"Siistit biletyypit" Appreciation thread

262 posts, 14 pages, 137,471 views

kiiki

Posts: 491

#41 • • kiiki hankala
Pygmi *sydän*
olet ihana, voisin kiittää monestakin asiasta sen kummemmin niitä täällä erittelemättä *hali*
milla

Posts: 3,699

#42 • • milla
näit on tosi paljon. kaikki alko kuitenki henkan kanssa, ja ne retket on ikimuistoisia! kiitti pupu! :)(:

ilman supiklubia ei bileet olis mulle bileitä :)

kämppistä, jonka kaa on aina yhtä siistii *sydän*

ja rikua, joka on jeesannu mua sillon ku eniten tarttin aikoinaan *pus*

ja sit tietty rakasta aviomiestäni!

ainii ja sit viel kyl tomaa, jonka kaa on ollu sika siistei retkiä, thnx*hali*

kaikkii ihania jäi kiittämättä, mut tykkään monista ihmisistä keihin oon tutustunu näinä muutamana vuotena! ihkuplurhalimegapusnus KIIP OON REIVING!

tietty oma poikaystävä tulis tähän listaan aika kärkeen, mut ei se ikin lue tätä *vink*

[muokattu 1.7.2004 19:41]
cheat

Posts: 796

#43 • • cheat
muah...ja taas tuli pari skene pojoa niin että ropina vaan kuuluu sunkin tyhjällä ullakollas...ei jumalauta, nuoleppa nyt oikein hyvin se pylly mikä lähimpänä on ja toivo että jokainen jonka listasit ”siisteimmääksi biletyypiksi” laittaa sut välittömästi kaverilistaan niin ai kun on yksilöllä hyvä mieli että...hip hurraa... *taputapu*
...ja tämähän ei tarkoita sitä etten omia ystäviäni arvosta, mutta te niistä jotka osasitte vetää hernee nenään olette sen ansainneet.

[muokattu 1.7.2004 19:59]

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Mizfir

Posts: 2,472

#44 • • Edited Mizfir pittuinen

MaSari:
SA-TomTom

Tälle ihmiselle voi monikin osoittaa kiitoksensa, koska on järkkäillyt vaikka mitä ja osallistunut niin moneen asiaan jo vuosien ajan. Muutenkin ihan uskomaton tyyppi *plur*



Tottis, yhdyn myös MaSariin*joo* Mahtawa immeinen tuo TomTom*plur*
Samalla ihkuilen ja kiittelen myös Dalifemme77:a ( nyk. crumpy cow )*sydän*

Anqqa ihkuinen*plur**hali*

[muokattu 4.7.2004 22:00]

[muokattu 4.7.2004 22:04]

--
-Mannanen-

-P

Posts: 4,972

#45 • • -P
On kyll tiettyjä tyyppejä jotka ovat tärkeitä minulle tavalla, jota on hyvin vaikea selittää, näes on tiettyjä ihmisiä joihin kiinnyn todella kovasti.

Essi, Dani, Kristo & Kerti

Nämä neljä olivat yksiä ensimmäisiä tyyppejä joihin tutustuin n. 1,5v sitten Channels -nimisissä bileissä, Dommalla, pvm. taisi olla 8.2.2003. Siitä asti olen pitänyt teistä ja hyvin onnellinen että ikinä tutustuin kyseisiin henkilöihin.

Kitikiti

Kanssa yksiä ensimmäisiä tyyppejä klubituksesta joihin tutustuin niin hienon asian kuin IRC:n kautta. Laura on ollut tyyppi paikallaan ja jeesanut tarpeen tullen, kiitos :)

Yana

Tähän tyyppiin törmäsin ensimmäisen kerran synttäreillä, taisivat olla Essin. Kyselin todella tyhmiä ja kehuin muistaakseni ko. jäbän hiuksia *blush*. Sitemmin tapasin viime vuoden kesäilluissa, jonka jälkeen olen oppinut edes jonkin verran tuntemaan häntä. Kiitos hänen on mustakin tullut hieman viisaampi mitä joskus on ollut ja sitä oppii kokoajan lisää päivä päivältä.

Lari ja Saara (isi & äiti)

Meidän tapaaminen olikin silkkaa sattumaa, taisivat olla tiinan synttärit alpparissa ja lari tuli soittelemaan sinne, ja siitä sitten pikkuhiljaa kehittyi pitkä ystävyys molempien kanssa, joka toivoakseni tulee jatkumaan pitkään, vaikka joskus onkin hankalaa.

Jone

Tähänkin erikoiseen henkilöön tuli tutustuttua viime 16.8. jolloin taisivat olla Jonen syndet. Sitä sitten on sattunut näkemään random paikoissa ja jopa kerran tuli etkoiltua ennen Infinityjä syksyllä.

