"Siistit biletyypit" Appreciation thread

262 posts, 14 pages, 137,313 views

terraluna

Posts: 1,270

#201 • • terraluna Agentti
Lappeenranta people! *sydän*

Siellä bileissä on aina ihan oma fiiliksensä, kaikki on sovussa keskenään olipa progemiehii, hippityttöi, kiksupojui tai heviäijii. Jengi juttelee keskenään, neiti ylimielet ja joutava selkääntaputtelu ja pousaus loistaa poissaolollaan. Ehkä maailmas on parempiaki paikkoja mut silti I <3 Lpr! *plur*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Mellu-

Posts: 4,006

#202 • • Edited Mellu-
UnityF

- Tämä täti on kyllä sellainen pakkaus että huuh huuh,tutustutti minut helsinkiin ja toimi kartturina (vaihtelevalla menestyksellä) ja aivan mahtavaa seuraa kaikin puolin (etkot sillon joskus *sydän*)
en vaihtaisi minuuttiakaa mitä ollaan yhdessä vietetty *hali*

As aka Murkku

- Saatanan juoppo sekopää ystävä johon tutustuin vissiinki ihan vahingossa :D enkä ees muista kenen kautta *lmao* taidettiin olla kännissä tj.Ihan mahtava tapaus ja persoona! Mellu *sydän* Murkku.

Enrg

-Paras biitispari ever,mahtava tyyppi kaikin puolin,sopivasti sekasin *hymy*

nomic

- Ihana ihminen,rakas ystävä, hyvä kuuntelija sekä ehkä yks oudoimmista rotista mitä oon tavannu :)" kuka hiton nomic, koskaa kuullukkaa koko tyypistä! - Nii mellu, se istuu sua vastapäätä"

muu helsinki-posse

-Astaroth,Onni3mk,Turni,SilverJo,Nexus_69 ymymymymym.. bileet ilman teitä :/

Lahti-posse

- Zonex,Niklas N,Juice P,Meeri,Jayvee..ym Etana posse.
T-mu,Toni,Petteri,Ansela (lähetääks yhelle?),Rx,Martina ja Jutu(kiitos ku oot jaksanu mua,nimim.raivotuttava kännissä),Kolera,Whisperi,Vexe,Juhgu,Rid,Ewill,Baitti,Sile,Cobalt ym ym ym juuri teidän takia rakastan lahtea ja lahden bileitä <3

tästä saattoi jäädä joitakin pois,sry anteeksi :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

UnityF

Posts: 15,721

#203 • • UnityF joo just se

Mellu-, 1.8.2006 16:47:
UnityF

- Tämä täti on kyllä sellainen pakkaus että huuh huuh,tutustutti minut helsinkiin ja toimi kartturina (vaihtelevalla menestyksellä) ja aivan mahtavaa seuraa kaikin puolin (etkot sillon joskus *sydän*)
en vaihtaisi minuuttiakaa mitä ollaan yhdessä vietetty *hali*



mun magneetti *pus**sydän*
siekin oot sellainen tapaus että oksat pois. kunnon mellu da kuski. meijän meikkaus-sessiot ja automatkat ja biletykset ym.. huoh *lmao*
Jos viellä lähen bileisiin niin läen sun matkaa, ei bileet oo mitää ilman sua *sua*

nomic

- Ihana ihminen,rakas ystävä, hyvä kuuntelija sekä ehkä yks oudoimmista rotista mitä oon tavannu :)" kuka hiton nomic, koskaa kuullukkaa koko tyypistä! - Nii mellu, se istuu sua vastapäätä"



mä en unoha tätä hetkee sun ja broidin tapaamista, en muista milloin oisin nauranu niin paljon.
Hyvä melluu *aplodit* Oli kyl siistii. *joo*

ja tällä pohjalla on hyvä jatkaa *joo*
Dementation

Posts: 2,892

#204 • • Dementation wednesday?

