nuorena tehdyt kepposet

177 posts, 9 pages, 73,711 views

Jusna666

Posts: 1,447

#121 • • Jusna666 Diablo

KooKie, 12.10.2006 13:07:
---
Jusna666, 12.10.2006 10:47:
Mei oli skidinä kyl aika häiriintyneitä huveja..



---


Tästä tulis mieleen kysyä, että missä sun vanhempasi olivat? *whaat*



No ne oli messissä yllyttämässä.. no ei..
Täysin tietämättömänä kotona.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Jusna666

Posts: 1,447

#122 • • Jusna666 Diablo

Fuzzy, 12.10.2006 12:39:

that's what they all say*nauru* vähä mä oon ollu*enkeli*



hyshys.. (mä ainakin esitän kivaa *vink*)

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

KooKie

Posts: 4,338

#123 • • KooKie aka. Petress Pan

Jusna666, 12.10.2006 15:56:

No ne oli messissä yllyttämässä.. no ei..
Täysin tietämättömänä kotona.



No lähinnä nyt tarkotin sun kasvatustasi? Olivatko vanhempasi jotain new age -tyyppejä? Esimerkiksi mä en ikinä olisi uskaltanut perseillä noin, koska kiinnijäädessä olisi helvetti päässyt valloilleen.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Jusna666

Posts: 1,447

#124 • • Jusna666 Diablo

KooKie, 12.10.2006 16:02:


No lähinnä nyt tarkotin sun kasvatustasi? Olivatko vanhempasi jotain new age -tyyppejä? Esimerkiksi mä en ikinä olisi uskaltanut perseillä noin, koska kiinnijäädessä olisi helvetti päässyt valloilleen.



No ei tod ollu..
Kyllähän se monesti pääskin valloilleen, ehkä pahiten silloin kun ruttasin kaverin äidin työsuhdeauton 15-vuotiaana.. *uuh* Mutta kaikesta selvittiin hengissä...

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

larzizi

Posts: 1,661

#125 • • larzizi

Jusna666, 12.10.2006 10:47:
---klip---



Vähänkö oot ollu kamala lapsi *whaat* *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

KooKie

Posts: 4,338

#126 • • KooKie aka. Petress Pan

Jusna666, 12.10.2006 16:04:

Mutta kaikesta selvittiin hengissä...



Ja, kuten itse totesit, onneksi noista ajoista on järkeä kertynyt. *nauru*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Jusna666

Posts: 1,447

#127 • • Jusna666 Diablo

larzizi, 12.10.2006 16:06:
---
Jusna666, 12.10.2006 10:47:
---klip---

---


Vähänkö oot ollu kamala lapsi *whaat* *tirsk*



No mä tiiän.. *blush*
Hävettää jälkeenpäin ihan törkeesti.. Ei varmaa ois pitäny ees tänne kirjottaa mitään..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

larzizi

Posts: 1,661

#128 • • larzizi

Jusna666, 12.10.2006 16:08:
---
No mä tiiän.. *blush*
Hävettää jälkeenpäin ihan törkeesti.. Ei varmaa ois pitäny ees tänne kirjottaa mitään..



Äsht, ei meillä kaikilla muillakaan ole ollut järkeä päässä lapsena (tosin en kyllä just nyt keksi ketään ketä olis tehnyt noin ilkeitä juttuja *nauru*), mutta onneksi sitä on toivottavasti iän mukana kertynyt lisää *hihu*

Hyvä se vaan on, että uskaltaa tunnustaa tekonsa *joo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Jusna666

Posts: 1,447

#129 • • Jusna666 Diablo

larzizi, 12.10.2006 16:11:

Äsht, ei meillä kaikilla muillakaan ole ollut järkeä päässä lapsena (tosin en kyllä just nyt keksi ketään ketä olis tehnyt noin ilkeitä juttuja *nauru*), mutta onneksi sitä on toivottavasti iän mukana kertynyt lisää *hihu*

Hyvä se vaan on, että uskaltaa tunnustaa tekonsa *joo*



Niin mä aattelin et se on parempi tunnustaa ni omatunto puhistuu.. *nauru*
Mut pahimmat kolttoset kyl jätän kertomatta.. *hih*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

hrdkvr

Posts: 3,929

#130 • • hrdkvr KURGO
meillä oli tapana terrorisoida tolsassa asuvia :D

pistettiin illalla kommandopipot päähän ja pukeuduttiin cameoon ja mustaan :S

kommandoiltiin johonkin mummon talon alle ja koputeltiin lattiiaan yms kivaa
sit se tuli ihan täpinöissä fikkarin kanssa sinne pihalle ja me oltiin ihan adrenaliineissä piilossa..

jätettiin myös uhkauskirjeitä oven eteen ja päästiin kirkkonummen sanomiinkin :D

kyl junnuna oli paljon kivempää

--
-keep it hard-

larzizi

Posts: 1,661

#131 • • larzizi

Jusna666, 12.10.2006 16:14:
---
Niin mä aattelin et se on parempi tunnustaa ni omatunto puhistuu.. *nauru*
Mut pahimmat kolttoset kyl jätän kertomatta.. *hih*



Onko VIELÄ pahempiakin? *nauru* huh huh *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

xl8r

Posts: 2,227

#132 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
PIstettiin Nemes mopon perään kiinni käsiraudoilla :D

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Amuck

Posts: 2,396

#133 • • Amuck dub-i-dub

KooKie, 12.10.2006 16:02:
No lähinnä nyt tarkotin sun kasvatustasi? Olivatko vanhempasi jotain new age -tyyppejä? Esimerkiksi mä en ikinä olisi uskaltanut perseillä noin, koska kiinnijäädessä olisi helvetti päässyt valloilleen.


