lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 946,194 views

Avatar
#21 • • Kirsikka Guest
mulla on tommonen rengas vaan huulessa, et se ei onneks osu hampaisiin/ikeneen.. ihan hyvä, joillain kavereilla on joo tosiaan menny aika pahan näköseks..
Danskuh

Posts: 675

#22 • • Danskuh pikku-Dee
Ja joillekin miehille sopii ihan tuskasen hyvin kulmaläväri...huoh.[/quote]
niinmpä...nam!!
kovas

Posts: 1,522

#23 • • kovas Kristo
Jenni:

mulla on tommonen rengas vaan huulessa, et se ei onneks osu hampaisiin/ikeneen..



tuollainen mullakin olis mielessä..

Mul on itselläni aika heikot hampaat (lohkeilee tosi helposti) ja toi kielikoru on saanut melkoisesti vahinkoo aikaiseksi. :(
Dragonfly

Posts: 542

#24 • • Dragonfly Mariarawr
mulla ei oo lävistyksii :=:) en oo rei'ittäny viä itteeni, tatuoinnin otan kyl, pienen loharin oikeelle puolelle selkää *purr*

--
Uguu~

killuska

Posts: 748

#25 • • killuska
Ainii on mullaki tuoll ylhäällä korvassa 2koruu *hih*
En ees muistanu:)

--
*killuska*

Urd

Posts: 33

#26 • • Urd
mulla on reikä kielessä. kiilteethän siinä menee kun se palllo hankaa hampaisiin, mutta auttaa kyllä jos on lyhkänen tappi ja muovinen pallo. mun pallo loistaa pimeessä...

--
dahlin', drinking lager from plastic cups is just so now, it practically makes me come

mixed~thunder

Posts: 524

#27 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Mulla tällä hetkellä nänniläväri ja olkapäässä tatska (kiinalainen merkki) näitä samanlaisia tatskoja (tietyst eri merkit!)on tulos pari lisää tohon alapuolelle,kuhan nyt saa revittyä aikaa ottamiseen...
Kumpikaa noista ei oikeestaa sattunu,vaikka tutun kokemuksen perusteella ton lävärin ois pitäny sattuu enemmän kun minkää....JA tatskaa ottaessa oli jo muuteski sellanen kankkunen päällä etä eipä tuo paljoa tuntunu...
Ehkä olen muotipelle,ehkä en..
Mut sit ku toi tatskarumba on valmis,ni ainaskii siin on snaomaa...=)

*Oonks mä nyt sitte niinku cool->*heiii* ku mulla on tatska&läväri,tuskin*

[muokattu 19.9.2002 16:56]

[muokattu 19.9.2002 16:56]

[muokattu 19.9.2002 16:59]

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

tuitui

Posts: 1,258

#28 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Jenni:

mulla on tommonen rengas vaan huulessa, et se ei onneks osu hampaisiin/ikeneen..




mäki haluun alahuuleen uuden ja sit korvaan yhen vielä! tonne rustoon ylös..

ja nyt o navassa ja kielessä.
ei sattunut kumpikaan...kieli ei ees juurikaan turvonnut pystyin syömään ihan hyvin jne jne

Yazkalla http://www.yazka.com/harness/)
(otin kummatkin eikä ollut kalliita.
Kieli joku 300mk (jos vielä oikein muistan) ja napa joku 250mk (med itse valitsemasi koru) :)
hyvin oon tullut juttuun kummankin kanssa.

*super**enkeli**sydän*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

sune

Posts: 2,096

#29 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Urd:

mulla on reikä kielessä. kiilteethän siinä menee kun se palllo hankaa hampaisiin, mutta auttaa kyllä jos on lyhkänen tappi ja muovinen pallo. mun pallo loistaa pimeessä...



Niin yks munki palloista loistaa.....*nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

Panfobia

Posts: 521

#30 • • Panfobia
Lävistyksiä multa löytyy kielestä ja alahuulesta vaan vielä toistaseks. Septum ja nänni suunnittelun asteella. *hih*

Kummatkin lävistykseni oon käynyt ottamassa Yazkalla ja täytyy kyllä todeta, että parempaa palvelua en olisi voinut toivoa. *joo*

Tatuointia oon ajatellut jo kauan, mutta hieman epäilyttää, että jaksaako sitä katsella sitten todellakin lopun elämäänsä? Mutta ehkäpä joku päivä tämän pitkällisen pähkäilyn jälkeen otan itseäni niskasta kiinni ja marssin tatuointipajaan.

