Pendulum - The Island (Tom Fall 'Pjanoo' Remix)

17 posts, 1 page, 7,625 views

Bermudas Call

Posts: 73

#2 • • Bermudas Call
Uppoaa paljon mukavammin kuin tuo orkkis! :) Laadukasta settiä!
Jimmyfi

Posts: 904

#5 • • Jimmyfi
o o/ /o/ toimii :)

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

VicTor miKe

Posts: 268

#6 • • VicTor miKe
Eka ajattelin, että taas normi Pendu-Pjanoo naittamista! Olikin mukava yllätys kuulla vähän erinlaista Pendu-remixiä, luulis vetävän hyvin väkeä lattialle. Ainut huono puoli on tosiaan, että Pjanoo on vaan niin loppuun kulutettu kipale.

--
Bäng bäng!

W_Gekko

Posts: 146

#8 • • W_Gekko
Yllätti erittäin positiivisesti :) Meikäläinen tykkäs.

--
O.o

-Alex-

Posts: 706

#9 • • -Alex- Dj
Pendulum ei noin niinkun originaaleina versioina putoa mulle mitenkään päin. SHM:n remiksi tästä yllättikin täysin, koska se on oikeesti todella kova biisi ja remiksi.

Tää jäi jotenkin laimeeksi, ehkä vähän liikaa kasattu kamaa ympärille. Ois paljon parempi ilman noita kamalia brittipop voksuja.

2/5
Ozma

Posts: 867

#10 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Tä oli varsin kiva rallatus - ite ehkä oisin synan vaihtanu vähä erilaiseen tai tehny siitä jotenki erilaisen (tosin nappikuulokkeilta kuunneltu ni .... :D )

Hyvää kyllä :)
DropIt

Posts: 66

#11 • • DropIt
Tää on loistava :)

Tulee varmasti soimaan ympäri suomen tänäkin iltana! :)
Lime_

Posts: 401

#12 • • Lime_
Nyt tuli kyllä ihan tyhmä olo, kun enemmän minulle tuli tästä mieleen iloinen ja hiukan yksitoikkoinen versio Calvin Harris - I'm not alone melodiasta, kuin pedulumin Island. Silti ihan pron kuuloinen tuotos ja varmasti toimii hienosti tanssilattioilla. Omaan makuun island part 2 on silti paras versio tästä biisistä.
drS

Posts: 1,939

#14 • • drS
Orkkis ja muut remixit on aika hirveitä. Pjanoo on vähä semmone. En mä tätäkään kyllä selvinpäin jaksa. MUTTA.

Pari kertaa pudottanu tän ns. popimmissa tapahtumissa ja jengi hajoo aivan täysin. Hyvää työtä!
TomFall

Posts: 294

#15 • • TomFall Armada

Replying to Pendulum - The Island (Tom Fall 'Pjanoo' Remix):

Orkkis ja muut remixit on aika hirveitä. Pjanoo on vähä semmone. En mä tätäkään kyllä selvinpäin jaksa. MUTTA.

Pari kertaa pudottanu tän ns. popimmissa tapahtumissa ja jengi hajoo aivan täysin. Hyvää työtä!



Eli biisi toimii siis just sille kohderyhmälle ku tän alkuperänen ajatuskin oli. :)

Hienoa kuulla, että on tätäkin versiota soitettu ja vielä hienompaa kuulla, että se toimii, jopa paremmin ku osasin ikinä odottaa ottaen huomioon todella vähäisen panostuksen verrattuna omiin julkasuun meneviin biiseihin, sekä siihen aikaan jossa tämän tekeleen tein. :D

ps. Kiitos vielä kaikille kommenteista ja dj'lle supportista.

pps. Jos jollain on hallussaan videomateriaalia bileistä kuin bileistä jossa tämä sattuu soimaan taustalla ni viskelkää ihmeessä linkkiä tai lähettäkää sähköpostilla [email protected]

Kiitos und kumarrus
Tomi
Jush

Posts: 103

#16 • • Jush

Replying to Pendulum - The Island (Tom Fall 'Pjanoo' Remix):

Nyt tuli kyllä ihan tyhmä olo, kun enemmän minulle tuli tästä mieleen iloinen ja hiukan yksitoikkoinen versio Calvin Harris - I'm not alone melodiasta, kuin pedulumin Island.



Huomasitko että siinä on Pjanoon melodia, eikä I'm not alone? :D

--
DJ, Graphic design

Lime_

Posts: 401

#17 • • Lime_

Replying to Pendulum - The Island (Tom Fall 'Pjanoo' Remix):


---
Nyt tuli kyllä ihan tyhmä olo, kun enemmän minulle tuli tästä mieleen iloinen ja hiukan yksitoikkoinen versio Calvin Harris - I'm not alone melodiasta, kuin pedulumin Island.
---


Huomasitko että siinä on Pjanoon melodia, eikä I'm not alone? :D


Eipä sanonut biisin nimi mitään ennen kun kävin tubesta tutustumassa.. mutta joo tuttu biisi dj hero pelistä, muuten olen kyllä elänyt turvallisesti kuplassa enkä ole biisiä muualla kuullut. Mutta joo nyt vasta osaan yhdistää sen tuohon pjanoon biisiin kun kävin tubesta katsomassa. En tiedä miksi siitä tuli mieleen I'm not alone aikaisemmin..