UnityF, 7.8.2006 11:58:
nomic

- Ihana ihminen,rakas ystävä, hyvä kuuntelija sekä ehkä yks oudoimmista rotista mitä oon tavannu :)" kuka hiton nomic, koskaa kuullukkaa koko tyypistä! - Nii mellu, se istuu sua vastapäätä"
---
mä en unoha tätä hetkee sun ja broidin tapaamista, en muista milloin oisin nauranu niin paljon.
Hyvä melluu *aplodit* Oli kyl siistii. *joo*

ja tällä pohjalla on hyvä jatkaa *joo*



Joo, tää oli kyllä suhteellisen kova juttu *lmao*
Voi niitä aikoja *sydän*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Homegrove

Posts: 2,102

#205 • • Homegrove Further
Jos nyt listataan parhaat kollektiivit joiden kanssa "hengata" "bileissä".

1. Further
Parhaat biisi-spottaukset.

2. Reset button.
Omaa sekavuutta ei tarvii koskaan hävetä tässä porukassa.

3. Cafe del Raum.
Rauma (tm).

--
Forward thinking house music

lohikarme

Posts: 1,730

#206 • • lohikarme RitariVittupää
mulla on vuosien varrella kertynyt niin paljon hyviä ystäviä etten pysty niitä tähän listaamaan *lmao*

2 listalla olevalle henkilölle kuitenki nyt kiitos viimesistä 4 päivästä *hali*

--
Qualis artifex pereo

martina

Posts: 1,875

#207 • • Edited martina FINRG-martat, superhifistelijä
ma haluta kiittää:

-jutu: jutan huumori ja ajatusmaailma on jotain ihan parasta. ja jutta on ainut joka nauraa mun vitseille... *nauru*

-p3t0: parasta bileseuraa. *joo* suostuu mukaan hulluimpiinkin tempauksiin.

-sop: juha on niin ihanan rehellinen ihminen, ja saa mut nauramaan ja viihtymään. ja mahottoman soma "naisena". *nauru*

-rocca: myös niin ihanan rehellinen ja symppis. jaksaa jorata eikä ole ikinä huonolla
tuulella vaikka yrittäisi.. *tirsk*

-trixie: mahtava neitonen. tuo ihan omanlaisen hyvän tunnelman mukanaan. :)

-rx, enrg, t-mu: hullut. *tirsk**hali**pus*

-lahen muu posse: kekeke, hassut juopot. tukea tarvittaessa ja paljon hauskoja hetkiä, varsinkin ridin taholta. *hihu*

ois näitä niin paljon muitakin, mutta ei viitsi kymmentä sivua naputella. *hih*
Juhgu

Posts: 7,921

#208 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Mutta missä on "paskat biletyypit" dissausthread? :P

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Caro²

Posts: 5,301

#210 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Ihmisiä on monia, lähdetään vaikka alusta liikkeelle *joo*

Dj Kriss:
- Tapasin herran ensimmäistä kertaa tosiaan joskus loppuvuodesta 1998 Kotkassa, nuorisomestassa nimeltä Ocsid Kameli. Kriss veivasi siellä levyjä, oli positiivinen ja iloinen ilmestys. Soitti hyvää musiikkia ja pirulauta että soitti sitä vielä hyvin *joo* Ilman tätä herraa en olis varmaan koskaan alkanut itse soittamaan. Istuin 2-3 iltaa viikossa dj-kopin vieressä seuraten soittajien työskentelyä - eritoten Teron. Teron kautta myöskin pääsin myös "peten bileisiin". Peten bileet oli kaksi kertaa vuodessa ja ne kokosi parikymmentä deejiitä saman katon alle istumaan iltaa. Tero on myös ainoa deejii jota on tullut koskaan fanitettua *joo*

Urmaz:
- Urmaksen ja Icen bileisiin pääsin nakkikoneeksi joskus v2000. Urmaz on myös aika ajoin takonut järkeä päähäni sanomalla asiat suoraan. Mille annan kovasti arvoa. Selkään taputtelijoita löytyy pilvin pimein, samoin sellaisia jotka sanoo asioita suoraan toista satuttaakseen. Harvoin sellasia jotka sanoo asiat suoraan motiivina saada toinen ymmärtämään mikä kusee. Isot rispektit Urmakselle!
Urmaz taisi olla myös ensimmäinen joka uskalsi laskea miut loungeen keikalle *iloinen*

Chatte:
- Avoin ja rehellinen ihminen joka on aina hyvät mielessä. Ainoana miinuksena, että ne hyvät on liian hyvin mielessä ja välillä tekee mieli ärähtää ennenkuin mennään liian pitkälle. Rakas ystävä, joka sanoo aina ne asiat jotka pitää tulla sanotuksi. Usein ne pistää miettimään, usein ne lämmittää, joskus jopa opelottaa. Oot rakas *sydän*

Fine:
- Pikkukaveri jonka tapasin joskus vuonna miekka ja kilpi. Hirveä into oppia soittamaan ja soittamaan piruviekööt oppikin *joo* Ainoa ihminen jolta olen oppinut soittamisesta jotain olennaista vuosien varrella (vaikkei sitä taida tietääkään, ennen kun lukee tämän) *iloinen*
Ei olla hirveästi oltu tekemisissä Finen helsinkiin muuton jälkeen, mutta never forgotten.

SA-Tom-Tom:
- Tommia saa kiittää kahdestakin asiasta. Ensinnäkin Tommi päästi miut aikoinaan kuvaamaan Lappeenrannan Milleniumeihin harjoitustyötä 'Digitaalinen Valokuvaus II' -kurssia varten. Niistä ajoista innostuneena kuvaan edelleen. Toinen iso asia mistä Tommia saa kiittää, on se, että yksi ystäväni on edelleen elävien kirjoissa koska oli tavannut Tommin. Kiitos sinulle siitä *hali*

Cobalt:
- Vanha parta joka on hyvä olla ystävänä. Herra Cobalt ei varmaan itsekään tiedä, mutta setää seuratessa on opittu monia asioita asenteista, elämisestä ja suhtautumisesta muihin. Luotettava ihminen myöskin ja erittäin hyvä näkemään asioita, joita muut ei huomaa. Arvostusta sinne *sydän*

Eeci:
- Eeci ei istu normaaliin klubi-ihmiseen oikein millään muotoa. Ravintola-dj joka puhuu suunsa puhtaaksi. Fiksu ja hieno ihminen. Monta kertaa olen ollut Eecin kanssa tukkanuottasilla. Monet kerrat olen polttanut hermoni ko. henkilöön ja varmasti tulen monta kertaa myös polttamaan. Harmi vaan kun ko. herra on ymmärtäväistä sorttia ja tietää, että nyt on turhan tiukat kengät jalassa. Eecillä on aina perusteet sille mitä tekee ja mitä sanoo. Koskaan ei puhu turhia, eikä lässytä joutavia. Rispektiä *joo*

Pekko Haimi:
- Pieni mutta lämmin ihminen. Yksi ihminen joka jaksaa kuunnella huolia, luotettava ja hyvä ystävä. Pekko on myös saanut avattua miun silmät muutamaa asiaa kohtaan, siihen miten kohtelen tietyissä tilanteissa muita ja miten kirjoittelen foorumille kommentteja. "Vanhan" koiran on vaikea oppia uusia temppuja, mutta onhan tässä loppuelämä aikaa opetella :) Tärkeä ja rakas ystävä *sydän*

Pellé D:
- Aina positiivisella mielellä! En muista olenko koskaan nähnyt pelleä pahantuulisena. Pelkkä näkeminen piristää kummasti. Levottoman hyvää läppää joita viskellen puolin toisin on naureskeltu tuhansia kilometrejä matkustellessa. Samalla voi kiittää koko loistavaa Fiilis-possea *sydän*

