nuorena tehdyt kepposet

177 posts, 9 pages, 73,703 views

Avatar
#141 • • REivaaja Guest
Vietiin kokonainen ikkuna vanhasta talosta.(karmit saa irti sika helposti...)
mahto omistaja ihmetellä.
Sit pöllittiin moottorisaha ja kaadettiin törkeen vanhan talon jämät maankamaralle*super*

Pahin oli kivi raiteille..

..naama valkosena himaan..*eikä*
Onnex kaikki loppu onnellisesti...
Wanna B

Posts: 259

#142 • • Edited Wanna B Rattopoika
-Ammuttiin ilmakivääreillä ohimeneviä autoja kaverin katolta.
-Mentiin kummitteleen eräänlaisen mielisairaalan ikkunoitten alle.
-Laitettii autojen bensatankkii kiviä (niihi mitkä ei ollu lukittuna).
-Räjäytettii "muutama" postilaatikko uutenavuotena thunderkingeillä.
-Yhteen aikaa sytytettii kaikki mahdollinen palaan mitä keksittii, tuhoja ei kuitenkaa tehty, siinä palo sit mopo, liikennemerkit, kaverin mopokypärä (se oli sen päässä vieläpä), asfaltissa olevat pikiraidat ei sit sammu helposti *pepsodent*
-Laitettii veljen jäätöannoksen mansikkahilloon tabascoo melkosen paljon, ei kuulemma diggaillu...
-Veli kavereineen teki mulle kivat, sulkivat mut parvekkeelle pelkät kalsarit jalassa ja ulkona oli pakkasta, ite jätkät lähti kauppaan, oli melko kylmä ku siinä sit 10-20 minuuttia joutu värjöttelee...

Just to name a few.... Näitä olis paljon ku oikeastaa lapsuus meni keppostellessa ja kaikkee tyhmää tehdessä jostai 4 vuotiaasta 16-17 vuotiaaseen asti.... *pahis*

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Avatar
#143 • • REivaaja Guest
Nii joo...
Sit melkein sytytettiiin lato palaa. (joo, niit on kehän sisäpuolel.)
Laitettiin bensaa muovi(ei tarvii sanoo)tönkkään. No sehän suli ja palava bensa syöksy kolmen kerroksen läpi syöksyen tulta pölyn peittämille lankuille...
Onnex oli perunasäkkejä, tuli antautui tiukan ottelun jälkeen 5-4.
leka

Posts: 373

#144 • • leka anteeksi olen eläin
Sain vessan lukittua ulkopuolelta*lmao*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Mar6

Posts: 2,178

#145 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Jusna666, 12.10.2006 17:52:
---
Fuzzy, 12.10.2006 17:52:

just joo Jusna... just joo!*justjoo* eli se sisänen riiviöpentu löytyy kuitenki*nauru*

---


Myönnetään, mut nykyään mä pystyn hallitsee sen niin, ettei se pääse irti.. *nauru*



Ai pystyt vai?? Mistä kohtaa *hymy* Pikkunen oranki sä oot, myönnä vaan *aplodit**joo*

--
-Where there is house there is a home-

Jusna666

Posts: 1,447

#146 • • Jusna666 Diablo

Mar6, 12.10.2006 22:31:


Ai pystyt vai?? Mistä kohtaa *hymy* Pikkunen oranki sä oot, myönnä vaan *aplodit**joo*



Korkeintaan hieman simpanssi.. mut en niin simppi ku sä..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Miraakkeli

Posts: 133

#147 • • Miraakkeli *As far as you can go*

hallucinogen, 12.10.2006 18:07:
Jooo-o, jos mä oisin ollut muutaman tähän luukkuun vastanneen yksilön isä niin vois olla aika varma, että ne ois kyllä nauttinut remmistä ja koivuniemen herrasta aika perkeleen paljon :D Lepsua kasvatatusta sanon minä.



Todellakin. Kasvatuksesta ei voi sanoa mitään jos vanhemmat eivät edes tajua mitä kaikkea kriminaalia penskat touhuavat.

Muutama ~15 vuotias vandaali laittoi kaverin isän pikkuvalmetin ja klapikoneen/sirkkelin tuhannen paskaksi. Jäivät kiinni ja rangaistukseksi pojat seisovat asennossa vieressä kun isä korjaa vehkeitä iltaisin töiden jälkeen. Hommassa menee varmasti kuukausia. Mielestäni hyvä rangaistus.

