Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

242 posts, 13 pages, 106,945 views

Avatar
#41 • • Edited ALIEN Guest
niin muuten W pistäs toka vikaan vaihtoehtoon 20 ja + *vink*

Mielestäni ihan huvittavaa tietää milloin porukka on menettänyt neitsyytensä jos edes ovat vielä menettäneet ja gallup antaa suuntaa keskiarvolle. Kaikki valittajat menkää plattariin viisastelee, jos ei klubbarin häröily forum kiinnosta tai laittakaa asetuksista kokonaan piiloon "häröily"-osio niin ei mene hermot *Vink*

sts:
W pyynnöstäsi huolimatta, ajattelin kyllä kommentoida että tämä kokotopic on jo niin DEMI VITUN FI ettei mitään rajaa...

EI VOI HYVÄKSYÄ



Hyväksy nyt ihmeessä ja niele, koska....

... mitä tämän topicin tasoon tulee, niin se on taattua klubitus.org-tasoa joten älkääs itkekö iinekset! *nauru*


salaisinko?:
OMFG mikä topic. menkää demi.fi:lle perustamaan noita >:|



Miksi? klubituksessa olevat topicit ovat klubbarilaisia varten - ei pissiksiä varten :DD
Enterprise-08.gif
W

Posts: 1,049

#42 • • Edited W

ALIEN:
*clip



Parannusehdotukset todennettu! *vink*

Pian topiikki on TÄYDELLINEN! *muhaha*
Nacu

Posts: 1,293

#43 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Jocular:
stna. En pääse level 14 eteenpäin..jotenki.. ei löydy mitään ratkasua *nyyh* tietääks joku? *hymy* (hippasen offtopic)



Kerro mulle ratkasu 12:een *igor*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

W

Posts: 1,049

#45 • • W
Tilastotietoja jotka puhuvat aiheen totaalisesta kiinnostamattomuudesta:
Yö-aikaan, noin 4 tunnissa lähes 1800 lukukertaa....*vink*
Avatar
#46 • • Edited ALIEN Guest

W:
Tilastotietoja jotka puhuvat aiheen totaalisesta kiinnostamattomuudesta:
Yö-aikaan, noin 4 tunnissa lähes 1800 lukukertaa....*vink*



Niinpä! Tänne ei siis kaivata mitää whinettäjiä! *nauru*
W

Posts: 1,049

#47 • • Edited W

ALIEN:
*clip



ALUSTA:

Suuri kansa ja valtakunnallinen media vaatii materiaalia joka aina ei palvele kaikkein henkisesti epävakaimpien tallaajien mielenterveyttä. Toisinaan puhe edes liitettynä seksiin milltään osin, kalastaa tarjotullemme "viihteelle" toivottuja kannattajia. Näiden kannattajien valtaisan tuen turvin, saatan hyvinkin seuraavaksi perustaa topiikin:

"Postaa alaston/seksi -kuvasi tänne"

Tämän tyyppisen topiikin tuoman laajan suosion ja siihen osoitetun mielenkiinnon siivillä saisimme raivattua klubbarin kertaheitolla kaikkien bilesivujen ykköseksi. *vink*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#48 • • Jusuplussa UG-///

W:
Näiden kannattajien valtaisan tuen turvin, saatan hyvinkin seuraavaksi perustaa topiikin:
"Postaa alaston/seksi -kuvasi tänne"



Mä näkisin tän homman niin, että seuraava topicci vois olla "kuinka monta kertaa olet tubgirlannut?" tai "minkä ikäisenä goatsetit ekaa kertaa?"
Avatar
#49 • • Edited ALIEN Guest

W:
"Postaa alaston/seksi -kuvasi tänne"



helvetin hyvä mutta silti lyhyt ikäinen idea, kun se lukotetaan samantien (?) tosin onhan täällä toi Funny pics:kin, joten miksi ei myös erotic-pics? *nauru* Mut meillä on jo tota varten omat ryhmäviestit, joten mielestäni ei kovin tarpeellista, paitsi tietysti uusia pervoja tulokkaita varten *vink*
Avatar
#50 • • ALIEN Guest

yusu:
Mä näkisin tän homman niin, että seuraava topicci vois olla "kuinka monta kertaa olet tubgirlannut?" tai "minkä ikäisenä goatsetit ekaa kertaa?"



siis täh ja täh? *ding* en löytänyt kumpaakaan sanaa sanakirjasta *nauru* enkä harrasta doodle-googlea :D
W

Posts: 1,049

#51 • • W

ALIEN:
---
yusu:
Mä näkisin tän homman niin, että seuraava topicci vois olla "kuinka monta kertaa olet tubgirlannut?" tai "minkä ikäisenä goatsetit ekaa kertaa?"

---


siis täh ja täh? *ding* en löytänyt kumpaakaan sanaa sanakirjasta *nauru* enkä harrasta doodle-googlea :D



Päälleen pask******ta on tässä tapauksessa kyse....ihan mikä vain kutakin kiinnostaa...itse pitäydyn mielummin "hieman" siveellisemmässä materiaalissa. *sars*
Avatar
#53 • • ALIEN Guest

W:
Päälleen pask******ta on tässä tapauksessa kyse....ihan mikä vain kutakin kiinnostaa...itse pitäydyn mielummin "hieman" siveellisemmässä materiaalissa. *sars*



NO ROARRR!! kyl mä hiffasin mist on kyse, mut en sentään kehdannut (tällä kertaa) .giffata! *nauru*
Avatar
#54 • • candyraver Guest

yusu:
---
W:
Näiden kannattajien valtaisan tuen turvin, saatan hyvinkin seuraavaksi perustaa topiikin:
"Postaa alaston/seksi -kuvasi tänne"

---


Mä näkisin tän homman niin, että seuraava topicci vois olla "kuinka monta kertaa olet tubgirlannut?" tai "minkä ikäisenä goatsetit ekaa kertaa?"


ei pylly*lmao**nauru*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#56 • • Aziz Combat Fighter

lisko:
---
Ana-5000:
I, for one, welcome our new virgin overlords.

---


In Soviet Russia, virginity loses YOU!



*lmao*
Jone

Posts: 8,258

#57 • • Jone Archibald Haddock

W:
Kiitos! *joo*

Omasta vastauksestasi kaiken kattavana huokuu selvästi kuinka intelligentti persoona olet.
Joka tapauksessa, mielestäni tässä katosi jo konteksti ja teksti alkaa olla jo suhteellisen pseudoa.
Jos ainoa mieleen tunkeutuva vastaus on noin INFANTIILI, voisi kukin kysäistä itseltään missä sitten kulkee tuo häröilyn ja vakavan keskustelun piilevä raja?



Nyt oikeesti laita se sivistyssanakirja pois kädestä ja lakkaa viljelemästä sieltä termejä, joihin oot törmännyt avaamalla sen satunnaisesta kohdasta ja tökkäämällä sormella. Sivistyssanat sopivat sellaisten ihmisten käyttöön, joiden käyttäminä ne eivät kuullosta siltä, että mellunmäkeläistä lähiösyntyperäänsä ja juuriaan häpeävä orastavaa kolmenkympin kriisiä poteva dille koittaa kuullostaa hienommalta kuin mihin rahkeet oikeasti riittävät.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#58 • • Edited Aziz Combat Fighter

Jone:
---
W:
Kiitos! *joo*

Omasta vastauksestasi kaiken kattavana huokuu selvästi kuinka intelligentti persoona olet.
Joka tapauksessa, mielestäni tässä katosi jo konteksti ja teksti alkaa olla jo suhteellisen pseudoa.
Jos ainoa mieleen tunkeutuva vastaus on noin INFANTIILI, voisi kukin kysäistä itseltään missä sitten kulkee tuo häröilyn ja vakavan keskustelun piilevä raja?

---


Nyt oikeesti laita se sivistyssanakirja pois kädestä ja lakkaa viljelemästä sieltä termejä, joihin oot törmännyt avaamalla sen satunnaisesta kohdasta ja tökkäämällä sormella. Sivistyssanat sopivat sellaisten ihmisten käyttöön, joiden käyttäminä ne eivät kuullosta siltä, että mellunmäkeläistä lähiösyntyperäänsä ja juuriaan häpeävä orastavaa kolmenkympin kriisiä poteva dille koittaa kuullostaa hienommalta kuin mihin rahkeet oikeasti riittävät.



Senkin diletantti bessewisseri! Debiili pseudoavautumisesi ainoastaan fasilitoi proaktiivisesti foorumin demografian pyrkimyksiä intellektuelliin interaktioon.

Täten ennustan: [#325] Jone :: 8Q :: kaverit :: suosikit :: asetukset :: ulos
Jone

Posts: 8,258

#59 • • Jone Archibald Haddock

Ana-5000:
Täten ennustan: [#325] Jone :: 8Q :: kaverit :: suosikit :: asetukset :: ulos



Elämässäni kohtaamani stevarit ovat yleensä olleet melkoisia meedioita minua koskevien lähitulevaisuuden tapahtumien suhteen, joten pistän nytkin uskoni sellaiseen. *vink*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#60 • • Aziz Combat Fighter

Jone:
---
Ana-5000:
Täten ennustan: [#325] Jone :: 8Q :: kaverit :: suosikit :: asetukset :: ulos

---


Elämässäni kohtaamani stevarit ovat yleensä olleet melkoisia meedioita minua koskevien lähitulevaisuuden tapahtumien suhteen, joten pistän nytkin uskoni sellaiseen. *vink*



We are here to protect you from yourselves.