nuorena tehdyt kepposet

177 posts, 9 pages, 73,715 views

Jimmyfi

Posts: 904

#61 • • Jimmyfi
täs pahin
polttelin palavia nesteitä ladon katolla ja se kuumeni liikaa ja ladon välikatto sytty palamaan.. ja sit palokunta paikalle.. no upsista heijjaakkaan kun joku palomies setä alko kuselle ja kusi paimenpojan virtapiuhaan ja sai 10 k volttia munilleen virtaa *aplodit*

ei sit se mies varmaan vähään aikaan pissannu tai harrastanu seksiä.. ja kaikki mun pyromaanisen leikin takia *pahis*

pitäs varmaan laittaa kuopion palokunnalle viestiä ja pyytää anteeks*enkeli*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#62 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
lapsena on kyllä ollut aikamoinen ääliö välillä. Omenavarkaissa on tietty tullut käytyä, ja metsässä olevia majoja hajoteltua. Myös jossain vaiheessa oli todella hauskaa potkia sellasia lyhyitä lyhtypylväitä pimeäksi. Ja myös joku suunnistusrata on tullut sotkettua aikoinaan perusteellisesti (tietty samaan aikaan, kun siellä oli pari tusinaa ihmisiä suunnistamassa) *taputapu*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hupsu

Posts: 1,005

#63 • • Hupsu
Puuh joo. Ite tuli asuttua pienellä paikkakunnalla jossa kaikki tuns toisensa. Seuraavat kepposet on toteuttanu minä tai mun kaverit tai me kaikki yhessä:

The Auto: ”Lainattiin” mutsin autoa ja ajettii rallycrossii. Oli hauskaa nii kauan, kunnes päädyttiin ojaan. Yritettiin jonku aikaa saada pois ojasta, mut viereiselle dösärille ajo ambulanssi, jota me luultiin poliikiks ja eiköhän juostu keskelle suota karkuun polviin asti mudassa. Yks kaveri lähti toiseen suuntaan, juoksi 3 km metsän läpi, pölli veneen ja selvis himaan. Aamulla äiskälle: Auto on kadonnu... Tosin saatiin onneks samana päivänä takas. Sori äiskä!.

The tukki: Tietenki oli siistii laittaa iso tukki keskelle tietä, mut ei ollu siistii ku kaverin faija oli ensimmäinen joka tietä pitkin tuli...

The bussi: Kananmunia takaikkunaan, lumipalloja ja tietty sivuikkunasta hiekka-lumipallo sisään... Oli muuten kiva pysäytellä aina dösä ja kysyy kuskilta paljo kello o. *nauru*

The puhelin: Tottakai toi sano minuutissa sana X niin monta kertaa ku kerkeet tuli tehtyä, mut mepä soitettiin random numeroihin ja ilmotettiin olevamme pesulasta ja että teidän x määrä pikkuhousuja etc. on nyt valmiina noudettavaks. Pizzaa kans tuli tilattuu kavereille etc...

The mopo(1): Kaverin faija oli sammunu läheiseen ojaan. Eiku puhelimella poliisi paikalle. Tottakai oli siistii sit mennä tsiigaa, ku poliisit tulee pidättämään kaverin faijan. Kovin siistii ei sit ollu ku poliisit sakotti 2 päällä mopolla ajamisesta. *nauru*

The mopo(2): Joskus illalla päätettiin kaverin kans mennä läheiselle Essolle ostamaan jotain. Matkalla sitte moposta katkes ketjut ja jouduttiin taluttamaan. Paluumatkalla jäätiin jotain heittelee kivillä tölkkejä ja muuta, mut sitte saatiin ”siisti” idea: Toinen leikkii kuollutta ja toinen viittoilee apua. No mitään ei tapahtunu, joten matka jatku. Pari ambulanssia meni ohi, joista toinen pysähty meijä sivalle. Mentii heti tsiigaa mitä siistii tääl tapahtuu. Ambulanssiherrat totes, et tääl on jossain loukkaantuneita mopopoikia... mentiin siinä mopoineen aika hiljaseks ja haihduttiin paikalta.

