Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

242 posts, 13 pages, 106,951 views

anniini

Posts: 917

#161 • • anniini a-double n-double i-n-a

serotonot:

Just ku olin postaamassa linkkiä selventävään kuvaan :(



mä haluan nähdä sen kuvan. :( linkki kiits!*iihhih*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Hotblood

Posts: 387

#162 • • Hotblood

Jammailija:
---
Ana-5000:
Threadi-ideoita:

"[o]Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?[/o]"
"Haiseeko vehkeesi silakalta?"
"Oletko koskaan saanut haavoja genitaaleihisi?"
"Kuinka pitkään sinulla yleensä seisoo?"
"Naamalle, sisään vai vatsalle? Cumshot megathreadi!"
"Nieletkö vai syljetkö?"
"Kerro fetisseistäsi"
"Miksi naiset ei anna pillua?"
"Miksi miehet ei anna munaa?"

---

Naamalle*heiii*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Jammailija

Posts: 3,224

#163 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Hotblood:
---
Jammailija:
---
Ana-5000:
Threadi-ideoita:

"[o]Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?[/o]"
"Haiseeko vehkeesi silakalta?"
"Oletko koskaan saanut haavoja genitaaleihisi?"
"Kuinka pitkään sinulla yleensä seisoo?"
"Naamalle, sisään vai vatsalle? Cumshot megathreadi!"
"Nieletkö vai syljetkö?"
"Kerro fetisseistäsi"
"Miksi naiset ei anna pillua?"
"Miksi miehet ei anna munaa?"

---

Naamalle*heiii*

---


*nauru**nauru**nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

display23

Posts: 3,069

#164 • • display23
Onks muka joku menettäny jo?
chride80

Posts: 14

#165 • • chride80
Muistaakseni 17 vuotiaana silloisen tyttöystävän isän työhuoneessa. (tyttöystävän kanssa .. ei sen isän)
nomic

Posts: 4,120

#166 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Galrav:
Onks muka joku menettäny jo?


oot jäljessä! *nauru*

miksi otsikko on menneessä aikamuodossa *igor*
linnea

Posts: 23

#167 • • linnea

Ana-5000:
Mä en edusta mitään "vasta avioliitossa"-koulukuntaa, mut kyl joku roti pitäs olla. Sit ku on siinä 15-16 niin siinä iässä saa mun puolesta sit jo tehdä sängyssä mitä huvittaa, mut jos mun hypoteettinen tuleva tyttäreni raahaa 13-vuotiaana 16-vuotiaan kundin kotiin ja tiputtaa taskusta kondomipaketin, molemmat saa kyllä niin perkeleesti huutia.


Siitä huudin antamisesta ei vaan oo yhtään mitään apua. Luultavasti sun tyttös rupeis tapailee sitä poikaa jossain muualla ja harrastaa seksiä mitä epämääräsimmissä paikoissa. Tietenkää sellasta ei halua sallia, mutta nuoret on nuoria eikä niitä estä millään.

--
.:: linnea ::.

remotion

Posts: 5,283

#168 • • remotion nostatus guru
Kyllä nyt omiin muksuihin pitää tuossa iässä vielä olla sanavalta.
Mitäs sitten kun sillä sun muksulla jää yläastekesken kun on kaksoset masussa seuraavaks?!?
linnea

Posts: 23

#169 • • linnea

remotion:
Kyllä nyt omiin muksuihin pitää tuossa iässä vielä olla sanavalta.
Mitäs sitten kun sillä sun muksulla jää yläastekesken kun on kaksoset masussa seuraavaks?!?


No pitää olla. Ehkä se vielä 13-vuotiaana toimii. Toivottavasti. (Mut tää menee ehkä vähän offtopic)

--
.:: linnea ::.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#170 • • Aziz Combat Fighter

linnea:
---
Ana-5000:
Mä en edusta mitään "vasta avioliitossa"-koulukuntaa, mut kyl joku roti pitäs olla. Sit ku on siinä 15-16 niin siinä iässä saa mun puolesta sit jo tehdä sängyssä mitä huvittaa, mut jos mun hypoteettinen tuleva tyttäreni raahaa 13-vuotiaana 16-vuotiaan kundin kotiin ja tiputtaa taskusta kondomipaketin, molemmat saa kyllä niin perkeleesti huutia.

---

Siitä huudin antamisesta ei vaan oo yhtään mitään apua. Luultavasti sun tyttös rupeis tapailee sitä poikaa jossain muualla ja harrastaa seksiä mitä epämääräsimmissä paikoissa. Tietenkää sellasta ei halua sallia, mutta nuoret on nuoria eikä niitä estä millään.



No mä en ihan itte usko mihinkään "kädet ilmaan"-kasvatusfilosofiaan, minkä mukaan lapsille ei saa pitää kuria. Must on tärkeää kasvattaa lapsille joku arvomaailma, ja sitä arvomaailmaa tuetaan omin teoin ja sanoin. Kolmetoistavuotias on kuitenkin niin herkkä ottamaan vaikutteita kaikkialta, että mun mielestä on tärkee asia että niitä vaikutteita annetaan myös kotona.

Mä en siis "huudin antamisella" tarkoittanut mitään väkivaltaa, vaan vakavaa keskustelua aiheesta. Kolmetoistavuotiaalla ja kuustoistavuotiaalla on kuitenkin henkisessä kehityksessäkin niin valtava ero.
jUSSi

Posts: 1,377

#171 • • jUSSi äkäinen vanhus

linnea:
mutta nuoret on nuoria eikä niitä estä millään.



paskankukkulat.

