Klubitus - huonompi versio irkkigalleriasta?

229 posts, 12 pages, 82,900 views

Miksan

Posts: 1,464

#61 • • Miksan

mayah, 2.11.2005 12:43:
Ööh, otetaas tää nyt viel uusiks ranskalaisilla viivoilla, ni mäki tajuun:

- Ihmiset saavat mielestäsi pukeutua kuten haluavat
- Ihmisten pitäisi mielestäsi miettiä enemmän mitä päälleen laittavat
- Ihmiset menevät mielestäsi massan mukana koska yrittävät erottua joukosta

*ding*


NAureskelin just itekki ihan samaa. Pientä ristiriitasuutta.
Verano

Posts: 4,649

#62 • • Verano Merituuli

Vprobe, 2.11.2005 12:36:
Noh, sanotaan vielä kerran: mun jutun pointti oli tuoda esille että mun mielestä ylilaittautumien on anaalista. Kirjoitin sen tahallaan provosoivaan sävyyn, ja olishan ne reaktiot tietenkin pitänyt arvata kun klubbaajat on tämmöisiä pilkunnussijoita, heti ollaan ku hyeenat kimpussa jos esittää eriävän mielipiteen ja sitä rataa.

Olen sanonut jo monta kertaa, et saa pukeutua silleen ku haluaa, mut postaukseni syvin pointti on siinä, että vois ihmiset miettiäkin vähän enemmän mitä päälleen laittaa, koska musta tuntuu et osalla heittää yli just siksi koska ei ajattele, menee vaan massan mukana ja yrittää kovasti erottua joukosta.



Kai olet käynyt kaikilla mahdollisilla eri sivuilla, joiden käyttäjät edustavat jotain tiettyä alakulttuuria kertomassa kuinka sinun mielestäsi on kurjaa, että ihmiset pukeutuvat sinun mielestäsi tavalla, joka viittaa siihen, että he eivät ajattele itse vaan kulkevat massan mukana, sekä sinun mielestäsi sortuvat ylilyönteihin.

Mun mielestä gootit tekee kyllä ihan törkeitä ylilyöntejä. Keesin maximipituus pitäs olla 10 cm.
phace

Posts: 213

#63 • • phace

Vprobe, 2.11.2005 12:47:


Hei, ei mua kiinnosta jos marttyyriks tässä joudun. Jos joku vetää tommosesta postauksesta niin kovat herneet, että päättää keskittää energiansa mun julkiseen teilaamiseen, niin siitä sit vaan, ei vois sellaset tyypit vähempää kiinnostaa, tai et mitä ne musta aattelee.


Mayah:
Ei tartte oikeesti lukee kaikkee niinku piru raamattua. Jos klubitus on elämä ja joku kritisoi sitä niin ei tartte ottaa asiaa oikeesti noin henkilökohtasesti ja vetää herneitä.

edit: asiavirhe



eli mikä sun pointti koko topicissa siis oli? :F
Karski

Posts: 6,049

#64 • • Karski Pomon kätyri

Vprobe, 2.11.2005 12:47:
Hei, ei mua kiinnosta jos marttyyriks tässä joudun. Jos joku vetää tommosesta postauksesta niin kovat herneet, että päättää keskittää energiansa mun julkiseen teilaamiseen, niin siitä sit vaan, ei vois sellaset tyypit vähempää kiinnostaa, tai et mitä ne musta aattelee.



Äläs nyt, ei tää oo julkista teilaamista,
tää on keskustelemista topikissa jonka
ite alotit, ehdoilla jotka ite asetit. Provoon
vastataan provolla.

Ja koko topikin pointtihan on siis se,
että sä olit huolissas siitä mitä muut susta
aattelee.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jone

Posts: 8,258

#65 • • Edited Jone Archibald Haddock

Vprobe, 2.11.2005 12:36:
Noh, sanotaan vielä kerran: mun jutun pointti oli tuoda esille että mun mielestä ylilaittautumien on anaalista.