The Haulikko(1): Haulikko on lapselle aina turvallinen lelu. Kaveri ”lainas” faijansa haulikkoa ja pamautti haulit ilmaan. No se siitä. Sen jälkeen toiselle kaverille, joka asu muutaman sadan metrin päässä. Sen faija tuli punasena huutamaan, ET MIKÄ PERKELE KATOLLA ROPIS ÄSKE!

The Haulikko(2): Koska naapurilla oli nii makee leikkimaja, me päätettiin tehdä siihen lisää ilmastointireikii...

The auto(2): Kaveri oli jostain ”löytäny” auton ja soitti mulle ja mun frendille siitä. Noh lähettiin innoissaan kaveria vastaan kattomaan millasen auton se on ”löytäny”. Pimeässä ei tietty nähny kunnolla minkänäkönen vastaantuleva auto on ja me juostiin ekaa vastaantuleevaa autoo vastaan huutaen ”Vittu sul on xxx makee auto”!!! ... ikkuna avautu ja se oliki kaverin mutsi ja me juostiin hirveetä vauhtia metsään. Kaveriki löyty metsästä ja se oli hylänny jostain syystä autonsa ja me jatkettiin metsää pitki ties kuinka pitkälle...

The maksalaatikko: Mun mulkut kaverit laitto mun maksalaatikkoon kissanruokaa.

The siva: Aina ku oltiin kulmilla dokaamassa, meijä kaupan hälyttimet oli kiva laittaa soimaan tai vetästä piuhat irti valoista... lopetettiin, ku myyjät sano meille, et jokakerrasta tulee 5000 markan lasku.

The kaverin kämppä: Käytiin aina pöllimässä kaverin jääkaapista about kaikki mitä irti lähti. Kaveri pisti maton alle ihan vitusti nastoja. Jääkaappiin kaikki tölkit kallelleen, et ne tippuu samantien ku oven avaa (Tietenki yks kaveri unohti koko jutun ja avas ite).

The metsä: Kaverit oli kai ekoja röökejänsä vetämässä metässä. Lopputulos tais olla pari hehtaaria palanutta metsää...

The naapurin kämppä: Kissanvahtina on aina kiva tehä kaikkee jäynää, etenki ku on ilmapistooli, baarikaappi ja kalliisti sisustettu asunto...

The olut: Frendit kävi pöllii yhen tutun pihalta niitten omatekemät kaljat. No eihän niistä ees känniin tullu -> hakemaan lisää -> kori kaljaa kädessä koira perässä ympäri metsää...

The vene: Oltiin isolla köörillä rannalla dokailemassa. Pari frendiä päätti lähteä jollain random veneellä ajelulle. Eiköhän ne vittu aja ainoota tolppaa päin isolla selällä. Rannallaolijoilla oli hauskaa...

The grilli: Tais olla sama ilta, ku me päätettiin polttaa grillissä kaikki grillipenkit ja räjäytettiin lopuks koko grilli...

The Sweden: Kaverin kans oltiin jossain ruottalaises pizzerias, ku kaveri päätti kusta lafkan vessan saippua-annostelijaan... ruottalaisparat.

The pippuri: Yks hyvä jäynä minkä tuun uudelleen vielä toteuttamaan, on pistää pilli täyteen pippuria (jotai mahdollisimman ytyy) ja puhaltaa sammuneen/nukkuvan nenään. Toi on tehty mulle kans monasti ja voin lupaa, et sitä viettää seuraavat 15 min kraanan alla.

The ilotulitteet: Oltiin kaverin kanssa joskus pari päivää enne uuttavuotta paukuttelemassa jotai kiinareita tai vastaavia. Poliisit tuli ja korjas meidät talteen, ku ei tiedetty et oltiin vanhainkodin pihalla. Ne oli soittanu kytät ja ilmottanu, et tääl ammutaan haulikolla.

The kivi: Tultiin aina koulubussilla koulusta. Kaks mun kaverii lähti kävelemään tien toiseen suutaan ja mä toiseen. Jostain syystä meillä oli tapana alkaa viskoo toisiamme aina isoilla kivillä. Hupi loppu siihen, ku vahingossa heitin vähän nyrkkiä isommalla kivellä suoraan yhtä ohiajavaa autoa sivuoveen -> ja taas sitä juostiin. Enään ei tullu tota harrastettuu.

Nojoo, tossa pari mitä tulee mieleen... Muutama klubbarilainen x voi tietty täydentää/korjaa tätä listaa. Onhan noita vaikka muille jakaa (polttopulloja, postilaatikkoja, sotaa ilotulitusraketeilla, pommeja, pilareita ties minne...) Huhhuh. Parasta tosiaan oli, et me jäätiin melkeen kaikesta kiinni. *nauru*

Ps. Rispekt JB! Jätkä oli legenda eläessäs!

edit: Muutama hauska tuli viel mieleen.

[muokattu 15.1.2004 00:37]

[muokattu 15.1.2004 00:39]

--
Päivän mietelause?

Jusuplussa

Posts: 1,292

#64 • • Jusuplussa UG-///
Joskus 8-9 vuotiaana poikien kanssa räjäyteltii kiinareilla jotain kuollutta varista lammella (oltiin jäällä, oli talvi) ..no kyttäauto ajo siihen viereen ja vinkkas, et tulkaahan pojat täällä käymää. Paskat housuissa käveltiin sitten autolle. Poliisit sitten sano meille: ”ottakaas pojat tosta heijastimet, että ette jää auton alle” ...no tossa mitään kepposta ollu, mut hauska juttu

Näitä juttuja riittäis enemmän, ku laki sallii *iloinen*
Android

Posts: 3,908

#65 • • Android

poro:
The pippuri: Yks hyvä jäynä minkä tuun uudelleen vielä toteuttamaan, on pistää pilli täyteen pippuria (jotai mahdollisimman ytyy) ja puhaltaa sammuneen/nukkuvan nenään. Toi on tehty mulle kans monasti ja voin lupaa, et sitä viettää seuraavat 15 min kraanan alla.


Mun broidi on tehnyt ton mulle. Kirvelee tosiaan ihan mukavasti. *igor*
Dacey

Posts: 671

#66 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

poro:
The maksalaatikko: Mun mulkut kaverit laitto mun maksalaatikkoon kissanruokaa.



mä söisin varmaan kissanruokaaki mielummi ku maksalaatikkoo.. joo sori, vähän ohi aiheen *blush*
sts

Posts: 7,969

#67 • • sts Sama pyynti aitta!
Frendit joskus pisti toisen frendin käden vesilasiin sen nukkuessa, lopputulos oli että frendi kusi huosuihinsa...

sit joskus tosi skidinä 5v tms tein naapurinsedän joka kännispäissää töni mua ja huus mulle (ja omisti koiran joka pelotti mua) autolle ilkeät, Besatankki auki, virtsa sisään, perään viel lapiollinen hiekkaa. *slurps*
aioni

Posts: 181

#68 • • aioni

poro:

Ps. Rispekt JB! Jätkä oli legenda eläessäs!



