Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

242 posts, 13 pages, 106,935 views

ezzy

Posts: 8,060

#141 • • ezzy Droid-pappa

Tapsa:
---
serotonot:Tapasa avaa ny vaa kiltisti sen suun eikä kiukuttele yhtään :D
---

En avaa..

Mut viime yönä mun unissa yks mimmi avas
reippaasti suunsa ja joi kaiken proteiinijuoman
jonka sille tarjosin !

;)



oon kyllä kingi avaamaan yhdellä lauseella ihmisten salaisimmat unetkin *jiihaa*
serotonot

Posts: 3,137

#142 • • serotonot Paul Easy

Peak:
tapsa joutuu rautoihin ja maijan takakoppiin ekana, jos mun vaniljanmakuinen proteiinijuoma ei ala uppoamaan sovitussa ajassa. "ja suu aukiii!!"*sars* okei nyt mä lopetan..*iloinen*


Ai sullaki on vaniljanmakuista :)

Missä sä säilöt sitä et sitä riittää aina matkassa?
anri

Posts: 890

#143 • • anri team parempi pitäjä

ichi:
ihan vain mietin, että mikäs tässäkin topicissa oli taas se pointti?
tylsää lukea ihmisten treeniohjelmia, aksidentteja, juttuja yms jokaisessa
topicissa, joihin ne todellakaan eivät liity.


Sä siis ihan oikeesti haluut tietää minkä ikäsenä me olemme neitsyytemme menettäneet?

--
don't go halfway - go all the way

Avatar
#144 • • Edited tomaattisose Guest

anri:
---
ichi:
ihan vain mietin, että mikäs tässäkin topicissa oli taas se pointti?
tylsää lukea ihmisten treeniohjelmia, aksidentteja, juttuja yms jokaisessa
topicissa, joihin ne todellakaan eivät liity.

---

Sä siis ihan oikeesti haluut tietää minkä ikäsenä me olemme neitsyytemme menettäneet?



pikemminkin vain sitä, että turha floodata ja laittaa kaikkea roinaa tänne sekaan, mieluummin siis vaikka ilman mitään turhaa roipellusta. ymmärrettävää nyt oli vaikka esim. ko. asiaan liittyneet kohellukset tmv. jos oikein puristi haluat olla.

karmea kasa turhaa juttua, mutta toisaalta.. tehkää mitä haluatte, samapa se.
anniini

Posts: 917

#145 • • Edited anniini a-double n-double i-n-a

anri:
---
ichi:
ihan vain mietin, että mikäs tässäkin topicissa oli taas se pointti?
tylsää lukea ihmisten treeniohjelmia, aksidentteja, juttuja yms jokaisessa
topicissa, joihin ne todellakaan eivät liity.

---

Sä siis ihan oikeesti haluut tietää minkä ikäsenä me olemme neitsyytemme menettäneet?



reps!! BURN!!!! go girl go..*iloinen*

police: mul on aina viiden litran pönttö mukana, että saan auttaa hädässä olevia lihaksia. narikkamiehet kattoo kyl aina vähä pahalla ku tuun baariin sen kans sisälle..

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

anri

Posts: 890

#146 • • anri team parempi pitäjä

ichi:
pikemminkin vain sitä, että turha floodata ja laittaa kaikkea roinaa tänne sekaan, mieluummin siis vaikka ilman mitään turhaa roipellusta. ymmärrettävää nyt oli vaikka esim. ko. asiaan liittyneet kohellukset tmv. jos oikein puristi haluat olla.

karmea kasa turhaa juttua, mutta toisaalta.. tehkää mitä haluatte, samapa se.


No OosNy sullekki!*nauru*

--
don't go halfway - go all the way

serotonot

Posts: 3,137

#147 • • serotonot Paul Easy

Peak:


police: mul on aina viiden litran pönttö mukana, että saan auttaa hädässä olevia lihaksia. narikkamiehet kattoo kyl aina vähä pahalla ku tuun baariin sen kans sisälle..


