Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough (Tom Fall Goes Afrojack Bootleg)

9 posts, 1 page, 4,058 views

FunkyDee

Posts: 729

#2 • • FunkyDee
Aika iso palanen puraistu, mutta kyllä tätä kuuntelee.
remotion

Posts: 5,283

#3 • • remotion nostatus guru
Mukavastihan tämä tässä soljuu ja samaa saundia tosiaan kovasti on.
Rakenteellisesti tosi kiva ja ehkä tuol 4.30 kohdalla oleva nousu vois olla jotenkin jännempi, nyt se on tosi suoraviivainen.

Tosin hitusen ohkaisemman kuuloinen saundi jotenkin vaikka kuuntelen nyt vaan läppäriltä...
ehkä jotain alakeskiääni-yläbasso murrea vois lisätä... tietysti luurit kun jaksais laittaa kiinni ni kuulis tarkemmin ja sais jotain tukea omalle väitteelle mutta tälläinen fiilis kuitenkin...

All in all kivasta biisistä tehty toimiva versio.
TomFall

Posts: 294

#4 • • TomFall Armada

Replying to Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough (Tom Fall Goes Afrojack Bootleg):

Mukavastihan tämä tässä soljuu ja samaa saundia tosiaan kovasti on.
Rakenteellisesti tosi kiva ja ehkä tuol 4.30 kohdalla oleva nousu vois olla jotenkin jännempi, nyt se on tosi suoraviivainen.

Tosin hitusen ohkaisemman kuuloinen saundi jotenkin vaikka kuuntelen nyt vaan läppäriltä...
ehkä jotain alakeskiääni-yläbasso murrea vois lisätä... tietysti luurit kun jaksais laittaa kiinni ni kuulis tarkemmin ja sais jotain tukea omalle väitteelle mutta tälläinen fiilis kuitenkin...

All in all kivasta biisistä tehty toimiva versio.



Mä eilen testasin kokeilu versiota duunissa ja tuntu et oli liikaa bassoa et jytisi niin maan perkeleesti. Vähä höyläsin sitä osastoo pois ni ei humise niin paljoo.

Mutta kiitos kommentista. :)
hannahia

Posts: 65

#5 • • hannahia
Toimii! Ja varmasti uppoaa myös tuohon sk-kansaan :)
remotion

Posts: 5,283

#7 • • remotion nostatus guru

Replying to Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough (Tom Fall Goes Afrojack Bootleg):


Mä eilen testasin kokeilu versiota duunissa ja tuntu et oli liikaa bassoa et jytisi niin maan perkeleesti. Vähä höyläsin sitä osastoo pois ni ei humise niin paljoo.

Mutta kiitos kommentista. :)



Jooh hyvinhän tuo ainakin toimii tuon take over controllin keulilla ja tulee varmaankin perjantaina soitettua kalajoella. :)
A-zoni-C

Posts: 2,131

#8 • • A-zoni-C Ex. Azonic
Mun vakkari soittopaikassa olen soitellut tätä muutaman kerran. toimii kuin häkä
-Alex-

Posts: 706

#9 • • -Alex- Dj
Kotkan Bepopissa on tullu hammeroitua tätä raitaa ja kyllä iskee jengiin äärilujaa. Tällä hetkellähän yökerhojen ja diskojen lattioilla toimii kahenlaiset remiksit hittibiiseistä eli Dave Aude tyylinen perushouse ja sitte raaempi soundiset remiksit tyyliin Chuckie. Tää menee soundeiltaan tohon jälkimmäiseen ja sopii hyvin niitten biisien kans miksattavaksi. Vokaalin jälkee ku lähtee toi kitinäsoundi rullaamaan, ni jengi laukee housuihin.

Himakuuntelussa mua pikkasen arvelutti toi bass-osaston ohkasuus, mutta isossa äänessä soundit on kohillaan ja hyvin potkii. Kakkosnostatus vois tosiaan olla rajumpi, mut ei huono noinkaan. Ehdottomasti paras remiksi kyseisestä biisistä.

4/5