Mustalaisille kämppä? ja yleistä mustalaishöpinää

312 posts, 16 pages, 135,581 views

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#81 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
TUTKIMUSPYYNTÖ: Liisa Lehtimäki OM (20.7.1999)

Joensuun torilla sattui 3.7.1997 rikostapaus, jossa mustalaismies ajoi autolla useita suomalaisia päin, hänen poikansa uhkaili isän aseella ja mustalaismies pahoinpiteli potkimalla kolmannen henkilön kanssa maassamakaavaa.
Joensuun käräjäoikeus jätti mustalaismiehen ja hänen poikansa täysin tuomitsematta. Hovioikeudessa poika sai 6 kk ja isä 11 kk vankeutta.

Olen tutustunut pöytäkirjoihin ja niistä selviää kiistatta, että kysymyksessä on suomalaisvastainen rasistinen salaliitto. Mustalaisten aseen laillisuus on jätetty tahallaan ottamatta huomioon ja alioikeuden päätös oli täysin rasistinen.

Vaatimukset: Vaadin, että käräjätuomari Hannu Räsästä ja kihlakunnansyyttäjä Jaakko Koposta vastaan nostetaan syyte rasistisesta salaliitosta ja mustalaisten laittomasta aseesta nostetaan syyte. Lisäksi vaadin tutkittavaksi miksei esitutkinnassa otettu laitonta asetta huomioon tai onko sitä edes takavarikoitu. Vaikka ase olisi laillinen, sitä on käytetty rikoksentekovälineenä. Poliisi näyttää siis myös osallistuneen rasistiseen salaliittoon. Epäilen komisario Erkki Kanervan osallistuneen tähän salaliittoon. Kanerva johti suomalaisen kansanryhmän rasistista syrjintää Joensuun poliisilaitoksella, hyllytettiin virasta ja on nykyään kansanedustaja.

Tuomarien kurinpitolautakunnalle: Tuomari Hannu Räsäseltä ja syyttäjä Jaakko Koposelta tulee heti kieltää oikeus käsitellä rikosasioita, joissa on vastakkain suomalaisia ja vierasperäisiä. Lisäksi lainvastaisesta ja ammattitaidottomasta työstä on annettava huomautus.

Pöytäkirjat: Itä - Suomen hovioikeus diaarinumero R 98/502
.................. Joensuun käräjäoikeus diaarinumero R 97/1357

Tiedoksi: Oikeusministeriön tulisi entistä herkemmin puuttua suomalaisen kansanryhmän syrjintään kiihottavien ja siihen osallistuvien viranomaisten toimintaan.Tavallinen ihminen ei juuri pysty ketään syrjimään.
Ulkomaalaisperäisiä ei syrjitä vaan suositaan. Tämä on totuus.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Flamie

Posts: 478

#82 • • Flamie

MR*ENIGMA:

Valtaosa ongelmista johtuu siitä, että asunnon tarjoajat eivät tunne romanikulttuurin erityispiirteitä. Romanit eivät esimerkiksi voi asua kerrostalossa toistensa ylä- tai alakerrassa. Lisäksi perheet, joissa on murrosiän ylittäneitä lapsia tarvitsevat erilliset pesu- ja wc-tilat nuorelle jälkikasvulleen.



Maassa maan tavalla. Jos he tulevat Suomeen hakemaan turvapaikkaa, niin pitää käyttäytyä kuin muutkin. Jokainen on tasa-arvoinen. Jos mä joutuisin lähteen sotaa karkuun, niin kyllä vain alkaisin käyttäytyä kuin siinä kulttuurissa on tapana. Tottakai se voi olla vaikeaa hyväksyä jotain uutta kulttuuria jne.
Kyllä mäkin katsoisin vähän epäillen, että kenelle vuokraisin kämpän, tottakai joukossa on myös hyviäkin ihmisiä, se pieni joukkio ne virheet tekee IMO. Täytyy alkaa katsomaan niitä asioita eri kuvakulmista.

*piis*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#83 • • Aziz Combat Fighter

MR*ENIGMA:
Tiedän kyllä kyseisen bändin. Itse en sitä kyllä kuuntele, enkä heidän mielipiteitään allekirjoita. Itse en usko että sinun henkiset resurssit ovat ainakaan kovin paljon suurempia kuin itselläni, jos kommenttini oli väärää tietoa korjaa ihmeessä. Itse ainakin olen sillä linjalla että näin asia on. Kyse ei ole rasismista vaan faktasta.



