Klubitus - huonompi versio irkkigalleriasta?

229 posts, 12 pages, 82,899 views

Jone

Posts: 8,258

#41 • • Jone Archibald Haddock
Hyvä Vprobe,

Postauksesi ovat olleet sen ensimmäisen threadin aloittaneen viestin jälkeen ihan sitä samaa silppua lukuunottamatta muutamia kohtia, joissa olet koittanut väittää ettet tarkoittanut mitä sanoit. Mulle ei ainakaan ihan uskomattomasti viesti vapaamielisyydestä postaukset, joissa koitat kertoa ihmisille miten tulee pukeutua ja miten ei + miten bileissä tulee olla ja miten ei sekä erinäiset viitteet siihen, että sua vaivaa se mitä klubbaajista ajatellaan yleisesti ja kuinka sieluasi piinaa se kuinka et tunnista itseäsi tästä stereotypiasta.

Henkilökohtaisesti mä en aina ihan ymmärrä esim. joidenkin ihmisten makua pukeutumisen suhteen, mutta kaiken reiluuden nimissä annan niiden olla juuri sellaisia kuin ovat ja pidän erilaisuuttamme pääsääntöisesti rikkautena enkä tekijänä josta mun tulisi ruveta stressaamaan. Olishan se nyt todella anaalista jos kaikki pukeutuisivat tuulihousujen tavoin kahiseviin liian isoihin camohousuihin ja mustiin t-paitoihin.

Mä en jaksa todellakaan uskoa, että suurin osa bileisiin erikoisemmin pukeutuvasta porukasta koittaa tällä toiminnallaan tehdä mitään helvetin isoja statementteja minuudestaan tai mistään muustakaan ja epäilen myöskin hyvin raskaasti, että suuri osa heistä ei laita päälleen sitä mitä laittavat missään "attention whore"-mielessä. Ihmiset kun usein tekevät asioita ihan puhtaasti huvikseen ilman sen syvällisempiä motiiveja.

Jos jollekin tulee bileillasta parempi fiilis sen takia, että se laittaa Balalaikan päähänsä ja ämpärit jalkaansa, niin kuka helvetti sinä tai minä olet ko. henkilöä siitä tuomitsemaan? Kukin tyylillään ja hyvä niin.
zaler

Posts: 1,545

#42 • • zaler e h k i s

Android, 2.11.2005 12:22:
Valtaosa klubbaajista on idiootteja. Tottakai näitä esiintyy myös bilekuvissa. Vprobe, sinä vaan satut kuulumaan siihen ryhmään joka on tiedostanut asian ja tehnyt yhden virheen - sanonut sen julkisesti - klubituksessa.

Katso nyt mitä sait aikaiseksi; kehtasit kritisoida klubikulttuuria ja heti aina-niin-suvaitsevainen PLUR-armeija hyökkäsi kimppuusi. Mut hei, mä oon sun puolella! Taistelet kuitenkin tuulimyllyjä vastaan. Elä sen kanssa.


apua *nauru*

--
let´s eat to the beat!

Android

Posts: 3,908

#43 • • Android

phace, 2.11.2005 12:28:
ahaa, onnittelut kuitenki et pystyt sentään ison massan ihmisiä arvioimaan tutustumatta.
hyvin tehty vaikkakin omassa tuntemuksessa näyttäis olevan vielä parantamisen varaa.



Kyllä mä olen sen verran bileissä käynyt ja "bilettäjiä" nähnyt ja niihin tutustunut vuosien varrella (eri genrejen bileissä) että mielestäni tiettyjä johtopäätöksiä voin vetää. Yksilöt erikseen.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#44 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tää on ihan paras topicci pitkiin aikoihin!! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

serotonot

Posts: 3,137

#45 • • serotonot Paul Easy

Vprobe, 2.11.2005 12:23:
No ehkä tos on pointtia, mun mielipide olikin siinä et siin vaihees ku alkaa olee jotai star trekkiä yllä ni mun mielestä mennään yli. Sun mielipide voi siitä erota. Makuasia :P


Nimenomaan. Miksi siis alkaa taistella siitä? Toi on yhtä järkevä keskustelunaloitus ku "Kaikki jotka kuuntelee polkkaa on idiootteja" tai "housea kuuntelevat o paska-aivoja" tms. Makuasioista on hauska keskustella mut niis on aika turha ryhtyä ketään neuvomaan.

