mark hamilton - The Matrix of the Groove

6 posts, 1 page, 2,200 views

nomic

Posts: 4,120

#2 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Jotenkin tuntui että tässä on käytetty valmiita rumpulooppeja ja pistetty samaan pakettiin. Fillit olisi piristänyt ihan mukavasti menoa, jonka voisi jopa teknona supistaa 45 sekuntiin. :)

Seuraavalla kerralla enemmän yritystä mukaan.

Mutta jotain positiivista: tageissa mainittu detroit. :]

Nippelitietoa: Eminem on Detroitin kasvatti.
mark_hamilton__

Posts: 162

#3 • • Edited mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer

Replying to mark hamilton - The Matrix of the Groove:

Jotenkin tuntui että tässä on käytetty valmiita rumpulooppeja ja pistetty samaan pakettiin. Fillit olisi piristänyt ihan mukavasti menoa, jonka voisi jopa teknona supistaa 45 sekuntiin. :)

Seuraavalla kerralla enemmän yritystä mukaan.

Mutta jotain positiivista: tageissa mainittu detroit. :]

Nippelitietoa: Eminem on Detroitin kasvatti.



joo no se on tehty liian nopaeappa aikatululla (BULLSHIT: tahallaan hutastu, kun piiti saada eetteriin..), Audiotoolsilla..

Mutta koitetaan kehittää biisejä ensikierralla vähnän kauemmin kuin 2 vk..

Kuvan Audiotool-ohjelmisto musiikki tuotantoon..

Ja mä olen vain i4 Recordsin Tj.. joka kustantaa artistien biisit levylle.. ja tämä biisi oli mun oma tekele..

EDIT: sori mä en saa postata tänne screenshotteja, menkää itse tänne: http://www.audiotool.com/ ja kun olette tehnyt sillä itse biisiin niin jatketaan keskustelua. Samoin IT/ICT-asioissa on epäreilua, se että teillä on monilla rikkaat vanhemmat jotka ostaa itseopiskelu vermeet ja kaverit jotka tukee ja opettaa osaamisensa teille, ja olette päässeet kouluhin nuorena... POINTTI: Me ihmiset katsotaan tosta, että pidättekö te itseänne parempina ihmisenä kuin me joilla ei ole fyfee itse opiskeluun. I am geting to be angry.. heh ;) ;) ;) (Siis alkaa kärsivällisyys loppua kun olen 15-vuotta opiskellut alaa... ollut pätkä töissä siinä sivussa.. loppuu se dissaus... kun mun ei tarvitse selitellä tai puolustautua..)

FOOLING===Toisen ihmisen yliarviointi, huijaaminen, linssiinviilaminen yms.

DISSING===Toisen ihmisen aliarviointi
mark_hamilton__

Posts: 162

#4 • • Edited mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer


---

---
[pieni]Jotenkin tuntui että tässä on käytetty valmiita rumpulooppeja ja pistetty samaan pakettiin. Fillit olisi piristänyt ihan mukavasti menoa, jonka voisi jopa teknona supistaa 45 sekuntiin. :)

Seuraavalla kerralla enemmän yritystä mukaan.

Mutta jotain positiivista: tageissa mainittu detroit. :]

Nippelitietoa: Eminem on Detroitin kasvatti.
[/pieni]
---


joo no se on tehty liian nopaeappa aikatululla (BULLSHIT: tahallaan hutastu, kun piiti saada eetteriin..), Audiotoolsilla..

Mutta koitetaan kehittää biisejä ensikierralla vähnän kauemmin kuin 2 vk..

Kuvan Audiotool-ohjelmisto musiikki tuotantoon..

Ja mä olen vain i4 Recordsin Tj.. joka kustantaa artistien biisit levylle.. ja tämä biisi oli mun oma tekele..

EDIT: sori mä en saa postata tänne screenshotteja, menkää itse tänne: http://www.audiotool.com/ ja kun olette tehnyt sillä itse biisiin niin jatketaan keskustelua. Samoin IT/ICT-asioissa on epäreilua, se että teillä on monilla rikkaat vanhemmat jotka ostaa itseopiskelu vermeet ja kaverit jotka tukee ja opettaa osaamisensa teille, ja olette päässeet kouluhin nuorena... POINTTI: Me ihmiset katsotaan tosta, että pidättekö te itseänne parempina ihmisenä kuin me joilla ei ole fyfee itse opiskeluun. I am geting to be angry.. heh ;) ;) ;) (Siis alkaa kärsivällisyys loppua kun olen 15-vuotta opiskellut alaa... ollut pätkä töissä siinä sivussa.. loppuu se dissaus... kun mun ei tarvitse selitellä tai puolustautua..)


FOOLING===Toisen ihmisen yliarviointi, huijaaminen, linssiinviilaminen yms.

DISSING===Toisen ihmisen aliarviointi
---



Jos haluat kehittyä muusikkona, niin ohi aiheen menevä psykoosiavautuminen ei ehkä ole se hedelmällisin tapa suhtautua rakentavaan palautteeseen.