Eli sua närästää ihan vitusti se mitä muut tekevät ja sit kutsut itseäsi suvaitsevaiseksi ja vapaamieliseksi? "I hate them negroes! No, I'm not a racist!" *nauru*

Vprobe, 2.11.2005 12:36:
Kirjoitin sen tahallaan provosoivaan sävyyn, ja olishan ne reaktiot tietenkin pitänyt arvata kun klubbaajat on tämmöisiä pilkunnussijoita, heti ollaan ku hyeenat kimpussa jos esittää eriävän mielipiteen ja sitä rataa.



Provoilet ja yllätyt kun vastaukset ovat mitä ovat? Musta on suhteellisen kornia kuinka koitat tässä nyt vielä väittää, että sua ollaan ristiinnaulitsemassa "eriävän mielipiteen" esittämisestä ja syyllistämässä niitä henkilöitä, jotka eivät nyt ottaneetkaan suurella innolla ja aplodien kera erinomaisen erilaista ja freesiä näkemystäsi.

Et sä siksi näitä tällaisia vastauksia saa ettei eri mieltä saisi olla. Saat näitä siksi, että haluat itsellesi oikeuksia, joita et ole valmis muille myöntämään ja suorastaan hyökkäät tiettyjä tahoja kohtaan (jopa ihan yksilöitäkin).

Vprobe, 2.11.2005 12:36:
Olen sanonut jo monta kertaa, et saa pukeutua silleen ku haluaa, mut postaukseni syvin pointti on siinä, että vois ihmiset miettiäkin vähän enemmän mitä päälleen laittaa, koska musta tuntuu et osalla heittää yli just siksi koska ei ajattele, menee vaan massan mukana ja yrittää kovasti erottua joukosta.



This one does not compute:
- Saa pukeutua silleen ku haluaa
- Ei kuitenkaan sais pukeutua siten miten haluaa

Koita nyt hyvä mies jo päättää. *nauru*

Voit olla hyvin oikeassa siinä, että jotkut ihmiset varmasti tulevat esim. "polkkabileisiin", katsovat ympärilleen ja jonkin aikaa siinä katseltuaan kuvittelevat, että "no niin, näin tänne siis pitää pukeutua" ja omaksuvat jonkun geneerisen polkkastailin piikkeineen, kajaaleineen ja nahkahameineen tjsp.

Mut mitä helvettiä sitten? Jos se tuntuu niistä sillä hetkellä hyvältä, niin pitääkö Oulusta tulla jonkin reivi-inkvisition edustajan nylkemään vääräuskoisia ihan vaan siksi, että sillä itsellään on hihna kireällä syistä, joita en vieläkään ihan saletisti hahmota.
juGis

Posts: 563

#66 • • juGis
Aargh *nauru* Tekis mieli sanoa vaikka mitä, mutta oon vaan niin shokissa *lmao*
dubious

Posts: 158

#67 • • dubious ribidim

vaavu, 2.11.2005 12:45:
Mä en kyllä ymmärrä tota sun logiikkaa, kun sä olet kovasti kytkemässä pukeutumisasioita huonoon itsetuntoon. Jos sun mielestä huomion herättäminen on huonoa itsetuntoa, niin silloin jokaisella, joka edes jollakin tasolla valitsee vaatteensa ulkonäöllisin perustein, on huono itsetunto.



Mä voisin viel tohon lisätä että mitäs sitten jos vaikka onkin huono omatunto tai muutenvaan surkee fiilis päällä jota voi vähän riemukkaammalla vaatteella paikata? En mä ainakaan nää siinä mitään pahaa. Joku kuittaa pahan fiiliksen vetämällä pään sekasin, toinen treenamalla salilla 3 tuntia putkeen, ja kolmas pukeutumalla sen näköiseksi kuin miksi itensä mieluummin sillä hetkellä tuntee. Jokainen taplaa kuitenkin tavallaan *blush*

Niin - ja jotkut on vaan oikeesta vähän värikkäämpiä kuin toiset *nauru*
Android

Posts: 3,908

#68 • • Android

phace, 2.11.2005 12:43:
---
Android, 2.11.2005 12:37:

Voi parka...En käy bileissä enää. Olen lopettanut sen. Riittääkö vastaukseksi?

---


hehe,
eli koit ittes niin paljon tyhmemmäksi käydessä bileissä kun nyt, että katsoit tarpeelliseks erottaa heiät muusta ihmisväestöstä tokasemalla "valtaosa klubbaajista on idiootteja" ?



