Epyx & Cyrez - Risk Addiction (Substanced Remix)

31 posts, 2 pages, 11,880 views

Oj

Posts: 1,349

#21 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Epyx & Cyrez - Risk Addiction (Substanced Remix):


---


LOL! *nauru* joo ollaan nyt "sovussa"!!

Meijän täytyy jossain bileissä varmaan ottaa aiheeksi HH/NRG :D

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

hrdkvr

Posts: 3,929

#23 • • hrdkvr KURGO
Vanhaa soundia uusilla standardeilla. Aina toimiva pari.

--
-keep it hard-

Substanced

Posts: 548

#24 • • Edited Substanced FINRG Recordings

Replying to Epyx & Cyrez - Risk Addiction (Substanced Remix):


---

Pullossa? Alkeet takaperin? *hmph*

Ja mikäli tähän jotain UK soundia haluu verrata ni ottaisin nuo hardhouse nimet tosta ainakin pois ja koittasin jollain NRG / FILTH soundilla.

Vaikka 'Twisted Psycho' tausta narinoidensa puolesta ja muuten ehkä jotain 'James Nardi' meininkiä kaverin rankemista tuotoksista. -Peace *piis*
---


RÄYH ! Tapellaanko?

No siis ethän sä tätä voikkaan tietää, mut meill oli Substancedin kanssa mainio keskustelu Fureissa viikko takaperin Freeform:sta, mistä se on lähteny ja kuka siihen on vaikuttanu. Kaveri skippas silloisessa keskustelussa homman näppärästi suoraan Aleksi Sahalaan ja siitä eteenpäin mä olinkin pelkkänä korvana. Viittasin siis tällä "pullossa" -läpällä tuohon keskusteluun ja se oli myös tarkoitettu lähinnä topikin aloittajalle. En minä yleisesti pidä nuorisoa mitenkään turmeltuneena tai tietämättömänä Aristoteleen tyyliin ja tähän sakkiin mahtuu niin poppia kuin tosi tosi -ug tietäjääkin - ikä ei ole kokemuksen määre. Pyydän siis vilpittömästi anteeksi, mikäli loukkasin sinua tällä lausahduksellani, yritän tässä vaan kovasti itse löytää itsestäni skene-vaarin elkeitä ja huumorini ollessa provosoivaa, sekä mustaa sorttia näitä yhteenkolahduksia tapahtuu väistämättä. Ollaanks me nyt cool? *sydän*

edit:
pikku typo, unohtu toi anteeksi tuolta välistä :)



Eli meikäläinen on sitte pullossa kasvanu tietämätön nulikka? :D Ok

Jos olisit kuunnellu vähä tarkemmin, niin sanoin, että Suomessa freeformi lähti Alek Szahalasta, mutta ethän sä sitä tajunnu vaa rupesit nauraa sitä, kuinka perseestä juniorit on kun ne ei tiedä mistä freeform on lähteny.
Damien

Posts: 2,882

#25 • • Damien [tr3ox]

Replying to Epyx & Cyrez - Risk Addiction (Substanced Remix):


Jos olisit kuunnellu vähä tarkemmin, niin sanoin, että Suomessa freeformi lähti Alek Szahalasta, mutta ethän sä sitä tajunnu vaa rupesit nauraa sitä, kuinka perseestä juniorit on kun ne ei tiedä mistä freeform on lähteny.



Mut rakas pitkä mies - ethän sä näin sanonut, puhuttiin freeformin suurista vaikuttajista euroopassa ja mä aloitin puhumaan kevin energystä, jolloin sinä kaappasit itsellesi puheen vuoron, disautit Kevinin ja veit homman Aleksiin. Sitten jouduin, huom siis olin pakotettu nauramaan sut ulos, koska meillä ole selkeästi kehkeytymässä mukavasta keskustelusta väittely ja tätä taas mä en halunnut sun kanssa ensi tapaamisesta. Jouduin sitten kampeamaan vittuilemalla ja olemalla oma itseni keskustelun takaisin britteihin, Keviniin ja Scot Browniin ja Evolutioniin. Tämä on minun muistoni tuosta illasta, eikä mulla mitään sinuakaan vastaan ole - kunhan vittuilen täältä takavasemmalta vaan. *sydän*