En ihmettele. Mäkin vaivuin rajatilaan ku luin ton tiedon tosta näytöltä.
anri

Posts: 890

#148 • • anri team parempi pitäjä

Peak:
police: mul on aina viiden litran pönttö mukana, että saan auttaa hädässä olevia lihaksia. narikkamiehet kattoo kyl aina vähä pahalla ku tuun baariin sen kans sisälle..


Eksä enää kuljeta sitä matkajääkaappia mukana? Takaa niin mukavasti juoman oikean lämpötilan!

--
don't go halfway - go all the way

Avatar
#149 • • tomaattisose Guest
like i said already..

i REALLY don't care, but hey.. who cares?*hymy*
oli vain mielipide *ding*
anniini

Posts: 917

#150 • • anniini a-double n-double i-n-a

anri:
Eksä enää kuljeta sitä matkajääkaappia mukana? Takaa niin mukavasti juoman oikean lämpötilan!




*iloinen* täytyy kyl anu sanoo, et alkaa olla sua ikävä..*hali*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

ezzy

Posts: 8,060

#151 • • ezzy Droid-pappa

Peak:
---
anri:
Eksä enää kuljeta sitä matkajääkaappia mukana? Takaa niin mukavasti juoman oikean lämpötilan!

---



*iloinen* täytyy kyl anu sanoo, et alkaa olla sua ikävä..*hali*



tytöillä on sit toi proteiinipirtelön nauttiminen ihan ammattimaista *ding*
anri

Posts: 890

#152 • • anri team parempi pitäjä

Peak:
*iloinen* täytyy kyl anu sanoo, et alkaa olla sua ikävä..*hali*


Niin mullaki sua!*hali*

--
don't go halfway - go all the way

serotonot

Posts: 3,137

#153 • • serotonot Paul Easy

ezzy:
---
Peak:
---
anri:
Eksä enää kuljeta sitä matkajääkaappia mukana? Takaa niin mukavasti juoman oikean lämpötilan!

---



*iloinen* täytyy kyl anu sanoo, et alkaa olla sua ikävä..*hali*

---


tytöillä on sit toi proteiinipirtelön nauttiminen ihan ammattimaista *ding*


joo vetää tällasenki sedän iha kauhusta kankeeks *hikoil*
anri

Posts: 890

#154 • • Edited anri team parempi pitäjä

serotonot:
---
ezzy:
---
Peak:
---
anri:
Eksä enää kuljeta sitä matkajääkaappia mukana? Takaa niin mukavasti juoman oikean lämpötilan!
---
*iloinen* täytyy kyl anu sanoo, et alkaa olla sua ikävä..*hali*
---
tytöillä on sit toi proteiinipirtelön nauttiminen ihan ammattimaista *ding*
---

joo vetää tällasenki sedän iha kauhusta kankeeks *hikoil*


Älä ny Antti liiottele. Kyl se siitä.]

--
don't go halfway - go all the way

Avatar
#155 • • astaroth Guest

Ana-5000:
Joo, lapsiinsekaantuminen on ":D"


Siis tässä mielessä en tietenkään tarkoittanut.

Meinaan tapauksia, jotka ovat menettäneet neitsyytensä oman päätöksensä takia. Itse tunnen tapauksia omasta tuttavapiiristäni neljä: kolme miestä ja yhden naisen. Kaikki olivat 12-vuotiaita tuona hetkenä.
Kaksi miehistä on harrastanut neitsyytensä menettäessä seksiä 1-2 vuotta vanhemman naisen kanssa. Näistä toisessa tapauksessa oli alkoholi mukana molempien osapuolten kohdalla.
Yksi jätkistä harrasti seksiä vuotta vanhemman tytön kanssa - poika selvinpäin, tyttö ei.
Naisen tapauksessa molemmat osapuolet olivat olleet humalassa ja miehellä oli ikää n. 1 vuosi tyttöä enemmän.

