Suhteenrikkojat

230 posts, 12 pages, 64,560 views

nina¤

Posts: 364

#41 • • nina¤ -eläinlaps

infiana:

Tää ”xenda”nki topicciki on mun mielestä aika turha... Ja tyypillistä muijan käytöstä mennä luomaan uus nicci et voi valittaa anonyymisti. Ei pahalla, mut älkää ihmiset jaksako kiukutella... Jos kaikki valittais forumissa aina ku joku vittumainen ihminen tekee jotain vittumaista ni tääl ei muusta puhuttaiskaan.



antaa vaan kiukutella kiukkunsa pois.. vittumaisista ihmisista ei vaan kannata välittää, niin elämä sujuu helpommin..

*joo*

--
..for me to POOP ON..

Avatar
#42 • • hyperventilaatio Guest

Avernian:
---
Lene:
No tossa on kyllä se pointti, että jos ei olisi naisia, jotka mahdollistavat miesten sängystä sänkyyn hyppimisen niin sängystä sänkyyn hyppimistä ei tapahtuisi - paitsi ehkä miesten kesken, mutta se on taas ihan eri asia
---


Nyt mä oon kyllä ihan helvetin loukkaantunut. Miten niin se on eri asia? Jos olisin homosuhteessa miehen kanssa ja se pettäis mua, niin ei se eroaisi olennaisesti siitä että nainen pettäisi.


joo, tota samaa mäkin jäin kelailee. Miten niin ”ihan eri asia”? Naiset on siis, lene, sun mielestä ainoa ajatteleva ja tunteva kansanosa?
Pikku Manna

Posts: 35

#43 • • Pikku Manna
joo en kyllä ymmärrä miksi pilata toisten onni jos itsellä menee huonosti..vai onko sitä vaan niin kateellinen ettei halua muidenkaan olevan onnellisia.*eiei*...
sts

Posts: 7,969

#44 • • sts Sama pyynti aitta!
no sanotaan näin että yleisesti rikkojahan on se fiksu tässä tapauksessa, jos pääsee väliin se joka typerä on on se osapuoli seurustelievista ihmisistä joka päästää tapauksen väliin, ja harvemmin ihmisiä päästetään väliin hyvään suhteeseen, ellei suhde ole menossa ns. tuulettimeen.
Nacu

Posts: 1,293

#45 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

J-Tone:
Ei kai toimivaa onnellista suhdetta voi ulkopuolinen rikkoa?



Meitä ei ainakaan voi kukaan erottaa!! *plur**pus*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

keisha

Posts: 1,394

#46 • • keisha bullet with butterfly wings

Nacu:

Meitä ei ainakaan voi kukaan erottaa!! *plur**pus*


Famous last words....

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Nacu

Posts: 1,293

#47 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

infiana:
On vaan siistii elää sen kanssa että oon tuhonnut tädin bestiksen avioliiton...



Et kai nyt oikeasti kuvittele, että se kariutui tuohon yhteen iltaan? *justjoo*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Howdy

Posts: 7,955

#48 • • Howdy Oldie

infiana:
Pakko tilittää taas vähän...
Just ku meil on tääl ollu kauheet kiistat aiheesta ni päädyn itse ”suhteenrikkojaksi”, tosin en uskokaa tai älkää tehnyt mitään itse, mikä on minun kohdallani harvinaislaatuista.
Mä olin lauantaina mun tädin isoissa dokuileissä, ja vieraina oli mm. tätini paras frendi miehineen. Kyseinen nelikymppinen mies veti perseet olalle ja oli mun kimpussa koko illan, ja suusta tuli alkuillasta vähän kesympää tekstiä, esim. ”jos mä oisin kymmenen vuotta nuorempi ni mä pokaisin sut...”, ja kaikki tää vaimon (jonka kanssa hän on ollut kymmenen vuotta naimisissa, ja heillä on neljä lasta) istuessa saman pöydän ääressä.
No, promillet nousivat, ja yht´ äkkiä hän ilmeisesti luuli olevansa kymmenen vuotta nuorempi... Tämä mies rupesi käpälöimään ja ehdottelemaan... (nyt mä oikeesti haluun panna suo... mennääks saunaan käymään jne.)
Kun muistutin että hänellä on vaimo, ja vielä hyvännäköinenkin, hän vastasi välinpitämättömästi; huono pillu on aina huono pillu...
No ilta loppui nolosti vaimon vaistotessa jotain, ja seurasi kauhea riita, ja nyt avioliitto on kariutumassa... ja edelleen tahdon korostaa etten koskenutkaan mieheen...