Unityf

Maria the Peikko on kyllä ollut kanssa yksiä pidemmän aikaisia tyyppejä joita on tuntenut. Kiitos kaikesta kuluneesta ajasta

vielä muutama henkilö on syytä mainita: Pinnie, Mr. Pink & Michi, Mushi, Inka, Milla, JP, Henkka, Heidi, Arskah, Kimi, Nemo, Sts, Puistokemisti, Tomo, Jammailija & co, Duris, Unik ja millan kämmpis Jenni *hali*, Relic, Stili *hali* & co, Eric *sydän* Nina ^____^ & siat & Marko <3, trinity posse <3, Emma & Ville :)(:

[muokattu 3.7.2004 19:30]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Fentae

Posts: 186

#46 • • Fentae
Mä en tunne ketään... *uuh* *nyyh*
Eikä kukaan tunne muo joten aika vaikee kiittää ketään... *eiei* *grr*
Avatar
#47 • • greenie Guest
Kiitos:

Richie Hawtin
Frankie Knuckles
Michael Alig
Derrick May
Felix da Housecat
...

Kaikkille yhtä paljon ja joillekin enemmän.

En viitsi lähteä nostamaan keitään ystäviä ja tuttuja jalustalle, koska ei mulla ole hierarkista ystävämallia ja sellainen tuntuisi siksi vähän typerältä :)
Jammailija

Posts: 3,224

#48 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Täs muutama täl hetkel läheinen tyyppi:

Emppu (wxw)
Tää oli se heppu josta löysin samanlaista fiilistelijää tanssilattialla. Hän saattoi tanssia hallin toisella puolella, mut jotenkin vaan sieltä ihmisten välistä, katseet saattoivat kohdata biisin huippuhetkillä. Sain tulta ku katoin samanlaista liekittäjää. Sit usein tervehdittiin, mut koskaan ei muistetu nimiä*nauru*. Ny se on mun kämppis*hali*!

Anna (Turbojenni)
Tää mimmi tuli tutuksi Hartzan kautta ja täs on jotenkin vaa nii upee tyyppi. Näyttävä nainen ja helvetin hyvää läppää*nauru*. Rakastan tollaista hassuttelijaa, kikkailijaa ja hippailijaa*hali*!

Hippa-Hartza
Hartza on yx tärkeimipiä henkilöitä mun elämässä*sydän*! Hauskanpitoon on ehdottomasti tullu niin paljon uusia ulottuvuuksia, ku alettiin jamittelee yhdessä. Enää se ei oo ”vain” tanssia ja fiilistelyä. Ny siinä on häröilyä, hassuttelua, kikkailua, imitointia, verbaalista sanailua, flirttiä....Kaikki tämä musiikkiin*jiihaa*!
Tää mies saa mut TOTAALISESTI liekkeihin tanssilattialla*sydän**sydän**sydän*!

ISO-E
Parhaimpia kavereita. Takana yhteinen historia koripallossa ja skinejä vastaan tapellessa. Rento, rauhallinen ja reipas mies*hali*!

Breakaholic
Tään kaverin kanssa alkoi tanssimisen historia, ku opeteltiin prodigyn musavideosta liikkeitä ja ”reivattiin” homonaan baarissa*nauru*! Älykäs , killtti ja fiksu mies*hali*!

-Verenia-
Ku tulin mukaan klubimaailmaan, ni heti perään löysin tään naisen. Ja sit ku tään naisen kanssa biletti ne monet kultaiset ensimmäiset bileet, ni tavallaan ny ku ei olla enää yksissä, tuntuu että jokin puuttuu. Tyylikäs, kiltti ja mieletön tanssija*plur*!

Tyeicha
Mun rakas serkku, johon törmäsin aivan sattumalta ekan kerran vuosi sitten aamubileissä. Ihana, herttainen, kaunis, tyylikäs ja kiltti! Parempaa serkkua ei oo olemassakaan*sydän*!

Roger Roger
Täs jätkässä on tunnetta. Aluksi luulin, että täs on taas yx iloinen sekopää, mut sit ku tutustuin ni kyl täytyy sanoa että täs miehessä on latausta*hali*! Jotenkin sain vaan uusia näkökulmia elämään tään jätkän kautta. Muistanpa senkin hetken ku oltiin kahdestaan kämpillä ja Roger sanoi: ”Haluatko kuulla maailman parhaimman trancebiisin?”
Mä pompin sohvalla, Roger pomppi sängyllä... Hitto se oli huippua*plur*!

Ei jessus, tähän tulee ny ihan älytön lista... Joensuun päässä on vaik kuinka monta huippua tyyppiä ja niin on täälläkin. Mä taidankin lopettaa tähän ny*hikoil*!
Mut kyl tääl klubimaailmas on paljon mahtavia ihmisiä*joo*!