Dementation:
- Olen valitettavasti niin huono kirjoittamaan, ettei kirjoittamani sanat tee Demelle oikeutta millään asteella. Hänet tuntevat ihmiset tietänee mitä tarkoitan. Deme saa ajattelemaan ja ymmärtämään. Saa tuntemaan itseni hyväksytyksi ja joskus jopa tärkeäksi. Deme on kuin ihoon tunkeuva piikki, jonka tarkoituksen haluaa ymmärtää. Kun ymmärrys saavuttaa, piikki paljastuu ruusuksi. Ruusu paljastuu ruusupensaaksi, pensas kasvitarhaksi. Tarhaksi, joka on täynnä toinen toistaan kauniimpia kukkia. Olet opettanut miulle lyhyessä ajassa paljon, avannut ovia jotka olin sulkenut, osoittanut polkuja jotka olin naamioinut, kaivanut esiin aarteita joita olin haudannut. Kumpa joskus voisin tehdä vastapalveluksen - tai kaksikymmentä *hali*

+ Näiden mainittujen lisäksi on paljon ystäviä ja kavereita joista en kirjoittanut. Kaikki olette tärkeitä *sydän*
Mellu-

Posts: 4,006

#211 • • Mellu-

Caro², 18.8.2006 22:04:

Dementation:
- Olen valitettavasti niin huono kirjoittamaan, ettei kirjoittamani sanat tee Demelle oikeutta millään asteella. Hänet tuntevat ihmiset tietänee mitä tarkoitan. Deme saa ajattelemaan ja ymmärtämään. Saa tuntemaan itseni hyväksytyksi ja joskus jopa tärkeäksi. Deme on kuin ihoon tunkeuva piikki, jonka tarkoituksen haluaa ymmärtää. Kun ymmärrys saavuttaa, piikki paljastuu ruusuksi. Ruusu paljastuu ruusupensaaksi, pensas kasvitarhaksi. Tarhaksi, joka on täynnä toinen toistaan kauniimpia kukkia. Olet opettanut miulle lyhyessä ajassa paljon, avannut ovia jotka olin sulkenut, osoittanut polkuja jotka olin naamioinut, kaivanut esiin aarteita joita olin haudannut. Kumpa joskus voisin tehdä vastapalveluksen - tai kaksikymmentä *hali*



word *piis*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

crissy

Posts: 1,958

#212 • • Edited crissy
CLOUD-C

*sydän**sydän**sydän**sydän* mun muru*plur**plur**plur**plur*

MIINAPIINA

häröilykamuni*tanssittel**tanssittel**pus**pus*

H3li

Nii paljon ollaan meki bilereissuilla koettu.. nii monet naurut saa niistäkin! Ei muutakuin uusia kokemuksia kehii! kiitos et muutit 360km lähemmäksi!*sydän**sydän**pus*
Miinapiina

Posts: 3,494

#213 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
crissy u 2 olet aika hauskaa pippaloseuraa EHDOTTOMASTI *hali**hali*

ja yksi parhaimmista ja vanhimmista, tietenkin ystäväni I I J A ja muut lahden hillujat *jiihaa**jiihaa*

ja H3li, ei olla viel keretty hippaa, mut uskon et hauskaa riittää *lmao**lmao*

ja tietenkin mainittava vielä ylikärsivällinen avopuoliso, joka jaksaa ja kestää *pihkassa**pihkassa*

näillä mennään ja uleeta on salee!!!

--
pinkki on pop!!!

asdf

Posts: 3,155

#214 • • asdf
Noohh plurahdellaas nyt *hymy*

Hanna, Jafa, Teemu, Roope, Piitu, Katsu, Bella, Juli, Petra, Asta, Nalle, Anniina, Salla, Iina, Marissa, Tomi, Daniel, Tuomas..ei voi kuvailla sanoin *plur* Näiden kanssa on aina hauskaa, vaik välillä tökkiskin. Kaikilla on ollu suuri vaikutus muhun, ja on vieläkin! *sydän*
Dementation

Posts: 2,892

#215 • • Dementation wednesday?