En.

Luepa nyt mitä kirjoitin vastauksena esim reijan ja anqqan viesteihin. Olen sitä mieltä että suuri osa ihmisistä noin ylipäätään ovat idiootteja. Klubbaajat eivät mielestäni ole mikään poikkeus tässä suhteessa.

Sitten on toki asia erikseen että klubikulttuurissa on monta asiaa ja monia piirteitä joiden takia en kaipaakaan takaisin bileisiin.

Kuitenkin väittäisin että klubikulttuurin tai klubbaajien kritisoiminen heidän omalla "kotikentällään" - klubituksessa - on eräänlainen tabu. Johan tämä topic jo sen todistaa. (Ja ennen kuin kysyt miksi ylipäätään hengaan täällä vastaus on a) kavereiden takia b) rakkaus musiikkiin ei missään vaiheessa ole hiipunut vaikka en bileissä enää käy).
liikkuva muna

Posts: 2,652

#69 • • liikkuva muna an egg on the move
Jätkä vetäny liikaa herskaa. Imase jokeria. No offence.
Verano

Posts: 4,649

#70 • • Verano Merituuli

Vprobe, 2.11.2005 12:47:
Jos joku vetää tommosesta postauksesta niin kovat herneet, että päättää keskittää energiansa mun julkiseen teilaamiseen, niin siitä sit vaan, ei vois sellaset tyypit vähempää kiinnostaa, tai et mitä ne musta aattelee.



Mutta meitä pitäisi silti kiinnostaa mitä sinä Pohjois-Suomen edustajana ajattelet "klubbaajista" tuosta harmaasta massasta.
serotonot

Posts: 3,137

#71 • • serotonot Paul Easy

Vprobe, 2.11.2005 12:47:

Hei, ei mua kiinnosta jos marttyyriks tässä joudun. Jos joku vetää tommosesta postauksesta niin kovat herneet, että päättää keskittää energiansa mun julkiseen teilaamiseen, niin siitä sit vaan, ei vois sellaset tyypit vähempää kiinnostaa, tai et mitä ne musta aattelee.



Susta jää sellainen kuva väkisinkin et pidät itseäs jotenki parempana kuin muita. Haukut ihmisiä sen perusteella minkälaisen kuvan oot niistä ja niiden pukeutumisesta saanut ja neuvot miten heidän pitäisi elää ja sitten kun joku kohdistaa suhun kritiikkiä ni sä valitat että se on julkista teilaamistä (kyllä, sä olet nimennyt myös yksittäisiä henkilöitä).

Marttyyriks ei tässä tilanteessa jouduta vaan aletaan valittamalla et "kaikki vaan teilaa mua"

Sinähän tän purkauksen käynnistit. Oot ehkä kuullu kategorisesta imperatiivista tai vaikkapa klassisen "niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa"-sanonnan?
Freja

Posts: 8,774

#72 • • Freja Sihteeri

Vprobe



Sä oot klubituksen oma Nykänen *antihali**pier*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Karski

Posts: 6,049

#73 • • Karski Pomon kätyri

Vprobe, 2.11.2005 12:52:
---
Verano, 2.11.2005 12:51:
---
Vprobe, 2.11.2005 12:47:
Jos joku vetää tommosesta postauksesta niin kovat herneet, että päättää keskittää energiansa mun julkiseen teilaamiseen, niin siitä sit vaan, ei vois sellaset tyypit vähempää kiinnostaa, tai et mitä ne musta aattelee.


---


Mutta meitä pitäisi silti kiinnostaa mitä sinä Pohjois-Suomen edustajana ajattelet "klubbaajista" tuosta harmaasta massasta.

---


Näköjään kiinnostaa.



No vähintään yhtä paljon, kun meitä kiinnostaa
vastata esim. topikkiin 'minkä väriset hiukset
sulla on'. Ei kannata liikaa ylpistyä siitä että
sun perustamassa topikissa keskustellaan,
tää on kuitenki keskusteluforum, mikä saattaa
unohtua siinä vaiheessa kun vaan selaa
kuvagalleriaosioo *vink*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

vaavu

Posts: 1,324

#74 • • vaavu vara-vana

Android, 2.11.2005 12:51:
---
Kuitenkin väittäisin että klubikulttuurin tai klubbaajien kritisoiminen heidän omalla "kotikentällään" - klubituksessa - on eräänlainen tabu. Johan tämä topic jo sen todistaa.