Eli siis tarkoitan ns. "lapsi sekaantuu lapseen"- ja "pakko päästä neitsyydestä"-tapauksia.

Siinä kirjoitin liian rankasti, kuin sanoi "alle 12-vuotiaina". Tuntemani tapaukset ovat jo täyttäneet 12v. aktin aikana, ja ovat kaiketi juuri yrittäneet ikämarginaalin, että voivat tavallaan olla kykeneviä harrastamaan seksiä oman päätöksensä perusteella - selvinpäin tai ei. Tuosta iästä alaspäin mentäessä kaikki tällaiset tapaukset ovatkin varmaan suurilta osin alaikäiseen sekaantumisia/raiskauksia. Näille tapauksille en missään nimessä sarkastisuuttani naura, enkä missään muussa nimessä tietenkään.

Pahoittelen väärinkäsitystä. I guess I should have been more specific with my posting.
MaSari

Posts: 1,986

#156 • • MaSari space jammer
voi elämä, täältä löytyy joka päivä yhä kiinnostavampia topicceja *iihhih*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#157 • • Aziz Combat Fighter

Astaroth:
---
Ana-5000:
Joo, lapsiinsekaantuminen on ":D"

---

Siis tässä mielessä en tietenkään tarkoittanut.

Meinaan tapauksia, jotka ovat menettäneet neitsyytensä oman päätöksensä takia. Itse tunnen tapauksia omasta tuttavapiiristäni neljä: kolme miestä ja yhden naisen. Kaikki olivat 12-vuotiaita tuona hetkenä.
Kaksi miehistä on harrastanut neitsyytensä menettäessä seksiä 1-2 vuotta vanhemman naisen kanssa. Näistä toisessa tapauksessa oli alkoholi mukana molempien osapuolten kohdalla.
Yksi jätkistä harrasti seksiä vuotta vanhemman tytön kanssa - poika selvinpäin, tyttö ei.
Naisen tapauksessa molemmat osapuolet olivat olleet humalassa ja miehellä oli ikää n. 1 vuosi tyttöä enemmän.

Eli siis tarkoitan ns. "lapsi sekaantuu lapseen"- ja "pakko päästä neitsyydestä"-tapauksia.

Siinä kirjoitin liian rankasti, kuin sanoi "alle 12-vuotiaina". Tuntemani tapaukset ovat jo täyttäneet 12v. aktin aikana, ja ovat kaiketi juuri yrittäneet ikämarginaalin, että voivat tavallaan olla kykeneviä harrastamaan seksiä oman päätöksensä perusteella - selvinpäin tai ei. Tuosta iästä alaspäin mentäessä kaikki tällaiset tapaukset ovatkin varmaan suurilta osin alaikäiseen sekaantumisia/raiskauksia. Näille tapauksille en missään nimessä sarkastisuuttani naura, enkä missään muussa nimessä tietenkään.

Pahoittelen väärinkäsitystä. I guess I should have been more specific with my posting.



12-vuotias ei ole vielä kypsä tekemään itse päätöksiä omasta seksielämästään; en usko että yksikään 12-vuotias on vielä seksuaalisesti siinä vaiheessa että omasta tahdostaan harrastaa seksiä. Ennemminkin veikkaisin että sosiaalinen paine ja mallin ottaminen aikuisilta on ajanut tällasiin harrastuksiin. Ne syyt miksi 18-vuotias ei saa panna 12-vuotiasta on ihan samoja syitä miks mun mielestä on huolestuttavaa että 12-vuotiaat nussii keskenään. Must noiden seksikokeilujen aika on sit vasta kun ekat häpykarvat on kasvanut ja kivekset laskeutunu.

Varsinkin toi 12-vuotiaitten kännipanomeininki kuullostaa aika järkyttävältä. Ton ikäsillä kakaroilla ei ole mitään kontrollia, ja vielä vähemmän kännissä. Osalle tollasesta saattaa seurata vakaviakin traumoja, varsinkin jos partneri on ollut kokeneempi, vaikka 15-vuotias.

Mä en edusta mitään "vasta avioliitossa"-koulukuntaa, mut kyl joku roti pitäs olla. Sit ku on siinä 15-16 niin siinä iässä saa mun puolesta sit jo tehdä sängyssä mitä huvittaa, mut jos mun hypoteettinen tuleva tyttäreni raahaa 13-vuotiaana 16-vuotiaan kundin kotiin ja tiputtaa taskusta kondomipaketin, molemmat saa kyllä niin perkeleesti huutia.
ezzy

Posts: 8,060

#158 • • ezzy Droid-pappa

Ana-5000:
---
jos mun hypoteettinen tuleva tyttäreni raahaa 13-vuotiaana 16-vuotiaan kundin kotiin ja tiputtaa taskusta kondomipaketin, molemmat saa kyllä niin perkeleesti huutia.



I honestly don't wanna know what "huutia" iz *ding*
serotonot

Posts: 3,137

#159 • • serotonot Paul Easy

ezzy:
---
Ana-5000:
---
jos mun hypoteettinen tuleva tyttäreni raahaa 13-vuotiaana 16-vuotiaan kundin kotiin ja tiputtaa taskusta kondomipaketin, molemmat saa kyllä niin perkeleesti huutia.

---


I honestly don't wanna know what "huutia" iz *ding*



Just ku olin postaamassa linkkiä selventävään kuvaan :(
Avatar
#160 • • astaroth Guest

Ana-5000:
12-vuotias ei ole vielä kypsä tekemään itse päätöksiä omasta seksielämästään; en usko että yksikään 12-vuotias on vielä seksuaalisesti siinä vaiheessa että omasta tahdostaan harrastaa seksiä. Ennemminkin veikkaisin että sosiaalinen paine ja mallin ottaminen aikuisilta on ajanut tällasiin harrastuksiin.


Ei minunkaan mielestäni. Olisi pitänyt laittaa tuo päätöskenteko lainausmerkeillä, koska tarkoitin sitä kuvannollisesti: Hän saattaa ruveta pohtimaan ylipäätään kaikkia seksiin liittyviä asioita ja saattaa tehdä päätöksen suostumuksestaan vapaaehtoisesti seksiin, vaikka ei siihen olisikaan kypsä henkisesti. Ja tässä vaiheessa roolimallit astuvat kuvaan.

Varsinkin toi 12-vuotiaitten kännipanomeininki kuullostaa aika järkyttävältä. Ton ikäsillä kakaroilla ei ole mitään kontrollia, ja vielä vähemmän kännissä. Osalle tollasesta saattaa seurata vakaviakin traumoja, varsinkin jos partneri on ollut kokeneempi, vaikka 15-vuotias.


Plus vielä se, että tuossa iässä ei ole tyyliin yhtään mitään hajua ehkäisystä, mitä ei tietääkseni oltu käytetty yhdessäkään em. tapauksissa. Kuitenkin noilla nujakoilla molemmat sukupuolet alkavat olla kuitenkin fyysisesti lisääntymiseen kykeneviä, joten onnistunut hedelmöitys voisi saada aikaa katastrofaalista jälkeä. Mutta henkilöt itse kyllkin suhtautuvat asiaan vieläpä paheksuttavan neutraalisti.

Mä en edusta mitään "vasta avioliitossa"-koulukuntaa, mut kyl joku roti pitäs olla. Sit ku on siinä 15-16 niin siinä iässä saa mun puolesta sit jo tehdä sängyssä mitä huvittaa, mut jos mun hypoteettinen tuleva tyttäreni raahaa 13-vuotiaana 16-vuotiaan kundin kotiin ja tiputtaa taskusta kondomipaketin, molemmat saa kyllä niin perkeleesti huutia.


I hear you - Itse vielä suht konservatiivisen kasvatuksen saaneena.