[muokattu 1.7.2004 23:34]

[muokattu 2.7.2004 17:26]

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Unik

Posts: 4,117

#49 • • Unik
Mul on muisti kuin kultakalalla eli en muista taas neljän sekunnin päästä mitään.
Selittää miksi en muista koskaan ihmisten nimiä, enkä biisien/levyjen nimiä ja miksi mulla ei ole koskaan tylsää.
Kiitos ja anteeksi.
display23

Posts: 3,069

#50 • • display23
Kiitän itseäni, koska olen paras.

Janne*sydän*

Kiitos Janne kun olet niin ihana ja täydellinen, tiedät että kukaan muu ei ole yhtä hyvä kuin sinä. Jatka samaa rataa koska olet paras. LUV U!
typ0

Posts: 1,892

#51 • • typ0 syntax error
erityis maininta... vaikee sinänsä... en yleensä määrittele ystäviä ”paremmuus” tasoon vaan kaikki on mulle yhtä tärkeitä yhtä hyviä, yhtä ihania, yhtä rakkaita. on sitten vain sellaisia immeisiä kenen kanssa vietän enemmän aikaa ja toisen kanssa vähemmän...mut esim sen vähemmän vietetyn kanssa se aika ei tunnu missää ku aina tuntuu et ois eile nähty.. ja aina on yhtä ihana nähä <3 ei tosin tarkota että niitä ketä näkee useimmin ois tylsempää toki heidän kanssaan on myös yhtä ihanaa <3
menipäs vaikeeks xD
rakkaat rantasalameilaiset.. teitä on monta todella monta <3
kiitos kaikille ketkä on jaksanu mua ja jaksaa vielki <3<3<3<3<3<3<3<3

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

blender

Posts: 2,552

#52 • • blender Arcade | KAIKU

typ0:
erityis maininta... vaikee sinänsä... en yleensä määrittele ystäviä &#8221;paremmuus&#8221; tasoon vaan kaikki on mulle yhtä tärkeitä yhtä hyviä, yhtä ihania, yhtä rakkaita. on sitten vain sellaisia immeisiä kenen kanssa vietän enemmän aikaa ja toisen kanssa vähemmän...mut esim sen vähemmän vietetyn kanssa se aika ei tunnu missää ku aina tuntuu et ois eile nähty.. ja aina on yhtä ihana nähä <3 ei tosin tarkota että niitä ketä näkee useimmin ois tylsempää toki heidän kanssaan on myös yhtä ihanaa <3
menipäs vaikeeks xD
rakkaat rantasalameilaiset.. teitä on monta todella monta <3
kiitos kaikille ketkä on jaksanu mua ja jaksaa vielki <3<3<3<3<3<3<3<3



eikös tällä jonen ”siistillä biletyypillä” haettu paljon muutakin kuin sitä kuka on paras ystävä tjsp..
bubbelgum

Posts: 2,477

#53 • • bubbelgum ~sylikissa~
Ensin ajattelin että onpas taas turha threadi... Mutta hetken mietittyäni, ja luettuani muitten kirjotuksia, muutin mieleni... Onhan se tavallaan turhaa kertoo ketkä ne ystävät on, eiköhän se riitä että itse sen tietää. Mutta toisaalta, niin miksi ei kiittä julkisesti niitä ihmisiä joita arvostaa? No anyway here goes...

Jii-75

Ensimmäisiä bilettäjiä joihin tutustuin noin vuosi sitten ku aloin näissä bileissä pyörii. Paljolti sen ansiosta oon tälle tielle jääny... Alkuaikoina tutustutti uusiin ihmisiin, ja biletettiin ja häröiltiin aivan kympillä yhessä *nauru* Vuoden aikana siitä on kehkeytyny mulle ystävä, niin bileissä kun niiden ulkopuolellakin... Ja siitä tietää, että vaikka ei pitkiin aikoihin olis mahollisuutta nähä, niin se on aina olemassa, sen ystävyys ei katoo mihinkään... *hali*

Itis

Viime syksynä/alkutalvena vissiin taidettiin ekaa kertaa tavata premissä jos oikein muistan... Vähitellen tutustuttiin paremmin, ja nykyään se on mun parhaimpia ystäviä. Sille mä voin soittaa mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, jos on tarve itkee tai räyhää tai muuten vaan purkaa sydäntä... Aivan ihana ihminen johon voi luottaa 100% ja joka tekee kaikkensa auttaakseen ystävää hädässä. Kiitos sinulle kaikesta mitä oot lähiaikoina tehnyt, oon ikuisesti kiitollinen! *hali*

Nämä kaksi ovat siis ystävistäni yksinkertasesti ylitse muiden... *sydän*

Niiden lisäksi löytyy monia jotka on ollut tai on tällä hetkellä läheisiä ja tärkeitä ihmisiä. Niistä voisin vielä mainita ihmisen johon vasta lähiaikoina oon tutustunu paremmin, ja mitä enemmän opin, sen enemmän toivon että meidän välinen ystävyys syvenee entisestään, kiitos pulu-chan *hali*

Ja viimesenä muttei todellakaan vähäisempänä, MaoTse:
Ihminen johon luotan 100%, jolle voin kertoa kaikki ilot ja murheet... Jolle voin itkeä pahaa oloani, ja se aina löytää keinon millä piristää mua. Joka auttaa ja tukee mua kun mulla on vaikeeta, ja onnistuu muistuttamaan että elämässä on myös hyvää. Tuo valon mun pimeeseen elämään, ja toivon paremmasta huomisesta... Viime aikoina tuonut elämääni ilon ja onnistumisen tunnetta. Kaikki hyvät hetket yhdessä ja ihanat muistot auttaa jaksamaan eteenpäin.... Kiitos rakkaani *sydän*

--
Hullu ku pullosta tullu.

innae

Posts: 1,377

#54 • • innae PaskaJätkä
Juuso, lapsuuden ystäväni. Ilman häntä en kävis bileissä enkä kuuntelis musaa (ja Leenu ja Jukka (?vai Juke?)).

--
PaskaJätkä

typ0

Posts: 1,892

#55 • • typ0 syntax error

blender:
eikös tällä jonen ”siistillä biletyypillä” haettu paljon muutakin kuin sitä kuka on paras ystävä tjsp..



sait väärän pointin tai ehkä pointititin väärin tän mun tekstin.. tarkotus tossa ei siis oo kyseenalaistaa sitä että ihmiset ehkä mahollisesti arvoasteikoittaa omat ystävänsä. ei toki. kaikki mun kaverit nyt vaan sattuu olemaan ”siistejä biletyyppejä”

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#56 • • ALIEN Guest

Angelus:
Erik *sydän* Niina ^____^ & siat



*hymy* kuin myös phillip kuulut meitsin A-listaan! *vink*

ps. se on Eric *sydän* Nina *pilknus**iloinen*
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#57 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Mulla on vaan sellanen Blacklist *juonittel**hahjust*

*nauru*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Avatar
#58 • • *Mirri* Guest
Voi hitsin vitsi.. Tää on paha , koska näitä on niiiiin paljo. Pari ihmistä nousee kuitenkin ihan omaan luokkaansa.
Keeerin
Tää on mun rakas. *sydän* Autto mut aikoinaan pahimman yli sillon ku en enää ite ois kauaa jassanu. Eikä koskaan hylänny mua vaikka tein paskoja juttuja jne. Tosi ystävä. Ja bileissä tää tyttö saa kyllä hymyn huulille kelle vaan.. Varsinainen nylppy. Ja mikä äässi... *nauru* Oot parasta mitä mulle on sattunu. *sydän*

Henna
Höö. Mahtava nainen. *plur* Eka kerran nähtiin joskus viime syksynä ja olit yks ekoja bileihmisii joihin stadissa tutustuin. Ei riitä sormet eikä varpaat laskemaan niitä kertoja ku on sun lattialla tai sängyssä naurettu vedet silmissä omille toilailuillemme. Bileistä puhumattakaan. *sydän*

Ootte kyllä molemmat tehotyttöjä sanan varsinaisessa merkityksessä. *super*

Ja sitte on vielä piiiiitkä lista muita ihanaisia... kuten nyt esim. Äippä ja isi (wxw ja turbojenni) Ootteko nyt ylpeitä musta? *nauru*
Ja sitte tietty Jani Jammailija, Hippa-Hatrza, Wille, Joanna, Mark, Titityy, Super-enkuli, pikku-markus, muksu ja ööö... no kyllä te tiiätte keistä puhutaan.
Vuoden aikana oppinu tunteen ihan mielettömiä ihmisiä. *sydän*
Chatte

Posts: 4,085

#59 • • Chatte Team Teknolipat :)
Heiiiii, tulipa tässä taas mieleen: Ketään yksilöimättä haluan kiittää meidän sikkuhäröilyporukkaa siitä, että ovat olemassa. *pihkassa* Teidän kanssanne viihdyn aina. Siistejä biletyyppejä joka iikka! *plur*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Pätkis

Posts: 1,038

#60 • • Pätkis Pikkis
Ehdottomia kiitoksia minun puolestani ansaitsee amma, hänen ansiostaan päädyin ensimmäiseen säteeseeni *sydän* ammalla on norsun hermot mun kanssa, kiitos siitäkin. *hali*

Toinen hyvin rakas kiiki on päivittäin mukana menossa ja ehdottomasti korvaamaton tuki ja turva. Yksi pitkäaikaisimmista ystävistäni *sydän*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.