Vprobe, 2.11.2005 12:23:
On munkin mielestä kiva, kun ihmiset ovat värikkäitä jne. Mut osalla tuntuu menevän se homma niin äärimmäisyyksiin, et sitä tyyppiä ei enää tunnista itsekseen. Mikä tämmösel kaveril on tarkotus? Saadakseen huomiota?


Tai sit jos ei väkisin kaiveta niitä überpsykedeelisiä piilomerkityksiä ja leikitä psykologeja ni voidaan todeta et vastaus on jo sun kysymyksessä.
anqqa

Posts: 4,033

#46 • • anqqa tirehtööri

Android, 2.11.2005 12:22:
Valtaosa klubbaajista on idiootteja.



Tätä tahtoisin hieman täsmentää: Valtaosa ihmisistä on idiootteja. En usko että klubipiireissä toi tyhmyys ois mitenkään enemmän keskittynyttä.

Katso nyt mitä sait aikaiseksi; kehtasit kritisoida klubikulttuuria ja heti aina-niin-suvaitsevainen PLUR-armeija hyökkäsi kimppuusi. Mut hei, mä oon sun puolella! Taistelet kuitenkin tuulimyllyjä vastaan. Elä sen kanssa.



Varmasti osa on heti puolustamassa 'omaa juttuaan', mutta toiki kommentti selvästi puhuu sen puolesta ettet osaa käsitellä asiaa objektiivisesti vaan sorrut yleistämään rankemmalla kädellä - ja sitä vastaan ainaki ite puolustan. Melko naurettavaa itkeä siitä miten plur-armeija itkee siitä että joku on eri mieltä..

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Android

Posts: 3,908

#47 • • Android

Reija ja suklaatehdas, 2.11.2005 12:28:
Mut hei, sähän pääsit nyt ite vuorostas esiintyyn
individualistina ja vastarannan kiiskenä. Me muut
ollaan kato tällasta massaa vaan.



Jep, ja sepäs tuntuukin hyvältä. Ihmiskuvani ei ole siitä positiivisemmasta päästä noin muutenkaan. Klubbaajat eivät tässä suhteessa ole mikään poikkeus. Eivät he "massana" ole yhtään sen parempia tai huonompia kuin muutkaan ihmiset.
vaavu

Posts: 1,324

#48 • • vaavu vara-vana

Vprobe, 2.11.2005 12:13:
---
No ei tommoset muovilelupanssarit kenelläkää luonnostaan oo osa sitä omaa itsee. Se on vedetty jostakin muualta se tarve pukee joku ihme lelu niskaan tarkotuksenaan näyttää hyvältä. Mä pukeudun siks ettei mun kikkeli näy, että mul ei tulis kylmä ja valitsen vaatteeni siten että ne näyttävät ylläni ok:lta (toki tässäkin on osaksi kyse siitä "hyvältä näyttämisestä" , mut en ookkaan hyvältä näyttämistä itsessään kritisoinut, vaan pointti oli nimenomaan siinä että RAJANSA kaikella. Ei sen diivailuun asti tartte mennä) ja että niissä on hyvä liikkua, enkä esim niin kuin eräs nimeltämainitsematon anonyymi (jonka kuvakin sai aika paljon kritiikkiä) pisti päällensä täynnä piikkejä olevan nahkaliivin joka sit oli kuulemma pistelly ihmisiin tuon tuostakin. Tuskin siinä liivissä oli mikään hyvä tanssiakkaan. Tässä esimerkissä pukeutuminen siis meni kaiken muun edelle :P



No voi hyvät hyssykät. Ihminen on pukeutunut kummallisiin ja epämukaviin juttuihin jo jokusen hetken - siis niin kuin viimeiset useampi tuhatta vuotta.