Tulee vaan vähän paska fiilis... mut joskus näin päin.
On vaan siistii elää sen kanssa että oon tuhonnut tädin bestiksen avioliiton... Taas mun mielipide siitä ettei miehiin voi luottaa paskan vertaa vahvistui...
avioliitot on hevonpaskaa.

[muokattu 21.6.2004 19:35]



Jaa no .. kai mä sitten olen joku vitun friikki .. jos seukkaan niin ei ole tapana koskea muihin ..

--
Käpy vailla vertaa

bubbelgum

Posts: 2,477

#49 • • bubbelgum ~sylikissa~
Vaikka periaatteessa oonkin sitä mieltä että parisuhdetta ei voi rikkoa kukaan muu kun jompi kumpi suhteessa olevista.. Ja että jos kumppani pettää niin suhteessa on kyllä ollut jotain vikaa jo valmiiksi.. *joo*

Niin silti en voi sietää ihmistä joka varta vasten yrittää vokotella varattuja ihmisiä ja aiheuttaa ongelmia! Mä en arvosta sellasia yhtään, ja mun kaveripiirin sellasilla ei oo asiaa.. *dissaa* *eiei*
Ja sitten, siitä että kuka on syyllinen ja kuka ei jos pettäminen on tapahtunut.. Niin tottakai mä suuttuisin eniten kumppanilleni.. Mutta, pakko myöntää että jos saan tietää että tyttö on tiennyt kundini olevan varattu ja silti käynyt käsiks. Niin mä kyllä kävisin pamauttaa sitä tyttöä turpaan! Vaikka yleensä vastustan väkivaltaa, mut toi on asia joka saa mun veren kiehuu ja järjen katoo päästä.. Että silleen täällä päässä.. *blush*

Niin ja infianalle, senkus elät elämääs ihan ku ittees huvittaa, mut pysy kaukana mun miehestä! *vink*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Pablo

Posts: 1,875

#50 • • Pablo

Howdy:
Jaa no .. kai mä sitten olen joku vitun friikki .. jos seukkaan niin ei ole tapana koskea muihin ..



Mä olen seurustellu 7 vuotta elämästäni enkä ole pettänyt kertaakaan.
bubbelgum

Posts: 2,477

#51 • • bubbelgum ~sylikissa~

infiana:
---
Nacu:
---
infiana:
On vaan siistii elää sen kanssa että oon tuhonnut tädin bestiksen avioliiton...

---


Et kai nyt oikeasti kuvittele, että se kariutui tuohon yhteen iltaan? *justjoo*

---


En... tottakai mä tiedän että siinä on varmaan ollut vaikka mitä muuta, mutta kaikki tulee aina muistamaan tän jutun, ja varmasti ihmiset tulee vääntelemään totuutta. Tämmösistä jutuista jää aina jonkinlainen leima otsaan...



Ei helvetti, tälle ei voinu kyl enää muuta ku repeillä!
Ensin sitä uhotaan että mähän vokottelen varattuja niin paljo ku haluun, ja sit ku sattuuki käymään niin et joku tuttu kärsii, niin sit ollaan heti inisemässä.. Voi yhyy..
Aivan varmasti saat tosta tapahtumasta leiman, ja siitä on turha valittaa, oot ite omilla puheillas sen todistanu että se leimaa myös sulle kuuluu!!! *pahis*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Jone

Posts: 8,258

#52 • • Jone Archibald Haddock

bubbelgum:
Aivan varmasti saat tosta tapahtumasta leiman, ja siitä on turha valittaa, oot ite omilla puheillas sen todistanu että se leimaa myös sulle kuuluu!!! *pahis*