On myös yleisesti perseestä sanoa mikä alkoi ja mistä, kun sekin on kokonaisuuksien sekä kollektiivin summa. Kyllä mä muistan sen hetken kun törmäsin itse Aleksin tuotantoon Platinumissa, samoihin aikoihin me julkaistiin täällä klubbarissa Disturbed http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=15796;sivu=1 (en nyt löytäny Tlaloc topikkia mut 2003 se julkaistiin plattarilla), tämän lisäksi lahdessa pojat oli kokeillu saundiaan jo jonkin aikaa.

Kuka sitten aloitti ja mitä vaikee sanoo, mun Pierced nauha tehtiin 2000-2001, Rexi miksaili silloin omia juttuja lahdessa - oliko se julkaissu mitään en tiedä. Tää juttu velloi vähän kato joka puolella tuona 2000-2005 aikana. Ehkä onkin väärin todeta jonkin alkaneen jostain, ellei se ole niinkin selkeä juttu kuin esim. Elvis oli. Minusta ehkä pitäis katsoa aikaa pidemmällä skaalalla ja niiden puolesta ketkä on sitä pioneeri duunia tehny. Voimme yksimielisesti puhua suomalaisesta Freeformista, koska se on maailmalla tunnustettu juttu johon sinäkin kuulut. Eiks voitais vaan olla kavereita, tehä musaa, vetää kamaa, PLUR:a ja halita toisiamme tän iän ikuisen maailmanvalloituksen sijaan?
Substanced

Posts: 548

#26 • • Substanced FINRG Recordings

Replying to Epyx & Cyrez - Risk Addiction (Substanced Remix):


---

Jos olisit kuunnellu vähä tarkemmin, niin sanoin, että Suomessa freeformi lähti Alek Szahalasta, mutta ethän sä sitä tajunnu vaa rupesit nauraa sitä, kuinka perseestä juniorit on kun ne ei tiedä mistä freeform on lähteny.
---


Mut rakas pitkä mies - ethän sä näin sanonut, puhuttiin freeformin suurista vaikuttajista euroopassa ja mä aloitin puhumaan kevin energystä, jolloin sinä kaappasit itsellesi puheen vuoron, disautit Kevinin ja veit homman Aleksiin. Sitten jouduin, huom siis olin pakotettu nauramaan sut ulos, koska meillä ole selkeästi kehkeytymässä mukavasta keskustelusta väittely ja tätä taas mä en halunnut sun kanssa ensi tapaamisesta. Jouduin sitten kampeamaan vittuilemalla ja olemalla oma itseni keskustelun takaisin britteihin, Keviniin ja Scot Browniin ja Evolutioniin. Tämä on minun muistoni tuosta illasta, eikä mulla mitään sinuakaan vastaan ole - kunhan vittuilen täältä takavasemmalta vaan. *sydän*

On myös yleisesti perseestä sanoa mikä alkoi ja mistä, kun sekin on kokonaisuuksien sekä kollektiivin summa. Kyllä mä muistan sen hetken kun törmäsin itse Aleksin tuotantoon Platinumissa, samoihin aikoihin me julkaistiin täällä klubbarissa Disturbed http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=15796;sivu=1 (en nyt löytäny Tlaloc topikkia mut 2003 se julkaistiin plattarilla), tämän lisäksi lahdessa pojat oli kokeillu saundiaan jo jonkin aikaa.

Kuka sitten aloitti ja mitä vaikee sanoo, mun Pierced nauha tehtiin 2000-2001, Rexi miksaili silloin omia juttuja lahdessa - oliko se julkaissu mitään en tiedä. Tää juttu velloi vähän kato joka puolella tuona 2000-2005 aikana. Ehkä onkin väärin todeta jonkin alkaneen jostain, ellei se ole niinkin selkeä juttu kuin esim. Elvis oli. Minusta ehkä pitäis katsoa aikaa pidemmällä skaalalla ja niiden puolesta ketkä on sitä pioneeri duunia tehny. Voimme yksimielisesti puhua suomalaisesta Freeformista, koska se on maailmalla tunnustettu juttu johon sinäkin kuulut. Eiks voitais vaan olla kavereita, tehä musaa, vetää kamaa, PLUR:a ja halita toisiamme tän iän ikuisen maailmanvalloituksen sijaan?



Muistakseeni juttu lähti siitä, että kysyit multa mistä mun mielestä freeformi on saanu alkunsa Suomessa. Mutta ihan sama, tää alkaa menee huonoon suuntaan (niinku aika usein klubbarissa), niin en jaksa ruveta väitteleen tyhmistä asioista. *tähänsemmonenlähteehalaamaandamienia-hymiö*
Damien

Posts: 2,882

#27 • • Damien [tr3ox]

Replying to Epyx & Cyrez - Risk Addiction (Substanced Remix):


Muistakseeni juttu lähti siitä, että kysyit multa mistä mun mielestä freeformi on saanu alkunsa Suomessa. Mutta ihan sama, tää alkaa menee huonoon suuntaan (niinku aika usein klubbarissa), niin en jaksa ruveta väitteleen tyhmistä asioista. *tähänsemmonenlähteehalaamaandamienia-hymiö*



No jottei sulta humisis ihan kaikki ohi niin mä väittelen täällä rakkauden, rauhan, yhteneväisyyden sekä kunnioituksen puolesta, eli mitä siis LPUR? Totta kai se kans tuntuu pahalta jos mä lähden kouluttaa sua, mut hei sellasta se skole on - loppujen lopuks vittumaista oppimismäärää, joka pitää vaan puskee läpi ja sisäistää. Ennen Aleksii oli esim. Lasse R.I.P Epilim, joka on tähän mennessä kyl yks innovatiivisimmista Suomalaisista tuottajista ja puski omalla näkemyksellään hommaa eteenpäin ja rikkoi rajoja freeformin sekä Hard NRG -TRANCEn välillä. Re-Form perustettiin 2001 ja jätkät on vaikuttanu ihan samalla tavalla ja saamarin paljon koko skenen muotoon. Nyt 2011 kun päästään esim. sinuun ollaan kuljettu jo porukassa aikamoinen varvi. Kenestäkään se ei oo lähteny, kaikki ollaan kytköksissä toisiimme ja yhdessä koko ajan harjoitetaan kontribuutiota skeneen, oli se skene sitten Sedulassa tai hallissa 90-luvulla.

Homma muuttuu ja mukautuu, uhrauksia tehdään, jengiä kaatuu toisia nousee - kunnioittakaamme yhdessä yhteistä historiaamme elektronisen tanssimusiikin parissa.. .
Oj

Posts: 1,349

#28 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Epyx & Cyrez - Risk Addiction (Substanced Remix):


---
Homma muuttuu ja mukautuu, uhrauksia tehdään, jengiä kaatuu toisia nousee - kunnioittakaamme yhdessä yhteistä historiaamme elektronisen tanssimusiikin parissa.. .


Kauniita sanoja *iloinen*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Proteus

Posts: 968

#30 • • Proteus
Johan on huumoriksi menny tää topicci....*nauru*

Jees eiköhän Scot Brown, Sharkey, Jon Doe, Kevin, Marc Smith ja kumppanit saada tänne vaikka seminaaria pitämään aiheesta;)))

Parasta ruoskaa tää biisi Janne!!! Äijä jyrää!*pahis*

XxxxX
Oj

Posts: 1,349

#31 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Epyx & Cyrez - Risk Addiction (Substanced Remix):

Nyt on täyspitkä versio jaossa ilmaseks!


Tästä ny olis voinu maksaa vaikka pari kymppiä *hihu* Mut kiitos freebiestä!! Koko päivän jyllänny tää*jiihaa*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]