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

coolcat82

Posts: 771

#148 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Joskus kun huomas postinjakajan olevan tulossa, ni oli kiva mennä valmiiks siihen postiluukun eteen ja työntää sitä täysillä kiinni. Sitte eikun ovisilmästä kattomaan posteljooniressukan ilmettä kun se koitti keksiä, et miten se voi saada ne postit luukusta sisään *iloinen* Saatoin piinata jonkun aikaakin ja pakkohan sen on ne kuitenkin saada sisälle asti, ei kai se voi ihmisten posteja käytäväänkään jättää. Ja lopulta kun rupes repeilee ite oven toisella puolella oli sitte pakko päästää irti, sillee että se postinkantaja tuuskahti kotiovea vasten naama eellä *lmao* (...joskus tätä tulee kyllä tehtyä vieläkin... *justjoo*)

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Avatar
#149 • • Säty Guest
Tuli pissattua (10-vuotiaana) saunassa löylyveteen.Tuli kivat hajut.*vink*
Olen pahoillani siitä.*joo*
Syce

Posts: 1,649

#150 • • Syce
tuli piinattua nuorempana tallinnan laivareissulla viroa äidinkielenään puhuvia info emäntiä. pyysimme heitä joka reissulla kuuluttamaan "Anu Saukkoa" ja "Per Saukkoa". Kyllä oli suomalaisilla hauskaa ympäri laivaa...ja nin oli meilläkin=)
Sunflower

Posts: 363

#151 • • Sunflower
- Ala-asteella tuli kiskastua yhdeltä pojalta housut nilkkoihin luokan edessä, kun se oli ollut ilkeä...
- Yläasteella tuli haettua koulun järjestyssäännöt ja niinpä omat rikkomukset sai välillä nollailtua opettajien töppäyksillä (juu, olin rasittavan näsäviisas lapsukainen..)
- Tuli laitettua soitonsiirto rehtosin boksiin jokusen kerran ja hommattua kaverille hieman hankaluuksia.
- Rehtorin huoneen oveen teippasin joskus eräät biisin sanat, jotka teininä tuntuivat niin sopivilta.

hmm... Tulihan sitä varsinkin yläasteella kikkailtua, mutta jotenkin ne eivät tule tällä hetkellä päähän.
sapeli

Posts: 11,768

#152 • • sapeli jokukukamikä?
Mä oon ollu tosi tylsä lapsena, en oo tehny juuri mitään kepposia... *hih* Lähinnä jotkut jutut tuli mieleen mitä kaverit yllytti tekemään enkä ees tienny että olin tekemässä mitään pahaa ennenkuin jälkeenpäin. (Esim. mut jujutettiin ihan snadina huutamaan yhden talon pihalla taikasanaa "vakjuu!" monta kertaa peräkkäin kun se kuulemma houkutteli esiin talon kummitukset tai jotain vastaavaa *nauru*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pyllyjumala

Posts: 469

#153 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

Fuzzy, 12.10.2006 10:44:
soiteltiin aina porukalla pilapuheluit! Paras oli mun mielestä se, ku sanottiin että ollaan Fazerilta! Ja tehtävä oli sano "suffeli" nii monta kertaa ku mahollista minuutin aikana*nauru* *suffelisuffelisuffelisuffeli* Sit vaa sanottii et soitellaan takas jos ne oli voittanu*pahis*



Minkäs ikäsiä tolloin olitte? Nimittäin jos puhelimen toisesta päästä kuuluu jonku kakaran ääni, ni en minä kyllä tommoseen halpaan menis *nauru*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

pyllyjumala

Posts: 469

#154 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

Wanna B, 12.10.2006 19:12:
-Ammuttiin ilmakivääreillä ohimeneviä autoja kaverin katolta.
-Mentiin kummitteleen eräänlaisen mielisairaalan ikkunoitten alle.
-Laitettii autojen bensatankkii kiviä (niihi mitkä ei ollu lukittuna).
-Räjäytettii "muutama" postilaatikko uutenavuotena thunderkingeillä.
-Yhteen aikaa sytytettii kaikki mahdollinen palaan mitä keksittii, tuhoja ei kuitenkaa tehty, siinä palo sit mopo, liikennemerkit, kaverin mopokypärä (se oli sen päässä vieläpä), asfaltissa olevat pikiraidat ei sit sammu helposti *pepsodent*
-Laitettii veljen jäätöannoksen mansikkahilloon tabascoo melkosen paljon, ei kuulemma diggaillu...
-Veli kavereineen teki mulle kivat, sulkivat mut parvekkeelle pelkät kalsarit jalassa ja ulkona oli pakkasta, ite jätkät lähti kauppaan, oli melko kylmä ku siinä sit 10-20 minuuttia joutu värjöttelee...