Vanhemmilla on vastuu lasten kasvatuksesta. Vika on kasvatuksessa ja vanhemmissa, jos lapsilta ei voi kieltää tai vaatia mitään. Jos lasta kasvattaa pienestä pitäen loogisesti ja rajat asettaen, lapsi kuuntelee vanhempiaan myös hieman vanhempana. 16-vuotiaskin on lapsi vielä. Olkoot fyysisesti kuinka murrosikäinen tahansa, ajatusmaailma on vielä keskenkasvuinen.

Ei vanhemmat voi paeta vastuutaan sanomalla "nuoret on nuoria".
tweety

Posts: 138

#172 • • tweety tsirptsirp
joskus tuntuu että ihan liian nuorena *eiei*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

cosmic

Posts: 389

#173 • • Edited cosmic :D
Tuli tässä mieleen eräs surkuhupaisa tapaus parin (?) vuoden takaa. Olin bussissa ja siellä oli samaan aikaan jotain 7-10 vuotiaita menossa ilmeisesti opettajan mukana jonnekin. Ne vaan puhuu pokkana sinkkuelämää-sarjasta. Jos mulla olis lapsia, en todellakaan antais niiden tuossa iässä katsoa sitä.

Lasta olisi hyvä valistaa tuossa kymmenen vuoden iässä vähän näistä asioista. Varsinaisesti ei kannattais kieltää mitään, vaan paremminkin vois ehdottaa esim. pysymään pusuhalilinjalla ja sitten kun siltä tuntuu niin kokeilemaan intiimimpää toimintaa *hymy* Tietty toi valistus voi olla vähän hankalaa/turhaa kun ympäristön paine on useimmiten aika suuri. Liiallisesta kieltämisestä lapsi joko saattaa alkaa kapinoimaan tai sitten voi saada sellaisen käsityksen, että seksi on likainen asia, mitä se ei todellakaan ole.

--
:D is an unproductive condition.

sapeli

Posts: 11,768

#174 • • sapeli jokukukamikä?
(offtopic: eipä tämäkään topic kovin turhaksi osoittautunut... imo tämä keskustelu on yhä riittävästi topikkiin liittyvää ja varsin mielekästä *joo*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

miguel

Posts: 97

#175 • • miguel
Pojan kanssa menetin muistaakseni 16-vuotiaana ja naisen kanssa vasta 21-vuotiaana.*plur*
coolcat82

Posts: 771

#176 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Ana-5000:
Threadi-ideoita:

"[o]Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?[/o]"
"Haiseeko vehkeesi silakalta?"
"Oletko koskaan saanut haavoja genitaaleihisi?"
"Kuinka pitkään sinulla yleensä seisoo?"
"Naamalle, sisään vai vatsalle? Cumshot megathreadi!"
"Nieletkö vai syljetkö?"
"Kerro fetisseistäsi"
"Miksi naiset ei anna pillua?"
"Miksi miehet ei anna munaa?"


Hahaha!! *aplodit**aplodit**aplodit*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Caro²

Posts: 5,301

#177 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Selasinpa läpitte, ja mieleen juolahti..

Minkä porukka määrittelee neitsyyden menettämiseksi?

Eiks se (äijjillä) ny o melkein sama, onko se vehje juntattu pinppiin, paksiin, tai suuhun?-)
Muijjilla taas varmaa aika sama työntääks se kaveri sinne nyrkin rannetta myöten, vai melansa..
Vai onko se sitte neitsyyden menettämistä jos yhtyy eukon kanssa (=vehkeet on niiq kiini toisissaan).. Eiks kaks pentua sitte niiq sillä määritelmällä menetä neitsyytensä miekkaillessaan :D

Äyh..
Avatar
#178 • • Ketku Guest
Eka kertaa sain vuonna 98 ja heti perään vuonna 01 mut sen jälkeen on ollu hiljasempaa......*nauru**pelle*
linnea

Posts: 23

#179 • • linnea

Caro²:
Minkä porukka määrittelee neitsyyden menettämiseksi?

Eiks se (äijjillä) ny o melkein sama, onko se vehje juntattu pinppiin, paksiin, tai suuhun?-)
Muijjilla taas varmaa aika sama työntääks se kaveri sinne nyrkin rannetta myöten, vai melansa..
Vai onko se sitte neitsyyden menettämistä jos yhtyy eukon kanssa (=vehkeet on niiq kiini toisissaan).. Eiks kaks pentua sitte niiq sillä määritelmällä menetä neitsyytensä miekkaillessaan :D


Yleensä kai tohon lasketaan ihan tavallinen yhdyntä (heteroilla). Eli sormetusta ja suuseksiä ei lasketa. Tai ainakin käsittäisin sen tässä kyselyssä niin. Tosin ei se neitsyys tai sen menetys kerro mitään kokenuudesta (miten toi taipuu).

--
.:: linnea ::.

sielu hänkin

Posts: 343

#180 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Mua pelottaa toi 12 ja alle ryhmä. HYÄÄ! musta mäkin olin liian nuori. Olisin voinut odottaa vaikka viimeviikkoon mut ei! piti olla nii tyhmä et piti naida kaikkea mikä liikkuu ennenku oli ees laillisesti oikeus naida. Mut ei! Sitä ollaa nii murta ja kapinallista aikauista ja vanhaa et aiheutetaan sata ja seksuaalitraumaa ennenku ollaan täyttäny ees 18v. Ja sen jälkee jatketaa samaa linjaa! WHipii!

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*