehtaa olla rannalla kun se kuva olis niin WTF-paikassa.


Pohje ois muijilla aina helppo paikka. Ei tuu suurempia muodon muutoksia.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

pululu

Posts: 1,102

#1429 • • pululu .jemmutti.
Nyt on kyl sellainen tatskahimo että voipi olla että tämä tyttö palaa Suomeen tatuoituna. HMMHMM :)

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

pululu

Posts: 1,102

#1430 • • Edited pululu .jemmutti.

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

pululu, 1.7.2009 03:30:
Nyt on kyl sellainen tatskahimo että voipi olla että tämä tyttö palaa Suomeen tatuoituna. HMMHMM :)



.. ja niin tämä kävi toteen.

Eilen kävin paikallisella huipputatuoijalla hakatuttamassa itseni, kaksi itsesuunnittelemaa sakurankukkaa koristaa nyt solisluideni alapuolella olevia alueita.

Kuvaa tulee heti kun ehtii :)

PS. Onneksi teetätin nämä täällä. Kaksi halkaisijaltaan n. 10 sentin kokoiset tatuoidut alueet maksoivat yhteensä 800 pesoa eli 40 euroa. Olin niin tyytyväinen, että maksoin saman tien viiskymppiä ;) Mitä tuossa kyselin suomalaisista mestoista, siellä olisi saattanut maksaa kolmatta sataa euroa.

...noniin se kuva.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Vincet

Posts: 71

#1431 • • Edited Vincet
Tatuointeja on tällä hetkellä nelisen kappaletta.. Selässä musta aurinko jonka keskellä liljasymboli, vasemmassa jalkaterässä The Prodigy muurahainen, oikean käden sisäsyrjässä The Prodigyn unicorn hiukan modattuna ja vasemman käden sisäsyrjässä Smashing Pumpkins sydän ja "rock-tähti" yhdistettynä. Seuraava kuva onkin sitten ISO.. se lähtee lapaluiden välistä (jossa aurinko) molempiin käsivarsiin... Kuva on vielä hiukan suunnittelu vaiheessa.. mutta lokakuussa olisi aika.

Mitä lävistyksiin tulee.. niin joskus aikoinaan yli 10v sitten sellainen löytyi keskeltä nenää ja alahuulesta.. enää noita ei ole.. ja tuskin varmaan laitankaan.. ellen sitten ihan bileitä varten tms.. umpeen ei ole nimittäin mennyt.. mitä nyt pieni kalvo huulen sisäpuolella.
Korvan reijät menee venytykseen.. tarkoituksen olisi venyttää 5-7mm tunneleita varten joiden läpi menisi 4mm korut.
Alapäästä löytyy Prinssi Albert -lävistys.. tällä hetkellä 3.2mm paksuisella korulla mutta suunnitelmat on 5mm koruun asti.

--
Come with me to the dance floor,
You and me cause that´s what it´s for
Show me now what is it
You got to be doing
And the music in the house... is so soothing

Avatar
#1433 • • Muussika Guest
Mä oon ylittänyt yhden kynnyksen elämässäni, eli varannut muutaman tatskausajan heinä-syyskuun välille. Aina oon vaan kelannut, että sitten joskus ehkä otan (ehkä en)...

No nyt se eka nakutusaika olis sitten reilun viikon päästä. o___0

Ens viikon pe käyn tsekkaan miltä tatskapiirros näyttää. :) Aika jännää! Heti alkuun leimaa melkeen koko käden pituudelta. :P Ei nyt sleeveä kuiteskaan sentään.
JasoX

Posts: 378

#1434 • • JasoX Ruoska
Kävin eilen pistämässä toisen nännin takaisin, ai ***** että tuntui kivalta. Tosin nyt on mukava olo kun taas jotain killuu tossa rinnalla :D

--
heartbeat will never fade

Druma

Posts: 416

#1435 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Duunasin tossa oikeeseen korvaan takas 16mm tunnelin. Vasen ei tykännyt tästä 8mm-kahdessa päivässä -vauhdista ja tästä syystä se on nyt turvonnu ja ihan basana.
Odotellaan että tervehtyy ja sit homma jatkuu.
noena

Posts: 3,138

#1436 • • Edited noena first breath after coma
Tänään töiden jälkeen varaamaan tatska aika syksylle ^___^

EDIT: Aika 29.9 klo 17 *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

pululu

Posts: 1,102

#1437 • • pululu .jemmutti.
BTW en tajua tuota kun aina sanotaan et "elä sit ota tatskaa kesällä, se ei parane koskaan".

