Mustalaisille kämppä? ja yleistä mustalaishöpinää

312 posts, 16 pages, 135,329 views

Funktion

Posts: 1,720

#121 • • Edited Funktion over 9000
"Onko kukaan koskaan miettinyt mistä mustalainen saa rahat uudenkarheeseen mersuun ? Tuskin sitä sossu maksaa."(en jaksanu hakee uudestaan sitä viestiä jsota ton copypastesin) Hmmm.. Onko joku joskus nähny mannen ajavan uudenkarheella mersulla? *lmao* Täällä Tampereella niillä on ainakin aina sellaset vuoden 2 romut.. Siitä nimitys "mannemersu"...

ja sitten.. Mä en henk. koht. ole eläessäni nähnyt mustalaista töissä, missään.. Joka päivä esim Gigantissa (ystäväni töissä siellä) jää joku mustalainen (yleensä nainen) kiinni jonkun pöllimisestä.
Ja jos Tampereella haluaa nähdä mitä nuoret mannet puuhaa, voi mennä käymään 24/7 Keskustorin Mäkin kulmalla.. *lmao*

Itse tunnen yhden asiallisen mannen, entinen inttikaveri.. Myöskään ei pukeudu kuten mannet yleensä jne. jne..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Ozie

Posts: 1,389

#122 • • Ozie
Ettei mennä ihan hutumutuihin niin vähän tilastoa peliin. Eli ulkomaalaisten suomessa tekemät rikokset, kerätty tilastokeskuksen sivuilta. En silitkään takaa että kaikki on 100% oikein.

http://ozie.dy.fi/rikokset.htm
Cassu

Posts: 634

#123 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Mä näin jonkuu romaani naisen töissä viime kesänä.....se oli kaupungilla töissä.....sen työtehtäviin kuului kukkapenkkien laittaminen ja rikkaruohojen keräily ja tienkasvillisuuden hoitaminen.....tai vastaavia...sillä oli tienvierustalla kun ne oli muiden työntekijöiden kanssa hommissa ihan liivipäällä että autoilijat ei aja päälle....mutta kansallishame oli työasun alla tiukasti......

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#124 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

[
Itse tunnen yhden asiallisen mannen, entinen inttikaveri.. Myöskään ei pukeudu kuten mannet yleensä jne. jne..



Sepä se ne harvat mannet jotka jotain työtä tekee pukeutuvat normaalisti. Voi olla että meikää katottas vähän kummissaan jos tulisin töihin kansallispuku päällä *iloinen*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

HS

Posts: 162

#125 • • HS
Tiedän yhden romaanin joka on ala-asteella opettajana...
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#126 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

amx, 17.5.2005 16:51:
Tiedän yhden romaanin joka on ala-asteella opettajana...



Mahtaako opettaa mustalaiskieltä sellastaki kuulemma jossain opetetaan vaiko hevostenkasvatusta.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#127 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Ozie, 17.5.2005 14:37:
Ettei mennä ihan hutumutuihin niin vähän tilastoa peliin. Eli ulkomaalaisten suomessa tekemät rikokset, kerätty tilastokeskuksen sivuilta. En silitkään takaa että kaikki on 100% oikein.

http://ozie.dy.fi/rikokset.htm



Tost ei vaan käy ilmi mustalaisten tekemät rikokset, ku ne lasketaan jostain kumman syystä suomalaisiin

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Ozie

Posts: 1,389

#128 • • Ozie

MR*ENIGMA, 17.5.2005 16:58:
---
Ozie, 17.5.2005 14:37:
Ettei mennä ihan hutumutuihin niin vähän tilastoa peliin. Eli ulkomaalaisten suomessa tekemät rikokset, kerätty tilastokeskuksen sivuilta. En silitkään takaa että kaikki on 100% oikein.

http://ozie.dy.fi/rikokset.htm

---


Tost ei vaan käy ilmi mustalaisten tekemät rikokset, ku ne lasketaan jostain kumman syystä suomalaisiin



Juu ei käykkään, kun ei löytyny tilastoa pelkästään niistä. Enkä jaksanu niin paljoon ruveta asiaa tonkimaan *hymy*
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#129 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather



Juu ei käykkään, kun ei löytyny tilastoa pelkästään niistä. Enkä jaksanu niin paljoon ruveta asiaa tonkimaan *hymy*



Mut tiedetään varmaan ilman tilastojakin et ei ne varmaan ainakaan sielt pienimmästä päästä ole *iloinen*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Funktion

Posts: 1,720

#130 • • Edited Funktion over 9000
On muuten aivan täysin fakta, en tosin valtakunnallisella tasolla tiedä, mutta Tampereella ainakin keskustassa tapahtuvista pahoinpitelyistä, henkirikoksista, varkauksista ja ryöstöistä huomattavan suuri osa on ulkomaalaisten tekemiä! ja HUOM! Tässä sanoi ulkomaalaisten, en yksinomaan mannejen, mutta Tampereen keskustassa pyörivistä "ei syntyperäisistä Suomalaisista" varmaan 99% on manneja...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#131 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather


No nyt kun näitä _faktoja_ tässä ladotaan tiskiin, niin olisko sulla näyttää jotain tilastoa? Ja mitä sitte? Tarkottaako se sitä, että _jokainen_ mustalainen varastaa ja raiskaa ja hakkaa??

Mites mä nyt sitte toimin, kun tunnen yhden erittäin mukavan ja rehellisen mustalaisperheen ja yhden erittäin miellyttävän ja kivan perheen, jotka ovat Kosovon Albaaneja, mutta yksi täysin valkoinen suomalainen varasti mun laukkuni baarissa ja yksi täysin valkoinen ja suomalainen mies löi ystävätärtäni, että jopas ne perkeleen suomalaiset on perseestä. Saatana, tulevat tänne viemään meidän työmme ja nostamaan meidän eläkkeemme. *grr* noita suomalaisia.

Tulkaa ulos sieltä vitun kaapeistanne, oikeesti.



Ei kukaan väitä että ei olis yhtään asiallista mustalaista, mutta onhan se selvä että jos about 90% kansasta on rikollisia tai jotain sinnepäin niin on normaalia suhtautua heihin varauksella.

Vittu ota ne ruusunpunaiset lasit pois päästä. *iloinen*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Funktion

Posts: 1,720

#132 • • Funktion over 9000
Mä en myöskään omasta mielestäni sanonut mitään kaikista, sanoin jopa tuntevani yhden erittäin asiallisen tapauksen, mutta jos jumalauta mun pitäis sen jälkeen mitä oon kokenut mannejen suunnalta sanoa että "joojoo kaikki tänne vaan, te ootte ihan vitun siistei hei jee" niin onhan se nyt perkele..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#133 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
Voitko Mayah väittää että olet tosissaan sitä mieltä että valtaosa mustalaisista on rehelliisiä ja kunnollisia ihmisiä???

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#134 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Funktion, 17.5.2005 17:51:
Mä en myöskään omasta mielestäni sanonut mitään kaikista, sanoin jopa tuntevani yhden erittäin asiallisen tapauksen, mutta jos jumalauta mun pitäis sen jälkeen mitä oon kokenut mannejen suunnalta sanoa että "joojoo kaikki tänne vaan, te ootte ihan vitun siistei hei jee" niin onhan se nyt perkele..



Samaa mielipuolta kanssasi.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Funktion

Posts: 1,720

#135 • • Edited Funktion over 9000
Tähän voisin vähän listata mitä on tapahtunut: Listaan VAIN mannejen tekemät asiat:
Itseni on ryöstetty x 2
Kavereitani on ryöstetty x 4
Pahoinpitelyjä itseen ja kavereihin suuntautuneita (etenkin bileistä tullessa bilekuteet päällä) x8 joista ei muuten ykskään oo tapahtunut vain yhden henkilön voimin *vink*
Kaveri puukotettiin kirjaimellisesti moralla sairaalaan melkein viikoks.
Entinen tyttöystäväni raiskattiin.

Että siitä huumoria...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#136 • • Funktion over 9000
ARGH! *lopettaa tämän keskustelun tähän*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#137 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

mayah, 17.5.2005 18:01:

En. Mut mä en myöskään voi väittää, että valtaosa ei olisi. Mulla ei ole ainuttakaan todistetta puolin eikä toisin. Tää sama pätee vaikka ruotsalaisiin, venäläisiin tai meihin kymmenennessä sukupolvessa täällä eläviin suomalaisiin.

Joten mä pidän mun pääni kiinni. Niin kauan, kun mulla ei ole mitään todistetta siitä, että 100% tietyn ihmisryhmän edustajista on tehnyt jotain, joka suomen laissa määritellään rikokseksi, mä en huutele että KAIKKI MUSTALAISET ON PERSEESTÄ.



Kukaan ei oo edelleenkään väittäny et 100% mustalaisista ois perseestä tai rikollisia

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Avatar
#138 • • Pirpeli Guest
30-vuotisen elämäni aikana olen nähnyt yhden romanin töissä, itse asiassa viime viikolla. Taisi olla joku tarhatäti, kun lapsukaisia talutteli muiden tätsyjen kanssa. (tai sitte se yritti varastaa ne lapset) Ei kaikki romanit oo pahoja, mut omaa kämppääni en vuokrais. Tosin sellanen ois mahdotonta, kun oon niin v***n köyhä, en ikinä siis omistais omaa.

Kaikki kansanryhmät tekee rikoksia, kaikista ei vaan kuuluteta niin paljoa. Mä voisin osaltani polttaa jokaisen lehtiständin, jossa myydääm Iltasanomien kaltasta tuubaa. Juorut, huhut, paska media, huono kasvatus, välinpitämättömyys..Siinä syitä..Johonkin. Esim. ihmisten ajattelumaailman pienuuteen tai nuorison (hela hoidon) tekemiin rikoksiin...
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#139 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Pirpeli, 17.5.2005 18:10:
30-vuotisen elämäni aikana olen nähnyt yhden romanin töissä, itse asiassa viime viikolla. Taisi olla joku tarhatäti, kun lapsukaisia talutteli muiden tätsyjen kanssa. (tai sitte se yritti varastaa ne lapset)



Veikkaan jälkimmäistä

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Avatar
#140 • • Edited Pirpeli Guest

MR*ENIGMA, 17.5.2005 18:16:
---
Pirpeli, 17.5.2005 18:10:
30-vuotisen elämäni aikana olen nähnyt yhden romanin töissä, itse asiassa viime viikolla. Taisi olla joku tarhatäti, kun lapsukaisia talutteli muiden tätsyjen kanssa. (tai sitte se yritti varastaa ne lapset)

---


Veikkaan jälkimmäistä



(mä kans.....ei sillä hyviä jauhoja VOINU olla pussissa. saahan niistäkin lapsista rahaa, jos ne myy vaikka....)EI PERKULE, tässä mulle hyvä tulonlähde. rupeen myymään meidän nuorisotalon nuoria johonkin hiilikaivoksiin!

ja kuten arvoisat kanssaihmiset huomaa, tämä täti tarvii pikaisen loman*iihhih*