"Olin sekasi."

9 posts, 1 page, 2,987 views

Avatar
#1 • • Sir Henri Risti Guest
Emmätiä mitä oikee o. Aluks ainaki soi mun oma trancebiisi nii kovaa, et luulis siin oleva 2-bittinen ditherointi. Sen jälkeen jotain ihme FX:ää ja Petri Nygårdia.

Löytys vaa kovalevylt, taitaa olla jonkun hurjan yrttikokeilujen jäljiltä. Soi siin kans Darude, mikä on kyl hyvä artisti mut enimmäkseen aika ihmeellistä FX-hiippailua. Myös Prodigyä, Puukko Allua ja sitte taas vähän koneellisempaa matskua. Puolen tunnin kohdalla homma on jo kovempaa matskua, hardstyleä ja hard tranceä. Ja on vähä rockii kans seas, ynnä Kunnarin "Smack My Lighter" remix prodigyn biisistä. Homma jatkuu sen jälkeen hardimmisti The Bloody Beetrootsin kans. Loppu jatkuu pehmeämmäl trancella ja vocal trancella. Mut äh, mitä mä tätä selitän: kuunnelkaa itse! Kyl mää tätä kuuntelisin. C8n.




http://www.4shared.com/audio/-CJwylUW/SirHenriRisti-C8nMIctape.html
Burma

Posts: 297

#2 • • Burma
*likes*
dj upi

Posts: 1,835

#3 • • dj upi
Kantsisko tää laittaa tonne chartsien puolelle? :P

Toi kuvaus on aika jysäyttävä! Pakko kuunnella :D
Goala

Posts: 332

#4 • • Goala It is your own imagination!
voisin syödä nyt noi olkkarin seinät

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Arsk4_

Posts: 833

#6 • • Arsk4_ Lihis
......

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

m1kk3

Posts: 5,560

#7 • • m1kk3 no-life
Suosittelen nauttimaan lisää yrttejä, miksaukset senku paranee.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jokke L

Posts: 1,203

#8 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to "Olin sekasi.":

Suosittelen nauttimaan lisää yrttejä, miksaukset senku paranee.



*lmao*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Avatar
#9 • • Sir Henri Risti Guest
Taisin kyllä olla pitkissä kalsareissa, ja tiiätte mitä se meinaa..

Mut yleensä kyllä hamppu on hyvä yhdiste alkoholin kanssa, koska se ehkäisee liikajuomista ja myöskin suojaa aivoja alkoholin tuhoavalta vaikutukselta.