No voi elämän kevät... Haluatko, että mä kiskon leimasimen esiin ja isken suhunkin parit leimat kun neiti haluaa nyt niin kovasti olla kipakalla päällä muiden jutuista?
bubbelgum

Posts: 2,477

#53 • • bubbelgum ~sylikissa~

Jone:
---
bubbelgum:
Aivan varmasti saat tosta tapahtumasta leiman, ja siitä on turha valittaa, oot ite omilla puheillas sen todistanu että se leimaa myös sulle kuuluu!!! *pahis*

---


No voi elämän kevät... Haluatko, että mä kiskon leimasimen esiin ja isken suhunkin parit leimat kun neiti haluaa nyt niin kovasti olla kipakalla päällä muiden jutuista?



No tätähän onki odotettu.. Senku kaivat, sais lopultaki tietää mikä suaki on risonu..

--
Hullu ku pullosta tullu.

anthocyan

Posts: 1,511

#54 • • anthocyan Kohti valoa...

JustinSane:
Joo, yhdyn edellisiin, jos suhde on tuolla tavoin rikottavissa, mitä se kertoo itse suhteesta?



Samaa mieltä *joo* *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

anthocyan

Posts: 1,511

#56 • • anthocyan Kohti valoa...

Damien:
MIehiin ei voi luottaa kuin miehet ja naisia taas ei vittu voi ymmärtää kuin naiset...



Sovinismia ja yleistystä... Ymmäärämme ainakin poikaystäväni kanssa hyvin toisiamme ja luotamme myös toisiimme... *hymy* Mut ehkä tääki on sit vaan subjektiivinen kokemus, joka riippuu ihmisestä...

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

sapeli

Posts: 11,768

#57 • • sapeli jokukukamikä?

Damien:
MIehiin ei voi luottaa kuin miehet ja naisia taas ei vittu voi ymmärtää kuin naiset...



En kyllä luota moneen mieheen vaikka itse sellainen olekin, ja tiedän kyllä hyvistä lähteistä ettei naisetkaan aina toisiaan ymmärrä. Ollaan siis kaikki ihan ulapalla keskenämme. *hihu*

sts:
no sanotaan näin että yleisesti rikkojahan on se fiksu tässä tapauksessa, jos pääsee väliin se joka typerä on on se osapuoli seurustelievista ihmisistä joka päästää tapauksen väliin, ja harvemmin ihmisiä päästetään väliin hyvään suhteeseen, ellei suhde ole menossa ns. tuulettimeen.



Juu, samaa mieltä ollaan. Mun mielestä myös monet pysyy parisuhteessa yhdessä kun ei yksinkertaisesti osaa tai uskalla olla yksin - sitä ajattelee että parempi parisuhteessa epätäydellisen kumppanin kanssa kuin kokonaan sinkkuna, koska mitäs sitten jos ei löydykään ketään muuta? Se on kuin uhkapelais koko omaisuutensa ruletissa...

Toisin sanoen, jos sen suhteen saa rikki niin siinä oli jo särö - ja silloin se oli tavallaan kuin armomurha jo tuomitulle suhteelle, jonka voi nähdä positiivisenakin asiana. Se on sitten eri asia jos suhde on vahva mutta joku väkisin koittaa saada siihen sen särön alulle valehtelemalla ja muilla niljake-tempuilla. Niitä mä en oikein siedä.

Ja sitten vielä homosuhteista (niistä kun mainittiin edellisellä sivulla): vaikka moni niin ehkä ajatteleekin niin homokansa ei ole sen kevytkenkäisempää kuin heterokansakaan. On kaksi olennaista seikkaa joista tämä väärinkäsitys on (minun ymmärrykseni mukaan) saanut alkunsa:

1) homoilla käy useammin flaksi. Kun menet oikeaan baariin joka on ihan yhtä täynnä kuin mikä tahansa trendimestakin, ja siellä on kaksi kertaa enemmän potentiaalisia petikavereita, niin laske siitä kenellä on parhaat todennäköisyydet. *hih*

2) homoille on ehkä yleisempää ns. avoimet suhteet joissa on etukäteen sovittu että saa pitää hauskaa muidenkin kanssa. Tosin näissä silloin tällöin toinen osapuoli ei haluaisikaan olla avoin, ja lopulta tämä hurvittelevampi yksilö löytää uuden ihastuksen ja jää sille tielleen.

