Kadonneen Elektrohousen metsästys

26 posts, 2 pages, 30,196 views

longshort

Posts: 180

#22 • • longshort silmiäni usko en...
LedParade

Posts: 4

#23 • • LedParade

Replying to Kadonneen Elektrohousen metsästys:


---
Nykyään a) tarjonta on liian heikkoa uusien hyvien biisien suhteen b) vuosien 2004-2009 aikana electro housesta ehdittiin käyttää kaikki "hyvät" ideat loppuun c) electro house on nykyään enemmä tai vähemmän poppia (kiitos etenkin David Guettalle). d) jne.
---


Jaa. Kun omasta mielestani Elektro House voi lahes paremmin kuin koskaan Dim Mak seka Mau5trap labeleiden pintaan nousemisen jalkeen. Spencer & Hill, Dada Life, Feed Me seka Felguk ovat nousemassa (ellei jopa nousseet) valtavirtaan. Toki sielta valtavirrasta loytyy Afrojack seka Laidback Luke jotka pitavat settejaan varsin elektropainoitteisina. Omasta mielestani tarjonta on nyt huomattavasti parempaa kuin pari vuotta sitten.

Dubstepista ja Elektrosta on ainakin Yhdysvalloissa tulossa seuraavat valtavirtagenret. Ei suinkaan kiitos David Guetan, vaan lahinna 'kiitos' kuuluu yksinomaan Deadmau5:lle.



Joo samaa mieltä, Electro House:l menee lujaa ja Spencer and Hill kunniaan. Jos joku kysyy mult mitä electro house, mä vastaan Spencer And Hill.
Onks kukaa muuten huomannu et electro houses käytetään enemmän ja enemmän mainstream dubstep:in soundeja. Voi olla että asia on just toisinpäin, mutta mun näkökulmasta homma on edenny näin.
Hyvä esimerkki Afrojack - Lionheart:in se modern talking:in kuulonen lead soundi.
-Alex-

Posts: 706

#24 • • Edited -Alex- Dj

Replying to Kadonneen Elektrohousen metsästys:


Joo samaa mieltä, Electro House:l menee lujaa ja Spencer and Hill kunniaan. Jos joku kysyy mult mitä electro house, mä vastaan Spencer And Hill.
Onks kukaa muuten huomannu et electro houses käytetään enemmän ja enemmän mainstream dubstep:in soundeja. Voi olla että asia on just toisinpäin, mutta mun näkökulmasta homma on edenny näin.
Hyvä esimerkki Afrojack - Lionheart:in se modern talking:in kuulonen lead soundi.



Kyl se on Skrillex, joka on ripannu mm. electro housesta niitä soundejaan.

Electro househan on tällä hetkellä melkeen se kovin juttu maailmalla house skenessä, kaikki jotka viel kesällä soitti melodista housee vetää nyt electroo. Suomen klubeilla varmaan kova juttu parin vuoden päästä, sitte kun nykyiset clownsteppaajatkin alkaa tehä sitä.
Antenakki

Posts: 18

#25 • • Antenakki

Replying to Kadonneen Elektrohousen metsästys:


---

Joo samaa mieltä, Electro House:l menee lujaa ja Spencer and Hill kunniaan. Jos joku kysyy mult mitä electro house, mä vastaan Spencer And Hill.
Onks kukaa muuten huomannu et electro houses käytetään enemmän ja enemmän mainstream dubstep:in soundeja. Voi olla että asia on just toisinpäin, mutta mun näkökulmasta homma on edenny näin.
Hyvä esimerkki Afrojack - Lionheart:in se modern talking:in kuulonen lead soundi.
---


Kyl se on Skrillex, joka on ripannu mm. electro housesta niitä soundejaan.

Electro househan on tällä hetkellä melkeen se kovin juttu maailmalla house skenessä, kaikki jotka viel kesällä soitti melodista housee vetää nyt electroo. Suomen klubeilla varmaan kova juttu parin vuoden päästä, sitte kun nykyiset clownsteppaajatkin alkaa tehä sitä.



Mäkin olen vähän käsittänyt että dubstepin ja electrohousen välillä on tapahtunut jossain välissä suosituksi tullut fuusio, ja on sitä Suomessakin (=Tampereella) soitettu monet kerrat syksyn mittaan. Me likes.
¡ Previous post a couple of years ago !
Avatar
#26 • • Hoihoimies Guest
Loistavaa deeppiä housea, meninki oli mieletön etenkin kun Jori Hulkkonen ja Tuomas Salmela soittivat back2back. Aivan spaced out -meininki!