Mellu-, 22.8.2006 02:18:
---
Caro², 18.8.2006 22:04:

Dementation:
- Olen valitettavasti niin huono kirjoittamaan, ettei kirjoittamani sanat tee Demelle oikeutta millään asteella. Hänet tuntevat ihmiset tietänee mitä tarkoitan. Deme saa ajattelemaan ja ymmärtämään. Saa tuntemaan itseni hyväksytyksi ja joskus jopa tärkeäksi. Deme on kuin ihoon tunkeuva piikki, jonka tarkoituksen haluaa ymmärtää. Kun ymmärrys saavuttaa, piikki paljastuu ruusuksi. Ruusu paljastuu ruusupensaaksi, pensas kasvitarhaksi. Tarhaksi, joka on täynnä toinen toistaan kauniimpia kukkia. Olet opettanut miulle lyhyessä ajassa paljon, avannut ovia jotka olin sulkenut, osoittanut polkuja jotka olin naamioinut, kaivanut esiin aarteita joita olin haudannut. Kumpa joskus voisin tehdä vastapalveluksen - tai kaksikymmentä *hali*
---
word *piis*



*blush* Kiitos *kumartaa molemmille*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

hrdkvr

Posts: 3,929

#216 • • hrdkvr KURGO
remotionin

kanssa on kiva olla bileissä kun sekään ei bileissä pousaile vaan antaa menää 100 lasissa kokoajan!!

--
-keep it hard-

Mellu-

Posts: 4,006

#217 • • Mellu-
Lisätään vielä tämä savon osasto elikkäs Illusion,Darkwaari ja Optic sekä Coleman *hali*t
Ilman teitä en ois kotiutunut savoon ja jaksanut olla tääl :) Ootte ihan mahtavia tyyppejä joka iikka ja on kunnia tuntea teidät näinkin hyvin *hymy*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

Posts: 4,006

#218 • • Mellu-

Dementation, 7.8.2006 12:09:
---
UnityF, 7.8.2006 11:58:
nomic

- Ihana ihminen,rakas ystävä, hyvä kuuntelija sekä ehkä yks oudoimmista rotista mitä oon tavannu :)" kuka hiton nomic, koskaa kuullukkaa koko tyypistä! - Nii mellu, se istuu sua vastapäätä"
---
mä en unoha tätä hetkee sun ja broidin tapaamista, en muista milloin oisin nauranu niin paljon.
Hyvä melluu *aplodit* Oli kyl siistii. *joo*

ja tällä pohjalla on hyvä jatkaa *joo*

---


Joo, tää oli kyllä suhteellisen kova juttu *lmao*
Voi niitä aikoja *sydän*



joskus uudestaan *bambi - eyes*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

remotion

Posts: 5,283

#219 • • remotion nostatus guru

hrdkvr, 24.8.2006 15:19:
remotionin

kanssa on kiva olla bileissä kun sekään ei bileissä pousaile vaan antaa menää 100 lasissa kokoajan!!



oho, niin on kyl sunkin kanssa, ja broidis myös, ei mitään istuskelua ikinä, se on joko uutta levyä lautaselle tai toista tossua ensimmäisen eteen! *hymy*

lisäks pitää muistaa näitä:
sari, elkku, pete

näiden kanssa tuntee olonsa kotoisaksi ja halutuksi ja murheet unohtuu vaikka ois selvinpäin liikenteessä.
Viltsu

Posts: 2,010

#220 • • Viltsu noname
Tää topikki suloisessa avautumisessaan menee kohta jo skenen (tv-leffa) naksukohdan edelle. xD

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen