Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

242 posts, 13 pages, 106,958 views

Avatar
#181 • • pia^^ Guest
Suurin osa mun kavereist kuuluu toho 13-15vuotiaat, ja moni katuu ratkasuaan. Mä ite päätin sillo 'teininä' et vast sit ku oon valmis ja ku on mies, joka oikeesti välittää *hymy* . Mä en oo hetkeekää katunu ratkasuani. Neitsyys meni vuoden sisällä, tarkallee en kerro koska *hih* . Mua kauhistuttaa toi lapsian pelleily et pitää menettää neitsyys mahollisimman pian, mut milläpä niille järkee päähän takois...
2000

Posts: 420

#182 • • 2000 Opetuslapsi
12 vuotiaana, muistan sen kyllä oikein hyvin, poikkeuksellisesti en ollut humalassa *iihhih*

--
2 nasty 4 U

Avatar
#183 • • Windy Guest

Ketku:
Eka kertaa sain vuonna 98 ja heti perään vuonna 01 mut sen jälkeen on ollu hiljasempaa......*nauru**pelle*



No voe perse siun kanssas taas....*nauru*
Avatar
#184 • • ^Pinski^ Guest
ehkä vähän liian nuorena *igor*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#185 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Pitäkää kaikki mulle peukkuu... Mä oon ihan varma että se tapahtuu tänä vuonna *plur*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#186 • • Kauno Saario Guest
kohtuu nuorena ja vielä nuoremmalle tytölle...hävettää vieläkin*täh**eiei*
Shaz

Posts: 324

#187 • • Shaz team Wittupäät
Mä oon vielä neitsyt. *nyyh* *igor*
W

Posts: 1,049

#188 • • W
Meikä menetti jo todella nuorena, about 15 vuotiaana. Silti seksistä alkoi nauttimaan vasta about 20 vuotiaana. Teiniseksi oli ihan karseeta! *nauru*
Jocular

Posts: 1,359

#189 • • Jocular Janni

Puistokemisti:
--
Ei kannata jatkaa. 16 on täysin mahdoton, viimeistään siinä tyssä.



Huijjaat.. Pelasin pelin läpi moneen kertaan. *hymy* 22 levelii.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Protocol

Posts: 36

#191 • • Protocol

Shaz:
Mä oon vielä neitsyt. *nyyh* *igor*


juu ja mä oon bill gates
zombie*

Posts: 145

#192 • • zombie*
siinä viidestoista korvilla se lähti... :)
Avatar
#193 • • pu Guest
ihan hyvin menenitin..jotku väittää et iäl on nii paljo välii tai tunteilla..mut on niit tunteita nuorenakin..ite aloin seurustelee todella nuorena(13) ja pihtasin siltä äijältä neljä kuukautta enne ku annoin(jolloin olin 14)..hahha..sinne meni neitsyys ja jatkettii seurustelua viellä parivuotta..sit jätin hänet hänen liiallisen alkoholin käytön takia...tollainkin voi käydä.np: The Streets - Lets Push Things Forward*hihu*
rainbow

Posts: 185

#194 • • rainbow the inner light
Hmm.. itse menetin 14 vuotiaana, enkä niin kovin hyvin.. (vasten tahtoani) Nuorena tekee kaikkea tyhmää, mutta silti mitään en kadu. Onneksi asiat on silti ollut aina hyvin ja seksielämä jatkuu vilkkaana.. hih! *joo*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

Madda

Posts: 650

#195 • • Madda ice-angel
*ding* ai pitääks siit neitsyydestä päästäkki?*ding*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Caro²

Posts: 5,301

#196 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Käenpoika:
menetin neitsyyteni lampaankanssa mummolassa 14 vuotiaana...


Kumpi oli sammunut, ja kumpi ottava osapuoli :D
evvk

Posts: 1,918

#197 • • evvk
Meinas mennä 2 luokalla
KittysDead

Posts: 381

#198 • • Edited KittysDead Trooper

pia^^:
Suurin osa mun kavereist kuuluu toho 13-15vuotiaat, ja moni katuu ratkasuaan. Mä ite päätin sillo 'teininä' et vast sit ku oon valmis ja ku on mies, joka oikeesti välittää *hymy* . Mä en oo hetkeekää katunu ratkasuani. Neitsyys meni vuoden sisällä, tarkallee en kerro koska *hih* . Mua kauhistuttaa toi lapsian pelleily et pitää menettää neitsyys mahollisimman pian, mut milläpä niille järkee päähän takois...



Propsit sulle *sydän*
...Sama tarina täällä. Kiitos sille pojalle, vaikkei yhdessä enää ollakkaan *hali*.

Se että missä on sit tarina erikseen *iihhih*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Caro²

Posts: 5,301

#199 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Mark Hamilton:
Meinas mennä 2 luokalla


Lukiossa vai ala-asteella..
evvk

Posts: 1,918

#200 • • evvk

Caro²:
---
Mark Hamilton:
Meinas mennä 2 luokalla

---

Lukiossa vai ala-asteella..



Ala-asteella..

Joo mut en uskaltanut