...mut ehkä sä et palautetta enää tässä vaiheessa tarvikaan kun osaat jo käyttää Audiotoolsia ja olet i4 Recordsin Tj? :)



En niin, ja olen imarreltu Eminen vihjeestä.. koska mä hän just haluun olla Eminen tai Q-Bert... koska sellaisilla on naisia, vaikka totuus onkin nk. blur eli pintaliito. Se vaan, että mä en halua puhua näihin asioihin liittyen asioiden oikeilla nimillä. Jospa ne on kiinostuneita vain mun lompakosta ja kun sen sisältö loppuu niin sit ei kiinnosta tai jotain muuta sellaista..

Toi Tj, juttu on minusta typerää itsensä tituuleramista, koska Tj, voi olla vain mm. Oy:ssä, jonka nimiin olen merkinnyt itse itseni Ytj:hin nimikkeellä Tj tai sitten jonkin Oy:n hallitus on nimittänyt minut Tj:ksi ja merkinnyt sen kaupparekisteriin.
nomic

Posts: 4,120

#5 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Mä taisin just pudota kärryiltä. *ding*
Mutta vinkkinä: Jos itse olet biisiin tyytyväinen, niin laita sitten vasta se nettiin (tai jos on kesken niin ilmoita sekin). Jos se on mielestäsi hutaisu, niin oletatko että muut alkavat pitää siitä enemmän kuin sinä, jolta ei rohjennut tarpeeksi aikaa ja ideaa sille?

Mut en tajua: Mä teen ihan toisilla softilla musaa kuin monet ja en silti sano että tehkää tällä ja tällä ja tulkaa sitten puhumaan. Eli mikä ton homman pointti oli?

Ja btw. mulla ei ole rikkaat vanhemmat, ja olen pelkkä opiskelija (edelleen), jotenka tekeekö se musta coolimman tai paremman ihmisen? Katu-uskottavan? Sillä ei ole paskaakaan merkitystä ostaako isi sen Jammun äänitiskin kiitospäivälle lahjaksi vai vedätkö varastetuilla nappikuulokkeilla sekkariin tavaraa. Ei ne laitteet vaan se sisältö...

Tähän väliin: onko aihetta, johon olet kirjoittanut enemmänkin, säästynyt firmahöpinöiltäsi?

Mutta tämmöinen raita, kuten itse sanoit, hutaisu, ei todellakaan tee hyvää lafkalle josta höpäjät. Laita esille lafkan muita raitoja, muilta tekijöiltä. Sillä tästä tulee mieleen että tämä on lafkan taso, jos ei tiedä aikaisemmin lafkasta mitään.

Promoaminen kuntoon. :)

Mutta sitten taas: Biisisi on kummallinen: edelleen välillä käy musasoittimessa koska pohdin tuota sävelkick-härpätintä. En tiedä onko se tarkoitettu kickiksi vai mikä se on. Ja ota kummallinen positiivisena asiana.
mark_hamilton__

Posts: 162

#6 • • mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer

Replying to mark hamilton - The Matrix of the Groove:

Mä taisin just pudota kärryiltä. *ding*
Mutta vinkkinä: Jos itse olet biisiin tyytyväinen, niin laita sitten vasta se nettiin (tai jos on kesken niin ilmoita sekin). Jos se on mielestäsi hutaisu, niin oletatko että muut alkavat pitää siitä enemmän kuin sinä, jolta ei rohjennut tarpeeksi aikaa ja ideaa sille?

Mut en tajua: Mä teen ihan toisilla softilla musaa kuin monet ja en silti sano että tehkää tällä ja tällä ja tulkaa sitten puhumaan. Eli mikä ton homman pointti oli?

Ja btw. mulla ei ole rikkaat vanhemmat, ja olen pelkkä opiskelija (edelleen), jotenka tekeekö se musta coolimman tai paremman ihmisen? Katu-uskottavan? Sillä ei ole paskaakaan merkitystä ostaako isi sen Jammun äänitiskin kiitospäivälle lahjaksi vai vedätkö varastetuilla nappikuulokkeilla sekkariin tavaraa. Ei ne laitteet vaan se sisältö...

Tähän väliin: onko aihetta, johon olet kirjoittanut enemmänkin, säästynyt firmahöpinöiltäsi?

Mutta tämmöinen raita, kuten itse sanoit, hutaisu, ei todellakaan tee hyvää lafkalle josta höpäjät. Laita esille lafkan muita raitoja, muilta tekijöiltä. Sillä tästä tulee mieleen että tämä on lafkan taso, jos ei tiedä aikaisemmin lafkasta mitään.

Promoaminen kuntoon. :)

Mutta sitten taas: Biisisi on kummallinen: edelleen välillä käy musasoittimessa koska pohdin tuota sävelkick-härpätintä. En tiedä onko se tarkoitettu kickiksi vai mikä se on. Ja ota kummallinen positiivisena asiana.



Ok.. koitan lukea nämä ajatuksella läpi..