Just to name a few.... Näitä olis paljon ku oikeastaa lapsuus meni keppostellessa ja kaikkee tyhmää tehdessä jostai 4 vuotiaasta 16-17 vuotiaaseen asti.... *pahis*



Ootte ollu kyllä aikamoisia kersoja *igor* Isovanhempien kauhuja *nauru*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Avatar
#155 • • Fuzzy Guest

pyllyjumala, 14.10.2006 17:10:
---
Fuzzy, 12.10.2006 10:44:
soiteltiin aina porukalla pilapuheluit! Paras oli mun mielestä se, ku sanottiin että ollaan Fazerilta! Ja tehtävä oli sano "suffeli" nii monta kertaa ku mahollista minuutin aikana*nauru* *suffelisuffelisuffelisuffeli* Sit vaa sanottii et soitellaan takas jos ne oli voittanu*pahis*

---


Minkäs ikäsiä tolloin olitte? Nimittäin jos puhelimen toisesta päästä kuuluu jonku kakaran ääni, ni en minä kyllä tommoseen halpaan menis *nauru*


niinpa... oltii jtn 11... kai.. en oo varma.... ehkä me oltii nii vakuuttavii et mummelit oli iha messis*joo*
Elmiira

Posts: 1,446

#156 • • Elmiira
Yläasteella meidät (minä ja kaksi kaveria samalta luokalta) pakotettiin
pitämään aamunavaus eräänä aamuna keskusradiossa. (Jokaiselta luokalta
piti jonkun se aina pitää tiettynä päivänä viikossa.)

Soitettiin sitten "hyvä pippeli" - iltasatu muistaakseni Radio Mafian Härdelli
-kokoelmalta tms. ja perään muistaakseni Apulannan Ahdistaa -biisi.
Palaute ei arvatenkin ollut opettajien ja rehtorin suunnalta
kovin positiivista. Ja jouduttiin jälki-istuntoon, sekä tekemään uusi
"kunnollinen" aamunavaus.

Harmi, etten löydä tuota iltasatua nyt mistään...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Greed

Posts: 178

#157 • • Greed Esp`03
Joskus pienänä kaverin kanssa mentii metsään kokeilemaan tupakkaa, metsäpalohan siitä seurasi.

Samaisen kaverin kanssa leikittii kemistejä ja täytettii ties millä litkuilla ja liimoilla naapurin saunan ilmastointi..

Joskus uutenavuotena puhelinkoppiin ties mitä paukkuja, seuraavana aamuna vähän hymyilytti kun puhelin tyypit korjasivat kyseistä koppia.

Sitten on näitä ties mitä kavereille tehtyjä jekkuja, tungettu paikat täyteen tavaraa ja jne.
Joskus kavereitten kanssa soiteltiin yöllä mukamas vesilaitokselta ja kyseltiin että tuleeko kuumaa vettä, kun meillä on joku ongelma tuon lämpimän veden kanssa. Monet kömpivät sängystä ylös ja menivät vielä kokeilemaan tuleeko sitä lämmintä vettä..:D

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

Piia

Posts: 110

#158 • • Piia
Tää on aika kiltti juttu, mutta pienenä tehtiin iltaisin pimeässä sellasta, et osoteltiin taskulampuilla katuvalojen valotunnistimiin ja OHO koko kadun valot sammu ja oli ihan pimeää. Kukaan ei kyllä koskaan tajunnu sitä kepposeks, mut meillä oli hauskaa ja tekis vieläkin mieli mennä tekemään samoin.... *hymy*
SmILE

Posts: 376

#160 • • SmILE Esanssi mössöö

xl8r, 12.10.2006 16:20:
PIstettiin Nemes mopon perään kiinni käsiraudoilla :D



HIhihihhiiiii......Ne videot mitä kuvasitte oli muutes aika hauskoja*hih*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*