Rakkautta & Anarkiaa 2010

4 posts, 1 page, 1,531 views

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
ajattelin itse käydä katsomassa ainakin Shit Yearin ja
Broderskabin... mutta mielelläni ottaisin vastaan muitakin
suosituksia!

koko ohjelmistohan on tuolla: http://www.hiff.fi

ainiin... miten aikaisin kannattaa hankkia viimestään
hankki liput jos haluaa välttyä pettymyksiltä? sarjalippua
tuskin olen hankkimassa..

--
dasinoaisnvs

Hendryk

Posts: 510

#2 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Minä olen ottanut tavaksi käydä lippuluukuilla heti eka päivänä, että jää aikaa fundeerata ja suhmuroida, jos joku täkyleffa olisikin yllättäen loppuunmyyty. (Ei tosin alkuvaiheessa yleensä ole kuin avajaiselokuva, ja loppupäivillehän on varattu aikoja suosituiksi osoittautuville elokuville.) Niinpä minä olen nyt 8 elokuvalipun onnellinen omistaja, eli yhtä vaille jäi että olisi kannattanut ostaa sarjakortti. Tänä vuonna on tulossa aika paljon etukäteen kiinnostavia myös yleiseen levitykseen (Haudattu, Pom Poko, Kiertue,...) ja niitähän en itse koskaan käy katsomassa festareilla, sillä muutenkin hyvänä vuonna - kuten nyt - on vaikea revetä joka paikkaan.

Melkein joka vuodelle on osunut huteja (kuten viime vuonna Metropia ja se kolmen ja puolen tunnin möhkäle niistä japanilaisista punaterroristeista), mutta jospa tänä vuonna olisi osunut valinnat kohdilleen...? Eniten odotan Illusionistilta ja Motherilta, Burlesque Undressed tarjonnee silmäkarkkia ja Rubber, Symbol sekä Sound of Noise sitä anarkiaa. Housemaid on kattaukseni "Hmm"-leffa ja Double Hour toivottavasti hyvää ajanvietettä. (Jätin, niin kuin huomasitte the:t pois.) Tanskalaiset olisi tehnyt mieli käydä katsomassa kaikki, mutta onneksi ainakin Armadillolle on jo ilmoitettu ensi-iltapäivä (jota en muista).

Kyllä kovasti hämmästytti, kun lippujen hinnat olivat nousseet kertaharppauksella 7:stä 8:aan euroon. Ja kiukuttaa jos je johtuu siitä, että 3D-tekniikan takia elokuvasalien vuokrat ovat nousseet.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Krig

Posts: 31

#4 • • Krig
Itse kävin vilkaisemassa Love Exposuren, neljätuntisen japanilaisen loistavan läpileikkauksen kristinuskoon ja mielenterveysongelmiin, vakaumukseen ja rakkauteen.

Tämän jälkeen Scott Pilgrim vs. The World oli mitä oivallisinta kanukki-antia, myös ehdottomasti tsekkaamisen arvoinen. Väittäisin että uppoaa melkein jokaiseen täällä lurvijaan kuin sormi nenään.