Rasismi on sivistymättömän sielun typeryyttä. Ei kai tähän muuta tarvitse sanoa.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#84 • • Aziz Combat Fighter

Flamie:
Jos mä joutuisin lähteen sotaa karkuun, niin kyllä vain alkaisin käyttäytyä kuin siinä kulttuurissa on tapana. Tottakai se voi olla vaikeaa hyväksyä jotain uutta kulttuuria jne.



Epäilen. Kulttuuri on niin merkittävä vaikuttaja sun ja jokaisen muunkin ihmisen identiteetissä ja psyykeessä ettei se ole pelkästään siitä kiinni "valitseeko" käyttäytyä valtakulttuurin mukaan vai ei. Jos lähtisit tästä yhtäkkiä Iraniin, olisitko valmis "kulttuurin" nimissä edellyttämään vaimoltasi Iranilaisen vaimon käytöstä? Vai ylläpitäisitkö länsimaisia arvoja, kuten tasa-arvoa?

Ei se ole niin yksinkertaista. Kyse ei ole pelkästään muutamista maneereista tai pikkuasioista, vaan nimenomaan yksilön psyykeestä, arvomaailmasta, ajatuksista, olemuksesta, luonteesta ja käytöksestä. Ei sitä tosta vaan voida muuttaa, vaikka tahtoisikin.

Länsimaalaisille on tosin aika tyypillistä lähteä siitä lähtökohdasta, että oma kulttuuri ja omat arvot ovat universaalisti parhaita. Samalla tavalla asiaan suhtautuvat monet lähi-idän kulttuurit, joiden mielestä esim. naisten tasa-arvo täällä on ihan yhtä mielisairasta kuin Talebanien naisten sorto meidän mielestämme.
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#85 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Flamie:
Maassa maan tavalla. Jos he tulevat Suomeen hakemaan turvapaikkaa, niin pitää käyttäytyä kuin muutkin. Jokainen on tasa-arvoinen. Jos mä joutuisin lähteen sotaa karkuun, niin kyllä vain alkaisin käyttäytyä kuin siinä kulttuurissa on tapana. Tottakai se voi olla vaikeaa hyväksyä jotain uutta kulttuuria jne.
Kyllä mäkin katsoisin vähän epäillen, että kenelle vuokraisin kämpän, tottakai joukossa on myös hyviäkin ihmisiä, se pieni joukkio ne virheet tekee IMO. Täytyy alkaa katsomaan niitä asioita eri kuvakulmista.

*piis*



samaa mielipuolta kanssasi maassa maan tavalla. Viitaten Ana -5000:n kommenttiin, jos itse lähtisin pakoon esim. johonkin muslimimaahan en ylläpitäisi siellä suomalaista juoppokulttuuria tai vaatisi heitä rakentaa mulle kirkkoa, jotta voin harjottaa uskoani.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Avatar
#86 • • Edited ALIEN Guest

MR*ENIGMA: Viitaten Ana -5000:n kommenttiin, jos itse lähtisin pakoon esim. johonkin muslimimaahan en ylläpitäisi siellä suomalaista juoppokulttuuria tai vaatisi heitä rakentaa mulle kirkkoa, jotta voin harjottaa uskoani.



entä, jos teitä olisi satoja ellei jopa tuhansia uskovaisia tai juoppoja? Muuten, onko meitä vaadittu rakentaa moskeija? Vai oliko riittikö siihen pelkkä ehdotus?
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#87 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

ALIEN:
entä, jos teitä olisi satoja ellei jopa tuhansia uskovaisia tai juoppoja? Muuten, onko meitä vaadittu rakentaa moskeija? Vai oliko riittikö siihen pelkkä ehdotus?



Mun puolesta voivat omilla rahoillaan rakentaa vaikka millasen palatsin, mut ei siihen yhteiskunnan varoja tarttis käyttää. Luulen et jos PYYTÄISIN jossain muslimimaassa heitä rakentaa mulle kirkon ne ei sitä tekis ja jos jotenki ihmeen kaupal ne siihen suostus ni ku kirkko ois valmis tulis joku ja räjäyttäs sen paskaks.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Avatar
#89 • • astaroth Guest

MR*ENIGMA:
Mun puolesta voivat omilla rahoillaan rakentaa vaikka millasen palatsin, mut ei siihen yhteiskunnan varoja tarttis käyttää.


Suomessa on uskonnonvapaus, jonka puolesta yhteiskunta jo muutenkin takaa jokaiselle mahdollisuuden harjoittaa uskontoaan asianmukaisesti.

Luulen et jos PYYTÄISIN jossain muslimimaassa heitä rakentaa mulle kirkon ne ei sitä tekis ja jos jotenki ihmeen kaupal ne siihen suostus ni ku kirkko ois valmis tulis joku ja räjäyttäs sen paskaks.


