nuorena tehdyt kepposet

177 posts, 9 pages, 73,716 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#81 • • Jussi Soro choon!
No listataan omat synnit:

- Oon räjäyttäny ainakin 20 postilaatikkoo ja roskapönttöö uutenavuotena. Terveiset vaan kaikille yläasteen opettajille: se olin minä :)

- Puhkoin ärsyttävän uimavalvojan autonrenkaat, kun se heitti meidät ulos uimahallista.

- Murtauduin n. 7-vuotiaana naapurin taloon.

- Heitin vesi-ilmapallolla ohiajavaa autoa. Pallo osui vahingossa etuikkunaan ja kuski veti seuraavan mutkan ojaan. (Onneks ei pahasti, vaan silleen ”ihan vähän”). Voi pojat että me juostiin.

- Tukein yläasteen opettajan pakoputken sikaflexillä.

Nojoo, on noita muitakin, mut taidan jättää loput kertomatta. Tästä voi vaan päätellä, et mulla on joku fiksaatio tuhota muitten autoja.
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#82 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Ensimmäisenä tuli mieleen,
kun minä ja pari kaveria kiivettiin 7 kerroksisen kerrostalon katolle.
Meillä oli ilmakivääri mukana, totta kai! Istuskeltiin siel vähän aikaa ja sit tuli mieleen älyttömän hyvä idea!
Aletaan ampua ihmisiä sillä lutkulla sieltä.
Pariin tyyppiin ihan osutiinkin.
Jäivät vaan ihmettelemään aina mikä napsahti takiin.
Mitään vakavaa ei tapahtunu.
Ikää oli noin 8 v.
kilobitti

Posts: 2,419

#83 • • kilobitti 1-2-3 techno
Mistä tulikin mieleen:

Vuonna -72 mun vanhemmat ajoi Corollallaan jossain Espoossa, kun nyrkinkokonen kivi rysähti takasivuikkunasta sisään...faija ehti nähdä pari juoksevaa poikaa mäenharjalla, mut ei saanut kiinni. Ja niin se kivi, se meni jonku puolenmetriä huti mun alle vuoden ikäsestä isoveljestä*taputapu*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Dave

Posts: 1,750

#84 • • Edited Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Noniin..tottakai nää normaalit omena-ja marjavarkaudet, kerran pistettiin ”fiksuina” yhenauton pakariin perunoita silläseurauksella et moottoripaukku. On heitelty sillalta ohiajaviin autoihin omenoita, räjäytelty postilaatikoita, kasattu tielle kaikkea epämäärästä esteeksi(tottakai poliisit tuli paikalle..saatiin juosta ja lujaa), sidottiin yks kuorma-auto puuhunkiinni vaijerilla, pysäyteltiin hissejä avaimella ku niis oli porukkaa sisällä.

Käännettiin paikalliselta koffin varastolta tyhjiäkoreja ja roudattiin kauppoihin, porukoitten naapurustossa yhellätyypillä ulkouima-allas..tottakai piti sit lähtee kalaan ja viskoo ne kalat sinne uima-altaaaseen, muuten suju hyvin mut kaveri heitti yhen suoraan ikkunaan sillä seurauksella et talonomistaja ryntää ulos naamapunasena ja huutaa perkelettä..varsinki ku seuraava kala osu sitä äijää suoraan päähän..saatiin siis taas ”vähän”liikuntaa, kaikkee ei ees viittikirjottaa tähän..*pepsodent*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

zari

Posts: 716

#85 • • zari Team Tamppaajat
Joskus 8 vuotiana kaverin kans soiteltiin pilasoittoja eri paikkoihin,otettiin summassa numeroita. Yhdessä vaiheessa puhelinvastaajaan piti jättää viesti ja siiheen sit pistettiin ”Moro,onko Leena kotona?” Muutaman tunnin päästä kuului hirvee porukoiden valitus että ”puhelimessa on joku poliisi joka pyytää teistä tytöistä jompaakumpaa puhelimeen” Oltiin kaverin kans ihan paniikissa, että mihin me ollaan oikein soitettu. Kaveri sit hetken kuluttua meni puhelimeen, en tiä mitä se poliisi sille oli sanonu,mut tuskin mitää kovin mukavaa.
Sen jälkeen pahemmin ei olla enää soiteltu pilasoittoja *iihhih*

---

Seiskaluokalla oltiin kuviksen tunnilla ja mun vieressä istu mun silloinen hyvä kaveri.
Yht'äkkiä rupesin selittään sille, että ”tiäkkö muuten mulla on Venäjällä sisko nimeltä Sabrina?” Kaveri otti sen ihan todesta ja rupes kysyyn että ”aijjaa,minkä ikänen se on” jne... siinä sit kerroin mitä mieleen pälkähti ja samalla yritin pidätellä nauruuni. Tunnin lopussa kerroin sille totuuden ja se oli kuulemma ottanut jutun ihan tosissaan *plur*

[muokattu 20.1.2004 20:28]

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Naiman

Posts: 44

#86 • • Naiman mieli½

poro:

The puhelin: Tottakai toi sano minuutissa sana X niin monta kertaa ku kerkeet tuli tehtyä, mut mepä soitettiin random numeroihin ja ilmotettiin olevamme pesulasta ja että teidän x määrä pikkuhousuja etc. on nyt valmiina noudettavaks. Pizzaa kans tuli tilattuu kavereille etc....

Nojoo, tossa pari mitä tulee mieleen... Muutama klubbarilainen x voi tietty täydentää/korjaa tätä listaa. Onhan noita vaikka muille jakaa (polttopulloja, postilaatikkoja, sotaa ilotulitusraketeilla, pommeja, pilareita ties minne...) Huhhuh. Parasta tosiaan oli, et me jäätiin melkeen kaikesta kiinni. *nauru*

Ps. Rispekt JB! Jätkä oli legenda eläessäs!


[muokattu 15.1.2004 00:37]

[muokattu 15.1.2004 00:39]



Hahaha. oli unohtunu noi pesula jutut kokonaan, ”heidin/börjen/orvon pesulasta päivää”. *nauru*
Huhhu hyvä muisti sulla, rupes aivojen muistiraidat raksuttaa heti itelläkin paremmin kun luki noita.
stic

Posts: 21

#87 • • stic
Joskus soiteltiin videotreffeissä olleille naikkosille ja minähän sitten tietenkin sain tyypin langan päähän (se kun oli koko ajan varattuna) Oli juuri äänenmurros ohi niin kyseinen henkilö uskoi että olin 23. En ollut varmaan vielä edes 13 *nauru* No siinä sitten juteltiin ainakin 20 minuuttia kunnes kaveri tuli valittamaan että tulee hirveet laskut, kun oli sen puhelin lainassa. Pyysi vielä soittamaan seuraavana päivänä uudestaan. Silloin harmitti kun en ollut vanhempi *hahjust*

No on kyllä paljon muitakin mutta en jaksa nyt miettiä, ehkä laitan joskus lisää jos jaksan *justjoo*

--
Er, no offence but you are a robot aren't you

Texx

Posts: 650

#88 • • Texx ^_^
Oon kyl kans sitä mielt et suurinosa jutuista mitä tääl lukee on tosi ilkeitä ja paskamaisii. *ding*
Ja mul sentään löytyy huumorintajuu yleensä mut..
*eiei*

--
*piis*

liikkuva muna

Posts: 2,652

#89 • • liikkuva muna an egg on the move
Eräänä juhannuksena toverini sattui löytämään kuolleen oravan, josta saikin loistoidean; Oravalle puettiin Barbie (tm):stä tutun Kenin sukellusvarusteet. Tämän jälkeen naapurin sedän katiska nostettiin järvestä ja sukelluspukuinen orava sujautettiin sinne. *ankka*
<><

Posts: 227

#90 • • <>< ¤blub¤
joskus yläasteen aikoihin mentiin kaveriporukalla keskellä yötä pahviroskikselle ja pengottiin ja häärättiin. seuraavana aamuna naapurisedän pihalla sojotti valtavankokonen kahvikuppi, lautanen ja lusikka... ja terveisiä piristä-naapurisi-päivää-ry:stä...*ding**igor*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Fyrisch

Posts: 4,525

#91 • • Fyrisch
kerran nuorena laitettii kaverin eteismaton alle kauhee kasa erikeepperii ja kierrettii kämppä ympäri lankarulla kädes, tehtii ansoi . *nauru**nauru*
noi oli niit kultasii aikoi. mut pakko myöntää et kepposten teko jatkuu vielki! *pahis*
Snowie

Posts: 601

#92 • • Snowie Ihku Hiutale

alek száhala:
Eräänä juhannuksena toverini sattui löytämään kuolleen oravan, josta saikin loistoidean; Oravalle puettiin Barbie (tm):stä tutun Kenin sukellusvarusteet. Tämän jälkeen naapurin sedän katiska nostettiin järvestä ja sukelluspukuinen orava sujautettiin sinne. *ankka*


Repesin. *nauru* Sairasta. Hih. *wirn*
Avatar
#93 • • Frequency Guest

Elvirith:
---
alek száhala:
Eräänä juhannuksena toverini sattui löytämään kuolleen oravan, josta saikin loistoidean; Oravalle puettiin Barbie (tm):stä tutun Kenin sukellusvarusteet. Tämän jälkeen naapurin sedän katiska nostettiin järvestä ja sukelluspukuinen orava sujautettiin sinne. *ankka*

---

Repesin. *nauru* Sairasta. Hih. *wirn*



Jaa-a mahtaako olla toikin juttu repästy tosta: http://ircquotes.bittivuoto.net/?8628 vaiko jostain muualta kuultu...
Fyrisch

Posts: 4,525

#94 • • Fyrisch
tuli mielee yks kepponen mikä me tehtii täs jokunen vuos sitte;
oltii kotibileis ja siel sit oli sellanen sälli joka pummi huikkii ja pohjii koko ajan
kaikilt, multa ja yhelt kaverilt sit palo pinna loppuillast ja päätettii kierrättää bissee takas yhtee tyhjää pulloo ja tarjota se tälle tarvitsevalle lokille *nauru*
oli lähdön aika ja kaikki kokoontu pihalle venaamaan et kaikki pääsis ulos ja siitä jatkamaan bussipysäkille, siinä me sit seistii pullon kans (mis oli kierrätettyy olutta)
ja mun frendi meni tän kyseisen henkilön luo sen pullon kans ”täs on sulle korkattu bisse, mä en jaksa juoda sitä ku se on vähän lämmint mun makuu” sit se otti sen vastaa ja piteli hetken aikaa kädes ja jatko keskusteluu sen kavereitten kans, sit seurattii sivust ku se otti reilun kulauksen ja nieli sen viel, tais samaan aikaa huomata ettei se ollu bissee, sit joku putkahti nauruu ja huus ”SE OLI KUSTA”, ja joka ikinen pihalla seisseistä repes totaalisesti ja tää sälli lähti pois nolona. *sars*
aika tyhmästi tehty kylläkin. *känni*
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#95 • • Kauno Saario Guest
No myydä ihmisille roskiksesta löytyneitä päiväkotilasten piirustuksia "lasten hyväksi" ja mennä niillä markoilla ostaan Essolta jäätelöä...ja ikää oli jtn 5-6v, ei se ollu väärin *justjoo*
Skenemursu

Posts: 1,568

#96 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
lähinnähän se yläaste ikä meni kaikenmailman moottoriajoneuvjen luvattomassa haltuunotoissa ja niiden kanssa rällästäessä. Sehän toiminta päättyi tietty rosikseen. Ja nythän olen oikea enkeli :) ...
liikkuva muna

Posts: 2,652

#97 • • liikkuva muna an egg on the move

Frequency, 22.2.2004 22:14:
---
Elvirith:
---
alek száhala:
Eräänä juhannuksena toverini sattui löytämään kuolleen oravan, josta saikin loistoidean; Oravalle puettiin Barbie (tm):stä tutun Kenin sukellusvarusteet. Tämän jälkeen naapurin sedän katiska nostettiin järvestä ja sukelluspukuinen orava sujautettiin sinne. *ankka*

---

Repesin. *nauru* Sairasta. Hih. *wirn*

---


Jaa-a mahtaako olla toikin juttu repästy tosta: http://ircquotes.bittivuoto.net/?8628 vaiko jostain muualta kuultu...



Ei ole, vaan todellakin tiedän henkilön joka on ko. kepposen tehnyt. Niilä on siitä oravasta kuviakin.
remotion

Posts: 5,283

#98 • • remotion nostatus guru

yusu, 15.1.2004 00:25:
Joskus 8-9 vuotiaana poikien kanssa räjäyteltii kiinareilla jotain kuollutta varista lammella (oltiin jäällä, oli talvi) ..no kyttäauto ajo siihen viereen ja vinkkas, et tulkaahan pojat täällä käymää. Paskat housuissa käveltiin sitten autolle. Poliisit sitten sano meille: ”ottakaas pojat tosta heijastimet, että ette jää auton alle”



OWNED!!
*ihqdaaplurhehehe*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#99 • • Hitchhiker
Kakarana on tullu tehtyy kaikkee, esim. 20 litran valopetrooli kanisterista saa kumman isot liekit metsään (ei siitä sen enempää*pahis*). Vaihdettu kavereitten jarru kahvohjen paikkoija fillareist, onneks ei sattunu mitään vahinkoi mistään noista, jälkeempäin ajateltuna ni kyll pirun tyhmä on saanu olla
rainy

Posts: 208

#100 • • rainy
Tulipa tuossa mieleen, että kerran pikkusina kirjoitettiin yhdelle tytölle feikkirakkauskirje, mikä me muka löydettiin hiekkalaatikosta. Sotkettiin se vähän hiekkaan ja ruohoon ja tietty kirjaimet oli ihan pojan tekemän näkösiä. *tirsk* Lähettäjäksi laitettiin yks naapuritalon poitsu. En sitten tiedä uskoiko kun se hänelle vietiin. *nauru*