Darkroom # 6

37 posts, 2 pages, 10,864 views

Timce

Posts: 5,381

#21 • • Timce
Kiitos. Saatana että tuli hyvää soundia ja liian moni jäi tunnistamatta.

Kiitos2:

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

frns

Posts: 264

#22 • • frns
Floweeers, floooweers! Aivan loistoa! Parhaita kemuja kyl <3

--
Eiku siis niinku..

Lil Tony

Posts: 775

#23 • • Edited Lil Tony Cosmic City Survivor
Kiitos taas kaikille osallistujille Darkoomissa. Tehtiin sitten uusi kävijä ennätyskin eilen, hyvä me ja te :D Seuraava Darkroom todennäköisesti syys-lokakuussa. Ensi kerralla on ehkä pakko laittaa koppi originaali paikalle, koska eilisellä järjestelyllä kontakti yleisöön oli tosi heikko, vaikka siinä keskellä huonetta on aika moista säätöä levareiden kanssa kun porukka tönii koppia koko ajan, mut ehkä se on vähän niinkuin "Part of the concept", eli hallittu kaaos.

Mä en tosiaankaan tiennyt välillä oliko teillä hauskaa vai ei. A. Koska en nähnyt mitään :D B. Sen verran teletappi taidan olla, että jos kopin eteen tulee parit karbaasit seisomaan, niin ne blokkaa kaiken kontaktin. Ja eilen siinä hengasi yksi ukko tunnin pari ja yritti kännykällä toivoa biisejä, kunnes meni hermot ja piti käydä kertomassa mikä on homman nimi. Onhan se vähän hölmöä hommaa pimeessä huoneessa koko ajan rämpätä I phonea, häikäsi aika lailla ja en tosiaan nähnyt kun kaverin kännykän tunnin verran. Mut kaveri oli tullut Rovanimeltä asti fiilistelemään, niin annetaan anteeksi ensikertalaiselle.

Suosittujen iltojen miinus puoli on "turisti" ilmiöt, vaikkakin turisteja ja uusia asiakkaita toki tarvitaan. En tiedä miten niistä ei halutuista turisteista pääsisi eroon? Pitäisi myydä varmaan ennakoilla loppuun tapahtuma, mutta sitten taas häviää se varmuus että klo 21:00 on jo tanssilattialla meininki. Se on vaan ihan käsittämättömän siistiä että jengi tulee heti ysiltä ja astuu suoraan tanssimaan. Djn unelman, kiitos tästä etuoikeudesta. Kaikkea ei voi saada tietenkään. Eli mennään kai tällä suhteellisen toimivalla kaavalla.

Oma setti oli vähän rikkinäinen, alku oli tosi jees mutta sitten 23:30 kännykämies sai tunniksi mut sekoilemaan, katkesi flow hetkeksi ja rupesi vi**ttamaan suoraan sanottuna, onneksi sain punaisesta langasta taas jossain vaiheessa kiinni ja loput 3 tuntia olikin taas hekumaa. Voisin laittaa jakoon parhaan palan eli ton ekat 2-3 tuntia ja sit mahdollisesti lopun. Puoli välissä oli tunin verran aikamoista roiskimista osittain, levyt hyppi ja totesin että CD laukkukin oli jäännyt himaan, missä kaikki uudet biisit. Tulipa ainakin soitettua 80 % 90-luvun levyjä...

Visuaali miehille eli Klaustrofialle ja Random Doctorsille iso peukku ja Epulle joka hoiti Laserit hienosti.

Illan biisi oli kyllä selkeesti The Doors - The End ( Riva Star rmx)

http://www.youtube.com/watch?v=OByiJS0rK7A
KIITOS

Ps. laittakaa kritiikkiä kopin paikasta, mun henk. koht. mielipide on että originaali paikka keskellä salia on paras, vaikka siinä on hirveä soittaa, mut fiilis on käsin koskeleltavissa ja ihmiset sylissä..

--
Jazz Is a Teacher

Paperino

Posts: 458

#25 • • Paperino Sam-El
DJ-kopista oma mielipiteeni on, että keskellä huonetta olisi mielenkiintoinen, mutta sitten täytyisi pitää sisään asti pääsevä porukka pienempänä. Hirmuisessa tungoksessa on tuskaista yrittää tanssia, kun aina on jonkun käsi naamassa tai vaihtoehtoisesti oma kyynärpää jonkun silmässä.

Toisaalta itseäni ei haittaa, jos DJ on vähän piilossa, koska silloin se tärkein eli musiikki korostuu :) Tietysti DJ:n kannalta on mukavampaa, jos pääsee mukaan tanssilattian fiilikseen.

Itse illasta sen verran, että musa oli hyvää mutta oma väsymys ja muut maailman murheet veivät sen parhaan hurmoksen, joka oli Darkroom #5:ssa päällä.
buddub

Posts: 1

#26 • • buddub
VETTÄ VETTÄ VETTÄ!!! ENS KERRAL PARAST LÖYTYY SE REDRUM BIISI TAI...
Viltsu

Posts: 2,010

#27 • • Viltsu noname

Replying to Darkroom # 6 :


Ps. laittakaa kritiikkiä kopin paikasta, mun henk. koht. mielipide on että originaali paikka keskellä salia on paras, vaikka siinä on hirveä soittaa, mut fiilis on käsin koskeleltavissa ja ihmiset sylissä..



Vanha kopin paikka oli BUENO! Ehdottamasti takas vanhalle paikalle intiimiä fiilistä tukemaan :)

Ens kerralla perjantain bileisiin hyvillä yöunilla, nyt työviikko paino vaan liikaa..

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Mr Marsu

Posts: 5

#28 • • Mr Marsu

Replying to Darkroom # 6 :

Kiitokset loistavasta illasta! Musiikki oli mahtavaa ja porukka mukana tunnelmassa (mitä nyt muutama pällistelijä ja oletettavasti aineissa olleet heilujat tanssilavalla). Kiitos myös paikalla olleelle vaihtariporukalle. Hetken aikaa tuntui kuin olisin ollut saksalaisessa teknoluolassa *hih*


Mä en tosiaankaan tiennyt välillä oliko teillä hauskaa vai ei.


You have much to learn, my young Padawan:
12 eteenpäin en enää mahtunut kunnolla tanssimaan, koska tanssilava oli lopun yötä lähes täpötäynnä.

En ole kokenut originaalia, mutta DJ-koppi keskellä salia vaikuttaa mielenkiintoiselta ratkaisulta. Sen toimivuus taitaa riippua aika paljolti yleisöstä (fanirinki vs. Iphone-rinki).

P.S. Kannattaa varmaan ensi kerralla pistää flyeriin leima "saattaa aiheuttaa riippuvuutta". That shit's dangerous! *nauru*
seppo

Posts: 15

#29 • • seppo
10+.

Täydellinen ilta. Musiikki ja lattian meininki. Ah..

Melkein pilkkuun asti oltiin. Oli itelle toiset darkruumit laatuaan ja nyt on kyllä selvä juttu, että jatkossa näitä ei tule missään nimessä missata.
Kiitos.
Lil Tony

Posts: 775

#30 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Kiitoksia kommenteista. Se on kyllä totta että jos koppi laitetaan keskelle ja PA sen sivuille, niin silloin häviää salista iso osa, eli jengiä mahtuu vähemmän. Täytyy keksiä muu ratkaisu. Mä tarviin vaan leveämmän aukon mistä näkee pimeyteenn :D Ja tuolla on siis tarkoitus nimenomaan että se musiikki on kaikki kaikessa, muulla ei ole väliä.

Joku tosiaan toivoi Lil Tony - Redrum biisiä useaan kertaan. Ei tuu sitä soiteltua juurikaan koskaan, tätyy ens kerralla nappaa mukaan.

--
Jazz Is a Teacher

Tapi

Posts: 1,437

#32 • • Tapi Dreamstate
Rajun duuniviikon uuvuttamana tuli notkuttua mestoilla yhteen asti ja oli kyllä just niin siistiä kuin kaupungin parhaalla klubilla kuuluukin. Mitä jos pidettäis yks tapahtuma myös kesällä?
Lupu

Posts: 317

#33 • • Lupu Supersaha

Replying to Darkroom # 6 :

Ps. laittakaa kritiikkiä kopin paikasta, mun henk. koht. mielipide on että originaali paikka keskellä salia on paras, vaikka siinä on hirveä soittaa, mut fiilis on käsin koskeleltavissa ja ihmiset sylissä..


Typerä kysymys mut miksei voi esiintyä siellä esiintymislavalla? Estääkö valot/dekot jotenkin sen?
Boot

Posts: 44

#34 • • Boot
Kiitos Tony.

Harvoin sitä tällainen kaiken nähnyt vanha sotaratsu enää jaksaa jorata tanssilattialla koko iltaa hymyssä suin. Nyt ei tehnyt tiukkaakaan. Vaikka en mikään nostalgian nälkäinen olekaan, kaikki vanhat rallit lämmittivät kyllä sydäntä. Plastic dreamsia en ole koskaan kuullut sopivammassa paikassa.
Lil Tony

Posts: 775

#35 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to Darkroom # 6 :


---
Ps. laittakaa kritiikkiä kopin paikasta, mun henk. koht. mielipide on että originaali paikka keskellä salia on paras, vaikka siinä on hirveä soittaa, mut fiilis on käsin koskeleltavissa ja ihmiset sylissä..
---

Typerä kysymys mut miksei voi esiintyä siellä esiintymislavalla? Estääkö valot/dekot jotenkin sen?



Erittäin hyvä kysymys :D Mä jotenkin inhoon nousta korokkeelle. se on mun raiderissakin kun oon ulkomailla, että ei Stagelle. Kontakti häviää totaalisesti, mut tuolla se vois kyl tosiaan toimia. Täytyypä miettiä. Hyvä puoli olisi siinä ettei välttämättä tarttisi vuokrata PA:takaan koska soundi tulee lavalta ja mä tykkään Kutosen soundista tosi paljon, mutta se ei vaan oo soveltunut tohon Darkroomiin kun mä tosiaan soitan toisesta suunnasta kuin missä lava on... monihan vetää lavalta. Juu harkitaan

--
Jazz Is a Teacher

Lil Tony

Posts: 775

#36 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Pieni klippi Darkroom # 7:sta

&feature=player_embedded#at=64

--
Jazz Is a Teacher

john m

Posts: 439

#37 • • john m
Ja Turku kiittää.

Tultiin suht ajoissa mestoille ja 80% ajasta vietin tanssilattialla.

Soundi oli sopivan napakka,kuulosti parhaimmalta ehkä lattian takaosassa.
Visuaalit säväyttivät kyllä tosi paljon,en osannut kuvitellakaan että noin "yksinkertaisella" set-upilla saa noin näyttävän setin.
Musiikki oli kuitenkin se joka teki tästä illasta The-illan. Sopivasti oldschoolia ja hieman tuoreempaa soundia.

Täällä oli samanlaista fiilistä, kuin keskieuroopan klubeilla.

Sen verran oli tungosta lattialla paikoin,että mahd. talloin jonkun varpaat mustelmille, sorry:(

Eli heinäkuussa sitten uudet hikoilut.

Kiitos Toni.