Monissa muslimimaissa onkin hieman erilaiset poliittiset olosuhteet.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#90 • • Aziz Combat Fighter

MR*ENIGMA:
samaa mielipuolta kanssasi maassa maan tavalla. Viitaten Ana -5000:n kommenttiin, jos itse lähtisin pakoon esim. johonkin muslimimaahan en ylläpitäisi siellä suomalaista juoppokulttuuria tai vaatisi heitä rakentaa mulle kirkkoa, jotta voin harjottaa uskoani.



*poks*
Tripla-T

Posts: 373

#91 • • Edited Tripla-T Räntämäen Lataamo
Jos vuokrat tulee ajallaan niin miks ei. Ja jos ei niin sitte karhutaan ne tavalla tai toisella. *hymy*

[Edit]
Ja joo, vai että Suomessa suurimassa osassa tappeluita olisi ulkomaalaisia mukana ? Salli mun nauraa. Kyllä se on keskimäärin joka kerta humalaiset suomalaiset nuoret miehet, nakkikioskilla, taksijonossa tai baarissa. Syy siihen, että otsikoissa näkyy aina nämä ulkomaalaisten tekemät rikokset, on siinä, että ne myyvät paremmin ja herättävät tunteita. Jos Iltalehden otsikossa on: " Suomalaismiehet tappelivat nakkijonossa", niin ei mitään reaktiota. Mutta pistäppä siihen " Kenialainen mies hakkasi suomalaisnuoren tajuttomaksi" niin johan rupeaa myyntiluvut kasvamaan [/Edit]

--
Crom ! - Conan Barbaari

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#92 • • Aziz Combat Fighter

kuilu ja ponivarkaat:
Mut sanon, et valkolaisten suurimpana vitutuksen lähteenä on romanien liitto vapauden kanssa. Se on avointa, joillain heimoilla ei lasta kasvateta millään tavalla. Tämä on se ero, mikä sitten moninkertaistuu ajan myötä.



Romanien lapset kasvattaa vartija ja poliisi :D
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#93 • • Aziz Combat Fighter

kuilu ja ponivarkaat:
---
Ana-5000:Romanien lapset kasvattaa vartija ja poliisi :D
---

Eli syyttäkäämme kyttiä ja secuja! :D

- secuhymiösuxx -



Must vois ennemminkin syyttää niitä vanhempia, jotka opettaa kolmevuotiaansa varastamaan kaupasta ja sit ku ne vähän varttuu ni ryöstelemään ohikulkijoita. Ei se oo poliisin tai vartijan tehtävä niitä kersoja kasvattaa, vaik se välil siltä tuntuu.. Ei ne kuitenkaan opi kun ne menee himaan poliisikyydissä ryöstettyään jonkun lompakon ja isi tokasee että "huomenna käydään puukottamassa se vartija hengiltä".

Onneks ei osunu valtimoon.
Avatar
#94 • • Equalizer Guest

Ana-5000:

Romanien lapset kasvattaa vartija ja poliisi :D



Aika karua*nauru*
Avatar
#95 • • Edited Annakins Guest

MR*ENIGMA:
Luulen et jos PYYTÄISIN jossain muslimimaassa heitä rakentaa mulle kirkon ne ei sitä tekis ja jos jotenki ihmeen kaupal ne siihen suostus ni ku kirkko ois valmis tulis joku ja räjäyttäs sen paskaks.



Astaroth:
Monissa muslimimaissa onkin hieman erilaiset poliittiset olosuhteet.



VOI TSIISÖS! Onko oikeasti kaikilla näin älytön kuva muslimeista? Tiedättekö te kuinka monta kirkkoa jo pelkästään Egyptistä ja Syyriasta löytyy?

N. 10% egyptiläisistä on kristittyjä kopteja, syyriassa kristittyjä on n. 10% ja Libanonissa n. 40% väestöstä on maroniittikristittyjä. EI NIITÄ KIRKKOJA KOVIN USEIN POMMITETA! Ottakaa nyt vittu kerrankin kirja tai lehti käteen ennen kuin sanotte mitään kulttuurista josta ette näytä tietävän yhtään mitään.

Historiallisesti arabien vallan alla olleissa maissa sai harjoittaa kristinuskoa ja juutalaisuutta varsin rauhassa, koska ko. uskontojen harjoittajat lasketaan islamissa ns. kirjojen kansoiksi (ahl al-kitab) ja suurin osa muslimeista on sitä mieltä, että juutalaisten, kristittyjen ja muslimien Jumala on sama Jumala.

En kiellä etteikö muslimimaissa esiintyisi väkivaltaa muunuskoisia kohtaan, mutta ei kuitenkaan siinä mittakaavassa kuin usein annetaan ymmärtää.

-A-



Edit: prosentit korjattu oikeiksi, olivat alakanttiin.
Avatar
#96 • • astaroth Guest

Annakins:
Astaroth:
VOI TSIISÖS! Onko oikeasti kaikilla näin älytön kuva muslimeista?


En ottanut kantaa muslimeihin, vaan maiden poliittisiin olosuhteisiin.

Tiedättekö te kuinka monta kirkkoa jo pelkästään Egyptistä ja Syyriasta löytyy?


En tiedä tarkkaa lukua. Mutta tiedän, että niitä on.

N. 10% egyptiläisistä on kristittyjä kopteja, syyriassa kristittyjä on n. 10% ja Libanonissa n. 40% väestöstä on maroniittikristittyjä. EI NIITÄ KIRKKOJA KOVIN USEIN POMMITETA! Ottakaa nyt vittu kerrankin kirja tai lehti käteen ennen kuin sanotte mitään kulttuurista josta ette näytä tietävän yhtään mitään.


Oma postaukseni oli kohdistettu nimenomaan todellisille ongelma-alueille, joissa populaation majoriteetti on muslimeja (tark. ääri-islamialueet).

En edelleenkään ottanut itse muslimeihin kantaa, joten ei puhuta monikossa, jookosta?
Avatar
#97 • • Annakins Guest

Astaroth:
En edelleenkään ottanut itse muslimeihin kantaa, joten ei puhuta monikossa, jookosta?



Lähinnä toi monikko oli sellanen yleinen meuhkaus, sori kun se näytti kohdistuvan suhun.
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#98 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Hyttynen:
---
Ana-5000:

Romanien lapset kasvattaa vartija ja poliisi :D


---


Aika karua*nauru*



Realismia *iloinen*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

P|astic

Posts: 249

#99 • • P|astic

MR*ENIGMA:
---
ALIEN:
entä, jos teitä olisi satoja ellei jopa tuhansia uskovaisia tai juoppoja? Muuten, onko meitä vaadittu rakentaa moskeija? Vai oliko riittikö siihen pelkkä ehdotus?

---


Mun puolesta voivat omilla rahoillaan rakentaa vaikka millasen palatsin, mut ei siihen yhteiskunnan varoja tarttis käyttää. Luulen et jos PYYTÄISIN jossain muslimimaassa heitä rakentaa mulle kirkon ne ei sitä tekis ja jos jotenki ihmeen kaupal ne siihen suostus ni ku kirkko ois valmis tulis joku ja räjäyttäs sen paskaks.



onneks oon just tarpeeks känissä vastatakseni tähän.

Ootko ikinä miettiny että vittu me ollan täällä Suomessa hyvää jengiä ku rakennetaan noille NEEKEREILLE JA MUILLE SOMALEILLE noita palatseja ja muita. Meinaan vaan, että ois ihan vitun hienoa jos mä lähtisin pakoon jonnekkin mestaan ja ne väsäis mulle sinne semmosen perus lähipubin missä soitetas hyvää musaa vinaan juomisen lomassa. Munmielestä on vaan vitun perseestä toi asenne, että ku ei nekään tekis mulle niin miksi mä tekisin niille jne.

--
Naturalbornloverman

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#100 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

P|astic, 20.3.2005 01:32:
---
MR*ENIGMA:
---
ALIEN:
entä, jos teitä olisi satoja ellei jopa tuhansia uskovaisia tai juoppoja? Muuten, onko meitä vaadittu rakentaa moskeija? Vai oliko riittikö siihen pelkkä ehdotus?

---


Mun puolesta voivat omilla rahoillaan rakentaa vaikka millasen palatsin, mut ei siihen yhteiskunnan varoja tarttis käyttää. Luulen et jos PYYTÄISIN jossain muslimimaassa heitä rakentaa mulle kirkon ne ei sitä tekis ja jos jotenki ihmeen kaupal ne siihen suostus ni ku kirkko ois valmis tulis joku ja räjäyttäs sen paskaks.

---


onneks oon just tarpeeks känissä vastatakseni tähän.

Ootko ikinä miettiny että vittu me ollan täällä Suomessa hyvää jengiä ku rakennetaan noille NEEKEREILLE JA MUILLE SOMALEILLE noita palatseja ja muita. Meinaan vaan, että ois ihan vitun hienoa jos mä lähtisin pakoon jonnekkin mestaan ja ne väsäis mulle sinne semmosen perus lähipubin missä soitetas hyvää musaa vinaan juomisen lomassa. Munmielestä on vaan vitun perseestä toi asenne, että ku ei nekään tekis mulle niin miksi mä tekisin niille jne.



Sitä saa mitä tilaa

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA