lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 953,104 views

kuu

Posts: 1,174

#121 • • kuu tyttttö
nightburnt:

se muuten sattuu ihan saatanasti*poks* enkä mä mene minnekkään pöydälle kenenkään eteen haaroja revittelemään sörkittäväksi,klitoris lävärin takia*voiei*


ehkä jotkut menee.sinä et.on sulla aika negatiivinen asenne *voiei*

--
köh köh

Shiny

Posts: 42

#122 • • Shiny
Mulla on kaks tatskaa,enkä oo katunu päivääkää,vaikka otinki "pahemmin ajattelematta" Kielessä on ollu läväri,mut jouduin ottaa pois *nyyh* Suunnitteilla on kyl laittaa uudesta,kunhan saa rahaa tarpeeks kokoon.Napakoruki kyllä houkuttais,mut saa nähä *piis*
metsis

Posts: 272

#123 • • metsis
vaikuttaaks kieliläväri makuaistiin millään lailla, onko kokemuksia?-) *täh* *hih*

rakastan ah niin makuelämyksiä enkä halua menettää mitään niistä jos nyt kieleeni metallia sattuisin hankkimaan *suru*

--
it's not human
to feel like this
dreamless

virtual-

Posts: 524

#124 • • virtual- sininen
metsis:

vaikuttaaks kieliläväri makuaistiin millään lailla, onko kokemuksia?-)



Ei


*iloinen*

[muokattu 25.4.2003 09:28]
Texx

Posts: 650

#125 • • Texx ^_^
Mä haluan edelleenkin:
Silmien väliin lävistyksen, ja kieleen.
Keiju (tms) tulee joskus olkapäähän. Oon siitä varma. *sydän*

--
*piis*

kuu

Posts: 1,174

#126 • • kuu tyttttö
kyllä mäkin silmien väliin haluisin..mutta en sitten tiiä.
onko sinulla tarpeeksi ihoa siinä kohdassa?jos on niin hyvä.joillekkin sitä ei voi laittaa, jos ei ole kuin vähän ohutta ihoa siinä.siitä kasvaa aika helposti se ulos ja jää aika ikävä jälki *eiei*

--
köh köh

UnityF

Posts: 15,721

#127 • • UnityF joo just se
Mä ajattelin mennä ottamaan simmujen väliin lävärin..
Onx mitään tietoo paljon semmoinen maksaa?

Siitä on niin hiton pitkä aika kun oon ottanu kieleen ja huuleen lävärin et hinnat on varmaan muuttunu..

[muokattu 25.4.2003 11:12]
Avatar
#128 • • hanna Guest
mulla on kielessä ollu noin 4 vuotta ja navassa varmaan 6 vuotta.. tosin oon jo pidemmän aikaa miettinyt, että pitäisköhän tosta kielestä ottaa pois ku se ei oo oikeen ystävällinen mun hampaita kohtaan.. muutamasta on lohjennut pala.. ei kivaa..

Ihan pienen tatuoinnin haluaisin, se ois tosi kiva, niinku ihan semmonen pikkanen vaan :)
kuu

Posts: 1,174

#129 • • kuu tyttttö
Unity(f):

Mä ajattelin mennä ottamaan simmujen väliin lävärin..
Onx mitään tietoo paljon semmoinen maksaa?

[muokattu 25.4.2003 11:12]



siperianhurtassa maksaa jotain yli neljäkymppiä.sinne sitten jo heti juosten!!
*joo*

--
köh köh

kuu

Posts: 1,174

#130 • • kuu tyttttö
hanna:


Ihan pienen tatuoinnin haluaisin, se ois tosi kiva, niinku ihan semmonen pikkanen vaan :)


ihan pikkusen mäkin vaan haluisin!mutta minkä ja minne, se onkin jo sitten isompi ongelma..

--
köh köh

UnityF

Posts: 15,721

#131 • • UnityF joo just se
hitto mitä kiskurihintoja...*hmph*

nooh.. jos rahat sallii niin kyl mä jonnekkin meen sen ottamaan..*hymy*
nomic

Posts: 4,120

#132 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
mä en oo löytänyt iteltäni yhtään lävärii taikka tatskaa*nyyh*
no täytyy jatkaa etsimistä*blush*
trance moon

Posts: 1,905

#134 • • trance moon ZamZa...
hehhheeeeehhhhheeeeeeeeeeee.........*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
Avatar
#135 • • Griotte Guest
metsis:

vaikuttaaks kieliläväri makuaistiin millään lailla, onko kokemuksia?-) *täh* *hih*

rakastan ah niin makuelämyksiä enkä halua menettää mitään niistä jos nyt kieleeni metallia sattuisin hankkimaan *suru*



Ei oo vaikuttanu yhtään.
Nadifa

Posts: 326

#136 • • Nadifa
Kieli ja napa lävistys sekä itse suunniteltu tatuointi keskellä yläselässä. Sitä olisi ehkä pitänyt hieman suunnitella paremmin, mutta tehty mikä tehty. Noihin iskee oikein sellanen himo ottaa lisää..mutta liika on liikaa ja mä tykkään enemmän jos lävistykset tms. ei ole liian esillä.. Alaselkään tekisi kyllä kovasti mieli hommata tatuointi..
Shiny

Posts: 42

#137 • • Shiny
voi s****** mikä kuva *voiei*
kuu

Posts: 1,174

#138 • • kuu tyttttö
aivan törkeä, siis ei millään pahalla sitä henkilöä kohtaan.

--
köh köh

Nadifa

Posts: 326

#139 • • Nadifa
Toi kuva on hyvä esimerkki siitä, että mopo lähtee käsistä. Se nimittäin voi lähteä omille teilleen hyvinkin monilla elämän osa-alueilla, ei vaan bailaamisen suhteen. Niin ja meitä on moneen junaan, erilaisia perverssioita ym. voi löytyä monilta jos jonkinmoisia. Joskus ne/osa niistä ovat helposti ulkopuolisen huomattavissa ja joskus (useimmiten?) ei.. well..kaikki tyylillään*hih*
PsyTranceFormer

Posts: 752

#140 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Nyt kesän aikana pitäis mennä ottaman pari uutta tatuointia ja korjaan paria vanhaa....
Tulee varmaan otettua toinen lävistys kieleen ja sitten johonkin muualle, en tiedä vielä mihin...*joo*