nuorena tehdyt kepposet

177 posts, 9 pages, 73,712 views

pinkki

Posts: 308

#21 • • pinkki säätö et co.

Summerblink:
Tulos: (ex)tyttöystäväni sai kahden päivän itkuraivarit + n. viikon mykkäkoulu *ding*


no just. en tiedä oisko ittel tullu itkuraivarii, mut tupriin oisit varmaa saanu.
mimmi luuli kaike stressaamise jälkee päässeensä hausta läpi ja pettymys saateltii kundifrendin räkänaurun kera. tosi vittumaist
Avatar
#22 • • yana Guest

hardikaveri:

2)mies oli joutunut pitämään tekopartaa suullaan koko päivän....illa päätteeks oli sauna ja juhlakalu alko ihmetellä miks kellään muulla ei ollu munakarvoja..*eiei*



no onpa hauskaa. mä en o ikinä tajunnut noita häpäisynolauspolttareita.


mun ”kepposet” on yleensä liittynyt kemianharrastuksien pohjalta tulleiden räjähteiden/bensan/tulen kanssa leikkimiseen. pari kertaa laitettu vittumaisen naapurin roskis/postilaatikko silpuks, mut ei niist sen enempää.. tylsia juttuja.

[muokattu 23.7.2003 17:57]
hrdkvr

Posts: 3,929

#23 • • hrdkvr KURGO
mä olisin kans piessy mun kaverit jos ne olis ees ajatellukkaan jotain saman tyyppistä...eikös polttarit pitäisi olla iloinen juhla *täh* ...no ainakin näyttäny olevan muilla hauskaa

[muokattu 23.7.2003 17:55]

--
-keep it hard-

Summerblink

Posts: 291

#24 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

pinkki:
---
Summerblink:
Tulos: (ex)tyttöystäväni sai kahden päivän itkuraivarit + n. viikon mykkäkoulu *ding*

---

no just. en tiedä oisko ittel tullu itkuraivarii, mut tupriin oisit varmaa saanu.
mimmi luuli kaike stressaamise jälkee päässeensä hausta läpi ja pettymys saateltii kundifrendin räkänaurun kera. tosi vittumaist



Tarkottaako toi Pinkki sitä ettei romanttiset treffit viinilasillisen ääressä tule kyseeseen???

*pahis*
Cress

Posts: 405

#25 • • Cress
siis niin tyhmästä jutusta tuli kauhee soppa!*nauru*
me kavereitten kaa pöllöiltii ja mentii eka yli liikenne valoista ja sit katottii ku kaukaa tuli auto...no minä tyhmänä heepona pistin nännin pohjaa ja juostii viereisen Tölkkin taakke piiloo.. kauhee nauru ja hihitis kuulu ku siin jäi auto iha turhaa valoihin.*pahis*
mut sit pojat meni hiljaseks ku se auto alko kääntyy sinne tölkin suuntaa vilkastii iha paniikis ku se olikin Maija.. no me iha paniiikis lähettii juoksee sitä karkuu..kenkät lenteli siel ku ranattii iha paskat housuis*nauru**nauru*

sit ku se maija lähti viel perää nii siin ei mikää piikki puska enää estäny hypättii pimeesee mettää ja kyyykittii siel jotain 15m.
pelkoo lisäs viel se et siel partio semmonen tavallinen poliisi auto...kaikki mistä kuului jotainkin ääntä me merkattii se heti poliisiks...kelaa ny joku koiran kouluttaja ois painanu siel metäs koko aja kauhee rapina ja juoksu ku se ois tullu lähemmäks*nauru**nauru*

mut sielt metäs sit ylös noustii ja käveltii iha ku jotkut rikolliset...HUh!
oltii me aika HURJIII!!!! *pahis* *pahis* *nauru* *nauru*
Avatar
#26 • • -Loyal- Guest
Meidän ala-asteen koulun pihalle (keskelle pihaa) oli parkeerattu auto.
Opettaja kävi vilkaisemassa, et mikä kärry se oikein on, ja se sano meille välitunnilla, et se on varmaan varastettu. Noh, varastettu on vähän sama kun meidän (ajateltiin). Seuraavalla välitunnilla aloitettiin sitten hauskanpito. Parin muun kaverin kanssa pantiin autosta lätkämailalla lasit paskaks ja lamput myös.. *ding* Sisällä viillettiin linkkarilla penkit ja mittari tökittiin rikki, autosta löytyvällä ruuvarilla... Viimesellä välitunnilla tulikin sitten maikka paikalle kesken leikin, ja rupesi kyselemään, et ketä on autoa rikkonut. Kukaan ei tietenkään myöntänyt, joten sai koko luokka lapun kotiinsa missä kerrottiin ett näin on käynyt. Korvaukset menivät auton varastaneelle pojalle, jonka sain tietää myöhemmin. Kaveri oli sen varastanut ja auto oli toisen kaverini isän. (onneks en jääny kiinni, olis ollu kaverin isälle selittämistä) *joo**igor**uuh*
Armin

Posts: 411

#27 • • Armin surffitukka

Angelus:
joskus pienenä tuli tehtyä tosi likaisia temppuja kuten viskeltiin erään tyttöserkkuni kanssa paskalla ihan mitä vaan (oltiin tosiaan 5v ja meistä se oli todella hauskaa) (RELIC, tästä ei puhuta!)