Joo,näitä on kuultu. *joo*
Voi ei,mä osaan vaan kuvitella kun teijän gängsta-jengi on hengannu mopojen kanssa siinä kylän ainoolla siwalla ja yrittäny keksiä jotain ajankulua kiusaamalla ohikulkevia ihmisraukkoja. Juu vähän veikkaan että jos Jere on ollu mukana, ei ainakaan ideat loppunu kesken *hymy* *pahis* Sehän oli vielä Tamro-aikoinaki tätien mielestä aika ..ööö.. ”levoton sielu” *iloinen* Välillä kyl miettii että jos se olis vähän yrittäny rauhottua vanhammaks tultuaan niin olis voinu käydä jotenki toisinki *uuh* *uuh* *uuh*
Mut juu respectit JB:lle *hali*
antonsonin

Posts: 2,712

#69 • • antonsonin laserpoint.
koulussa ostettiin kioskista sisu -horna karkkeja =D ... no mulla välähti että pistetään muussiks ja sniffataan =DD ... sen jälkeen loppupäivä vuotaa verta nenästä =D ... tein viivan kouluaulan pöydälle suolasta , opettaja kysyy ”Mitä tuo oikeen on?” - TÄÄ ON HUUMETTA SAATANA !!!!!
micqo

Posts: 1,094

#70 • • micqo
Joo on tuota itsekin tullut tehtyy skidinä joka lähtöön jotain (herjuuksia)
No tässä jotain.....”parhaita paloja” *enkeli*

-Kävin kusee naapurin joulukinkkuun kun se oli niiden vajassa saavissa suolavedessä tms.
Naapurit jäi ilman kinkkua sinä jouluna.
Jäin kiinni,hävetti viedä kinkkurahat ja toivottaa hyvää joulua *aplodit*
Syöttivät kinkun koiralle ja koira kuoli viikon päästä..noh,tuskin se siitä johtui *justjoo*

-Koulupäivän päätteeksi piti testaa naapurin autoa ja esitellä 14 vuotiaan mahtavia ajotaitoja frendeille ja lopputuloksena oli naapurin auto katollaan talon edessä ojassa.*jiihaa*

-Ajankuluks nakkelin tikat parkkiin naapurin saabin ajovaloihin.*jiihaa*

-Lapioin koiran caccaa naapurin postilaatikon täyteen,hajotin myös kerran sinne kananmunia,talvella täytin lumella ja pissin perään jotta jäätyy.*jiihaa*

-Heittelin kananmunilla naapurin autoa ja taloa yön aikaan.*jiihaa*

-Sotkin punaisella värisementillä naapurin omakotitalon jota se oli rakentamassa.
Naapuri lopetti rakentamisen ja möi talonsa pois
*jiihaa* *aplodit*

-Sotkin naapurin autotallin sprayllä ja maalilla


-ja monta muuta kivaa jekkua tuli tehtyä mut eiköhän tossa ollut jo tarpeeks muistoja muisteltavaks *nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
DagO

Posts: 1,066

#71 • • DagO häröö

Airvision:
Joo on tuota itsekin tullut tehtyy skidinä joka lähtöön jotain (herjuuksia)
No tässä jotain.....?parhaita paloja? *enkeli*

-Kävin kusee naapurin joulukinkkuun kun se oli niiden vajassa saavissa suolavedessä tms.
Naapurit jäi ilman kinkkua sinä jouluna.
Jäin kiinni,hävetti viedä kinkkurahat ja toivottaa hyvää joulua *aplodit*
Syöttivät kinkun koiralle ja koira kuoli viikon päästä..noh,tuskin se siitä johtui *justjoo*

-Koulupäivän päätteeksi piti testaa naapurin autoa ja esitellä 14 vuotiaan mahtavia ajotaitoja frendeille ja lopputuloksena oli naapurin auto katollaan talon edessä ojassa.*jiihaa*

-Ajankuluks nakkelin tikat parkkiin naapurin saabin ajovaloihin.*jiihaa*

-Lapioin koiran caccaa naapurin postilaatikon täyteen,hajotin myös kerran sinne kananmunia,talvella täytin lumella ja pissin perään jotta jäätyy.*jiihaa*

-Heittelin kananmunilla naapurin autoa ja taloa yön aikaan.*jiihaa*

-Sotkin punaisella värisementillä naapurin omakotitalon jota se oli rakentamassa.
Naapuri lopetti rakentamisen ja möi talonsa pois
*jiihaa* *aplodit*

-Sotkin naapurin autotallin sprayllä ja maalilla


-ja monta muuta kivaa jekkua tuli tehtyä mut eiköhän tossa ollut jo tarpeeks muistoja muisteltavaks *nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*


Naapurit ei varmaan kauheesti tykänny susta? ne varmaan aina ku näki sut ni *kivatsulle**kivatsulle*
Jone

Posts: 8,258

#72 • • Jone Archibald Haddock
Vois toistaa saman kommentin, jonka jo aikaisemmin heitin tähän threadiin. Ei voi muuta sanoa kuin että aivan uskomattomia kusipäitä ja idiootteja täältäkin löytyy. Hämmästyttävintä on se, että monet tuntuvat olevan vieläpä ylpeitä teoistaan. Toivottavasti joudutte elämänne aikana kokemaan pentujen ”kepposia” kaksin verroin tekemäänne verrattuna.
hallucinogen

Posts: 8,190

#73 • • hallucinogen Edain
Täällä mitään jekkuilijoita ole vaan kunnon rikollisia *piru* Saunan taakse vaan tollaset huligaanit *pahis**nauru*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#74 • • hallucinogen Edain

Jone:
Vois toistaa saman kommentin, jonka jo aikaisemmin heitin tähän threadiin. Ei voi muuta sanoa kuin että aivan uskomattomia kusipäitä ja idiootteja täältäkin löytyy. Hämmästyttävintä on se, että monet tuntuvat olevan vieläpä ylpeitä teoistaan. Toivottavasti joudutte elämänne aikana kokemaan pentujen ”kepposia” kaksin verroin tekemäänne verrattuna.



Aivan *nauru* Jotkut näistä jutuista on sen asteisia et huh, joulukinkkuun kuseminen on viel ihan hauska mut sit kun aletaan töhrimään maaleilla ja tahallaan tuhoamaan vähän enemmän ja arvokkaampaa omaisuutta kun joku joulukinkku niin *eiei*
Tosin en väitä ettei noille joillekin todella törkeille tempuille oo nauranu mut ei se sitä tarkoita et se oikein olisi *justjoo*

--
pikku-*possu*

micqo

Posts: 1,094

#75 • • micqo

DagO:
Naapurit ei varmaan kauheesti tykänny susta? ne varmaan aina ku näki sut ni *kivatsulle**kivatsulle*




-Joo olin naapureiden silmissä erittäin hyvässä suosiossa *justjoo*

Joo ei voi sanoo et on ylpee teoistaan...mut no sitä vaan tuli nuorena tehtyä kaikkea tyhmää kuten jokainen ihminen joskus nuorena sekoilee..toiset enemmän toiset vähemmän.

Onneks nyt vanhempana ollaan huomattavasti viisaampia *joo**joo*

Sen verran viel lisätäkseni noi mun teot tuli tehtyä 12-15 vuotiaana...eli ei hirveesti järkee pääkopassa tossa iässä *eiei**ding**eiei*

[muokattu 16.1.2004 02:16]
keisha

Posts: 1,394

#76 • • keisha bullet with butterfly wings

Jone:
Vois toistaa saman kommentin, jonka jo aikaisemmin heitin tähän threadiin. Ei voi muuta sanoa kuin että aivan uskomattomia kusipäitä ja idiootteja täältäkin löytyy. Hämmästyttävintä on se, että monet tuntuvat olevan vieläpä ylpeitä teoistaan. Toivottavasti joudutte elämänne aikana kokemaan pentujen ?kepposia? kaksin verroin tekemäänne verrattuna.

