"Siistit biletyypit" Appreciation thread

262 posts, 14 pages, 137,428 views

toma

Posts: 2,009

#181 • • toma Tototoototo

Lauri, 15.6.2005 16:57:
Jatkaaksemme appreciationia, niin toki kaiken edellämainitun esikuvana toimi
puuhakolmikkomme Eliot Ness ja Haba&Joonas.



On hieman outoa nähdä moinen kolmikko samassa lauseessa mutta niinhän se taitaa mennä :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

ei ole koskaa messis

Posts: 294

#182 • • ei ole koskaa messis suomen pisin dj

Joanna, 15.6.2005 11:19:
---
MessiS, 26.11.2004 21:30:
mä oon paras biletyyppi. ihan huippujäbä ja tykkään bilettää sen kanssa. ollaan biletetty yhes vuodest -96 lähtien joka puolel suomee kiertäen. tosi paljon unohtumattomia ja vielä enemmän unohdettuja reissuja.

plus! mä oon myös tutustuttanu itteni tosi moniin tärkeisiin skenetyyppeihin

kiitti kaikista vuosista!

---


:D :D



i luv uuu!!

--
next!

sts

Posts: 7,969

#183 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
Ei missään järjestyksessä:

Peikkotyttö, Puistokemisti, Zwek, Saara, Toma, SA-TomTom, Cosmo, Aidan, Wert, Steven Hoaks, UnityF, ana-lol-omg, Mayah, Esa, Nicky, anqqa, Cera, Cobalt, deni, Dago, idi, subu, Jone, Lauri, Olli, Kylian, Itis, Kaaputin + Muut ketkä unohdin.
Tarsu

Posts: 2,449

#185 • • Tarsu
Mä oon kans tosi siisti biletyyppi !
Exje raksut ?

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

OCS

Posts: 1,828

#186 • • OCS

Tapsa, 19.8.2005 16:58:
Mä oon kans tosi siisti biletyyppi !
Exje raksut ?



*pus* taputan sua selkään koska olet niin ihku, ja kaikkii muitakin, ei missään tietyssä järjestyksessä : <insert n+1 klubitu5 nickiä tähän>. Tulipas plurahtanut olo. Hyvä, että sain jakaa tän teidän kaikkien ihkujen kans!
Tarsu

Posts: 2,449

#187 • • Tarsu
Siistii, mageeta, fiudeeta !!!
Sä oot kans sellane siisti biletyyppi et oksat pois ja PLURit tilalle !!!

Jiihhaaa !
(OMG OMG)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Karvinen

Posts: 699

#190 • • Karvinen SekaiSin MariSta
meitsi ise !

Yksin ei oo koskaan tylsää ! ! ! omat jutut o parhaimpii *nauru*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Avatar
#191 • • Edited astaroth Guest
paljon on kahdessa vuodessa tapahtunut. ehkä olisi jo aika listata (ei järjestyksessä)...

Pitch_Black:
- ystävä monen vuoden takaa. mies, joka vei minut ekoihin bileisiin (Säde Hardcore 30.1.2004). harmi, ettei miestä ole pitkään aikaan bileissä näkynyt

onni3mk:
- mitäpä olisin menettänyt, jos en olisi koskaan tutustunut sinuun - tuskin mitään, koska en niitä asioita muista nytkään :P no ei vaiskaan, ansaitset loppumattoman kunnioitukseni siitä hyvästä, että kerta toisensa jälkeen jaksat minut ottaa pököttiisi kyytiin. joku kerta saan minä yrittää olla kuskina. olipa sitten mikä meno tahansa jossain, niin iltani ei ole koskaan ollut huono, jos sinä olet sattunut olemaan paikalla - ja siitä kuuluu kiitos suurelle empaattisuudellesi ja sydämmellesi (ja en ole varmaankaan ainoa, joka nämä piirteet on krisussa huomannut) <3

UnityF:
- enpä olisi heti arvannut, että tapaisimme sattumalta vielä ensimmäisissä bileissäni. tuolloin keskustelumme taisi muistikuvieni mukaan jäädä tervehtimisen ja nimien esittelyn asteelle, mutta sittemmin on tullut vietettyä monta kertaa erittäin mukavia keskustelutuokioita kahvikupposen äärellä juoruten ties mistä. harvan ihmisen kanssa voin keskustellessani puhua täysin rennosti, mutta sinun kanssasi se luonnistuu, vaikka harvemmin itse ehdin sanaa mihinkään väliin laittamaan :) olet myös valistanut tyhmää lukuisista bileisiin ja musiikkiin liittyvistä asioista, joista olen hyvin kiitollinen :)(:

Mellu-:
- en muista, milloin tapasimme ensimmäistä kertaa. taisi olla joissain impulseissa lahdessa 2004 alkupuolella? kanssasi on riehuttu monet mahtavat bileet läpi ja yhdet unohtumattomat kotibileet luonasi :D olet *plur*:in ruumiillistuma

Maihku:
- aina minulle rakas ystävä <3 toivotan onnea sinun ja villen yhteiselle elolle

nomic, Rocca & mayah:
- nämä herrat ja tissit ansaitsevat erikoiskiitoksen siitä, että ovat lähestulkoon yksistään ajaneet minut musiikin pariin vinyylien muodossa. se mikä näistä ihmisistä on tehnyt omien motiivieni kannalta tärkeintä, on ollut heidän nöyrä asennoitumisensa musiikkia ja tätä ns. skeneä kohtaan. vaikka itse en olekaan mitään ehtinyt saavuttamaan näissä hommissa, niin toivotan teille kaikille onnea ja menestyksekästä uraa työnne parissa



pakkohan tämä oli jossain vaiheessa kirjoittaa. lisää tulee, kun sen aika koettaa *hymy*

edit: mä phoo hoono soomi
UnityF

Posts: 15,721

#192 • • Edited UnityF joo just se

astaroth, 18.12.2005 16:16:


UnityF:
- enpä olisi heti arvannut, että tapaisimme sattumalta vielä ensimmäisissä bileissäni. tuolloin keskustelumme taisi muistikuvieni mukaan jäädä tervehtimisen ja nimien esittelyn asteelle, mutta sittemmin on tullut vietettyä monta kertaa erittäin mukavia keskustelutuokioita kahvikupposen äärellä juoruten ties mistä. harvan ihmisen kanssa voin keskustellessani puhua täysin rennosti, mutta sinun kanssasi se luonnistuu, vaikka harvemmin itse ehdin sanaa mihinkään väliin laittamaan :) olet myös valistanut tyhmää lukuisista bileisiin ja musiikkiin liittyvistä asioista, joista olen hyvin kiitollinen :)(:



ja kuka on lukinnu meijät mun asunnon ulkopuolelle viime talvena? o/ *nauru*
ei kyl heti unohu kaikki meijän toilailut.. *hih*
Oot ihana ystävä *hali**sydän*
Riku

Posts: 3,187

#193 • • Riku The Little Prince
Toisaalta tekis mieli ruveta listaa, mut vuosia ja ihmisiä on kertyny ihan liikaa... Luotan siihen että tiedätte :)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#194 • • astaroth Guest

UnityF, 18.12.2005 16:57:
ja kuka on lukinnu meijät mun asunnon ulkopuolelle viime talvena? o/ *nauru*


onko siitäkin jo vuosi? o_O huh, aika kuluu siivillä... *nauru*
Rocca

Posts: 3,064

#195 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew

astaroth, 18.12.2005 16:16:
nomic, Rocca & mayah:
- nämä herrat ja tissit ansaitsevat erikoiskiitoksen siitä, että ovat lähestulkoon yksistään ajaneet minut musiikin pariin vinyylien muodossa. se mikä näistä ihmisistä on tehnyt omien motiivieni kannalta tärkeitä, on ollut heidän nöyrä asennoitumisensa musiikkia ja tätä ns. skeneä kohtaan. vaikka itse en olekaan mitään ehtinyt saavuttamaan näissä hommissa, niin toivotan teille kaikille onnea ja menestyksekästä uraa työnne parissa



Oho! ei kyl osaa vastata mitään, meni ihan sanattomaks.. *hymy* jatketaan samoilla eväillä niinkuin ennenkin *piis* Ja kiitos itsellesi kanssa *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

rainy

Posts: 208

#196 • • rainy
Muutaman vuoden aikana on uusia ihkuja tuttuja kyllä kerääntynyt melkoinen määrä. Oma porukka on muuttunut moneen otteeseen ja välillä on tullut ihan yksinkin biletettyä. Mutta tässä muutama ei missään järjestyksessä:

-phace (*plur* Tällä hetkellä varmaankin elämäni tärkein ihminen. *sydän* Kiitos, tiedät kyllä mistä. *hali* luvluvluv uu!)

-john *hymy*

-elisha *jiihaa* *plur*

-Tfo

+ muut samaan porukkaan kuuluvat ihanat ihmiset ja kaikki aivan uudet tuttavuudet. *plur* Ootte tärkeitä! *hali*

-eden (On ollut kyllä todella mukava tavata uudestaan muutaman vuoden tauon jälkeen bileiden merkeissä. *plur*)

-jeesboks *hymy*
sapeli

Posts: 11,768

#197 • • sapeli jokukukamikä?
Mä voisin oikeastaan nimiä erityisemmin mainitsematta kiittää kaikkia klubbarilaisia (ja miksei muitakin) jotka on saaneet mut avartamaan vähän mun maailmankuvaa ja saaneet mut oppimaan, kokeilemaan ja nauttimaan erilaisista musiikkilajeista *hihu* 2v sitten mä en ollu ees kuullu sanaa "kiksu" *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kirtar

Posts: 771

#198 • • Kirtar

Galrav, 2.7.2004 00:40:
Kiitän itseäni, koska olen paras.

Kirtar*sydän*

Kiitos Kirtar kun olet niin ihana ja täydellinen, tiedät että kukaan muu ei ole yhtä hyvä kuin sinä. Jatka samaa rataa koska olet paras. LUV U!




KANNATETAAN!

--
asdaf?

Kukkis

Posts: 300

#200 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
No siis sillo joskus ku kävi bileis, ni..

AINO ehdottomasti ygös gimma bileis rehaa
CALLE buugiibuugii nonstop
PAPA RYYTS aina gängis messis nostattamas tunnelmaa
KAUHANEN häääähäää, no jos se selvis bileisii asti nii hyvä..
ELLA sunshine number 1.
NIKO, ANNIKA, LAURA, HEDU, ANNA, KATJA + muut hullut: himmeetvituntörkeetherskaset menot!

..ja sit tietenki mun oma rakas, ilman sitä ei huvita lähtee minnekään.

--
Never say never..?