Suhteenrikkojat

230 posts, 12 pages, 64,543 views

innae

Posts: 1,377

#21 • • innae PaskaJätkä
Pettämiseen tarvitaan tiettävästi 2 ihmistä... Ja suhteen rikkomiseen jonkun ulkopuolisen avustuksella. Eipä se mukavaakaan ole, mutta minkäs ihmisluonteelle teet?

--
PaskaJätkä

Pingu

Posts: 111

#22 • • Pingu the missing penguin
niinpä niin, suhteessa pitää kyl olla aika paljon vialla, jos siihen joku väliin pääsee. turha siinä on pelkästään sitä ulkopuolista syytellä, ku ongelma on luultavasti paljon lähempänä. ja voihan sitä joskus käydä nii, ett kolmas osapuoli ei ees tiijä sen toisen seurustelusta.

--
meininki on tärkein.

lohikarme

Posts: 1,730

#23 • • lohikarme RitariVittupää
Voin 3 vuoden avoliiton kokemuksella (ja siitä eronneena) sanoa, että jos parisuhteessa on kaikki hyvin niin kukaan ei siihen väliin pääse. Ja niinkuin innaei tuossa aikaisemmin totesi, niin pettämiseen tosiaan tarvii 2 ihmistä...käsittääkseni jos asia olisi toisin, olisi kyseessä raiskaus? *ding*

--
Qualis artifex pereo

lohikarme

Posts: 1,730

#24 • • lohikarme RitariVittupää

Lene:
---
climate:
Aaaa, joo, enpä muistanut tuota aikaisempaa kommenttia sinänsä

---


Ja sitten lisäksi kun kerran oli kyse suhteenrikkojista niin mielestäni henkilöt, jotka eivät tiedä toisen olevan varattu, eivät kuulu tämän topicin alle.



Ja tämän myös allekirjoitan...

--
Qualis artifex pereo

Uhuu

Posts: 844

#25 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
heh... ja sit itketään, kun pilkka osuu omaan nilkkaan!!! =)
kyllähän sitä panna saa vaikka koko maailmaa... eri asia on saako siitä mitään tyylipisteitä... heh heh....

-pikkutyttöjenpaljastuksistaylenhuvittunutuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Emulator

Posts: 213

#26 • • Emulator The Lost Soul
Mun mielestä pettämiseen tarvitsee 1 tai 2 tai 3 tai enemmin.. riippuen osaanottajien lukumäärästä ja menettely tavoista..

Oletetaan että yksi seurustelee ja päättää harrastaa seksiä 4 muun kanssa.. silloin kaikki osallistuvat pettämiseen. Mutta riippuen siitä, kertooko tämä seurusteleva heille seurustelevansa, nämä neljä osallistuvat tietoisesti tai tietämättään hommaan.. ja jos tietämättään, ni voi sen nähdä vähintääkin osin viattomaksi... toisin sanoen pettävä osapuoli tässä tapauksessa mielestäni päättää joko kantaa tai olla kantamatta pettämisen taakan yksin.

Varmasti oli huono esimerkki, mutta koitan vain sanoa että kaikki on lähtöisin henkilöstä joka tekee päätöksen pettää kumppaniaan.. sitten on niitä onnettomia jotka saattavat lähteä mukaan vaikka tietäisivätkin että seksiä tarjoava on suuhteessa. Vaihtoehtoja on monia ja harva asia on yksinkertaista...

Mun mielestä ei pitäs koskaa tulla tilannetta joka johtaa pettämiseen. Aina on parempia ratkasuja. Ihminen pystyy parempaan :)

--
<3

Progress

Posts: 955

#27 • • Progress
Sellaset pitäis viedä saunan taakse ja niskalaukaus...*hih*
Ei vaan, ei ny ihan noin sentään. Mut en mä kyl KAMALAN PALJOO heistä tykkää/ heitä arvosta!!!
Törkeetä mennä toisten väliin. Kyl parisuhde on mulle ainaki sellanen, että sitä arvostaa olipa se oma tai jonkun muun.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Uhuu

Posts: 844

#28 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

a:

Nii vitun lutkat, huntu päähän ja tikit pimppiin ettette yllytä meitä miehiä aviorikoksiin!

Soriolipakko .)



Tätä mä ehdin jo hyvän tovin odottelemaankin...
tulihan se sieltä... =)

-sohaiseesejoskuskusiaispesäänkinuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Mikki

Posts: 833

#29 • • Mikki

--
Names are for friends, so I dont need one.

zara

Posts: 157

#30 • • zara bassotyttö
suhteenrikkojat? hohhoijaa, noissa tapauksissa on aina kaksi henkilöä mukana joten jos oma äijä lähtee tollaseen mukaan niin musta vika on silloin yhtä paljon siitä. En kyllä ees tiedä kuka tää ”klubituksen tyyppi” on, en täällä niin paljoa hengaile..

jari sillanpään sanoin: it takes two to tango *lmao*
Avatar
#31 • • sakk303 Guest

zara:
suhteenrikkojat? hohhoijaa, noissa tapauksissa on aina kaksi henkilöä mukana joten jos oma äijä lähtee tollaseen mukaan niin musta vika on silloin yhtä paljon siitä. En kyllä ees tiedä kuka tää ”klubituksen tyyppi” on, en täällä niin paljoa hengaile..

jari sillanpään sanoin: it takes two to tango *lmao*



i quote zara ja olen täysin samoilla linjoilla. et sä haluu pettää toista jos se toinen on maailman ihanin.
Uhuu

Posts: 844

#32 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

kontrastinen epeli:
i quote zara ja olen täysin samoilla linjoilla. et sä haluu pettää toista jos se toinen on maailman ihanin.



mut se toinen on maailman ihanin vain ehkä ensimmäiset pari vuotta... ja sekin on pitkä aika... sitten se ihanuus muuttaa hiljalleen muotoa ja urautuu maailman ihanimpaan tavallisuuteen... niin se vaan on... ja silloin saattaa ruoho näyttää vähän vihreämmältä toisellakin puolella aitaa.. vaikka vain käytettäis hyväksi näitä perseenjakajia, jotka tyrkyllä odottelevat ja sitten kiltisti palataan takaisin auvoisaan seurusteluelämään.

varmasti lähes jokaisen pään saa joku kääntymään... ja niitä yrittäjiä on... jopa omassa kaveripiirissä ollaan valmiita vaikka minkälaisiin venkuratekoihin, jotta saadaan onnellinen parisuhde pilalle ja oma pimppi ovenväliin =)

-munmiestäsaayrittääkunsitäeioouhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

zara

Posts: 157

#33 • • zara bassotyttö
njoo, mut jos se suhde on menny niin tavalliseks et se vieras pimppi/muna alkaa tosissaan olemaan ykkös kiinnostuksen kohde niin sillon kannattaa miettiä onko järkeä olla kyseisessä suhteessa. Ite tiedän että en pettäis ikinä, tottakai maailmassa on miljoonia kivoja äijiä mutta miks riskeeraa jotain jonka tiedän toimivan :)
MaSari

Posts: 1,986

#34 • • MaSari space jammer
Mitenköhän niin monet sattuu just mun tielle *igor*

Monet niistä on viel kuulunu mun parhaimpiin ystäviin. Toiset rupee latelee ehtoja et ”Joko minä tai hän”. Mun yks lähimmistä ystävistä dumppas mut sen takia et kun meil oli yks yhteinen ystävä, jonka hän olis halunnu omistaa, ja hän ei saanu sitä ”ikiomaks” vaikka yrittikin ja se oli vihanen mulle et mä olin sen meidän yhteisen ystävän kanssa. Mä sanoin vaan et aivan sama mulle, et tää toinen kaveri saa olla ihan kenen kanssa se ikin haluukaan, tietenkin. Se ei tajunnu et toisen vierellä oleminen ei todellakaan tarkota sitä et saa omistaa sen. Ja se oli niin mustasukkanen et se ei enää halunnu olla mun kaa missää tekemisis. Näin jälkeenpäin ajateltuna paras olikin et ”erottiin”, koska loppupeleis mä en tykänny siitä juuri lainkaan. Se vaan ärsytti mua sil et se esiinty koko ajan ihan jonain muuna kuin itsenään. Siin ei todellakaan ollu yhtään aitoutta, ja se paistaa vieläkin sen kasvoista ulos. Oonhan pari kertaa sen nähnytkin sen jälkeen, ja siitähän on joku 6 vuotta jo. Mut tosiaan, joka kerta kun mä nään sen, mun sappi alkaa kiehuu. Että se kehtaskin yrittää katkaista mun ja tän toisen kaverin välit! *släp* V*tun urpo!!! Toi kertoo kyl jo vähän siitä mitä sen pääs liikkuu. Säälin sen poikaystäviä, koska ne joutuu tosi koville sen tarkkailevan silmän ja mustasukkasuuden alla. Säälin myös sitä itseään ja sen puhdasta turhamaisuutta mitä se edustaa. Ihmiset on joskus kyl niin sairaita, tuntuu saavan sairasta mielihyvää toisten ihmisten loukkaamisesta.. prkl *dissaa*

Ja sit mun yks toinen kaveri yllytti mua riitoihin yhen toisen tyypin kanssa ihan olemattomista asioista. Toisinaan tuntu et se teki sen ihan tahallaan.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

trolli

Posts: 744

#35 • • trolli

zara:
jari sillanpään sanoin: it takes two to tango *lmao*


Paremmin en olis ite osannu sanoa!*piis*
W

Posts: 1,049

#36 • • W

trolli:
---
zara:
jari sillanpään sanoin: it takes two to tango *lmao*

---

Paremmin en olis ite osannu sanoa!*piis*



100% totta.....ei ole suhteenrikkojia olemassakaan, on vain ihmisiä jotka eivät kykene sitten tosissaan keskittymään omaan ihmisuhteeseensa, tai ei oikeasti edes kiinnosta. Joskus tietysti näissä tapauksissa toinen osapuoli painottaa ihan kybällä, joka saa toisen vetäytymään, ainakin näin on mulle käynyt monta kertaa. Liika laskelmointi ottaa aivoon. Jos olisin kimpassa ja kävisin vieraissa, en minä ainakaan todellakaan olisi kimpassa kybällä, eli mun teoria on ettei vieraat naiset ala kiinnostaa jos kotona oleva riittää......ihmiset ovat tietysti erillaisia. Mutta sen haluan sanoa, että jo monta kertaa olen itselleni napannut varatun naisen, ja aina ovat ex-miehet minua syyttelemässä, eivätkä tunnu tajuavan että onhan sillä naisellakin oma tahtonsa ja tekee itse omat valintansa. Ei suhteeseensa onnellisen ihmisen mieleenkään tule lähteä vieraisiin? Ja viellä, mielestäni kyllä monet ihmiset harrastavatkin suhteidensa ”ristittämistä”, eli aivan tahallaan jättävät edellisen vasta sitten kuin uusi on varma.
Tälläisissä tapauksissa tietysti sitä jätettyä vituttaa ja hän haluaa kostaa jollekulle, mikä sen parempi kohde kuin tuo uusi hurmuri.

[muokattu 18.6.2004 20:00]
Uhuu

Posts: 844

#37 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
suhteenrikkoja tekee tavallaan palveluksen sille, jota petetään...
aivan kuin puhdistajaeläimet nyppivät loiset vaikkapa kalan pinnasta...
kärjistetysti ehkä näin ja ainakin itse olen todella kiitollinen niille, jotka ovat avanneet silmäni ja saaneet laskeutumaan alas pumpulilinnoista tavallisten kuolevaisten pariin.

kuitenkaan ei kyllä pätkääkään huvita ryhtyä tekemään moisia palveluksia muille naisille. olenko sitten itsekeskeinen vai ehkä vai liian hyväsydäminen? =)
no joo... mut sitähän se kaikki on... peliä, peliä vaan...

-kukapuhdistaapuhdistajaeläimetuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Velho

Posts: 12

#38 • • Velho Trusts only in trance & R1

Uhuu:
kuitenkaan ei kyllä pätkääkään huvita ryhtyä tekemään moisia palveluksia muille naisille. olenko sitten itsekeskeinen vai ehkä vai liian hyväsydäminen? =)



no siihen vois sanoa et tilaisuus tekee varkaan... jos siihen toimintaan on kiinnostusta. tosin siinä olen samaa mieltä sun kanssa että hyöty siitä on tasan nolla, ainakin seuraavana aamuna. sillä rikojalla siis. mutta tilanteeseen tarvitaan aina kaks........... ikävä kyllä.
lostgone

Posts: 2,493

#39 • • lostgone

xenda:
Mitä mieltä olette ihmisistä, jotka yrittävät rikkoa parisuhteen tunkemalla väliin??

Parisuhteessa on kyse pitkälti luottamuksesta, jos sitä ei löydy, kaikkia muita ihmisiä voidaan pitää potentiaalisina suhteenrikkojina.*hmph*Suhteenrikkoja voi olla yhtä hyvin niin mies kuin nainenkin.

Parisuhteen voi mielestäni aina rikkoa, mutta suhteen laatua voi arvioida myös sen perusteella kuinka säröt saadaan korjattua yhdessä. Prosessi voi olla hyvinkin lyhyt ja onnistuneen käsittelyn jälkeen ”suhteenrikkoja” karkotetaan yhteiseltä omalta alueelta. häiriöitynyt käsittely voi poikia ongelmia myös jatkossakin, esim. jatkuvana pettämisepäilynä.

Useimmiten tälläisestä tilanteesta keskustelua käydään n. 01.45-03.45 baarin eteisessä tai vessan lähettyvillä. Jännä juttu*vink*

[muokattu 18.6.2004 22:04]

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

FAIRI

Posts: 558

#40 • • FAIRI
oon aina ajatellu että on helvetin fiksua pysyä erossa ihmisistä jotka on yhdessä. aina voi olla ystävä mutta vokottelu ja muu sellanen systeemi on jotain niin alentavaa. pitäis kumminkin osata kunnioittaa ihmistä sen verran että jättää rauhaan. sitten jos ihmiset on sinkkuja niin siitä vaan riehumaan.. toisten omia ei saa viiä :) tai voksutella.
jaa se piti lisätä että, nämä jotka sanovat että ihmisen tyttö/poikaystävä ei ole este, vaan hidaste... on jotain niin idioottimaisinta mitä oon ikinä kuullut. *igor*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.