Kyllähän mäkin saatan vetää päälleni hameen, jossa joutuu ottamaan liian lyhyitä askeleita, kengät, joissa tulee jalat kipeäksi, stringit, jotka hiertävät takapuolta... ja ihan vaan siksi, että haluan tietynlaisen ulkoisen olemuksen. Eli asetin ulkonäön mukavuuden edelle. Meneekö tää nyt rajan yli? Ja jos ei, miten se eroaa jostain piikkipanssarin käytöstä?
Bio

Posts: 4,429

#49 • • Bio The Bullies / Pinky
Ei mua haittaa jos täällä nyt on sellast jengii mitä topicin aloittaja kauhisteli.
Ja jos mä haluun totisempaa meininkii niin meen plattariin, sekin on loistopaikka.. hieman vaan vakavempi.

Ja tästä aiheesta on nyt aina kinasteltu, jokainen olkoon mitä haluaa..
phace

Posts: 213

#50 • • phace

Android, 2.11.2005 12:31:

Kyllä mä olen sen verran bileissä käynyt ja "bilettäjiä" nähnyt ja niihin tutustunut vuosien varrella (eri genrejen bileissä) että mielestäni tiettyjä johtopäätöksiä voin vetää. Yksilöt erikseen.



just just, jos kerran näin on niin millä valtakunnan oikeudella erotat ittes 'ei-klubbaajaks' ja muut bileissä käyvät 'klubbaajaks'.

Android

mä en ookaan klubbaaja!



aika huteraks hattaraks menee.
Android

Posts: 3,908

#51 • • Android

anqqa, 2.11.2005 12:33:
---
Android, 2.11.2005 12:22:
Valtaosa klubbaajista on idiootteja.

---


Tätä tahtoisin hieman täsmentää: Valtaosa ihmisistä on idiootteja. En usko että klubipiireissä toi tyhmyys ois mitenkään enemmän keskittynyttä.



En minäkään. Mutta klubbaajat ovat ihmisiä nekin, eli valtaosa niistäkin on idiootteja.
Android

Posts: 3,908

#52 • • Android

phace, 2.11.2005 12:36:
aika huteraks hattaraks menee.



Voi parka...En käy bileissä enää. Olen lopettanut sen. Riittääkö vastaukseksi?
Klabi

Posts: 1,423

#53 • • Edited Klabi HUGC
Helmeeee!!!

Lukiessani ekaa ja tokaa sivua, huomasin että ketjuun oli tullut kolmaskin sivu...

Talk about reaaaaaliaikaista meisinkiiii...

Eiku neljäs sivu, perkele sitähän sekoo laskuissa...
Individual

Posts: 10,942

#54 • • Individual HYPNO!

Vprobe, 2.11.2005 12:18:
---
mayah, 2.11.2005 12:09:
:D


Ei tarvii olla ruudinkeksijä eikä ees brunetti tajutakseen, et haluut valittaa asiasta, (ehkä ihan aiheestakin) mut et vaan uskalla valittaa siitä oikeesti tosissas, kun aihe kuitenkin on selkeästi sellainen, joka voi aiheuttaa vastareaktion. Onko sulla siis itsetunto-ongelmia?

---


Se viimeinen P.S:kö sua siellä lopussa nyt vaan vaivaa? Tosissaan ottamisella tarkoitin nimenomaan sitä, että tahallaan fleiminä kirjoitetusta mielipiteestä, joka on selvästi kärjistävä, ei tarvitse provosoitua, niinkuin osa näytti kuitenkin jo tekevän.


Eli kun tahallaan ja tietoisesti vittuilet ihmiselle, niin siitä ei saisi provosoitua? Eihän se tahallisuus ole todellakaan mikään puolustus vittuilulle.
Android

Posts: 3,908

#55 • • Android

mayah, 2.11.2005 12:37:
---
Android, 2.11.2005 12:22:
Valtaosa klubbaajista on idiootteja.

---


Mä oon valtava blondi enkä silti oo mikään idiootti.

NII. Et se ite on KETÄ toista haukkuu.



