"Siistit biletyypit" Appreciation thread

262 posts, 14 pages, 137,414 views

_kolibri_

Posts: 1,590

#81 • • _kolibri_ -lintunen-

UnityF:

signify & kolibriscope: mun sielunveljet. *sydän* Ilman teitä niin en enää bilettäisi, te olette antanu uskomatonta ystävyyttä ja auttanu mua katsomaan asioita uudella tavalla. Kaikki ei ole niin mustavalkoista kun kuvittelin. Te oletta myös upeeta bileseuraa ja teijän seurassa nautin aina suunnattomasti. KIITOS *sydän*



*hali*
...minä sanaton... *hihu*
*sydän*
oot nii *enkeli*...
Avatar
#82 • • *Mirri* Guest
Oh..Mä tajusin unohtaneeni listaltani myös Kidin. Kidi on aivan mahtava ihminen ja loistavaa hippaseuraa. *jiihaa* Ehana... *plur*
Avatar
#83 • • pipa Guest
Vanhin kaverini Ahzatan 14-vuoden takaa saa kyllä kiitoksia paljon...*pus*
Kiitokset myös mun ihanille:
Nemolle*sydän*, Annalle(turbojenni)*pus*, Maddalle*hali*, veskulle*hali*, pikku-markukselle*hali* ja kidille*plur*.
Kaikki kyllä tietää mistä kiitän... Oon kyllä tutustunut viimeaikoina ihan mielettömiin ihmisiin, kiitos myös niille(tiedätte ketä ootte)...*sydän*

[muokattu 4.7.2004 21:42]
sts

Posts: 7,969

#84 • • sts Sama pyynti aitta!
Pakko nyt vielä lisätä omaan listaani muutama ihminen

Lemon sliden duetto Roope ja Leo, kiitos teille siitä _KAIKESTA_ teidän kanssa pyörityt vuodet oli niin loistavii että ei mitään rajaa.

Tim Thick ja Tim Duster. Respect siitä kaikesta duunista mitä teette.

13. Production Pete, Kiitos että jaksat kaikkien meidän puolesta.

Elixir-posse ja elixirian muut adminit, Kiitos hyvästä psy-foormista

Anqqa ja klubitus adminit, Kiitos hyvästä kaikki genret + lisäominaisuudet++ foorumista

Shalafi, kiitos irc-galleriasta.

[Reiv:], kiitos että saamme taas reivaa vanhan hyvä ajan malliin :)
Mark

Posts: 7,311

#85 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
-oma kulta ketä ilman bileet ku bileet tuntuu tylsiltä *sydän*
-pepe le pew, tutkapari alusta lähtien *piis*
-jesus, yks parhaista frendeistä jo vuosia
-vike, KOALITIO! *iloinen*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Dives

Posts: 536

#86 • • Dives I see the light
Kaikki ihmiset jotka hyväksyy minut häiriintyneenä egoistisena paskana joka olen..
kaikille niille jotka edelleenkin yrittävät opettaa tapoja.. alan *kai* pikkuhiljaa oppimaan..

Erityiset kitokset näille:

Puistokemisti

Sä nyt vaan oot niin saakelin 1337 jätkä että on vaikea kuvailla.. ei oo oikein vielä läytynyt mitään vikaa

STS

Niitä harvoja ihmisiä jotka ovat melkein samalla tasolla kuin minä.. hyvällä tai sitten pahalla.. jos olisin nainen niin iskisin tään jätkän.. tai jos olisin BI tai homo.. se on kyllä harvinaisen vituttava ihminen mutta hyvällä ja inhimmillisellä tavalla.. :D

UnityF

Varmaan pisimpään tuntemiani ihmisiä bilealueelta.. mitä tähän nyt sanois.. ne 300-400 ihmistä jotka marian tuntee niin tietää kuinka erikoinen se on.. ei sen enempää siitä.

outokooma

Sakille suuret kiitokset siitä että se on näyttänyt minulle sitä miksi en halua muuttua.
sapeli

Posts: 11,768

#87 • • sapeli jokukukamikä?
UnityF

*super**hali**sydän* Tuhannet kiitokset siitä kun lämpimästi ja avoimesti ikäänkuin toivotit minut tervetulleeksi kaveripiiriisi - sen kautta oon saanut tutustuttua niin moneen hienoon ihmiseen, ja nyt on lähes mahdotonta olla törmäämättä tuttuihin bileissä! *plur* Sä oot kyllä monellakin tavalla meidän (pääkaupunkisudun klubbareiden?) henki ja sielu - ja sydän. *joo*

Muista biletyypeistä erityiskiitokset Kolibriscopelle, Maihkulle, toshbille ja Mellulle joiden kanssa ei tule koskaan tylsää. *hali* Ja sitten tietenkin meidän peliporukalle (vaikkei \”biletyyppeinä\” toisiamme ehkä tunnetakkaan), tiedätte ketä olette. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#88 • • UnityF joo just se
mie oon miettiny lisää.... mie annan viel yhden erikoismaininnan *hih*


Alurdex & ohscary
Te olette niin iloisia ihmisiä että aina kun vain nään jo teidät bileissä niin hymy nousee korviin saakka. *hymy* Teidän kanssa on ollu aina suuri ilo olla liikenteessä ja osaatte arvostaa kaikkia bileihmisiä, en ole nähny teitä koskaan vihaisina vaan toi positiivisuus oikeen hehkuu teistä niiin paljon että oksat pois. *plur* Teidän kanssa on aina niiiiiin *super* hauskaa esim meijän ”koti-bileissä” -illuissa....*plur*

maria mikä päivä tänään on??? ” tänään on ILLU-PÄIVÄ..!!!” *vink**plur*


*piis**plur**piis*
Progress

Posts: 955

#89 • • Progress
Jammailija, Hippa-Hartsa, Unity-F, ym,ym...Ja tietty oma rakas Sella!!*sydän*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

sts

Posts: 7,969

#90 • • sts Sama pyynti aitta!

Dives:

STS

Niitä harvoja ihmisiä jotka ovat melkein samalla tasolla kuin minä.. hyvällä tai sitten pahalla.. jos olisin nainen niin iskisin tään jätkän.. tai jos olisin BI tai homo.. se on kyllä harvinaisen vituttava ihminen mutta hyvällä ja inhimmillisellä tavalla.. :D




PItäsköhä jo alkaa harkitsee sukupuolenvaihdos leikkausta *nauru*
Dives

Posts: 536

#91 • • Dives I see the light
voisin lisää muutaman ihmisen vielä mitkä ei heti tullut mieleen..

Anime

kidi sä oot niin pirun hyvällä tavalla häiriintynyt että voi olla ihan hyvä että ei tunneta paljoa paremmin.. mä tapasin henkilön aika oudossa seurassa aika aikaisin tämän bileputken alussa :D

anqqa

klubitus.org, mahtavat bilekuvat, antanut mahdollisuuden ihmisten puhua asioista ilman että ovat kasvokkain nyrkit toistensa naamassa.

toma

herra toimii kuin mielialalääke auttaa joka kerta, kiitos mahtavista bileistä.

jone

ensimmäisiä ihmisiä jonka kanssa aloitin väittelemisen klubbarissa jollain älyllisellä tasolla, rispekt olet sopivalla tavalla mulkku.

hitto mä tiedän että teitä on niin monta.. kerron sitten kun muistan teidät taas.
nomic

Posts: 4,120

#92 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
en tunne moniakaan ihmisiä ikäni vuoksi, mutta kummiskin ne jotka tunnen,niin tunnen heidät yleensäkin ystävinä jotka ovat auttaneet mua kehittymään ja ajattelemaan asioita uudesta näkökulmasta *hali*

Orfeus
ensimmäinen joka kehtasi laittaa mixtapeensa minun biisini ja sen vuoksi japanistakin asti ollaan tultu sanomaan kiitosta, mutta kiitos kuuluu tästä orfeukselle :)

Damien & Arctic mystery
Damien kertoo samantien kaikki virheet mitkä pitää korjata omasta mielestään ja monesti onkin ollut oikeassa ja näin olen oppinut virheistä, muuteskin erittäin mukava/pelottava setä

Arctic mysteryn toisen osapuoliskon kuuluu myös saada kiitosta kun jaksaa edes minua ja minun juttujani ja jolta olen myöskin oppinut paljon ja jonka kanssa on erittäin mukavaa luoda ääntä ja keskustella musiikista

Anqqa
en tunne kylläkään tätä ihmistä, mutta kiitän siitä mitä hän on tehnyt meidän muitten hyväksi, loi klubituksen jonka kautta olen saanut paljon uusia ystäviä ja jonka kautta moniin muihinkin voi pitää yhteyttä sekä tää on ainut sivusto jossa käyn päivittäin *piis*


Blender
tämän herran kanssa on myöskin ollut ilo tehdä musiikkia, välillä tulee sottaa välillä ei_niin_sottaa :) muuteskin kelpo veikko ihmisenä irl :)

koko Terrorcraftin porukka
sekopäitä, oma pieni perhe, jonka jutuilla ei ole rajaa ja näitten tyyppien kanssa kun tekee musiikkia ei koskaan tiedä mitä tulee vai tuleeko edes mitään, pieni esimerkki:
Input C: ”nyt tehdään hc:ta!” kolmen tunnin jälkeen huomasimme että olimmekin tehneet jotain electro-chilliä olevan biisin, kaukana siitä mitä piti mutta tyytyväisiä olimme lopputulokseen *hymy*

Adirem
tän kanssa ollaan joka bileissä oltu missä ollaankin edes oltu ja aina tuonut tosi hyvää fiilistä kun katsoo miten pojka fiilistelee täysii, se antaa lisää fiilistä omiin liveihin/ jammailuun. *hymy*


erityismaininta:

UnityF
sisko joka kuunteli konemusiikki-hömppää ja joka turmeli minunkin mieleni niin että aloin myöskin kuuntelemaan tätä musiikkia ja innostuin niin paljon että bändistä siirryin kitaran soitosta koneen pariin luomaan ääntä ja tässä sitä ollaan *hymy*
eli kiitos UnityF kun turmelit veljesi lopullisesti

varmaan ainut ihminen joka edes puoliksi ymmärtää minua :)
muuteskin maailman kivoin ihminen, aina tekemässä jotain bileitten vuoksi, oli se sitten omasta pussista pois, kunhan antaa kaikkensa (tämän jopa minä tiedän)


ja on monia monia muitakin (niinkuin kaikilla)
jos jonkun tärkeän ihmisen nimeä en ole maininnut niin se tarkoittaa vaan sitä että olen joko:
a) ollut laiska
b) unohtanut
c) jotain muuta

ja tiedän että jätin muutamia ”tärkeitäkin” nimiä pois mutta löytyyhän ne aina kaveri listasta (paitsi muutama) *hymy* + *sydän* + *hali*

ps. Hena, olit oikeassa uuden biisin suhteen, korjasin ne yhdet äänet veke ja tein rungosta ”paremman” *hymy*

[muokattu 9.7.2004 16:08]
UnityF

Posts: 15,721

#93 • • UnityF joo just se

nomic:

eli kiitos UnityF kun turmelit veljesi lopullisesti.





Oleppas hyvä.. *iloinen*
jotain hyvää mäkin opn saanu aikaseksi.. *jiihaa*


*sydän*
cheat

Posts: 796

#94 • • cheat
ihku ihku plur plur... *nukkuu*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Avatar
#95 • • Taika Guest
Mä haluan myös kiittää joitain ihmisiä että olen pysynyt tällä tiellä, ilman teitä bileet ja mun elämä olis paljon tylsempiä..

lostgone
Eräänkin kerran ollaan bileissä vaan istuttu jossain nurkassa juttelemassa, tuot mun elämään rauhallisuutta ja syvyyttä. Ja olet jaksanut vuodesta toiseen kuunnella mun enemmän tai vähemmän kiinnostavat jutut.. Olet se ”kaksoisveli” joka mulla oli kauan hukassa*sydän*

aurinko
Milloin meistä tuli ystäviä? Tulee mieleen kun käveltiin lumimyrskyssä Gloriasta kotiin, matka oli pitkä ja hermoja raastava mut sun seurassa se oli ikimuistoinen. Niin bileissä kuin niiden ulkopuolella tiedän että suhun voi luottaa, ikinä ei ole tarvinnut pelätä että joutuu kotimatkan tallustelemaan yksin.*sydän*

cera
Onneksi silloin kerran pidit mua Kaapelilla kädestä kiinni sillä ei varmaan muuten oltaisi tutustuttu. Päivä päivältä susta tulee tärkeämpi. Et siis pääse musta eroon helpolla. Kerrankin ihminen joka sanoo asiat niinkuin ne ovat. Ja on niin söpö ja ihana ja kaunis ja viisas ja ihana ja kaunis..*vink*

late
Ensitapaamisesta ei mulla ole pahemmin muistoja, vain yksi järkyttävä kuva täällä Klubbarissa..Sun kanssa on niin kiva höpötellä ja käydä levyostoksilla, melkeinpä parasta shoppailu- ja kahvitteluseuraa ja ystävänä ihan ensiluokkainen! Sitäpaitsi sulla on ehkä maailman kivoin tyttöystävä*vink*

On paljon muitakin enkä kaikkia varmasti muista luetella.. Maria, Hasse, Blues, keijukainen, kitikiti.. Kiitos teillekin, olette tärkeitä*hali*
JustinSan

Posts: 822

#97 • • JustinSan Nullius in verba

Juhgu:
Jaa taas tällainen selkääntaputteluketju, jossa mainitaan samoja nimiä uudelleen ja uudelleen ja sitten tuntee itsensä kovin ulkopuoliseksi kun ei itse edes tunne mainituista ihmisistä yhtäkään.



Nii just voi itku, kurjuus ja kuolema, nyt pitää varmaan lähtee viiltää ranteet auki! siis niiq voi kääk *poks*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

domi

Posts: 7,069

#98 • • domi Työn sankari.
Mä en kiitä ketään, enkä taputtele selkään. Ne tietää,keiden tarvii tietää ja ketkä on *super**sydän**hymy**jiihaa**aplodit*
itis

Posts: 2,518

#99 • • itis Morning Star
Appreciated> Kidin mutsi eli *jopo. 50-vee ja still kicking ass *pahis*
UnityF jjeees

[muokattu 13.7.2004 22:26]

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Cress

Posts: 405

#100 • • Cress
täääl on varmaa toosi paljon kiwoja\\ihunia immeisiä mihin en ole vielä ehtinyt tutustua *joo*

Nyt nopsasti ajateltuna niin

Unity Äf

*hymy* jolta aina tämä kannibaali juo virvokkeita *blush*

JA

Nomikki

jonka kanssa on tullu Häröiltyy aikas hywin! *hymy* *hih*