Että sellaista.

[muokattu 21.6.2004 21:51]

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Epailija

Posts: 5,636

#58 • • Epailija Physicist, 2nd class.

sapeli:
---
Damien:
MIehiin ei voi luottaa kuin miehet ja naisia taas ei vittu voi ymmärtää kuin naiset...
---
En kyllä luota moneen mieheen vaikka itse sellainen olekin, ja tiedän kyllä hyvistä lähteistä ettei naisetkaan aina toisiaan ymmärrä. Ollaan siis kaikki ihan ulapalla keskenämme. *hihu*



Toisaalta taas naisiinkaan ei voi luottaa eivätkä miehetkään aina ymmärrä toisiaan. Ulappa olisi tässä tilanteessa selvä muutos parempaan suuntaan.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

kAiStA

Posts: 229

#59 • • kAiStA
Suhteen rikkominen vaikuttaa muuhunkin kuin kyseisten 3 ihmisen elämään (yleensä siis3). Meillä kävi tanssiporukan kesken ikävä tapaus kun tyttö A seurusteli pojan B kanssa ja tämän tytön hyvä ystävä ,tyttöC, sääti sitten omiaan tämän pojan kanssa. Tapaus vaikutti koko tanssiporukan väleihin ja tunnelma harkoissa on ollut aika... hmm.. jäätävä.
Joskus ymmärrän (kuten itselleni on käynyt), että mies ei ole missään vaiheessa myöntänyt seurustelevansa ja sitten kun on jo liian myöhäistä hän kertoo että ”ainii, muutes jos ei haittaa niin yks sinuun vittuuntunut tyttö saattaa tulla sitten avautumaa sulle, kun mä äsken jätin sen” *eiei*
Mutta tässä tanssiporukkamme tapauksessa tytöt tuntevat toisensa erittäin hyvin ja tyttö C tiesi tasan tarkkaan tilanteen.
Ihminen joka kuitenkin harkiten rikkoo suhteen, ei välttämättä käsitä kuinka kauaskantoisia seurakset saattavat olla, etenkin jos puhutaan samasta kaveriporukasta.

--
Let the music be your only God..

ville

Posts: 3,780

#60 • • ville olen oikeasti ujo
Täytyy kyllä sanoa, että jopas on osalla sinisilmäisiä ajatuksia suhteen rikkojista ja ylipäätään suhteen tilasta, jos se rikkoutuu kolmannen osapuolen takia. Kertoo kai osittain siitä, kuinka nuorta ja kokematonta porukkaa täällä on =)

Mielestäni suhde voi olla _täysin_ vakaalla pohjalla ja molemmat osapuolet voivat olla _täysin_ tyytyväisiä, vaikka suhde menee poikki.

Tällähetkellä seurustelen naisen kanssa, joka on käytännössä ainoa, joka on koskaan saanut ns sukat pyörimään jaloissa. Tämä ei kuitenkaan todellakaan tarkoita sitä, että en voisi tavata naista, joka pyörittää noita sukkia vielä paremmin. Samalla tavalla myös tiedostan, että vaavu saattaa koska tahansa tavata miehen, joka vaan on itseäni selvästi ”parempi” ja siten saa vaavun vaihtamaan.

Jotenkin tuntuu siltä, että tässä topicissa suhteenrikkojan nähdään ns hetken huumana, eli pikkujouluissa ollaan vähän nousuhumalassa ja sitten kiksautetaan sitä naapuriosaston myyntipäällikköä. Mutta entäs tilanteet, joissa nainen/mies tapaa esim. työpaikalla henkilön X ja erittäin pitkän tuttavuuden jälkeen henkilö X ja mies/nainen huomaavat, että heidän välillään onkin jotain muuta kuin työtä? Samaan aikaan heistä jopa molemmat saattavat rakastaa kotona odottavaa paria ....