"Siistit biletyypit" Appreciation thread

262 posts, 14 pages, 137,297 views

Chatte

Posts: 4,085

#221 • • Chatte Team Teknolipat :)

Caro², 18.8.2006 22:04:
Chatte:
- Avoin ja rehellinen ihminen joka on aina hyvät mielessä. Ainoana miinuksena, että ne hyvät on liian hyvin mielessä ja välillä tekee mieli ärähtää ennenkuin mennään liian pitkälle. Rakas ystävä, joka sanoo aina ne asiat jotka pitää tulla sanotuksi. Usein ne pistää miettimään, usein ne lämmittää, joskus jopa opelottaa. Oot rakas *sydän*


Älykkyyttäsi ja tunneherkkyyttäsi ei pitäne epäiltävän, kuvaat miut pelottavan hyvin. Oot rakas <3

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Dementation

Posts: 2,892

#222 • • Dementation wednesday?

Mellu-, 24.8.2006 20:57:
joskus uudestaan *bambi - eyes*



kyllä mulle käy

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jago

Posts: 4,039

#223 • • Edited Jago un-trained monkee
siistejä biletyyppejä on liikaa mainitakseni muutamaa.. kiitoksia kaikille mahtaville ihmisille jotka on mun maailmaa ravistellut*hali* *plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

KooKie

Posts: 4,338

#224 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 24.8.2006 14:58:
Noohh plurahdellaas nyt ... *sydän*



Ait beibi, millos mennään taas rmaoo, kun viimekerrasta yhdessä on jo aikaa? *plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

asdf

Posts: 3,155

#225 • • asdf

KooKie, 29.8.2006 17:08:
Ait beibi, millos mennään taas rmaoo, kun viimekerrasta yhdessä on jo aikaa? *plur*



Mulle passaa melkein koska vaan, nyt ku kouluukaan ei oo enää nimekskään *vink*
Ober

Posts: 587

#226 • • Ober Dog shit taco
"KKK" porukan kans on kyl ain hauskaa bileissä... PLUR kaikille teille sinne ruudun taakse<3
quile

Posts: 136

#227 • • quile Kävelevä banneri.

Ober, 29.8.2006 22:26:
"KKK" porukan kans on kyl ain hauskaa bileissä... PLUR kaikille teille sinne ruudun taakse<3



TODELLAKIIII!!
sts

Posts: 7,969

#228 • • sts Sama pyynti aitta!
Iso käsi ilmaan koko Sunrise-tiimille ilman teitä jätkiä kulunut vuosi ei olisi ollut mahdollinen...
pirpeli

Posts: 5,533

#229 • • pirpeli
Kaikki mun ystävät, jotka käy bileissä. Ja bileiden ulkopuolellakin.
<3

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Mellu-

Posts: 4,006

#231 • • Mellu-

JetZe, 3.10.2006 17:26:
noh,tähän en voi sanoa kuin Mellu- :)

toi mut rohkeasti ja päättäväisesti uuteen porukkaan,sisäisti asioita minulle,ja piti hauskaa :)

kiitos :)



enytime mate *hali*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#232 • • Peikkotyttö

sts, 3.10.2006 16:56:
Iso käsi ilmaan koko Sunrise-tiimille ilman teitä jätkiä kulunut vuosi ei olisi ollut mahdollinen...


Ai vaan jätkiä?!

--
Groove is in the Heart

sts

Posts: 7,969

#233 • • sts Sama pyynti aitta!

Peikkotyttö, 3.10.2006 23:21:
---
sts, 3.10.2006 16:56:
Iso käsi ilmaan koko Sunrise-tiimille ilman teitä jätkiä kulunut vuosi ei olisi ollut mahdollinen...

---

Ai vaan jätkiä?!



No te naiset ootte "one with/off the guys"...

Mut joo kyllä te naiset ootte iha yhtä tärkeitä
Avatar
#235 • • jesus Guest

Tuuli, 5.10.2006 18:46:
kaikki ihania.. mut suvituuli,mirde,zaon,jago *hali* ja uhuu,danskuh ja jesus vaik en vielä nii hyvin tunne ni ootte ihania *sydän* ja tietty mun kämppis :) loput kaverilistalla :)



*hihu*

Kiitos samoin!
sts

Posts: 7,969

#236 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
Vaikka olen aika usein kiittänyt ihmisiä ympärilläni kokonaisvaltaisesti haluan nyt kuitenkin kiittää muutamia ihan erikseen.

Jenni - Kiitos että olet jaksanut kuluneet vuodet olla tukenani, inspiraationani ja turvanani vaikeinakin hetkinä ja edelleen jaksat herätä tälläisen pummin vierestä.

Tommi - Kiitos että opetit elämän filosofiasi "Asioilla on tapana järjestyä" ja olet kuunnellut vaikka ei ole ollut kuunneltavaa.

Denis - Kiitos että olet uskonut

Lauri - Kiitos siitä että isoveli on valvonut ja tukenut ja opettanut kärsivällisyyttä

Lari - Kiitos että olet yksi niistä ihmisistä jotka on kuluneina vuosina ollut yksi niitä ihmisistä jota voin kutsua ystäväksi.

Ari - Olet ollut tilanteesta riippumatta se ihminen joka ei ole koskaan kaikonnut viereltä ja ollut aina tukena, on kunnia sanoa sua ystäväksi.

Esa - Kiitos et olet esa ;)

Loppu sunrise/solstice poppoo - Ilman teitä jutut ei vaan olisi sen arvoisia kuin ovat.

ps. Terkkui äidille.
Danskuh

Posts: 675

#237 • • Danskuh pikku-Dee
niit on paljon..vuosien varrelta ja uusia tuttavuuksia..kaikissa on jotain ihanaa omalaatuisuutta*sydän*
laite

Posts: 2,994

#238 • • laite MastahWankah
Myrkky: mun oma sankari! Suomen bileskenen Kari Tapio ja Kari Grandi! Elävä legenda jo syntyessään!

Siinä ne sit olikin.
myrkky_

Posts: 81

#239 • • myrkky_

laite, 18.10.2006 17:26:
Myrkky: mun oma sankari! Suomen bileskenen Kari Tapio ja Kari Grandi! Elävä legenda jo syntyessään!

Siinä ne sit olikin.



Pysy loitolla

--
bob's house of feces