lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 953,837 views

Avatar
#1461 • • Muussika Guest

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

tbo, 23.7.2009 00:39:
Hieno kuva! toimii mustavalkosenakin, mut näyttää värillisenä todnäk erittäin hyvältä. Ja joo, lähinnä meinasin sen venytyksen kans sitä et venyyhän se joka kerta kun siihen reikään tunkee isompaa kamaa kun mitä se reiän halkasija on ja se saattaa ihanvähän kirpasta mut siit vaa, ei se koru niin paljoo sitä reikää isompi oo etteikö se siitä läpi menis.



Joo, meikä on ihan fiiliksissä tosta, mut odotettavissa olikin tatskaajan taidot tietäen. :)

Sainpa vihdoin äsken laitettua noi korviksetkin. Mun ongelma oli se, että koitin ensin liian hienovaraisilla otteilla. Ihan mukavasti meni läpi sitten, kun uskalsin vähän pusertaa. :P
aiccu

Posts: 155

#1462 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
hieno on vampy. mä vähän pelkäsin että sieltä tulis jotain koko mustaa raskasta tribaalia. Kun mielikuvissa mietin jotain tuon suuntasta pinkkiä ja violettia sisältävää. (hyvähän se on mielikuvia muodostaa ihmisistä netin perusteella ja sillä että on nähnyt henkilön ehkä pari kertaa irl ja silloinkaan ei jutellut)

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

Avatar
#1463 • • Muussika Guest

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

aiccu, 23.7.2009 15:45:
hieno on vampy. mä vähän pelkäsin että sieltä tulis jotain koko mustaa raskasta tribaalia. Kun mielikuvissa mietin jotain tuon suuntasta pinkkiä ja violettia sisältävää. (hyvähän se on mielikuvia muodostaa ihmisistä netin perusteella ja sillä että on nähnyt henkilön ehkä pari kertaa irl ja silloinkaan ei jutellut)



Hahaa, mä en ikinä ottais tribaalia. :D Eli just päinvastasesta setistä tykkäilen. :) Perhoset, kukkaset, keijukaiset sun muut söpöstelyt ne roks - ja väreissä tietenkin. :)
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1465 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
otin eilen 2.4 renkaan korvaan, joka menee 'sisäruston'
(conch) ja korvanlehden läpi.. tuli ihan makee :)

--
dasinoaisnvs

aada

Posts: 736

#1466 • • aada
Itselläni ei ole mitään ja tuskin tulee koskaan olemaankaa (poislukien korvakorut). Joillekin voi sopia tatuoinnit ja/tai lävistykset, mutta harvemmin kyllä tykkään sen tyylisistä ihmisistä, joilla niitä on.
Vertina

Posts: 65

#1467 • • Vertina
Toinen microdermal piti ottaa sunnuntaina pois, kun näytti siltä et se tulee itekseen ulos muuten. Harmi ettei rintakehässä oikeen tahdo lävistykset pysyä, toivottavasti toinen ees pysyis vielä *uuh* Jos sitä jossain vaiheessa jaksais laittaa pari lisää johonkin solisluiden kohdille tms...
Minnalilla

Posts: 418

#1468 • • Minnalilla
Itel löytyy napakoru ja korvikset tietenkin, suunnitteilla olis laittaa toinen reikä korvaan ja alkaa venyttää sitä iiihan pikkasen :) Ja tatska joskus... ehkä. (Kuha keksis jonku persoonallisen etc.)

Itse en henk. kohtasesti miehil tykkää läväreistä, tatskat on kyl jees, kuha niit ei oo liikaa :)


... Muutenkaan en ymmärrä sitä et miks pitää tatuoida itsensä täyteen jotain kuvia. *eiei*

--
tilulileii!

Sallakat

Posts: 2,220

#1469 • • Edited Sallakat jungle, baby !
okei, nyt on mustekuume kasvanut niin isoksi, että pakko vaa ottaa itteää niskasta kiinni ja marssia liikkeeseen varaamaan aika. näin viime yönä unta aiheesta ja sain ihan kivan kuvaideankin siinä samalla. olen jotenkin liian kauan elättänyt toivetta, että sen sais nopeastikin mutta kun samalla haluan saada hyvän kuvan niin pitää varautua odottamaan aikaansa. oon kuitenkin epäsäännöllisen aktiivisesti pyörinyt stadilaisten liikkeiden sivuilla ja tutkinut kuvagallerioita suurennuslasin kanssa, että eiköhän tässä nyt jo voi joihinkin niistä mennä vierailulle.