Hoh, mietin ihan samaa. Ne kiusanteot mihin itse olen joskus syyllistynyt, ei näytä olevan mitään tän topikin hiuksianostattaviinkertomuksiin verrattuna. Silti oon hävennyt ja katunut niitä melkein itkusilmiin asti, ja edelleenkin harmittaa että oon aiheuttanut pahaa mieltä esim.täysin typerällä ja tarkoituksettomalla pilasoitolla. En kyllä näe mitään ylpeilemisen arvoista saati sitten hauskaa monissa näistä jutuista. Toiselle vahingontuottaminen ei mene ns. hyvän jäynän kategoriaan, ei sitten millään.*justjoo*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Dacey

Posts: 671

#77 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Airvision:


-Kävin kusee naapurin joulukinkkuun kun se oli niiden vajassa saavissa suolavedessä tms.
Naapurit jäi ilman kinkkua sinä jouluna.
Jäin kiinni,hävetti viedä kinkkurahat ja toivottaa hyvää joulua *aplodit*
Syöttivät kinkun koiralle ja koira kuoli viikon päästä..noh,tuskin se siitä johtui *justjoo*



tai sit se nimenomaa johtu tosta.. jos potka heitetään koiralle joka vetää normaalisti kuivamuonaa ni menee vatsaihan solmuun ja poks.. mut emmä usko että sun kusessas semmottii eineit oli et sen takii olis kuollu

ja pyh,omista pikku-jutuistani en jaksa olla ylpee, tosin ne on kuopatut ja anteeks annetut.. ja nyt niille jaksaa jo nauraa*joo*

[muokattu 16.1.2004 02:35]
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#78 • • Peikkotyttö

Puistokemisti:
Onhan sitä jotain tepposia ja kepposia tullu tehtyä, yleensä ne on vaan ollut joko tuottavia tai itselle haitallisia.


Ekalla luokalla kävin ärrältä hakemassa ilmaiskrääsää kun niillä oli mainoskampanjat menossa ja sitten kaupittelin niitä ohikulkijoille ”koulumyyntiä”
Hyvät tuohet tienasin, kuukauden aikana tuli myytyä baut 500 mummon markan edestä tarroja ja lukujärjestyksiä.*nauru*

Suolan ja sokerin vaihtaminen keskenään on suht mukavaa, kunnes saa selkäänsä.

Oltiin kaverin kanssa sotaa niillä, kaikki oli sallittua. Oli ihan kivaa kunnes kaveri heitti 20 kilosen telkkarin parvelta mun päälle. Onneks oli pulkka suojana.

Pari kortsua päällekkäin 40 litraa vettä sisään ja 8 kerroksesta ohikulkijan viereen. (kohtuu märkää touhua) Mutta ei kovin fiksua.*taputapu*

Liimasin mulkun luokkatoverin perseen penkkiin*hih*

Laukaisin itsetehdyn savupommin koulun käytävällä. Seuraus--> metrin korkeudella leijuva savupilvi kaikkialla koulun käytävillä ja hillitön lemu. Lisä seuraus 3 tuntia jälki istuntoa.
Onneksi koulussa ei ollut savu hälyttimiä.

Tarjoilin kaverille risiiniöljyllä terästettyä limpparia.*juonittel*

Että semmosta.


Jostakin syystä mul ei oo mitään vaikeuksia uskoa susta tollasta...eipä taida olla mies muuttunut noista päivistä*eiei*

--
Groove is in the Heart

Avatar
#79 • • kelasin Guest
puistokemisti oot kerenny *pahis*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#80 • • Jussi Soro choon!

peikkotyttö:
Pari kortsua päällekkäin 40 litraa vettä sisään ja 8 kerroksesta ohikulkijan viereen. (kohtuu märkää touhua) Mutta ei kovin fiksua.*taputapu*


Aika vaarallista joo, tolla matkalla 40 kiloo saa aikamoisen momentin, eikä kortsukaan oo mikään maailman helpoiten hajoova kuitenkaan. Voi äkkii mennä niskat poikki hyvällä ”headshotilla” *iloinen*