Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

242 posts, 13 pages, 106,957 views

Jammailija

Posts: 3,224

#81 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Ana-5000:
Threadi-ideoita:

"[o]Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?[/o]"
"Haiseeko vehkeesi silakalta?"
"Oletko koskaan saanut haavoja genitaaleihisi?"
"Kuinka pitkään sinulla yleensä seisoo?"
"Naamalle, sisään vai vatsalle? Cumshot megathreadi!"
"Nieletkö vai syljetkö?"
"Kerro fetisseistäsi"
"Miksi naiset ei anna pillua?"
"Miksi miehet ei anna munaa?"


Naamalle*heiii*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#82 • • Aziz Combat Fighter

W:
lue

Kaikki eivät pidä aihetta demimäisenä. Seuraava demittelijä voi suosiolla jättää varmaan jo topiikissa 100000 kertaan todetun mielipiteen omaksi tiedokseen.

Seuraavaksihan voidaan kysyä klubitus goes to demimäisesti:


linkki



No ehkä joku ylioppilaslehden suorittama kysely eroaa hieman siitä, että postataan topikki intarwebiin. Ei täällä kukaan seksiä pitänyt demimäisenä, vaan tällasia pöhköjä "kikati"-topikkeja. Vai onko sulla intresseissä kirjoittaa artikkeli aiheesta täältä keräämies tilastotietojen pohjalta?
Nacu

Posts: 1,293

#83 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Nii joo sori... Mä olen ehkä vaan liian vanha tämmösille topikeille.

Siitä on kuitenkin niin kauan aikaa kun tämmönenkin on ollu ajankohtanen asia, että hittooko sitä muistelemaan. Mä vaan tuppaan aina unohtaan, että suurin osa klubbarilaisista on kuitenkin meikäläistä nuorempia ja tällaset tilastot voi heitä vielä koskettaa ja kiinnostaa jollain tavalla.

edit: niin ja miehethän ovat ikuisia pikkupoikia *muhaha*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

W

Posts: 1,049

#84 • • W

Ana-5000:

No ehkä joku ylioppilaslehden suorittama kysely eroaa hieman siitä, että postataan topikki intarwebiin. Ei täällä kukaan seksiä pitänyt demimäisenä, vaan tällasia pöhköjä "kikati"-topikkeja. Vai onko sulla intresseissä kirjoittaa artikkeli aiheesta täältä keräämies tilastotietojen pohjalta?



No tuskimpa, aihe ei pitänyt olla kikatus-kamaa, vaan kiinnosti yksinkertaisesti tyypillinen ikä, sillä median puheiden perusteella tuo kyseinen keski-ikä on alentunut huomattavasti. Lämpimän vastaanoton sai topiikki tottavie! *nauru*

Mitä lapsellista on seksiin liittyvässä keskustelussa aina? Itse olen 26 vuotias ja osaan ilman kikatusta puhua aiheesta.
Saara

Posts: 1,954

#85 • • Saara #2970

sapeli:
No jos ei muuta niin meikäläistä ainakin kiinnostaa tuon pollin tulokset *joo*



Muakin kiinnostaa ihan sikana.
Voi olla et osa on sen ikästä että toi mahdollisestikkin olis niille mielenkiintosta, mut mua ei vois vähempää nappaa.
No tää on häröily-sektio.
:/

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#86 • • Aziz Combat Fighter

W:
No tuskimpa, aihe ei pitänyt olla kikatus-kamaa, vaan kiinnosti yksinkertaisesti tyypillinen ikä, sillä median puheiden perusteella tuo kyseinen keski-ikä on alentunut huomattavasti. Lämpimän vastaanoton sai topiikki tottavie! *nauru*

Mitä lapsellista on seksiin liittyvässä keskustelussa aina? Itse olen 26 vuotias ja osaan ilman kikatusta puhua aiheesta.



Saat ihan yhtä tarkan arvion ku arvot jonku numeron kolmentoista ja kahdenkymmenen viiden väliltä. Tilastojen mukaan tyypillinen klubituslainen on posliini, maannut viiden muun klubituslaisen kanssa ja menettänyt neitsyytensä 13-vuotiaana Karita Tuomolalle.
nuance

Posts: 1,963

#87 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Ana-5000:
...menettänyt neitsyytensä 13-vuotiaana Karita Tuomolalle.



