35 posts, 2 pages, 15,843 views
Replying to Sennheiser HD-25, coiled vai suora?:
Ehdottomasti coiled. Sopii paremmin ainakin itselleni. Jotenkin se antaa enemmän "liikkumavaraa" itse tiskijukalle :)
Hankintalistalla HD25, mutta mitä eroa on HD25-1-II:lla, HD25-II:lla & HD25-13-II:lla?
---
Hankintalistalla HD25, mutta mitä eroa on HD25-1-II:lla, HD25-II:lla & HD25-13-II:lla?
---
HD25-1-II:lla ja HD25-II:lla on eroa se, että ekassa on 1,5m piuha ja tokassa 2m. Muuten ihan samat luurit samoilla varusteilla.
HD25-13 on "studioluurit", joissa on 600 ohmin impedanssi, enemmän erottelukykyä ja tosiaan hiljaisempi soundi kuin noissa 70 ohmin perusversioissa. Ennemmin siis dj-käyttöön noi ykkösmallit.
Semmonen kysymys et saakos noita HD 25:sten kaapeleita mistään suomesta vai pitääkö suoraan tilata thomannilta.. ? Ei vaan malttas sitä paria viikkoa venailla kun olis aika paljon käyttöä silläkin ajalla.
Hmm.. Mulla puol vuotta vanhat luurit.. Menisköhän takuun piikkiin jos alkas valittaa.? Thomannilta hankitta. Ei mun luureja oo kuiteskaan mitenkään erityisen kovakourasesti kohdeltu / muutenkaan johdossa oo mitään näkyviä vaurioita / taitoksia.