Minäkin olen blondi. Eikä kukaan ole sanonut että juuri sinä kuuluisit siihen valtaosaan =)
phace

Posts: 213

#56 • • phace

Android, 2.11.2005 12:37:

Voi parka...En käy bileissä enää. Olen lopettanut sen. Riittääkö vastaukseksi?



hehe,
eli koit ittes niin paljon tyhmemmäksi käydessä bileissä kun nyt, että katsoit tarpeelliseks erottaa heiät muusta ihmisväestöstä tokasemalla "valtaosa klubbaajista on idiootteja" ?
Turan Palloseura

Posts: 562

#57 • • Turan Palloseura LU

Vprobe, 2.11.2005 12:36:
---
Olen sanonut jo monta kertaa, et saa pukeutua silleen ku haluaa, mut postaukseni syvin pointti on siinä, että vois ihmiset miettiäkin vähän enemmän mitä päälleen laittaa, koska musta tuntuu et osalla heittää yli just siksi koska ei ajattele, menee vaan massan mukana ja yrittää kovasti erottua joukosta.



Jos et sanois enää mitään. Pahennat vaan asiaa. *hih*
KooKie

Posts: 4,338

#58 • • KooKie aka. Petress Pan
Onko herneet alennusmyynnissä tänään? *ding*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

vaavu

Posts: 1,324

#59 • • vaavu vara-vana

Vprobe, 2.11.2005 12:23:
---
On munkin mielestä kiva, kun ihmiset ovat värikkäitä jne. Mut osalla tuntuu menevän se homma niin äärimmäisyyksiin, et sitä tyyppiä ei enää tunnista itsekseen. Mikä tämmösel kaveril on tarkotus? Saadakseen huomiota?



Mitä tarkoittaa omaksi itsekseen? Miten sä määrittelet sen, minkälainen pukeutuminen on sitä aitoa itseään, ja mikä on vääränlaista? Ihmisellä voi kuule olla ihan oma identiteettinsä siitä riippumatta, mitä sillä kulloinkin sattuu olemaan päällään. Yhtenä päivänä mulla voi olla tätivaatteet ja kaulakorut, seuraavana päivänä jakkupuku, seuraavana päivänä bilereleet, ja seuraavana päivänä verkkarit ja virttynyt villapaita. Mistä sä pystyt muka päättelemään, mikä noista on sitä omaa itseä?

Mä en kyllä ymmärrä tota sun logiikkaa, kun sä olet kovasti kytkemässä pukeutumisasioita huonoon itsetuntoon. Jos sun mielestä huomion herättäminen on huonoa itsetuntoa, niin silloin jokaisella, joka edes jollakin tasolla valitsee vaatteensa ulkonäöllisin perustein, on huono itsetunto.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#60 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Vprobe, 2.11.2005 12:36:
---

Noh, sanotaan vielä kerran: mun jutun pointti oli tuoda esille että mun mielestä ylilaittautumien on anaalista. Kirjoitin sen tahallaan provosoivaan sävyyn, ja olishan ne reaktiot tietenkin pitänyt arvata kun klubbaajat on tämmöisiä pilkunnussijoita, heti ollaan ku hyeenat kimpussa jos esittää eriävän mielipiteen ja sitä rataa.

Olen sanonut jo monta kertaa, et saa pukeutua silleen ku haluaa, mut postaukseni syvin pointti on siinä, että vois ihmiset miettiäkin vähän enemmän mitä päälleen laittaa, koska musta tuntuu et osalla heittää yli just siksi koska ei ajattele, menee vaan massan mukana ja yrittää kovasti erottua joukosta.



Kirjoitit ehkä provosoivaan sävyyn, mutta tuskin jengi siitä hiilestyi sen kummemmin. Me vaan ollaan klubbaajia ja varmaan aika iso osa klubbaajista tykkää, että ihmiset panostaa ja pukeutuu välillä ehkä vähän hullusti! Olen itsekin syyllistynyt tähän useasti.. Mutta siis pointtini on, että miksi sinä nyt hiilestyt siitä, että ihmiset sanoo mielipiteensä..Ehkä myös hiukan kärjistetysti. Sanoit mielipiteesi! Ok! Saat olla sitä mieltä, mutta kai kaikki klubbarilaiset saa olla just sitä mieltä kun haluaa.

Pukeudutaan kaikki ihan just niinku halutaan. Ja jos kerran kirjoiti mielipiteen, niin miksi nyt, et enna muiden sanoa mielipidettään, vaan hyökkäät päälle? *ding*

*hymy*

Ja tää oli MUN mielipide ja ottakaa se kaikki tosissaan, koska olen just tota mieltä!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..