Chez Damier @ Cosmic City 1.1.2011 @ Helsinki

28 posts, 2 pages, 4,596 views

Avatar
#21 • • Edited Hexe Guest
Nonii, eka kertaa YK:lla. Siisti saundipuoli ja muutenki ok mesta, mut harmi vaan ku sattu melkosen huono ilta.
Mulle oli pettymys toi Damieri. Tosin oli sille varmaa vaikee ku ei ihmisiä oikee ollu mestoilla ja fiilis oli vaisu, mut silti ihan ihme diskoo pisti pyörii. Siistit viikset sillä oli mut musa oli jotain ihan muuta mitä kuvittelin. Totta on, kuten tossa pari postausta ylempänäkin mainittu, että olis pitäny tsekata etukätee vähä mitä kaveri on viime aikoina soitellu.
Enderiltä parit ihan kovat träkit.
Samuel

Posts: 96

#22 • • Samuel
Jahas jahas.
Olik mittää muit piisi bongauksii?
Ainakin toi setin pituus oli hämästyttävän lyhyt. Ok periaattees ymmärrän jos ei oo oikein jengii mestoi mut mut 1,5h on kyl liian vähän.

--
Hey laptop dj's, your girlfriend preferes 12 inches!

Lupu

Posts: 317

#23 • • Lupu Supersaha
Damierin setti vastasi käsitystäni siitä mitä on hyvä house-musiikki.
Sam

Posts: 544

#24 • • Sam
Jakaa kyl mielipiteet. Kyl siin vähän tuli jorailtua, mut oli kyl skidi pettymys. Ehkä oli odotukset liian korkealla. Alkoi ihan lupaavasti, mut meni sit perus disehouge länkytykseksi. Raakuus ja Chicago jossain ihan muualla. Soitti se sen yhden vanhan Force Inc. US lätyn, mis samplatty War:in Galaxya. Olikohan se nyt Ian Pooley vai G.U.. Hannu soitti muutaman todella kovan rallin lämppäyksessä.
Newhouse

Posts: 24

#25 • • Newhouse
jäi valitettavasti ilta itseltä väliin mutta kiinnostaa kyllä kuulla lisää biisibongauksia.

1,5 h setti? miksi niin vähän illassa missä on vain 1 vieras ja 1 lämppääjä? eikö C.D. halunnut soittaa aiempien kirjoittajien mainitsemalle liian vähälle (?) yleisölle?
ojis

Posts: 26

#26 • • ojis
Mun mielestä sieltä alkoi lähteä porukkaa jo ennen kuin Damier edes aloitti. Yhden aikoihin ihan jeppis meno lattialla jne. Eli siitä toi myöhäinen aloitus ei kait voinut johtua...?

Täähän muuten jakaa mielipiteet täysin samoin kuin taannoinen Lil Louis:in keikka Redarissa. Osa diggas ja osa ei ja osalle yllätyksenä musalinjaus. Muuten Damier vaikutti leppoiselta kaverilta, toivotti vielä ulko-ovella hyvää uutta vuotta ja turvallista kotimatkaa :)
Katerina

Posts: 499

#27 • • Katerina Snoopy Detective
Tiedoksi, Chez aloitti myöhässä koska nukkui pommiin enkä saanut häntä hereille aluksi. Hän oli siitä kovin pahoillaan mutta sai aikaiseksi hienon tunnelman. Tunnelmasta tietty iso kiitos tanssilattialle joka hehkui lämpöä. Mulle oli helpotus että uuden vuoden päivän DJ vieras oli lämminsydäminen lempee ukko joten oikein hyvä fiilis jäi.
purina

Posts: 154

#28 • • purina
Enemmänkin jengiä ois tosiaan mahtunut mestoille, mutta
eipähän ollut ärsyttävää tungosta lattialla ja jonoja..paikka myös
näytti ja kuulosti huomattavasti paremmalta kuin kesän sunnuntai-bileissä.

Itse kyllä lämpenin herran setille, mutta tosiaan tuntui jäävän vähän kesken.
Harmi siis, että oli käynyt moinen vahinko. Hyvän fiiliksen se pienempikin
porukka onnistui lattialle luomaan, ja Damierista itsestään huokui niin paljon
lämpöä että!

--
I believe in all things that are pure.