*iloinen* Nyt tipahdin ihan täysin! *ratkeil*
Mä tein tätä samaa vanhempien tyynyliinoille... tosin olin hiukan nuorempi *pelle**iloinen**nauru*

Mä oon muutenkin ollut ihan hirvee vintiö nuorempana (ja hiukan vanhempanakin)
Ei mitään järin hirveetä ole koskaan tullut tehtyä eikä varsinkaan koskaan mitään viisasta...

Ala-asteella tungettiin englannin maikan fiiatin pakoputkeen vähän väliä mitäkin, banaaneja, käpyjä ja horsmia. Pariin otteeseen tyhjennettiin ren renkaat.

Pahimmat kepposet kyllä tuli tehtyä yläasteella. Suurinta huvia oli hingata jotain tosi inhaa luokkien ovien kahvoihin ja kun maikat tuli avaa ovia niin kippurassa naurettiin niiden ilmeitä kun ne koski kahvaan, suurimmat naurut tietty tuli jos ope ei ees huomannu mitään.
Tietysti jos oli kangastuolit me kasteltiin ne ja suttattiin liidulla, että kun maikka nousi ylös sillä oli perse märkä ja hyvinkin likainen...
Kaikkea tälläistä mieletöntä ilkivaltaa... *pahis*

Sytkäri ja lakkapullo oli meidän suosikki temppujamme kuviksen luokassa... ”kattokaa mä oon lohikäärme!” ja muuta tosi älytöntä tehtiin niin paljon etten edes muista enää mitä kaikkea...

Jokunen vuosi sitten sikailin nostelemalla hämähäkkejä naispuolisten kavereideni olkapäille... olen saanut juosta monta kertaa ja tosi lujaa.... *possu*

[muokattu 28.7.2003 16:18]
Blues

Posts: 5,414

#28 • • Blues Koning van Afrika

nostatus:
Tähän kepposeen en itse ollut osallisena, mutta kaverini joutui lähes pahimman mahdollisen kepposen uhriksi muutama vuosi sitten. Se vietti silloin vähän villimpää poikamieselämää, ja ei aina oikein muistanut kenen vierestä sitä aamulla oli oikein herännyt. No muutama sen frendi oli sitten keksinyt mukavan tavan säikäyttää siltä soosit housuun.
Ne lainas jonkun kaverilleni tuntemattoman tytön kännykkää, ja alko lähettelemään kaverilleni viestejä tyyliin, 'muistatko mut, olen se Anna sieltä baarista?'. Kaverillani ei tietenkään ollut oikeasti yhtään hajua kuka se näistä pikaisista tuttavistaan oli, mutta yhdisti viestit kuitenkin johonkin näistä valloituksistaan ja vastasi kohteliaasti että 'kyllähän minä muistan, mitä kuuluu?'. Näitä yleistä läppää sisältäviä viestejä tuli muutama, ja kaverini aina korrektina miehenä vastaili ihan asiallisesti, vaikkei tytöstä sen kummemmin ollut kiinnostunutkaan.
Vähitellen viestien sävy alkoi kuitenkin muuttua yhä vakavemmiksi ja lopulta kaverini sai viestin, jossa ”Anna” kertoo olevansa raskaana ja ettei lapsi voinut olla kenenkään muun kuin kaverini. Seuraavat viestin lukemisesta kuluneet 15 minuuttia ovat kuulemma olleet hiljaisimmat ja pisimmät kaverini elämässä, kun hän mietti mitä siihen vastaisi. Kunniallinen mies kun oli, hän lähetti viestin, jossa sanoi kantavansa vastuun lapsesta. Tähän kaverit sitten vastasivat viestillä, jossa kertoivat huijanneensa tätä sata-nolla!!! Voisin kuvitella, että oli aikamoinen helpotus.



Tuo on todella julma temppu minkä kohteeksi voi joutua. Ex-muijafrendi teki tuon tempun aikanaan ja olin TODELLA järkyttynyt kuullessani uutisen kunnes se kehtasi tunnustaa koko jutun pilaksi vasta seuraavana päivänä..meni yhdet yöunet *nauru*

Temppuja mitä tuli pienenä tehtyä oli joskus aika järjettömiä mutta muistan hyvin 7-vuotiaana koulun joulujuhlissa leikin pikkasen liikaa pöytäliinojen kanssa jolloin onnistuin sytyttämään ne tuleen *nauru* Saatiin ne sammutettua ja tuli lappu kotiin, mutsi kauhuissaan ja faija raivona *iloinen*

Toinen minkä tein, olin muistaakseni 6-vuotias ja lentokoneessa matkalla Johannesburgiin jolloin tuli huono olo ja oksensin SAA:n hienoon oksennuspussiin *hymy*. Pidin pussia jonkin aikaa tallessa ja olo parani myöhemmin lennolla ja kun ruoka tuotiin eteen käytävän toisella puolella ollut mies meni vessaan heti kun oli saanut ruokansa jolloin päätin hankkiutua eroon oksennuksestani ja tyhjensin pussin sisällön maukkaan näköiseen kanaviilokkiin. Se mies taisi olla pikkasen tuiskeessa tai jotain koska ei se huomannut kun vasta loppuvaiheessa että ruoka oli todella hapanta ja valitti lentoemännälle siitä *nauru* Mulla oli olo jo sen verran parempi että söin oman ruokani pois ja yritin olla nauramatta ettei se mies ruvennut epäilemään tehneeni mitään.

[muokattu 28.7.2003 17:20]

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Claquesous

Posts: 3,206

#29 • • Claquesous viidettä kolonnaa
itekki tein vaikka mitä tempauxii pikkuskidin... no yx oli et heitettiin frendin kaa uudenvuoden jälk. kiinari meijän vihatun talkkarin rappukäytävään... ei wittu et siit tuli iso paukku ku se sillee viel kaiku sillee nätist*joo*no tietyst me jäätiin fakkii siit jutust*eiei*

toine oli et talkkarin muija oli istuttanu kovalla työllä ja vaivalla kukkapenkkejä jotai kukkasii ja sillee... no me sit frendien kaa revittii joka AINOA niist penkeist ja heiteltii sit taas niihi rappukäytävii*iloinen*tietyst hallitsemattoma hihityxe kera... se oli vaa NII kivaa*iloinen*ja taas jäätii fakkii*eiei*

no mut onnex oltii nii naperoit ettei siit tullu mitää isompaa juttuu ku porukat joutu maksumiehix ja me saatii kunnol runtuu

--
32. of December

hallucinogen

Posts: 8,190

#30 • • hallucinogen Edain
Joskus pienenä tehtiin yhelle kaverille sellanen jäynä et kun oltiin löydetty jostain nurkasta joku ikivanha karkki niin yks kaveri sit hiero siihen karkin pääle kaikkea mömmöä mitä itsestään löysi(voitte itse kuvitella :D) ja sit ylimääräset rippeet pois karkin päältä et se näytti suht normaalilta ja yks vuotta nuorempi kaveri sit söisen, ei koskaan kerrottu sille mitä se oli suuhunsa laittanu mutta me saatiin hyvät naurut *nauru*

--
pikku-*possu*

Jone

Posts: 8,258

#31 • • Jone Archibald Haddock
Eikös kepposet nyt lähinnä ole sellaisia pieniä juttuja, joista ei ole kenellekkään mitään harmia? Tässä threadissa kuvaillaan pääasiallisesti kuitenkin ilkivaltaa. *ding*
Avatar
#32 • • ikj Guest
tulen kanssa tuli leikittyy tosi paljon pienenä, batteri pommeja jne (huom ei suomessa, erässä tosi kuivassa maassa) pieniä isoja bensaita palamaan, kerran myös tuli sytytettyy koulun aidan ympärillä olevan puskan palaa mikä sit tietenkin levis aitaa pitkin ympärin kouluu, siistii seuraavana päivänä kun koulu oli mustan ympyrän sisällä*piis* no ehkä ei. ihme et ei ikinä jääty kiini.
hallucinogen

Posts: 8,190

#33 • • hallucinogen Edain

Jone:
Eikös kepposet nyt lähinnä ole sellaisia pieniä juttuja, joista ei ole kenellekkään mitään harmia? Tässä threadissa kuvaillaan pääasiallisesti kuitenkin ilkivaltaa. *ding*



Tässä fooromissa ei oo kun vandaaleita ja nuorisorikollisia niin nää oli kato kepposia niille, ties mitä rikoksia nää yhteiskunnan hylkiöt tehny *nauru*

--
pikku-*possu*

Howdy

Posts: 7,955

#34 • • Howdy Oldie

hallucinogen:
---
Jone:
Eikös kepposet nyt lähinnä ole sellaisia pieniä juttuja, joista ei ole kenellekkään mitään harmia? Tässä threadissa kuvaillaan pääasiallisesti kuitenkin ilkivaltaa. *ding*