mutt jeeee nyt alkaa tapahtumaan taas o/

edit: menin samana päivänä varaamaan ajan ja sainkin sopivasti synttäriviikolle. isompi JEE!
Houre

Posts: 10

#1470 • • Houre
Mulla on noita lävistyksiä kertynyt ihan mukavasti. Kielessä kaksi, unicorn, navassa kaksi, niskassa, alahuulessa, ylähuulessa ja nännissä. Korvat on venytetty ja yks rustokoru. Kulmalävistys ja cleavage oli mutta jouduin ottamaan pois. Cleavagen haluaisin ottaa uudelleen jos tuohon enää saa laitettua.

Tatuointeja ei ole ja tuskin tuleekaan.
Sallakat

Posts: 2,220

#1471 • • Sallakat jungle, baby !
nyt se tuossa nilkassa koreilee, tuorein pieni kaunistus. edellisestä ehti vierähtämään pari vuotta ja tietty kun uusi paikka niin uudet kipupisteet. mutta kaiken kaikkiaan aika iisin tuntuista.
mitä en muistanut tästä paranteluprosessista oli se, miten sitä väriä puskee pintakerroksista kun hölvää bepanthenia. eli kun tässä nyt kuitenkin on ½ sleeve seuraavaksi tulossa niin täytyy miettiä josko loman tms ajalla ottais kun töissä yrittää vähän ees katsoa mitä pukee päälleen ja tuo tatskamuste + bepanthen-yhdistelmä tekee vähä huonoo jälkee vaatteisiin :P no ei tätä nyt niiiin pitkään kestä mutta silti.

kuitenkin tosi jees taas!
Freja

Posts: 8,775

#1472 • • Freja Sihteeri
Nyt on vihdoin kuva selvillä, vielä sitten pitäis saada siihen "oma leima" ja suunnitella se siis täydelliseksi.

Millasia tatskapaikkoja jengi suosittelee Helsingin suunnalla?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

wiwi

Posts: 1,575

#1473 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Freja, 27.8.2009 13:53:
Nyt on vihdoin kuva selvillä, vielä sitten pitäis saada siihen "oma leima" ja suunnitella se siis täydelliseksi.

Millasia tatskapaikkoja jengi suosittelee Helsingin suunnalla?


Punavuoressa on sellanen mesta ku Legacy Tattoo. Lähipiirissä moni ihminen mun lisäksi käynyt teettämässä tatskansa ja tosi hyvää jälkeä jokainen. Ammattitaitoisia työntekijöitä, joilla on myös näkemystä, kokemusta ja mielipiteitä jos on itse vähän epävarma. Suosittelen. :)

Voi olla tosin että ajan saamisessa kestää, ite kävin kesäkuun puolivälissä varaamassa niin ensimmäinen vapaa aika oli elokuun 12. päivä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Sallakat

Posts: 2,220

#1474 • • Sallakat jungle, baby !

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

wiwi, 27.8.2009 14:05:
---
Freja, 27.8.2009 13:53:
Nyt on vihdoin kuva selvillä, vielä sitten pitäis saada siihen "oma leima" ja suunnitella se siis täydelliseksi.

Millasia tatskapaikkoja jengi suosittelee Helsingin suunnalla?

---

Punavuoressa on sellanen mesta ku Legacy Tattoo. Lähipiirissä moni ihminen mun lisäksi käynyt teettämässä tatskansa ja tosi hyvää jälkeä jokainen. Ammattitaitoisia työntekijöitä, joilla on myös näkemystä, kokemusta ja mielipiteitä jos on itse vähän epävarma. Suosittelen. :)

Voi olla tosin että ajan saamisessa kestää, ite kävin kesäkuun puolivälissä varaamassa niin ensimmäinen vapaa aika oli elokuun 12. päivä.



juu sitä kans suosittelisin kuulopuheiden ja jäljen näkemisen perusteella, kuten myös Blue Dragonia. Mutta ainakin jälkimmäiseen voi olla pirun pitkät jonotusajat. itse kävin paradise tattoossa, mutta en osaa sanoa miten monimutkaisia ja erikoisia kuvia siellä tehdään ja milläkin touchilla kun oma kuva on aika yksinkertainen.
Freja

Posts: 8,775

#1475 • • Edited Freja Sihteeri

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Sallakat, 27.8.2009 14:22:
---
wiwi, 27.8.2009 14:05:
---
Freja, 27.8.2009 13:53:
Nyt on vihdoin kuva selvillä, vielä sitten pitäis saada siihen "oma leima" ja suunnitella se siis täydelliseksi.

Millasia tatskapaikkoja jengi suosittelee Helsingin suunnalla?

---

Punavuoressa on sellanen mesta ku Legacy Tattoo. Lähipiirissä moni ihminen mun lisäksi käynyt teettämässä tatskansa ja tosi hyvää jälkeä jokainen. Ammattitaitoisia työntekijöitä, joilla on myös näkemystä, kokemusta ja mielipiteitä jos on itse vähän epävarma. Suosittelen. :)

Voi olla tosin että ajan saamisessa kestää, ite kävin kesäkuun puolivälissä varaamassa niin ensimmäinen vapaa aika oli elokuun 12. päivä.

---


juu sitä kans suosittelisin kuulopuheiden ja jäljen näkemisen perusteella, kuten myös Blue Dragonia. Mutta ainakin jälkimmäiseen voi olla pirun pitkät jonotusajat. itse kävin paradise tattoossa, mutta en osaa sanoa miten monimutkaisia ja erikoisia kuvia siellä tehdään ja milläkin touchilla kun oma kuva on aika yksinkertainen.



haa kiitoksia. Legacy tattoon sivut ei ollu niin kattavat kuin toivoin, blue dragonin sivuilta löytyi jo ties mitä. Kuva tulee olemaan suht erikoinen, joten en si ihan heti ehkä Paradiseen meinaa mennä ellei kuule enemmän juttuja :))

Uah eiku katos vaan, oli googlessa typo enkä löytäny eka paradisen sivui, mut ny löysin. Upeeta työtä sielläkin näyttää olevan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sallakat

Posts: 2,220

#1476 • • Sallakat jungle, baby !

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Freja, 27.8.2009 14:31:

---


haa kiitoksia. Legacy tattoon sivut ei ollu niin kattavat kuin toivoin, blue dragonin sivuilta löytyi jo ties mitä. Kuva tulee olemaan suht erikoinen, joten en si ihan heti ehkä Paradiseen meinaa mennä ellei kuule enemmän juttuja :))



sitte myös kuvien ja vuoden tatuoija 2004 palkinnon perusteella antaisin ehdottomasti Rostin Vida Loca mestasta tatuoida itseäni (www.vidaloca.fi)

Myöskin sitten unelmieni tatskaa joka peittäisi lähes koko selän, voisi olla esim Tatuata:n Jarnon tekemä (www.tatuata.com). Hänestä olen kuullut erityissuositukset miehen serkulta kuka noissa piireissä pyörii.
aiccu

Posts: 155

#1477 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
Mun molemmat kuvat on tehty Paradise Tattoossa: Kalle Koo teki selän keijun ja Max teki ranteeseen valkosella musteella tekstin.

th_tazka.jpg
th_20090714_0266.jpg

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

Avatar
#1478 • • Edited Muussika Guest

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

Freja, 27.8.2009 13:53:
Nyt on vihdoin kuva selvillä, vielä sitten pitäis saada siihen "oma leima" ja suunnitella se siis täydelliseksi.

Millasia tatskapaikkoja jengi suosittelee Helsingin suunnalla?



No pakkohan mun on suositella omaa tatskaajaa, eli Luau Tattoo:n Lindaa. ;)

edit: Mutjoo, tiedän mie kyllä sen, että Legacy Tattoo on kans aika pro paikka.
Fakiiri

Posts: 462

#1479 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

Replying to lävistykset & tatuoinnit:

aiccu, 27.8.2009 14:45:
Mun molemmat kuvat on tehty Paradise Tattoossa: Kalle Koo teki selän keijun ja Max teki ranteeseen valkosella musteella tekstin.

th_tazka.jpg
th_20090714_0266.jpg



Mitä siinä kädessä lukee?

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

aiccu

Posts: 155

#1480 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
^ siinä lukee "Love Is A Battlefield". Tosi vaikeeta saada parantuneena kuvaa yksin tai kaverin avustuksellakaan, ei kamerat osaa tarkentaa.
th_tatoo2.jpg
Tuossa parituntia vanhana näyttää enemmän arpitatuoinnilta.

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.