Arpitatuoinnit ovat myös aika hienoja [osa niistä]. Mahtaa vaan sattua aika p*rkeleesti. *täh*

--
*sydän*

Jussi Soro

Posts: 6,385

#31 • • Jussi Soro choon!
Kolme lävistystä löytyy, kieli ja kummatkin nännit. Tatuointikin on...
Avatar
#32 • • suc Guest
kaveri piirsi, minä ideoin ja se vähän lisäili :) upea ja uniikki tatuointi vasemman pakaran hymykuopassa. vain harvoille ja valituille ;) toinen suunnitteilla.

kiitos anne *sydän*
killuska

Posts: 748

#33 • • killuska
JussiS:

Kolme lävistystä löytyy, kieli ja kummatkin nännit. Tatuointikin on...


*slurps*
Ahh *vink*

--
*killuska*

Benedix

Posts: 41

#34 • • Benedix brucelee
Molempia löytyy...
Lävistyksiä nänneissä ja kielessä (muualla ollut muutama lisää), kohtalaisen kokoinen tatuointi selässä
(pitkän harkinnan ja sopivan kuvan etsinnän jälkeen). *vink*

Lisää on tarkoitus laittaa taas jossain vaiheessa
kun aika ja sopiva kohde löytyy... *hymy*

[muokattu 26.9.2002 12:20]

--
\'If the world didn\'t suck, we would all fall off...\' *pahis*

Avatar
#35 • • Dorka Guest
...jos otatte noita japanilaisia tai kiinalaisia merkkejä tatskoiks niin ottakaa ainakin selvää mitä ne tarkottaa ;) Näin bileissä yhden mimmin jolla oli japanilainen kanji merkki joka tarkoitti "köyhää" *nauraa*
UnityF

Posts: 15,721

#36 • • UnityF joo just se
*joo**uuh*Mulla on ittellä kielessä ja alahuulessa ihan keskellä lävistykset...*voiei*Mä tykkään kun ihmisillä on lävistyksiä ne tuo omaa persoonaa esiin.... miehillä kieli ja nänni lävärit on tosi sexyjä...*slurps**nauraa**hih*
Susu

Posts: 1,077

#37 • • Susu The Nasu
Tatuoinnit ihan ok, jos hyvällä maulla tehtyjä. Lävistyksiä en ymmärrä, en pidä niitä millään tavalla kauniina, mutta poikkeuksiakin löytyy eli joillekkin sopii yhtä hyvin kuin nenä päähän. Miehillä sulatan paremmin kuin naisilla....
Kukin tekee niin kuin tahtoo *hymy*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

ezzy

Posts: 8,060

#38 • • ezzy Droid-pappa
Oik. kulmasta löytyy ihan basic tappi, jota en tällä hetkellä saa edes irti :D Neuvoja irroittamiseen?
Uusi korukin olis jo, sellanen kiva UV-barbell...

Oon ollut tedella tyytyväinen. ei sattunut, ei tulehtunut, ja pidän siitä. Se jotenkin täydentää fiilistä. Mitään läväriboomia se ei itsessäni aiheuttanut...tatkska on ollut projektina jo pitkään, ei vaan kekesi millaisen ottais.

Läväri, joka sopi kantajallee on kyllä kivaa katseltavaa :)
Alahuulessa, sivussa oleva rengas on aika kiva yhdellä tytöllä...se sopii todella harvalle.

*piis*
Avatar
#39 • • yana Guest
Dorka:

...jos otatte noita japanilaisia tai kiinalaisia merkkejä tatskoiks niin ottakaa ainakin selvää mitä ne tarkottaa ;) Näin bileissä yhden mimmin jolla oli japanilainen kanji merkki joka tarkoitti "köyhää" *nauraa*



tyyli ennen tarkoitusta.
Avatar
#40 • • friikFriikkikö? Guest
Tää on ehkä tai melkein ainoo paikka missä keksin jotain kommentoitavaa tai sanottavaa tai kerrottavaa... Tutkailin kaikkia aiheita kyllästymiseen saakka, eikä oikee mikää tuntunu tällähetkellä innostavan. Mutta kun olin päättäny että mie haluunhaluunhaluun kommentoida edes johonki *hymy* Tjaahas, noin 5vuotta sitten päätin tehdä itelleni toiset korvareijät, siis ainoastaan vain yhdet lisää, mutta kuinkas kävikään? Taisin vähän innostua. Nyt miulla on yks silmien välissä, yks sierainten välissä, 2 ylähuules, yks kieles, 5 alahuules, yks toises nännis, yks navas ja plus korvissa olevat venytykset ja muutamat tavalliset. Oon kai jääny näihin killuttimii koukkuu *plur* Mut eipä se mittää... Tatuointia en kai uskalla ottaa, etten vaaaaaaa innostu taas.
Ja tiiättekste, on helevetin hienoo olla sellanen minkälainen tykkäilee olla!!! *vink* Eeeipä täsä sitten kummempia. Pääsimpäs mukaan kommentoimaan *iloinen**iloinen**iloinen*
Pitää taas rientää, seikkailut kutsuvat!
*sydän*u all
*purr*