---


Tässä fooromissa ei oo kun vandaaleita ja nuorisorikollisia niin nää oli kato kepposia niille, ties mitä rikoksia nää yhteiskunnan hylkiöt tehny *nauru*



Joo o niinpä .. tulihan tota itekkin muovilatingilla kavereiden kanssa räjäytettyä puhelin koppi kiertoradalle .. jäi siitä pohja jäljelle ,ite laite löyty 30m päästä pellolta , jotain sentään *plur**piis*

[muokattu 29.7.2003 08:36]

--
Käpy vailla vertaa

hallucinogen

Posts: 8,190

#35 • • hallucinogen Edain
Ei oo kyllä isä antanu tarpeeks selkään teille kun ootte tollasia juttuja tehny *nauru*
Toisin se oli meillä, remmi heilu ja kyllä opittiin tavoille *nauru*

--
pikku-*possu*

hrdkvr

Posts: 3,929

#36 • • hrdkvr KURGO
ei kannata jäädä kiinni *vink*, muuten olis tullu piiskaa

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#37 • • hrdkvr KURGO
hie tuli taas uus mielee...

ku päästii koulusta (espoon palvelualojen oppilaitos) jemmattiin rikkinäisiä kananmunia viimeisen kokkitunnin jälkeen kunnon piilopaikkoihin heti siivouksen jälkeen...
voitte olla varmoja että syksyllä kun porukka tulee luokkaan niin kesän lämmittämät munat on tehny tehtävänsä...*iloinen*

--
-keep it hard-

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#38 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Disco Stu:
---
hardikaveri:

2)mies oli joutunut pitämään tekopartaa suullaan koko päivän....illa päätteeks oli sauna ja juhlakalu alko ihmetellä miks kellään muulla ei ollu munakarvoja..*eiei*

---


no onpa hauskaa. mä en o ikinä tajunnut noita häpäisynolauspolttareita.


mun ”kepposet” on yleensä liittynyt kemianharrastuksien pohjalta tulleiden räjähteiden/bensan/tulen kanssa leikkimiseen. pari kertaa laitettu vittumaisen naapurin roskis/postilaatikko silpuks, mut ei niist sen enempää.. tylsia juttuja.

[muokattu 23.7.2003 17:57]




asiallinen kepponen *vink*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#39 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

POSER:
---
hardikaveri:
kaiken laista tullu väsättyy....

30 m bensavanoja autotielle..ja liekkiin....
omenoita ja kiviä sillalta autojen päälle..
päästiin kerran kirkkonummensanomiin kun heitettiin uhkauskirjeitä yhelle mummelin ovelle ”tuo 300 mk mestoille niin ei rikota sun ikkunoita”..
no kaiken laista räjäyttelyä ja omia pommeja..hiilihappojääsumuttelua..

kyllä sitä kauhulla alko muistelee että huhhuh ...faija oli kuulemma saman lainen.. toivottavasti mun muksusta ei tuu yhtä villi

---

poser on ihan seinähullu *joo*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

nomic

Posts: 4,120

#40 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
no oon vielä niiiiin nuori että tästä ei tule mitää hirveän pitkää listaa*nauru*
mutta asiaan eli:
älkää ihmetelkö unity(f)ää mä tiputin pienenä TV:n sen päälle...sen takia se on hassu *hih*
ja sitten mitä sitä ollaan raggareina tehty porukassa:
kiskan ukkoa kiusattu kaikella mahdollisella tavalla:
kaverin kanssa sytytetty sen roskis tulee, pakoputkeen sanomalehtiä ja banaani,mainos kyltti viety metsään ja eliminoitu, pienempi mainos kyltti ukon auton katolle, isot lumikokkareet kiskanukon auton eteen että hän ei päässyt autolla liikenteeseen ennenkuin oli lohkareet siirtäny,sidottu kiskan ovi nippusiteillä kiinni sekä takaovi munalukolla, meinattu hajottaa sen se ihme ”karkki puntari” jne...
no tuli pieni lista mutta sanonpa että kaikki jotka sen tuntee eivät pidä häntä mukavana...*hih*
ainii mulla on sinne kiskalle kuulemma elinikäinen porttikielto :)

viety kylmäkellarin juotavat parempaa talteen...
tuhottu koulusta joskus tuoleja sekä pulpetteja jne...

ja ... en nytten muistakkaan muuta...oikeastaan en mä koiruuksia paljoonkaan tehnyt paitsi eräälle henkilölle...*iloinen*

no unity(f) muistaa varmaan paremmin mun koiruudet....