Mä mietin ihan samaa. Paitsi että en olisi kehdannut, oli sitten kiinni jäämisen pelkoa tai ei. Ei olisi tullut mieleenkään vahingoittaa toisen omaisuutta noin. Mutta mulla onkin ollut aina matkassa mukana sisäinen hippi, joka huutelee "tee toisille niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän". Tai ehkä se onkin äidin ääni: "Eik oma järk mittä sano?" <3

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Jusna666

Posts: 1,447

#134 • • Jusna666 Diablo
Penskana tuli isän autonavaimilla murtauduttua viereisellä tiellä olevan auton sisään, bensatankki auki ja tavaraa sisään.. Nyt kun harrastelee ite autohommia ni tietää mitä tuhoo semmonen tekee ja sais ehkä maailman pahimmat raivarit jos sattuis omalle kohalle.. Se oli kyllä tosi tyhmä teko.

Naapurin ärsyttävän eukon pyykkeihin käytiin kusemassa ja sotkemassa voilla ym. ja jäätiin siitä viel kiinni *blush* oli noloo..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Quu

Posts: 334

#135 • • Quu Mole RAM!

kap-pu, 12.10.2006 12:18:
yläasteella tapasin silloin tällöin käydä vessassa pistämässä lavuaarin yhteydessä olleen bideesuihkun lavuaarin alla olleen lämpöpatterin ja seinän väliin niin, että suihkun painonappi kiilautui alas ja seuraava kävijä käsiä pesiessään sai märät housut.

... aika ilkeet. :(



Ei ainoastaan ilkeetä, vaan nerokasta!
ihani

Posts: 403

#136 • • ihani vp

Fyraett, 23.2.2004 00:12:
tuli mielee yks kepponen mikä me tehtii täs jokunen vuos sitte;
oltii kotibileis ja siel sit oli sellanen sälli joka pummi huikkii ja pohjii koko ajan
kaikilt, multa ja yhelt kaverilt sit palo pinna loppuillast ja päätettii kierrättää bissee takas yhtee



Mulla kävi kerran vähän samal taval, mut oltiin jo ravintolaiässä. Pöytään tunki joku ääliö joka lupaa kysymättä rupes naukkaileen toisten tuopeista juomaa, varsinkin jos ko. henkilö oli vessas tai jossain.

Kaverini Joopen kanssa päätettiin ratkasta tilanne siten että mentiin vessaan tyhjän tuopin kanssa, ja tultiin ulos täyden kanssa. Olin lähestymässä pöytäämme yllätystuoppi kädessä kun eräs tuttu tyttö tuli vastaan todeten "moi mage mitä sulla on siinä" ja nappas sen tuopin ja kulautti desin verran juomaa alas, jonka jälkeen löi sen takas mulle käteen ja sano "hyi, toihan on ihan lämmintä" ja lähti paikalta. En oikein hämmennykseltäni ehtinyt reagoida koko tilanteeseen sen tapahtuessa, mutta myöhemmin sain kiitosta, kun tilanne selvisi kaikille osapuolille. Alkuperäinen kohde oli valitettavasti ehtinyt jo lähteä pöydästä...

--
nyt äkkiä sitä saksaa lautaselle

Avatar
#137 • • Fuzzy Guest

Jusna666, 12.10.2006 15:57:
---
Fuzzy, 12.10.2006 12:39:

that's what they all say*nauru* vähä mä oon ollu*enkeli*

---


hyshys.. (mä ainakin esitän kivaa *vink*)


just joo Jusna... just joo!*justjoo* eli se sisänen riiviöpentu löytyy kuitenki*nauru*
Jusna666

Posts: 1,447

#138 • • Jusna666 Diablo

Fuzzy, 12.10.2006 17:52:

just joo Jusna... just joo!*justjoo* eli se sisänen riiviöpentu löytyy kuitenki*nauru*



Myönnetään, mut nykyään mä pystyn hallitsee sen niin, ettei se pääse irti.. *nauru*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Avatar
#139 • • Fuzzy Guest

Jusna666, 12.10.2006 17:52:
---
Fuzzy, 12.10.2006 17:52:

just joo Jusna... just joo!*justjoo* eli se sisänen riiviöpentu löytyy kuitenki*nauru*

---


Myönnetään, mut nykyään mä pystyn hallitsee sen niin, ettei se pääse irti.. *nauru*


haha!*hih* *kaksoispersoona* voin mäki myöntää että välillä tulee sellasii AD/HD kohtauksii että pois alta! *juoksentelympärikäppää* mut sit onki hyvää aikaa!*tirsk*
hallucinogen

Posts: 8,190

#140 • • hallucinogen Edain
Jooo-o, jos mä oisin ollut muutaman tähän luukkuun vastanneen yksilön isä niin vois olla aika varma, että ne ois kyllä nauttinut remmistä ja koivuniemen herrasta aika perkeleen paljon :D Lepsua kasvatatusta sanon minä.

--
pikku-*possu*