vinkki kuopiolaisille cd ostajille

5 posts, 1 page, 1,537 views

Dragonfly

Posts: 542

#1 • • Dragonfly Mariarawr
mä oon huomannu että kuopiossa on sellanen kauppa mistä löytää levyjä, jotka muualla maksas kymppä euron tienoolla *puhuu nyt sinkuista*.. nimittäin anttila.. esmes olin käyny ostaa perwertin maxisinkun n.8 jurtilla ja anttilassa se löyty *ulkomaisesta osastosta kylläkin* 3 jurtilla... on siellä ollu yheksän biisin modulationinkin sinkku... n. 5 eurolla.. [!!!!!] ja tämäki oli ulkomaitte pualel.. et ettikee ensin sieltä.. jos jotain tiettyä cd-tä etitte... kaikki hyvä on siellä halvalla, ja yleensä kaikki kotimainen kone ulkomaisen puolella :=:)

--
Uguu~

Avatar
#2 • • ikj Guest
mäkin olen itseasiassa huomannut saman jutun=)
meen aina kesäisin mökille kuopioo,ja olikohan se nyt pari vuotta sitten olin siellä jossain tämmösessä prisma tyylisessä kaupassa missä myös myytiin jotain cd'eitä...niin ja sit mä pengoin vähän semmosesta 'ale cd'eitä' laatikosta,ja OHO! 'Screen' kokoelma 40markkaa...siis se eka screen!joka sillon oli täällä just jotain niinkun 129markkaa...vai mitä ne cd't maksokaan markoissa*hymy*
anqqa

Posts: 4,034

#3 • • anqqa tirehtööri
klubitus -> musiikki

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#4 • • ikj Guest
*täh**täh*
Dragonfly

Posts: 542

#5 • • Dragonfly Mariarawr
anqqa:

klubitus -> musiikki


anteeks :=:D *meni_väärään_osoitteeseen_huomasi_juu* :=:) *megaultrasuperblondi* tämmösiä klikkailutypoja..

--
Uguu~