But did you get head?
W

Posts: 1,049

#88 • • Edited W

Ana-5000:
*clip



Toi on kieltämättä totta, ihmiset kun eivät ole rehellisiä edes itselleen, ja lisäksi kallupin järkeisyyden heittoon tietysti voidaan lisätä naisten ja miesten varmasti kyseisellä hetkellä eroava ikä.
Tein kallupin liian hätäisesti....arrgghhh *uuh* Kaikki tuhottu....senkus vedätte vessanpöntöstä alas....voih, hieno topiikkini ihan pilalla! *nyyh*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#89 • • Aziz Combat Fighter

nuance:
---
Ana-5000:
...menettänyt neitsyytensä 13-vuotiaana Karita Tuomolalle.

---


But did you get head?



LOL stick it in her pooper :D:D:D:D:D:D:D
Hotblood

Posts: 387

#90 • • Hotblood
Jään odottamaan innolla Täydellinen Neitsyydenmenetys Gallup -threadia *muhaha*

P.S. Jani, arvasit et sä ymmärrät asioiden päälle *vink*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

äm

Posts: 2,376

#91 • • äm
Moi!
Mun boyfrendi sano, ett se jättää mut jossen anna sille pimppiä. Pelkään, et se panee mun bestistä, joll on vähän sellanen maine et se antaa helposti ja et se on hyvä sängys. Mä oon antanu mun boyfrendin kokeilla jo pari kertaa sormel, mut ei se tuntunu miltää. Onx mus jotain vikaa? Pitäiskö mun antaa sen viedä mun neitsyys? Mä oon aatellu, et jos se jättää mut, mä tapan itteni. Kyl mä ehkäsyst osaan huolehtii. Mut laitetaax kivekset muuten sinne kortsuun kans? Mun mutsi sanoo etten sais hengata Masan kaa, mut emmä voi vastustaa sen Korollaa ja silmiä. Se sanoo mua nätix. Se sano ett se tulee tänään hakee mut autolla (*sydän**sydän*!!!) ja mun pitää laittaa yx sellanen mekko minkä se pölli mulle stokkalta ja sit me ajetaan johonki nättiin paikkaan. Must tuntuu, ett täst tulee mun elämän ihanin ilta.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Hansu

Posts: 481

#92 • • Hansu

äm:
...


*hih*
Huh huh, tulee mieleen ajat jolloin luettiin Suosikin Bees & Honey-palstaa, jossa Eki vastaili nuorisoa askarruttaviin pulmiin..
Jazmine

Posts: 1,009

#93 • • Jazmine Pösilö
Heeyy.. kerran me vaan eletään että antaa paukkua! *muhaha*

Sehän oli... yli 10 mut alle 18 v ku se Neitsyys lähti käveleen.. Sen verran voin sanoo *vink*

Zillälailla... kirjaimellisesti....

--
Polcca on parasta *sydän*

nuance

Posts: 1,963

#94 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Ana-5000:
LOL stick it in her pooper :D:D:D:D:D:D:D



OH NOES TEH ANALISTS R AT IT AGAIN
Saara

Posts: 1,954

#95 • • Saara #2970

Hansu:
---
Huh huh, tulee mieleen ajat jolloin luettiin Suosikin Bees & Honey-palstaa, jossa Eki vastaili nuorisoa askarruttaviin pulmiin..



Hatun nosto Eki-sedälle. Musta ei olis ollut tohon :DD

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#96 • • Edited Aziz Combat Fighter

nuance:
---
Ana-5000:
LOL stick it in her pooper :D:D:D:D:D:D:D

---


OH NOES TEH ANALISTS R AT IT AGAIN



1. Lose virginity
2. ???
3. Profit

edit: Nonii ei derailata enempää :P
nuance

Posts: 1,963

#97 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Ana-5000:
1. Lose virginity
2. ???
3. Profit



PAK CHOOIE UNF
tumpsi

Posts: 2,553

#98 • • tumpsi rekisteröitymätön

äm:
----8<----


unohdit kiittää ihanasta palstasta ;)
efo

Posts: 1,908

#99 • • Edited efo Laserpoint

W:
Omasta vastauksestasi kaiken kattavana huokuu selvästi kuinka intelligentti persoona olet.
Joka tapauksessa, mielestäni tässä katosi jo konteksti ja teksti alkaa olla suhteellisen pseudoa.
Jos ainoa mieleen tunkeutuva vastaus on noin INFANTIILI, voisi kukin kysäistä itseltään missä sitten kulkee tuo häröilyn ja vakavan keskustelun piilevä raja?


Suorastaan naulankantaan*nyyh*

Tässä sulle kypsyyttä: GET A LIFE!!!!11

*justjoo*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#100 • • Juzba Guest
*justjoo* 13