Tämä topic todistaa lähinnä sen, että ei kannata tulla laukomaan huonosti muotoiltuja mielipiteitä, jos ei pysty argumentoinnissa seisomaan niiden takana muuten kuin sanomalla "en mä ole tosissaan".
Occu

Posts: 2,528

#75 • • Occu

Vprobe,

Mayah:
Ei tartte oikeesti lukee kaikkee niinku piru raamattua. Jos klubitus on elämä ja joku kritisoi sitä niin ei tartte ottaa asiaa oikeesti noin henkilökohtasesti ja vetää herneitä.

edit: asiavirhe



tuskin kukaan ottaa klubitusta elämänään. :D


Ööh, otetaas tää nyt viel uusiks ranskalaisilla viivoilla, ni mäki tajuun:

- Ihmiset saavat mielestäsi pukeutua kuten haluavat
- Ihmisten pitäisi mielestäsi miettiä enemmän mitä päälleen laittavat
- Ihmiset menevät mielestäsi massan mukana koska yrittävät erottua joukosta



vaan noin sinä olet tänne kirjoittannut.

alusta asti olet ollut ihan hakoteillä oman pointtisi kanssa.

olisit vain jättännyt kirjoittamatta sen ekan viestin ja aloittannut vaikka hiljaisen protestin klubi kansaa vastaan vaikka siten, ettet enään käy bileissä katsomassa niitä "ylipukeutuneitahörhöjä"

--
..::MOI::..

Jaques

Posts: 1,390

#76 • • Jaques HUGC / So Nice!
Ei paha topikki!! Tunnissa 5 sivuu matskuu. Pakko olla joku enkka. VProbelle "the fastest growing topic" -palkinto.*nauru*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

phace

Posts: 213

#77 • • phace

Android, 2.11.2005 12:51:

Kuitenkin väittäisin että klubikulttuurin tai klubbaajien kritisoiminen heidän omalla "kotikentällään" - klubituksessa - on eräänlainen tabu. Johan tämä topic jo sen todistaa.



mä väittäisin et idioottimaista on tulla minkään forumeille haukkumaan nimenomaan sen käyttäjiä valtaosaiseti idiooteiksi varsinki jos oma mielipide on että ihmiset ylipäätään on idiootteja.
serotonot

Posts: 3,137

#78 • • serotonot Paul Easy

Vprobe, 2.11.2005 12:56:

Ja ehkä mä oon sit parempi ku muut. Ei mun tartte ainakaan pätee bileissä näyttäytymällä ja kuvissa poseeraamalla. Tota kuitenkin monet tekee(EI KAIKKI), et voi sitä kiistää. Ja ei se mun mielestä oo kauheen fiksua. Siinähän tekevät jos tekevät, mut ei mun silti tartte sitä järkevänä touhuna pitää. Eikä mun kritiikki osu kaikkiin, vaan tohon tiettyyn stereotypiaan.

Mut se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.


Ei niin. sun tarvitsee päteä sillä pätemättömyydelläsi nettiforumeilla :D

Mun mielestä toi pätemis-termi on muutenki aika huvittava. Joka ikinen kerta jos joku väittää perustellusti vastaan ni joku valittaa et "toi vaan pätee ku sillä ei ole parempaakaan tekemistä"
Jone

Posts: 8,258

#79 • • Jone Archibald Haddock

Dj Jaques, 2.11.2005 12:57:
Ei paha topikki!! Tunnissa 5 sivuu matskuu. Pakko olla joku enkka. VProbelle "the fastest growing topic" -palkinto.*nauru*



Mä ennustelin et tää rullaa ton ekan viestin painolla 8 sivua. Tais olla paha case aliarviointia. *nauru*
Miksan

Posts: 1,464

#80 • • Miksan

Dj Jaques, 2.11.2005 12:57:
Ei paha topikki!! Tunnissa 5 sivuu matskuu. Pakko olla joku enkka. VProbelle "the fastest growing topic" -palkinto.*nauru*


Kyl se ":D" topikki oli kans aika nopeesti kasvava*hymy*