Viikko sitten otin nuo sakurat, ja nyt ne on jo täysin parantuneet. Lämmintä on koko ajan vähintään 33 astetta (päivisin 40) ja on hiki ja kostee koko ajan, mutta ei näyttänyt paranemista haittaavan yhtään. Bepanthenia 3-4 kertaa päivässä (aina olen huuhdellut ennen uutta voidekerrosta) toimii.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

RiD

Posts: 2,817

#1438 • • RiD Nukemi
Trööt

Otin tuossa vuosi-vuosi½ sitten ensimmäisen labreen naamaan joka parantui hetkessä, n. 3kk sitten otin sitten toisen alanaamariin edellisen hieman alaspäin laskeuduttua. Tämä uudempi läväri ei meinaa parantua sitten millään. Otan sen n. 5 kertaa viikossa pois reeneihin mennessä ja joka kerta se tuntuu kasvavan umpeen alle tunnissa, jota seuraa hyvin hyvin verinen ja kivullinen tylpän esineen huulen läpi tunkemis -operaatio.

Olisko kellään omakohtaisia vinkkejä samankaltaisesta tilanteesta? Oon hetken jo mietiskellyt tätä ja tullut tulokseen että jos ei ratkaisua löydy, pitänee korut ottaa pois for good.

Olen kokeillut kaikenlaisen narun/hammaslangan/muoviputken laittamista tohon reenien ajaksi mutta niillä ei yleensä kauaa juhlita, ne yleensä irtoavat/katkeavat hyvin nopeasti harrasteeni fyysisyyden johdosta.

Halp?

--
*super* *possu*

Sallakat

Posts: 2,220

#1439 • • Sallakat jungle, baby !
pöööööööh, olisin halunnut lomarahoistani investoida lisää mustetta ihoon mutta kaikki varteenotettavat paikat täällä Helsingissä, mistä oon kyselly, on tukossa kuukausiksi eteenpäin. ja minä kun haluan NYT enkä jouluna :( bläääh tätä menoa en saa ikinä lisää kuvia kun en jaksa oottaa ja/tai sitten rahat ehtii loppua :(

noh tossa kohta ku pamahtaa pyöreitä vuosia lasiin niin sitte on kyl mentävä sitä juhlistamaan oikein kunnolla. Täytyykin alkaa vihjaisemaan jo hyvissä ajoin, että jos joku lahjan haluaisi antaa niin pistäis mun tatskapottiin rahnaa. Meinaan taitaa olla nyt sitten se sleeve (tosin t-paitahiha vain) aika paikallaan kolmenkympin kunniaksi. jee
kinderi

Posts: 1,783

#1440 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

kindertin, 11.5.2008 13:39:
Mä haluaisin kans lisää kuvaa ja reikää *hihu*
Tällä hetkellä löytyy siis läväriä navasta,kielestä ja niskasta. Jos nää riipparit tästä joskus vielä kohenee(saa sitä haaveilla :D) niin haen uudestaan nänneihin :)
Kuvaahan on koivessa,lavassa,kädessä(ranteen ja kyynärtaipeen välillä) ja olkavarresta. Olkaan tahtois kovasti vielä pikkuväen nimet ja syntymäpäivän, halinallepari on jo itse pikkuväkeä kuvaamassa *sydän*

Korua tahtois silmien väliin ainakin,mutta jos otan niin saan ettiä uuden työpaikan.

Nenästä otin pois joskus kun sairaalareissun jälkeen en vaan jaksanu laittaa takasin *hih*



Olin rohkee ja hain nännitapit takasin tossa..öö..No, viime vuoden puolella joskus.
Ja tarkotus oli sit kuitenkin tohon silmien väliinkin ottaa,mutta eipä Yazka suostunu. Tai sano että voi hän tehdä mutta parin kuukauden jälkeen ei olis kun arpi jäljellä :( Jokin kohta mussakin jossa on liian tiukka nahka :D:D:D
..vaihtoehtoisesti sit otin tohon alahuulen vasempaan "kulmaan" :)

Pari leimaa on jo suunniteltu, taas vaan on rahasta kiinni. Kyllä mä vielä *hih*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*